|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

"סבתא, אני לא יכול להתחתן בלעדיך"!

שרל לא היססה, אזרה עוז והחליטה מהלך יום הכיפורים לעשות מעשה יצא החג, ושרל הגיעה לשדה התעופה, בלי מזוודה, כך שהיא תמזער כל פעילות, חשיפה או נגיעה
08/10/2020  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
שרל בגבול סוריה ברמת הגולן, מובילה קבוצת אנשי תקשורת נוצרית מהעולם [צילום: ארי בוסל]

סבתא שריל [צילום: ארי בוסל]

אם בטור הקודם דיברתי על ילדיו של האלוהים, הרי שהפעם אני רוצה לציין סבתא אחת. הגרמנים אותם גרמנים. השכנים הפולנים אותם פולנים. סבתי יצאה לחפש אוכל. אמה יצאה לחפש אחריה. שתיהן נחטפו, עונו עד מוות ולא חזרו. השכנים הטובים הלשינו עליהן, והנאצים לקחון. אמה של אבי היא היתה, ותמונתה ליד מיטתו, בחייו לא נפרד ממנה. סבתי מצד אמי כבר אינה בחיים שנים רבות. השנה, ביום הראשון של חג הסוכות חגגנו את יום הולדתה ה-106. מדי שנה בשנה אנו חוגגים את יום הולדתה - היא מלמעלה ואצלנו בפנים, ואנחנו כאן, עלי אדמות. ואתנו הנר הדולק.

מאז תחילת השנה מתנגן במוחי הפזמון "בראש השנה פרחה שושנה אצלי בגינה", שיר שלמדתי בבית הספר שם סבתי לימדה בתקופה הקצרה בה היינו ברחובות טרם נסענו לאירן של השאח בשליחות. סבתי כה חסרה לי, עד עצם היום הזה. את סבי, על שמו אני נקרא, לא זכיתי להכיר, שכן הוא מת במחנה עבודה בסיביר. הסובייטים והנאצים שיחקו ביניהם, כשהכדור היה היהודים.

אזורים שלמים עברו משליטת אלו לשליטת אלו, ושניהם כאחד היו גרועים לנו ביותר. בסופו של דבר, היהודים תחת הסובייטים הוגלו לעבודת פרך והיהודים תחת הנאצים למשרפות במחנות הריכוז. סבתי, דודי ואמי ניצלו מהתופת, זכו לעלות ארצה בספינת מעפילים שהצליחה לתעתע בבריטים ולחדור את המצור וההסגר הימי, זכו לחוות את הולדת המדינה שבדרך ולשרת כעם חופשי בארצו - סבתי כמורה ואמי ודודי בצה"ל כקצינים. משך העשורים הבאים דודי שירת במילואים יותר מרוב האחרים, ועתה מגיע לסופו איסור החל עליו לדבר שנמשך 50 שנים. כה רבים הדברים שאין אנו יודעים.

בהווה, הורי, כמו גם דודי ואשתו, סגורים ומסוגרים, שכן הם בקבוצת הסיכון עליה הוטל להסתגר כל זמן שהנגיף עדיין פה. גם לפני שמונים שנים הם היו בהסגר, ויחי ההבדל הקטן. גם אז וגם עתה דיני נפשות על כף המאזנים. איזו דרך של תחילת החיים וסופם, ואולי תובנה שעדיין איני מבין.

צעירה מהם בעשר שנים היא שרל. מזה שבעה חודשים היא לא יצאה מדירתה בירושלים. בעלה היה חולה תקופה ממושכת עוד טרם המגיפה, וכשפרצה המגיפה, שרל, אישה נמרצת ופעילה ביותר, נאלצה להיות מרותקת לדירתם. שרל עלתה לארץ ובתה ומשפחתה גרים בניו-יורק. כשנכדה בישר על כך שהוא עומד להתחתן עם בחירת ליבו, הוא אמר, "סבתא, אני לא יכול להתחתן בלעדיך"! מה עושים?

