|   15:07:40
דלג
  מרדכי ליפמן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

מלחמת השמאל בנתניהו: טחו עיניכם מראות

על הבורות האומללה מרצון של השמאל: עיינו במפה, טלו תבלול מבין עיניכם! המדיה על המשמר, שהמאבק לא ידעך חלילה. ללבות, ללבות, ללבות
08/09/2020  |   מרדכי ליפמן   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
גרמו לשיתוק קבינט הקורונה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

המלחמה, שמנהל השמאל בנתניהו, איננה יודעת הפוגה מהי. השנאה מעבירה את פעיליה על דעתם. טובת המדינה? הצחקתם אותנו. את ראש האייל הזה הנוגח בחומות יום ולילה (והחומות ממאנות ליפול, בינתיים!), מובילה בעיקשות, בצעקות, בצריחות, בפלקטים, במגפונים, בתצוגת פאלוסים - התקשורת, במיוחד המדיה האלקטרונית.

אין עייפות כאן. המדיה על המשמר, שהמאבק לא ידעך חלילה. ללבות, ללבות, ללבות. יושבים (שש עם עודד בן עמי) שני גדולי עולם - אמנון אברמוביץ' והנ"ל, ובפנים נפוחות מחשיבות עצמית, מודיעים לנו, אריסיהם הכפותים והשבויים, הנאמנים מאונס, כי אין כל חדש בהסכם עם האמירויות, ולראיה - כבר בימי רבין נעשו גישושים ופניות אליהן...

"זכותם", של רבין ופרס: הפיכת רחובותינו לנהרות דם

אין בדעתי לפתוח כאן את הוויכוח מי עשה מה. לעניות דעתי "זכותם" הנצחית וההיסטורית של רבין ושל פרס, שלא תשלל מהם לנצח, בהסכמי אוסלו, הייתה בפריצת המחסום הפסיכולוגי מפני הפיכת רחובות ערינו לנהרות דמים. והם "הצליחו". חזרנו לימי הפדאיון. מספרי הקורבנות שהפכו באבחת לשון אחת ל"קרבנות השלום", כמאמרם הנמלץ והמתעתע של רבין ופרס, הגיע ל-1,500 איש הרוגים, ול-3,200 פצועים. חלקם קשה. חלקם אנוש. גם לא אתייחס למסלול המסריח בעזרתו השיגו רבין ופרס את אישורו בכנסת... רוב של קול אחד, מכונית מיצובישי אחת, והמנעות הסיעות הערביות... אבל בכל אלה לא נדון עכשיו. אני חוזר לעניין האמירויות.

האטלס יושיע אתכם מהפגנת הבורות

בימים של מבוכה אני ממליץ לכל חברי היקרים למקלדת לחזור/לעיין באמצעי המידע הזמין והפשוט הקרוי אטלס. כן. אנא התבוננו במפה המתאימה (על-פי ויקיפדיה), המצורפת כאן לנוחיותכם. דובאי, אבו דאבי וראס אל ח'מי היושבת בקצה קצהו של מפרץ עומן, שוכנות כמעט בטווח ראיה מהחוף האירני. שני אזורים שהמילה 'אסטראטגיים', קטנה עליהם. יותר מהמדיה הכזבנית (לא כולה!) שלנו, הבינו האירנים מהר מאוד את המשמעות של החזית המתגבשת נגדם באזור זה, ישראל - האמירויות. לא בכדי הרימו שם קול זעקה נגד "הבוגדנות הערבית" ועוד קללות. הם יודעים טוב מאוד לָמה. ועכשיו הגעתנו לנושא העיקרי, הצוללות.

3. מדוע (אך ורק) צוללות

במשך שנים הלעיטו אותנו, חברי היקרים למקלדת, בצילומי נתניהו העולה ויורד בכבש הצוללות שלנו. שוב ושוב הופיע הצילום הזה, על-מנת לקבע במוחותינו, באופן אסוציאטיבי, את הקשר שלו אליהן. רה"מ מכחיש? היועמ"ש מכחיש? שיכחישו. אנחנו נתמיד בשלנו. נגייס את המקהלה הניצחית/צרחנית, יעלון, לפיד, גנץ. יש רייטינג? מה רע? ותלך האמת לעזאזל.

