|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

"הישראלי המכוער" במלחמת הקורונה

הם מעטים, רוב העם שומר חוק, אך הם בולטים בכיעורם: אלו שלא חובשים מסיכות, אלו שמפגינים ובזים לאיסורי ההתקהלות אלו שכופרים במגיפה, אלו שרק חכמים להרע
24/09/2020  |   עמוס גלבוע   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
בלי מסיכה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

בתי החולים מתמלאים, הצוותים הרפואיים בקושי נושמים, המלחמה בעיצומה כשידינו עדיין על התחתונה, וה"ישראלי המכוער" מצפצף על כולנו; על כל אלו שממלאים את ההוראות הבסיסיות: לחבוש מסיכה, לא להתקהל, לשטוף ידיים. כל העולם ראה את "הישראלית המכוערת" ברחבת הבית הלבן בשוויץ הישראלי והבוז לכל נוהל ונוהג. אני רואה את "הישראלי המכוער" יום יום בהליכת בוקר עם אשתי ברחובות גני תקווה וסביון: גברים ונשים בלי מסיכות, הולכים לאיטם, משמני גופם נשפכים ויש להם תירוץ: "מותר לנו, אנו עושים ספורט".

אגואיסטים נבזים. דעתי נטרפת עלי; אני רואה ושומע אותם בתקשורת הממוסדת, בפעמים הנדירות שאנו עוד צופים בה: רופאי אליל, שמכונים פרופסורים לרפואה, מקשקשים עצמם לדעת בחוסר אחריות מחריד, פוליטיקאים קטנים שתוקפים את פרופסור גמזו, ותוך כדי הקרב יורים בגבו. לחץ הדם עולה אצלי וגם אצל אשתי; אני קורא אותם מסבירים לי ולכל האזרחים ממלאי ההוראות, שהכל בלוף, שהכל פוליטי, שהכל מעשי ידי ביבי. וישנם כאלו ששמים עצמם במקום פרופסור גמזו, פוסלים את תוכנית הסגר שלו ומציעים תוכנית-על משלהם. בלי טיפת אחריות, בלי קורטוב של ידע והבנה!

אלוהים, האם "הישראלי המכוער" הזה ברח מבית משוגעים? ואני ראיתי את חסידי ברסלב, ואולי אראה אותם בחזרתם ארצה. "ישראלי מכוער" מזן אחר. קבר הרבי חשוב להם הרבה יותר מהמדינה ועמה. אין להם טיפת סולידריות עם מרבית העם, רק עם קהלם. וישנו קהל אחר, השונה לחלוטין מקהל חסידי ברסלב: הוא חש עצמו חלק מהעם, אך חלק נעלה מעם, מוסרי, שלא יחשה ולא יחריש למען הצדק; הוא חותר לשלוט במדינה ולהשיב עטרה ליושנה. זאת קהילת "מפגיני בלפור".

מה שווה בינה לבין קהילת חסידי ברסלב? שניהם מאמינים שגופם חסין מפני הקורונה. חסידי ברסלב משום אמונתם שקדושת הרב מגינה עליהם ומצילה אותם מכל פגע; "חסידי בלפור" משום אמונתם שהתקהלות בשטח הפתוח אינה גורמת להדבקה. למה? הלא כל חכמי הרפואה בעולם (לא כולל רופאי אליל ) קובעים הפוך, ולכן כל האצטדיונים בעולם ריקים ! האם משום שקדושת הצדק והמוסר מקנים הגנה מהנגיף? איני יודע, אך האם יש בקרבם תחושת סולידריות עם עמם שומר החוק?.

ולעניין המחאה אין לי ספק שכל בעלי הידע המשפטי במדינה מכירים את החלטת בג"ץ 2481/93 כאשר אזרח אחד עתר לבג"ץ כיוון שהמשטרה אסרה עליו לקיים אסיפה בת 250 איש, ושני רמקולים למשך שעתיים בערב מול ביתו של הרב עובדיה יוסף. המשנה לנשיא בית המשפט, השופט אהרן ברק, דחה את העתירה בפסק דין מנומק שניתח בצורה מעמיקה את הסוגיה הקרויה "אסיפה, תהלוכה (הפגנה), משמרת צמודה". ליבת הניתוח הייתה זאת: מול זכות האסיפה וההפגנה והמשמרת הצמודה שהיא מזכויות היסוד במשטר דמוקרטי, עומדות שלוש זכויות יסוד המתנגשות בה: זכות חופש הקניין והפרטיות, זכות התנועה והאינטרס הציבורי (השומר גם על האינטרס הפרטי). לכן זכות ההפגנה מוגבלת ומחייבת ויתורים ואיזונים.