זיכרו, בניגוד לרוב האנשים שכן יצאו (לקחת את הכלב החוצה, לחנות, לסידורים או סתם לשאוף אוויר), שרל לא יצאה. רק במרפסת או ליד החלון היא עמדה וניגבה דמעה, מוחה ומסתירה, מתרגשת ומתגברת, מנופפת לשלום לבני המשפחה שטרחו ובאו באופן קבוע להגיד שלום מהרחוב. בניגוד לרובנו, בגילה היא בקבוצת הסיכון הגבוהה, ובשל מצבו של בעלה, הדבר מסוכן בהרבה. ובעיה קטנה נוספת: החתונה מיד אחרי סוכות, קרי שבועיים אחרי יום כיפורים. מה הבעיה בכך? ניו-יורק דורשת מהבאים אליה להכנס לסגר למשך שבועיים...

שרל לא היססה, אזרה עוז והחליטה מהלך יום הכיפורים לעשות מעשה. יצא החג, ושרל הגיעה לשדה התעופה. בלי מזוודה, כך שהיא תמזער כל פעילות, חשיפה או נגיעה. עלתה על טיסה והגיעה לניו-יורק, לסגר חדש. מהלך כל הזמן היא הייתה - בפעם הראשונה - עם מסיכה, וכיוון שהדבר היה "ראשוני" ומטבעו מעורר סקרנות והתפעלות משונה, המסיכה לא הפריעה לה. היא אפילו הצליחה לישון מהלך הטיסה כולה מהארץ לניו-יורק.

יצא שלכבוד חתונת הנכד הגיעה לא רק הסבתא כי אם ירושלים עצמה, חגיגית ומיוחדת, כה מצפה לאירוע, כה מתרגשת ומייחלת. איזה דבר נפלא הוא זה כשיש סבתות אמיצות שכאלו, החלטיות, מעזות, וכה שמחות עד כדי כך שאלוהים בכבודו ובעצמו שומר עליהן, שכן שליחות מצווה הן. נסו אתם לעצור סבתא הנחושה בדעתה לעשות מעשה!

נזכר אני באותה הסבתא-רבא של כולנו מהלך טקס הדלקת המשואות, שבירכה את כולנו, ואת עם ישראל ומנהיגיו. כה יחידה ומיוחדת היא היתה, שהאצילה על כולנו הרגשה עילאית שלא נס ליחה. איפה עוד ניתן למצוא עולם מוזר ומשונה ומאמין ומתרגש ומרגש שכזה, מאשר אצלנו - העם היהודי שזכה לו בארץ אבותיו, היא ארץ ישראל שלנו! עם כל כמה שרע וקשה ולא נעים, ואנשים אלימים ומתפרעים וגונבים ואונסים ומתנהגים ממש כמו בסדום ועמורה, עדיין יש נקודות אור זוהרות, מכוונות, מרגשות ומשלהבות, דוגמת שרל שאזרה עוז ומילאה את משאלתו של נכדה זקרי (זכריה) ואשתו לעתיד - תמרה. היא עשתה מעשה, ואני לא מפסיק לחשוב על כך, שכן שלוש פעמים בשנה אנו אמורים להגיע לירושלים הבירה, ואסור לנו בתכלית האיסור להגיע בידים ריקות. והנה ירושלים עצמה קמה ואף התלבשה בשמלה חגיגית, שמלה לחתונת הנכד, ועלתה על טיסה וסיכנה את עצמה והייתה מוכנה לשבת שבועות בסגר לפני ואחרי, והכל בכדי לזכות ולראות את נכדה מתחתן לפי דת משה וישראל.

סבתי זכתה להגיע לארץ האבות ולהיות חלק מאותה לידה מחדש, והנה זוכה אני היום להתרגש כל פעם מחדש, על הניסים והנפלאות שממשיכים לקרות לנו עד עצם היום הזה.