אבל גם אנחנו בשלנו: חייבים לומר להם: עיינו במפה! שערו בנפשכם כיצד תראה מפת האינטרסים/האסטרטגיים, כאשר יהיו בידי ישראל הצוללות הנכונות. במקום הנכון. כן אלו עם המפרט המתאים (לא בטוח כלל שהן דומות לאלו שבידי המצרים - לכל המאשימים את נתניהו בבגידה!)... אירן היא זו שתאלץ לחשוב ולהבין: כן. הן שם, לא לבלוע ולא להקיא. והיא תבין. לא פעם, גם לא פעמיים, לפני שתעז לתקוף את האמירויות או את ישראל.

ולקינוח אני מבקש עיון נוסף במפה האמורה. מאז ראשיתה של המלחמה הקרה, כבר ב-1945, הייתה אפשרות 'המכה השנייה', על הפרק, בכל תכנון צבאי. מהלך זה נחשב ליסוד הכרחי למניעה מושכלת של תקיפה גרעינית. בלשון פשוטה: אם אתה יודע כי ישנה אפשרות שאתה תהיה זה שיחטוף את המכה השנייה, גם אם אתה תהיה הראשון לפתוח במלחמה, הסיכוי הוא שלא תפתח בה כלל. הבנה זו היא שגרמה לנס, שהציל את האנושות. המלחמה הקרה לא הפכה מעולם למלחמה חמה. מלחמת אש ודם, שהייתה מכלה כל יצור אנוש על פני כדור-הארץ.

4. סוף למלחמת פ"י הנצחית

והרי לכם כל הסיפור על החשיבות העצומה של השלום עם האמירויות, של בלימה יעילה ואולי מוחלטת של אירן, ועוד לא הזכרנו את סיומה של מלחמת פ"י (פלשתין - ישראל) בת ה-70 שנה. מלחמה נבזית, מכוערת, טבולה ומטונפת מראשה ומטה בהסתה אנטישמית בספרי הלימוד, כאשר שדות הקרב הם מסדרונות האו"ם, כבישי הארץ והאקדמיה כאן ובחו"ל. ולמי התודה והברכה? כן. לנתניהו. ושיעמוד לכם, בגרון, המכחישים, עד לקץ הימים!

- הקורא אילן פרי פנה למערכת בטענה כי הכתבה "הסכם אברהם", שפירסמתי בגליון האחרון, של זמן מבשרת, "אינה מביאה כבוד". מר פרי אף הלין על כך בשיחה טלפונית עמי. גם הוסיף נימוקים וטענות.

האירוע המתמשך בבלפור, המיצגים הבזויים שהוצגו שם, לנוכח עיני ילדינו, הוא, קודם כל, לבושתם של המפגינים, ורחוקים מלהביא להם כבוד.

יותר מכך. בלפור גרמה לשיתוק קבינט הקורונה. טענת החרדים כי אי-אפשר להתיר את בלפור ולאסור על התקהלויות לצרכים דתיים, בו זמנית, כבלה באזיקים את הממשלה. ממשלה נבחרת לא יכולה לעמוד מול טענת אפליה (הצודקת), של החרדים ושל המגזר הערבי (החתונות). מכאן גם עומק הנפילה של אותו קבינט ושל הפרויקטור פרופ' גמזו. בלפור סיכלה כל הסבר הגיוני ומוסרי לסגר כללי, שרק הוא היה לדעתי יוצר אפשרות לקטוע את שרשרת ההדבקה.