האינטרס הציבורי לא היווה שיקול באותה פסילת עתירה, אלא רק זכות התנועה וחופש הקניין והפרטיות. אבל, עכשיו, בימים אלו, האינטרס הציבורי מתנגש ברעם אדיר בזכות היסוד של ההפגנה. לא מדובר בסדר ציבורי או בכסף ציבורי, מדובר בחיי אדם, בחיים ומוות. זכויותיהם של כמה עשרות אלפי מפגינים ומוחים מתגמדות מול הלגיטימיות המוקנית להפגנות והפרות חוק מצידן של שכבות סקטוריאליות (חרדים, למשל) עם אוכלוסייה רבה וצפופה. זה, כאשר הכל ביחד, מזניק את שיעורי התחלואה הקשה והתמותה ומחיש את קריסת מערכות הבריאות. האינטרס הציבורי הוא המכריע והשולט כאן במכלול זכויות היסוד של האזרח הישראלי.

ומה עושה המדינה וכל הרשויות שלה על-מנת להבטיח את האינטרס הציבורי שהוא חייו של כל אחד מאזרחיה? מה קורה לנו?

תאריך:  24/09/2020   |   עודכן:  24/09/2020
עמוס גלבוע
+החוק המתוקן יגביל תפילות אך לא יאסור עליהן
02:54 25/09/20  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר דיבר עם נתניהו וסיכם איתו שיורידו מהחוק את האפשרות לאסור על תפילות (אלא רק להגביל אותן). מעט לפני השעה 3 בלילה, הגיע הנוסח המתוקן ומתחילים בהקראת תיקון החוק בוועדה.
+הכנסת תקיים ישיבת פגרה למחרת יום הכיפורים
00:32 25/09/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת תקיים ישיבת פגרה ביום שלישי, למחרת כיפור, בשעה 11:00, לדיון בקריאה שנייה ושלישית בחוק התוכנית לסיוע כלכלי, חוק יסוד משק המדינה וחוק מענק עבודה, שנועדו לסייע למשק בהתמודדות עם נגיף הקורונה.
+הרבנים קניבסקי ואדלשטיין: הגבלות התפילה - ניסיון משמיים שיש לעמוד בו
00:20 25/09/20  |  עידן יוסף
הרב גרשון אדלשטיין והרב חיים קניבסקי פונים במכתב משותף לציבור החרדי לקראת יום הכיפורים: "חובה לשמור על כללי הזהירות. אפילו שקשה, זה ניסיון מהשמים״. הרבנים מבקשים מכולם להשרות אווירה נעימה בביתם ובמשפחתם.