תאריך:  08/10/2020   |   עודכן:  09/10/2020
ארי בוסל
+4,134 מאומתים חדשים אתמול
20:00 08/10/20  |  עידן יוסף
4,134 מאומתים חדשים אתמול (ד') מתוך 49,112 תוצאות בדיקות שהתקבלו. נכון לשעה זו יש 863 חולים שמצבם מוגדר קשה מהם 241 מונשמים. סך הכל 1,864 מתים במצטבר מפרוץ המגפה.
+בלחץ הנוסעים: תדירות האוטובוסים חוזרת לשגרה
19:51 08/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מיום ראשון יהיה מספר הנסיעות בשעה בקווים עירוניים זהה למספרן בשגרה, אך מגבלת התפוסה תישאר  ▪  מיום ג' יסתיים רוב השירות העירוני בשעה עשר בלילה  ▪  נשקלת הארכת שעות השירות גם בבין-עירוני, שגם בו תוחזר התדירות הרגילה
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+טראמפ מסכן את חיי שומריו
19:23 08/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ג'וזף פטרו מותח ביקורת קשה, במאמר בוושינגטון פוסט, על הנשיא ועל הנהלת השירות החשאי בשל הסיכון המיותר של חשיפת הסוכנים לקורונה
(השירות החשאי לדי ביה"ח וולטר ריד [צילום: ז'קלין מרטין, AP])
ההגנה על הנשיא / The Infographics Show
+על אף המשבר הכלכלי: חיילים מקבלים קנסות על אי עטיית מסכות
18:53 08/10/20  |  עידן יוסף
חיילים רבים מדווחים על עונשים כספיים בגין אי עטיית מסכה בזמן שהותם בבסיסים. מתלונות שפורסמו בגלי צה"ל, מדובר על קנסות המהווים 20% משכרו הכולל של חייל בשירות סדיר. "זה לא סביר להטיל בתקופת משבר כלכלי עונשים על חיילים שמרוויחים מעט כסף, במקום להטיל עונשים אחרים כגון עבודות רס"ר או ריתוק" - כך מביקורת שעולה ברשתות החברתיות.
+"אנחנו הרבה יותר מ-5.5%, אך לא יותר מ-20%"
17:22 08/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד הבריאות: "אנחנו לא הולכים בכיוון של חסינות עדר. מערכת הבריאות לא קורסת, אבל ככל שנאשפז יותר חולים נוריד את המקום לאשפוז לחולים שאינם חולי קורונה  ▪  גרוטו על המשך הגבלת ההפגנות: ברור שמשקיעים בזה יותר מדי זמן משך חקירה אפידמיולוגית בספטמבר - פי שניים ויותר ביחס לחודשים קודמים