תאריך:  08/09/2020   |   עודכן:  08/09/2020
מרדכי ליפמן
+תראו במה נתניהו מתעסק
23:44 08/09/20  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה
תראו במה עסק ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בשעות אחר-הצהריים אתמול, ודרך סיפור קטן זה, תבינו את מקור הכישלון הנורא של ממשלת נתניהו
מצג ממשלת נתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
בנט בעיר אלעד [צילום: פלאש 90]
+חידונים לילדים, גיוס רבנים וכדורגלנים
23:17 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות סקר בוועדת הקורונה בכנסת את מערך ההסברה של המגפה: בשלל שפות, ברדיו, בטלוויזיה, באינסטגרם ובעיתונות, להתנהגות בריאותית נכונה  ▪  יו"ר הוועדה: שיח בגובה העיניים עם הציבור הכרחי להתמודד עם המגפה
(מתוך קמפיין הקורונה של משרד הבריאות)
+האם מערכת הבריאות מוכנה לחורף
22:46 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הקורונה בכנסת שמעה נתונים והערכות ציוד, רכש ובינוי במערכת הבריאות  ▪  יו"ר הוועדה: חיזוק מערכת הבריאות הוא משימה לאומית, והתמודדות נכונה עם הנגיף. ממילא אחרי הסגר, נחזור לנקודת הפתיחה וניאלץ לפתח ולקדם את המערכת
([צילום: פלאש 90])
+עילוט: נסגר ל-30 יום אולם שמחות שערך חתונה
21:31 08/09/20  |  עידן יוסף
שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב סגרו אמש אולם אירועים בעילוט שהתקיימה בו חתונה בנוכחות כ-350 אנשים באירוע שלא שמרו על ההנחיות. המוזמנים פוזרו, לבעל האולם נרשם דוח בסך 5,000 ש"ח ולאחר שימוע שנערך לו הוצא צו סגירה לאולם למשך 30 יום.
+שר הבריאות וצמרת משרדו נכנסו לבידוד
21:16 08/09/20  |  עידן יוסף
בעקבות שהייה בקרבת חולה מאומת, שר הבריאות יולי אדלשטיין וצמרת משרדו ייכנסו לבידוד. החולה המאומת הוא ‏עובד מטה "מגן ישראל" איימן סייף, ראש המדור לטיפול בקורונה במגזר הערבי.

הבכירים שייכנסו לבידוד הם: סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, מנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי, ראש מטה שר הבריאות קובי צורף, היועמ"ש של המשרד עו"ד אורי שוורץ, פרופ׳ רן בליצר ורוני נומה ראש דסק חרדים.
+שיעור החולים במערכת החינוך - כ-6.5% מכלל האוכלוסייה
20:33 08/09/20  |  עידן יוסף
בעיכוב של שבוע, פרסם משרד החינוך את נתוני התחלואה במערכת החינוך. מפתיחת שנת הלימודים תשפ"א עד היום, שיעור החולים במערכת החינוך מכלל האוכלוסייה עומד על 6.5%. הנתונים כוללים את נתוני התחלואה של התלמידים שחלו בחופשת הקיץ. המשרד טוען כי שיעור החולים במערכת החינוך נמוך פי ארבעה משיעורם באוכלוסייה הכללית, אולם לא מדובר בנתון בר השוואה מאחר שידוע כי ילדים נדבקים פחות מאשר מבוגרים. פחות מ-1% ממוסדות החינוך נסגרו עקב גילוי תחלואה לאו-דווקא בבתי הספר ובגני הילדים.

מנתוני התחלואה של הילדים שהשתתפו בבתי הספר של החופש הגדול (01.07.20-06.08.20) עולה כי בקרב הילדים בגני הילדים ועד כיתות ד', מתוך 718,456 ילדים, נדבקו 1,006.


+ח"כ ינון אזולאי נדבק בקורונה
20:23 08/09/20  |  עידן יוסף
הערב הודיע חבר הכנסת ינון אזולאי (שס) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקה לנגיף הקורונה קיבל תשובה חיובית.
+הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד
19:53 08/09/20  |  עידן יוסף
ממונה המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד לאחר שאחד מאנשיו אובחן כחיובי לקורונה.
+דיר אל אסד: החתן ואבי הכלה עוכבו לחקירה
19:45 08/09/20  |  עידן יוסף
בכפר דיר אל אסד התקיימה אמש חתונה המונית בהשתתפות מאות אנשים. על-אף שיחת הבהרה, שהתקיימה קודם לאירוע עם בעל השמחה, אבי הכלה, שבה הובהר לו כי קיום החתונה בניגוד להוראות ייתקל באכיפה, לרבות פתיחה בחקירה פלילית.