למכתב מצורפות המלצות רפואיות: ״מי שיכול להתפלל בחוץ ראוי לעשות כך. לשמור על הכללים ללא פשרות ולהתפלל עם מסכה על הפה ועל האף".
מכתב הרבנים
+הבלבול נמשך: רגב מרשה גם קווים לא חיוניים
23:59 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד התחבורה טרם פרסם רשמית את מתווה פעילות התחבורה הציבורית לימים הקרובים ומשאיר את הציבור בחוסר ודאות  ▪  על-אף מדיניות מוצהרת שלא להפעיל קווים לא-חיוניים, מתיר המשרד את פעילותם  ▪  החשש הרציני: בחורים שיחזרו במוצאי כיפור מהישיבות יגדשו את האוטובוסים
(מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה והשרה רגב בשידור בפייסבוק)
+נתניהו וגנץ אישרו עבודת מטה להמשך פעילות ענפים חיוניים
23:06 24/09/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ אישרו את עבודת המטה שנערכה במשרד הביטחון בהובלת רשות החרום הלאומית (רח"ל) בשיתוף משרדי הממשלה, צה"ל ופיקוד העורף, שמטרתה לאפשר המשך פעילות ענפים חיוניים לטובת רציפותו התפקודית של המשק ומוסדות המדינה בעת הסגר.
+נתניהו מאשים אחרים: "פוליטיקאים מסמסו הנחיות מצילות חיים"
22:40 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נשא דברים פחות מיממה לכניסת הסגר לתוק: "פוליטיקאים פופוליסטיים אמרו לא להישמע להנחיות כי הן גחמה של אדם אחר"  ▪  נתניהו: המגפה צפויה לגבות מחיר כבד נוסף בחיי אדם
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הליכוד: לפיד מסכן את חיי אזרחי ישראל
22:26 24/09/20  |  עידן יוסף
הליכוד: ‏הערב שמענו את יאיר לפיד פוגע באמון הציבור בזמן חרום, ובכך מסכן את חייהם של אזרחי ישראל. זה אותו יאיר לפיד שאמר שאין הצדקה לתקנות בקורונה. חבר הכנסת עידן רול ממפלגתו אמר שאין לגיטימציה לסגר מלא, והציבור לא צריך לציית. מדובר בחיי אדם. תתביישו!
+הרמטכ"ל מבטל את זימון המילואים באוקטובר
22:21 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לנוכח התפשטות הנגיף הודיע רא"ל כוכבי כי רוב הצווים לשמ"פ יבוטלו ובמקום המילואימניקים יועסקו חיילים בסדיר  ▪  גנץ יתקן את הצו לזימון מילואים כך שיכלול עיסוק בפעולות נגד הקורונה
(חיילים בחברון [צילום: וויסאם השלמון/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: הממשלה רשאית להגביל הפגנות ותפילות
21:47 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק אושרה ברוב של 36 תומכים מול 32 מתנגדים  ▪  השר אמסלם: "זה לא ההפגנה, זה מה שקורה בתודעה הציבורית, מנדלבליט הביא אותנו לאסון"  ▪  אבידר: "אין במדינת ישראל מספיק שוטרים כדי לעצור את המחאה"  ▪  יאיר גולן: "המחאה לא תיעלם, המחאה תפרוץ ותאגף אותך נתניהו"  ▪  ליצמן: "את הסגר היה צריך לעשות כשהיו 2000 נדבקים"
השר אמסלם [צילום: דוברות הכנסת]
ח"כ אבידר [צילום: דוברות הכנסת]
+"אין תוכנית עבודה מלבד לסגור את כולם"
21:03 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יאיר לפיד: "נלך לגשרים, זה אלף מטר מהבית, נפגין בקפסולות של 20 איש"  ▪  הסיבה לסגר אינה הקורונה אלה הניהול המרושל של הממשלה הזאת  ▪  מציג תוכנית ליציאה מהסגר
לפיד. "כישלון של נתניהו [צילום: אורן בן-חקון]
אישור הסמכת הממשלה בקריאה ראשונה [צילום: דוברות הכנסת]
+גנץ: ההחלטה על פתיחת המשק הייתה מוקדמת מדי
20:28 24/09/20  |  עידן יוסף
‏שר הביטחון בני גנץ: "אנחנו נמצאים במשבר מהקשים שידענו. אנחנו נאבקים על חייהם של אזרחי ישראל. אני מסרב להיגרר לפופוליזם, אובססיות או ציונות, אלא להתמקד בהצלת חיים ובהצלת החברה. ההחלטה על פתיחת המשק הייתה מוקדמת מדי. ההחלטה להעביר את מערכת קטיעת שרשרת ההדבקה לצבא הגיעה מאוחר מדי".
+הקואליציה מתקשה להשיג רוב להגבלות
20:21 24/09/20  |  עידן יוסף
הקואליציה מתקשה להשיג רוב במליאה להגבלות החדשות בסגר הכללי לאחר שחלק מחברי כחול לבן ויהדות התורה (יעקב ליצמן ואליהו חסיד) הודיעו כי יצביעו נגד או ייעדרו.