שרון פרייס [צילום: לע"מ]
פרייס וחזי לוי
+מ"מ המפכ"ל: המשטרה אינה גוף פוליטי
16:45 08/10/20  |  עידן יוסף
מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן התייחס לפרסומים המשמיצים, כלשונו, והאירועים האחרונים בנוגע למפקדי מחוז ירושלים ושוטריו ואמר כי הם ניצבים מול אתגרים מורכבים בפעילות האכיפה של תקנות הקורונה ובכלל. "לצערי לאחרונה הם נאלצים להתמודד גם עם ריבוי השמצות ושיח מתלהם נגדם, שלעיתים קרובות זולג גם לאלימות מילולית ופיזית המופנית כלפיהם. משטרת ישראל שייכת לאזרחי ישראל כולם ופועלת למענם. המשטרה אינה גוף פוליטי. האמירות באשר לפעילות מפקדים מתוך אינטרסים זרים משוללות כל קשר למציאות".
+הוארכה הגבלת הפעילות במקומות העבודה
15:50 08/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התקנות שהוארכו קובעות כי עד ליום ה-14.10.20 תוגבל הפעילות במקומות העבודה לחלוטין למעט מקומות העבודה שהוחרגו במסגרתן
(קבינט הקורונה [צילום: לשכת ראש הממשלה])
+משרד הבריאות פרסם הנחיות לשמחת תורה
15:37 08/10/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות פרסם הנחיות לקראת שמחת תורה: התקהלות בשטח פתוח - עד 20 איש, ובטווח קילומטר מהבית' תפילה - עד 20 איש בשטח פתוח; הקפות - תוך שמירת מרחק של 2 מטרים; זהירות שא לנשק את ספר התורה ומעליו. מי שיקבל לידיו את ספר התורה צריך לחטא את ידיו; חובת עטיית מסיכה.
[צילום: משרד הבריאות]
+טהרנים נמאסתם
14:22 08/10/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
לא לדיקטטורה של ההפגנות בסגר  ▪  מובחרי העם מפרי החוק - העם דורש לא להתנצל  ▪  ולקינוח חזקים על חלשים
(גמליאל. העם איבד אמון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ראש השב"כ על הפרת ההנחיות: "לוקח אחריות מלאה"
13:41 08/10/20  |  מירב ארד
ראש השב"כ נדב ארגמן התנצל על כך שהפר את תקנות הקורונה במהלך חג הסוכות
וכתב שהוא "מצר על אירוע זה ולוקח עליו אחריות מלאה". בהודעה צוין כי "ראש השירות מאשר כי בשבת האחרונה ביקרו בבית המשפחה בתו החיילת, לאחר חודש וחצי שבהם היא לא הייתה בבית, ובתה של רעייתו, בעלה ובנם התינוק, שעליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע. בניגוד לדיווח, היחידים ששהו בבית הם ילדיו וילדיה של רעייתו, כאשר סך הנוכחים כולל בני הבית הקבועים, היה שמונה אנשים, אשר שהו באוויר הפתוח. כמו כן, בתו אינה מתגוררת קילומטרים רבים ממנו - מדובר בחיילת המתגוררת לסירוגין בבית אביה ובבית אימה".
+מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, נכנס לבידוד
13:25 08/10/20  |  מירב ארד
לפני זמן קצר, מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, נכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות, זאת לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת במהלך ביקור שוטרים בצפון הארץ. ממשטרת ישראל נמסר כי מ״מ המפכ״ל חש בטוב וימשיך את פעילותו מהבידוד עד לסיומו.
+זינוק של 73% בחנויות הסגורות בבן-יהודה
12:31 08/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לפני חצי שנה, בעיצומו של גל הקורונה הראשון, היו ברחוב בן-יהודה בתל אביב 42 חנויות שנסגרו לצמיתות; כעת מספרן עומד על 73  ▪  מדובר על 21% מכלל החנויות ברחוב, החל מבנות 100 מ"ר ומעלה וכלה בכוכים קטנטנים  ▪  בין החנויות שנסגרו: מסעדות, בתי קפה, מספרות, אמנות, תכשיטים, עתיקות ומזון לחיות
לפחות שבע מסעדות ובתי קפה
חנויות סגורות מאז חודש אפריל
+מלאכים בלבן
11:45 08/10/20  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