האירוע התקיים תוך הפרות בוטות של ההנחיות, ולפנות ערב עוכבו החתן ובעל הבית שבו התקיימה החתונה (אבי הכלה) והובאו לתחנת משטרה לחקירה.
+נתניהו: מתנצל בפני משפחת אבו אלקיען
18:48 08/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה תקף את בכירי המשטרה והפרקליטות והתנצל בפני משפחתו של יעקוב אבו אלקיען שנהרג מירי שוטרים על שהמשטרה הפיצה שהיה מחבל והפרקליטות הסתירה שלא היה מחבל  ▪  "בכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ורק כדי לפגוע בי"  ▪  חברי הכנסת הערבים דחו ההתנצלות: שימוש ציני שנתניהו עושה בהריגת אבו אלקיען לצרכיו
[צילום: מן הטלוויזיה]
פינוי אום אל חיראן שבו נורה אלקיעאן
נתניהו. מסיבת עיתונאים פוליטית [צילום: מן הטלוויזיה]
+מחלקת קורונה ג' נפתחה במרכז הרפואי לגליל
15:39 08/09/20  |  
בעקבות הנחיית משרד הבריאות, הורה מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, לפתוח היום (יום ג') את מחלקת קורונה ג'. המחלקה, שלצורך הכנתה שופצה אחת המחלקות הפנימיות במרכז הרפואי, כוללת חדרי אישפוז עם 35 מיטות לחולי קורונה במצב קל , בינוני וקשה (לא מונשמים), חדר חמ"ל עם טלוויזיה במעגל סגור הצופה על החולים 24/7, עמדת אחיות ועמדת התמגנות והתפשטות.
בראש המחלקה עומד מנהל מחלקה פנימית א', פרופ' עאסי נימר, והאחות האחראית היא שרית אייזנברג. כמו כן תכלול המחלקה צוות רפואי וסיעודי שעבר הכשרה והינו בעל ניסיון בטיפול בחולי קורונה.
+משרד הבריאות: חולה קורונה חזר בטיסה מאיסטנבול לישראל
15:09 08/09/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן על חולה קורונה שחזר מאיסטנבול (תורכיה) לישראל. החולה חזר בטיסה של חברת התעופה פגאסוס. מספר טיסה PC779 בתאריך 31.8.20 מאיסטנבול-לתל-אביב. המראה בשעה 22:45, נחיתה בשעה 23:50. נוסעי הטיסה מתבקשים להיכנס לבידוד עד לתאריך 14.9.20 לפי הנחיות משרד הבריאות
+74% מתלונות הקורונה - מוצדקות
15:00 08/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרוב המכריע של התלונות - על טיפולו של הביטוח הלאומי בתביעות לדמי אבטלה של מי שיצאו לחל"ת  ▪  משרד המבקר מאשר את התלונות על המענה הלקוי להשגות על בידוד בשל איכוני השב"כ
(שירות התעסוקה בירושלים, יולי 2020)
+ביזוי הדמוקרטיה
13:49 08/09/20  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
לא יעלה על הדעת שיפתחו בהליך משפטי כנגד ראש ממשלה מכהן, ובכך יעכבו את התמסרותו לתפקידו, לעמו  ▪  צודק וחכם החוק הצרפתי שאינו מתיר האשמת ראש ממשלה בה בעת שהוא מכהן  ▪  מה שקורה אצלנו הוא פשוט ביזוי הדמוקרטיה
(מדביקים בכוונה... [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+ישראל 2020: העדר מוחלט של משמעת!
12:15 08/09/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים  ▪  לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
(לא מקפידים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בעקבות הסגר: גברים ונשים צרכו יותר שוקולד, אלכוהול ופורנו
12:12 08/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מחקר חדש שנעשה בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון חושף שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה של שני המינים בצל משבר הקורונה  ▪  החוקרות: "הופתענו לגלות שברירת המחדל של שני המינים היא להתנהג באופן דומה, והלחץ מאפשר לנו למעשה לראות את ההתנהגות האוטומטית, נטולת הציפיות המגדריות"