+25 מיליון שקל להסדרת שטחי תפילה בשטח
20:19 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרים דרעי וכץ הקצו 25 מיליון שקלים לרשויות המקומיות להכנת שטחי תפילה בשטחים פתוחים. השר דרעי: ״גם אני אתפלל בחוץ״  ▪  השרה ינקלביץ': בקשתי בנושא אושרה בממשלה
(תושב בני ברק מתפלל בחצר [צילום: עודד בלילטי/AP])
+מספר החולים קשה עלה ל-175; מספר המתים ל-1,376
19:31 24/09/20  |  עידן יוסף
6,883 מאומתים חדשים התגלו אתמול מתוך 56,307 תוצאות בדיקות שהתקבלו. נכון לשעה זו יש 209,635 מאומתים מפרוץ המגפה. 685 חולים במצב קש, מהם 175 מונשמים ומספר המתים הגיע ל-1,376 איש.
+מסתמן: ענפי הבנייה והביטוח יוחרגו מסגר החגים
18:31 24/09/20  |  איציק וולף
מתסמן כי תיקון חוק הקורונה שצפוי לעבור בכנסת הלילה לקראת הטלת הסגר מחר יחריג את ענפי הבנייה והביטוח מענפי התעסוקה שיידרשו להפסיק לעבוד בשבועיים הקרובים. ענף סוכני הביטוח צפוי להיות מוחרג בשל הצורך של מובטלים ועובדים שנאלצים לצאת לחופשה ללא תשלום לקבל שירות מסוכני הביטוח שלהם.
+שר הביטחון גנץ ימסור הצהרה מיוחדת לקראת הסגר
16:33 24/09/20  |  איציק וולף
שר הביטחון, בני גנץ, ימסור הערב בשעה 20:15 הצהרה מיוחדת לאזרחי ישראל על רקע ההחלטה להטיל סגר כללי. ההצהרה תתקיים מביתו בהתאם להנחיות הבידוד ותועבר בשידור חי.
+נתב"ג ימשיך לפעול כרגיל ביממה הקרובה
16:30 24/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שרת התחבורה הודיעה שכל הטיסות המתוכננות ל-24 השעות הקרובות יוכלו לצאת כמתוכנן מישראל  ▪  מוקדם יותר פורסם כי היא צפויה להודיע על עצירה מוחלטת של כל הטיסות של מטוסי המנהלים מנתב"ג
רגב. הפכה לסוציאליסטית? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הטיסות ייצאו גם אחרי 14:00 מחר [צילום: משה שי/פלאש 90]
+פעילי הדגלים השחורים מדביקים מדבקות על בניינים בת"א
15:48 24/09/20  |  מירב ארד
פעילי הדגלים השחורים מדביקים על בניינים בת"א שלטים תחת הכותרת: "עקב מחדלי נתניהו בניין זה נמצא בסגר". פעילי הדגלים השחורים ברחבי הארץ יתלו את השלטים בכניסה לבנייני מגוריהם.

+ועדת הכנסת אישרה: המליאה תדון באישור תקנות הסגר
15:37 24/09/20  |  מירב ארד
ועדת הכנסת בראשות ח"כ איתן גינזבורג אישרה את בקשת יו"ר הכנסת לקביעת ישיבת כנסת היום. בנוסף, הוועדה אישרה את בקשת הממשלה להקדמת הדיון בהצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש בכל הקריאות. הצעת החוק תובא לדיון במליאת הכנסת שתכונס בהמשך היום.
+החשד: זייפו והעבירו אישורי ביצוע בדיקות קורונה מזויפים
12:46 24/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
האישורים נמסרו לרוכשי כרטיסי טיסה שלא ביצעו בדיקות קורונה כנדרש לפני טיסה באמצעות גורמי הבריאות המוסמכים. זאת במטרה לאפשר להם כניסה לנתב"ג ולמדינות שונות
(נתב"ג. האישורים נמסרו לרוכשי כרטיסי טיסה [צילום: פלאש 90])
+ממחר ב-14:00 סגר מלא למשך שבועיים
12:38 24/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המגזר הפרטי ייסגר לגמרי  ▪  התחבורה הציבורית תפעל במתכונת מצומצמת  ▪  התפילות יתקיימו רק תחת כיפת השמיים, למעט ביום כיפור  ▪  ההפגנות בבלפור יוגבלו ל-2,000 משתתפים
סגר הרמטי [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
תפילות. תחת כיפת השמיים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+1,521 דוחות חולקו ביממה האחרונה בשל הפרת הנחיות הקורונה
12:37 24/09/20  |  מירב ארד
המשטרה חלקה 1,521 דוחות ביממה האחרונה בשל הפרה של הנחיות המאבק בנגיף הקורונה. מרבית הדוחות ניתנו בגין יציאה ממקום המגורים לפעולה או למטרה שאינה מותרת. עוד נמסר כי במהלך השבוע האחרון חולקו 13,456 דוחות בשל הפרת ההנחיות.

+להוציא את המגזר העסקי בכלל וההיי-טק בפרט מחוץ לסגר
12:37 24/09/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
בסגר הראשון ממשלת ישראל החריגה את ענף ה-IT, לאחר מאבק ציבורי שניהלו ראשי החברות בתחום  ▪  גם כעת היא חייבת לשוב על ההחרגה הזו, כדי להניע בחזרה את הכלכלה והמשק
(חייבים להחריג את ההיי-טק ממנו. סגר [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+חולה קורונה מאומת נתפס נוסע במונית
12:05 24/09/20  |  עידן יוסף
בפעילות אכיפה שבוצעה אתמול (ד') עצרו שוטרים לבדיקה נהג מונית במחסום בכביש 461 סמוך לצומת מסובים לכיוון מערב. בבדיקה התברר כי הנוסע שישב במושב האחורי הוא חולה קורונה מאומת. נרשם נגדו קנס בסך 5,000 שקל והוא נדרש לשוב לביתו. נהג המונית נדרש להכנס לבידוד.