במרכז המגיפה [צילום: דוד כהן]
+סער: לפתוח עסקים קטנים ללא דיחוי
10:52 08/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ גדעון סער טוען כי סגירת העסקים הקטנים הייתה מלכתחילה גורפת מדי ונעדרת זיקה לתכלית של הגבלת התקהלויות
("לא יכולתי לתמוך" [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+ישראל רחוקה מחסינות עדר:
רק 5.5% בעלי נוגדני קורונה
10:35 08/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סקר סרולוגי שנערך בשיתוף ארבע קופות החולים ואשר כלל כ-55 אלף נבדקים ממאות יישובים מגלה כי שיעור הימצאות נוגדני קורונה באוכלוסייה עומד על 5.5% בלבד  ▪  גברים מחוסנים יותר מנשים  ▪  אחוז הימצאות הנוגדנים הגבוה ביותר (8.1%) היה אצל ילדים בני 10 עד 18
סקרים נוספים ייערכו בעתיד [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
אין ברירה מלהמשיך לעטות מסכה [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
+משרד הבריאות: נמשכת הירידה בשיעור הבדיקות החיוביות
09:29 08/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מנתוני החקירות האפידמיולוגיות עולה כי לפחות 20 נדבקים הגיעו ב-15 טיסות בטורקיה שנחתו בנתב"ג בשבועיים האחרונים  ▪  15 נדבקים הגיעו ב-10 טיסות מבולגריה  ▪  הממשלה אישרה את הארכת הסגר ואסרה על הזמנת כרטיסי טיסה חדשים בתקופת הסגר
(בדיקות קורונה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+טראמפ: הקורונה בה חליתי - ברכה מאלוהים
08:50 08/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
תוך התעלמות מוחלטת מן הנהלים לאישור תרופות טוען טראמפ, כי הטיפול המוצלח בו בקוקטייל של נוגדנים צריך להוביל לכך שהוא יהיה זמין בהקדם האפשרי בכל בית חולים
(טראמפ בנאומו הבוקר [צילום: יוטיוב / NBC News])
נאומו של דונלד טראמפ, 8.10.20 / NBC News
+הקורונה במרכז העימות בין פנס להאריס
08:29 08/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
האריס: הממשל ידע מהן הסכנות והתעלם מהן; פנס: תוכניתו של ביידן נגד הקורונה דומה מאוד לזו של טראמפ  ▪  האריס סירבה לומר האם ביידן יגדיל את מספר השופטים בבית המשפט העליון  ▪  פנס סירב להתחייב שטראמפ יקבל את התוצאות גם אם ביידן ינצח
העימות בין פנס להאריס, 8.10.20 / CBS News
פנס. החמיא לבחירה בהאריס [צילום: חוליו קורטז, AP]
האריס. מרחק של ארבעה מטרים [צילום: חוליו קורטז, AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"סבתא, אני לא יכול להתחתן בלעדיך"!
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
משרד הבריאות עדכן כי 4,117 מקרי קורונה מאומתים אותרו מאז אתמול מתוך 48,000 בדיקות - שיעור התוצאות החיוביות הוא 9.1%, הנמוך ביותר מזה כשבועיים. סך החולים הפעילים עומד על 61,049, מתוכם 847 חולים שמצבם מוגדר קשה ו-236 מונשמים. מפרוץ המגפה נפטרו 1,824 חולים. הלילה אישרה הממשלה את הארכת הסגר לפחות עד 13 באוקטובר ואסרה הזמנת כרטיסי טיסה חדשים בתקופת הסגר.
08/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הנשיא דונלד טראמפ טוען, כי הקורונה בה חלה הייתה "ברכה מאלוהים", משום שהיא אפשרה לנסות עליו את הטיפול בנוגדנים שניתן להעניק למאות אלפי אמריקנים. טראמפ התעלם בכך לחלוטין מן הנהלים לאישור תרופות, ויצר את הרושם כאילו די בכך שהוא קיבל את הטיפול - כדי שניתן יהיה להעניקו גם לאחרים. הוא דיבר (יום ה', 8.10.20) בנאום מחצר הבית הלבן, שלוש שעות לפני העימות בין מייק פנס לבין קאמלה האריס. "אני מרגיש נהדר, מושלם", הכריז טראמפ.
08/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
טיפולו של ממשל טראמפ בקורונה עמד במרכז העימות (יום ה', 8.10.20) בין המועמדים לסגן נשיא ארה"ב - מייק פנס, סגנו של דונלד טראמפ, והסנאטורית קאמלה האריס, המועמדת של ג'ו ביידן. בניגוד לעימות בין המועמדים לנשיאות לפני שבועיים, העימות הנוכחי התנהל בצורה תרבותית ומכובדת, אם כי מדי פעם ניסה פנס ללא הצלחה לקטוע את דבריהן של האריס ושל המנחה, העיתונאית סוזן פייג'.
08/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
המצב הכלכלי שבו נמצא אדם עלול להשפיע על סיכוייו לחלות בקורונה. כך מגלה מחקר חדש שנערך במכון ויצמן למדע. צוות החוקרים, בראשות פרופ' ערן סגל, ניתח את נתוניהם של כ-200 אלף ישראלים שחלו בקורונה וגילה כי בעשירונים הראשון והשני נמצאו פי חמישה יותר חולי קורונה מאשר מבעשירונים התשיעי והעשירי.
07/10/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ברקע קריאת הדרגים המקצועיים במשרד הבריאות שלא להקל בסגר, שר האוצר מתח (יום ד', 7.10.20) ביקורת חריפה על משרד הבריאות ואמר: "אני לא אתן למיליוני אנשים לשקוע לייאוש ולחרפת רעב בגלל החלטות לא נכונות של משרד הבריאות לסגור את המשק ללא אבחנה וללא שום הצדקה בריאותית". את הדברים אמר בדיונים פנימיים במשרדו, שעסקו בגיבוש תוכנית סיוע לעצמאים ומובטלים.
07/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il