(שוקולד. הגילטי פלזר של כולם [צילום: מדי הכטמן/פלאש 90])
+רשימת הערים האדומות שייכנסו לסגר מהערב
11:15 08/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הערים בני ברק, אלעד ואום אל-פחם, שכונת שחמון באילת ומספר שכונות באשקלון, בירושלים ובשדרות נכנסו לרשימה - אלו ישובים נכנסו לרשימה האדומה הסופית של היישובים שעליהם יוטל הערב ב-19:00 עוצר לילי?
סגר באשדוד [צילום: פלאש 90]
סגר בבני ברק [צילום: דוברות המשטרה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת השמאל בנתניהו: טחו עיניכם מראות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
ההליך האנטי דמוקרטי המתחולל בשנים האחרונות, ובעת האחרונה ביתר שאת, כשחבורת פשפשים ויתושים מנסים לעקוץ את ראש הממשלה ולהסיח את דעתו מהחלטות גורליות בתקופה הזו, בה אנו נתונים במלחמה נגד המגיפה העולמית. הליך זה שסופו, אם יימשך, יהיה גם תחילת סופה של המדינה היהודית - הוא פסול מעיקרו. ומה שכה מרתיח כל אזרח ישר ואוהב צדק, הוא שהצדק נעלם כמעט כליל מבתי המשפט הישראלים. ומה שגרוע מכך - השנאה הפסיכוטית מצד השמאל הצליחה להשליט את המנטרה שלהם "רק לא ביבי" על חלק ניכר בעם. זאת, בזכות השתלטות מוחלטת על מערכת המשפט ועל כל אמצעי התקשורת - רדיו, טלוויזיה ועיתונות.
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
08/09/2020  |  שמואל לוין  |   יומני בלוגרים
גברים ונשים צרכו יותר שוקולד, אלכוהול ופורנו בתקופת הסגר. מדובר בשינויים מפתיעים בהרגלי הצריכה של שני המינים, והם נחשפים במחקר חדש, פרי עבודתן של חוקרות מן הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. לשם השוואה - בתקופות משבר פחות חמורות נשים צרכו יותר דברי מתיקה, לעומת גברים שהטביעו את יגונם במשקאות אלכוהוליים ובסרטים פורנוגרפיים. משבר הקורונה יצר "שוויון" בין המינים והצריכה בשלושת הקטגוריות עלתה אצל שני המגדרים.
08/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה (יום ג', 8.9.20)את המלצת משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" פרופ' רוני גמזו, להטיל סגר לילי על אזורים בעלי תחלואה גבוהה וסגירת מוסדות החינוך בהם, למעט החינוך המיוחד, החל מהערב בשעה 19:00 ועד ליום 15.9.20. הסגר הלילי יסתיים כל בוקר בשעה 5:00. ההחלטה התקבלה לאחר סיום הליך התייעצויות סדור עם כלל הרשויות בהן קיימת תחלואה גבוהה, על-ידי בכירי משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" הפרופ׳ גמזו. ההליך התקיים ביסודיות החל מיום חמישי לאחר החלטת הקבינט ועד אתמול בערב.
08/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ישראל מצויה באנרכיה פנימית בחסות דמוקרטיה משפטית בעיתית בזכות חובת הפרשנות המשפטית בכל נושא וענין שהפך אותה לשליטה בלעדית במדינה. מסתבר ששלטון החוק הפך בפועל לבזאר מזרחי שהכל בו אפשרי. באנרכיה הדמוקרטית כולם מצויים בתהליך מתעצם של כניעה לקיצוניות בשמאל ובימין שהיא רוח התקופה. הממשלה לא מתפקדת. החברה מפולגת. ההנהגה מסוכסכת. השנאה מתפשטת.
08/09/2020  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אם ביבי נתניהו ייכנס להיסטוריה זה יהיה על שהוא הצליח לא רק להקים ולקיים ממשל גרוטסקי, נלעג, מטורלל ומעורר חלחלה, אלא להשליט ממשל מעוות זה באמצעות הדמויות הנלעגות שבו והמדינית העקומ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il