במחסום שהוצב בגבעתיים אותר נהג רכב שהפר בידוד. הוא נדרש לשוב לביתו ונרשם נגדו קנס בסך 5,000 ש"ח.
+אם כחול לבן תאפשר להפגין - לפרק את הממשלה
12:05 24/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
טוען: "אין זכות קיום לממשלה שמובלת לתהום באמצעות פופוליזם שפל שפוגע בבריאות"  ▪  הדגלים השחורים: "ח"כ זוהר אחד האשמים העיקריים במצב התחלואה"
(ח"כ זוהר. מרצים אנרכיסטים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+הכל מעשים
11:52 24/09/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
האם אנטי ביביזם דוחה בריאות? תשאלו את גנץ  ▪  מזרח תיכון חדש מציג: פרס המנוח - הכל דיבורים, ביבי הכל מעשים  ▪  בוגי טול קורה מבין עיניך  ▪  עיין ערך בקטנה
(יעלון. פיקוח נפש? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+הוארכה פגרת חג הסוכות בבתי המשפט
11:50 24/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפגרה תחל כבר ב-29 בספטמבר - שלושה ימים לפני המועד הרגיל - ותימשך עד 10 באוקטובר  ▪  בזמן הפגרה יידונו רק עניינים דחופים

(ניסנקורן. הארכה בשלושה ימים [צילום: משרד המשפטים])
+הסעודה האחרונה
11:42 24/09/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
נאסרו חתונות (באוויר החפשי!) במגזר הערבי  ▪  אבל ראו זה פלא  ▪  כאן בבלפור הותר הכל  ▪  כאן חלים חוקים אחרים  ▪  חוקים של ימי הקורונה העליזים
(הכל מותר [צילום: יוטיוב])
+הבריחה הגדולה: הישראלים יוצאים לחו"ל
09:55 24/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יממה לפני כניסתו של הסגר המחמיר - ישראלים רבים מעדיפים לבלות בחו"ל  ▪  12 טיסות יצאו במהלך היום ליוון
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הישראלי המכוער" במלחמת הקורונה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בני בנקר
27/09/20 11:55
2
סתם אחד
27/09/20 15:26
3
לא לפייסבוק
28/09/20 12:10
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
משטרת ישראל עצרה שני חשודים לחקירה באזהרה ועוכבו שניים נוספים בחשד למעורבות בעבירות זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת המגבלות שנקבעו בחקיקה שתכליתן מניעת התפשטות נגיף הקורונה. אחת העצורות הנה סוכנת נסיעות שתובא הבוקר לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בעניינה. החשוד הנוסף הנו קטין ששוחרר אתמול בסיום חקירתו.
24/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת תתכנס (יום ה', 24.9.20) בשעה 15:00 לאשר את החלטות הממשלה לסגר כללי. בתום ישיבת הממשלה שנמשכה שש שעות והסתיימה ב-5:00 בבוקר הוחלט על סגר מלא שיחל מחר בשעה 14:00, ויימשך שבועיים.
24/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, הזהיר השבוע את שרי קבינט הקורונה, שלא להכליל את המגזר העסקי בהחלטות שצפויות להתקבל בכל הנוגע להחמרה בסגר השני, כדי לצמצם את ממדי התחלואה.
"אם כחול לבן תכנע לדרישת "הדגלים השחורים", ותאפשר להם להמשיך להפגין, יש לפרק את הממשלה מיד" - כתב (יום ה', 24.9.20) יו"ר הקואליציה מיקי זוהר (הליכוד) בחשבון הטוויטרש לו. הוא הוסיף כי "אין זכות קיום לממשלה שמובלת לתהום באמצעות פופוליזם שפל שפוגע בבריאות הציבור ומסכן את המדינה רק כדי לרצות מספר אנרכיסטים המונעים משנאה ורוע". מוקדם יותר, תקפו בדגלים השחורים את כחול לבן בשל ההחלטה להגביל את ההפגנות בזמן הסגר.
24/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
האם אנטי ביביזם דוחה בריאות? תשאלו את גנץ מזרח תיכון חדש מציג: פרס המנוח - הכל דיבורים, ביבי הכל מעשים בוגי טול קורה מבין עיניך עיין ערך בקטנה
24/09/2020  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il