|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

הגיגים תרפ"ג

משמעת לקויה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - נגזלים, אי-שוויון, שקרים ומשמעת לקויה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) שבת שלום והרבה בריאות ואושר
25/10/2020  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
משמעת רופפת [צילום: משטרת ישראל]


זעקות הקוזאקים הנגזלים

העיתונות מלאה בדיווחים על פגיעות, כביכול, במתפרעים נגד הממשלה החוקית, שנבחרה על-ידי העם, הקוראים לעצמם, "מפגינים", ומעצימה אותן. כהרגלה, דיווחיה מוגזמים וחד-צדדיים, למרות זעקות הקוזאקים הנגזלים על אלימות נגדם ועל הסתה. בעיקר, לא מדווחת התקשורת על אלימות המתפרעים נגד שדרי 'ערוץ 20', שמוצבים בכיכר הבימה, ובגלל האלימות נגדם יכולים לפעול רק בחסות המשטרה. עשית, לא דיווחת - לא עשית, סבורים מי שרוממות הדמוקרטיה ואי-האלימות על לשונם, ולבם מלא זדון.

במדור הדעות של 'ישראל היום' (22 באוקטובר) הלינה מיכל אהרוני, יורדת לארצות-הברית, שמפרסמת את מחשבותיה השמאלניות, על שהחרדים מבטלים את התרבות החילונית (גרסה מאוחרת של משל העגלה הריקה) מתוך התנשאותם.

מאמרה ספוג בשנאת חרדים ובבוז להם, ובו מדגימה אהרוני, כי זעקת הקוזאקית הנגזלת הנה עוד דוגמה לפתגם הוותיק, "הפוסל במומו פוסל", שמקורו במסכת קידושין בתלמוד. משך שנים הדיר השמאל כותבים ימניים, ובעיקר, את מי שעברו ממחנהו לימין (כמו נעמי פרנקל וכמו נעמי שמר), את הזֶמר המזרחי ועוד ענייני תרבות, שלא מצאו חן בעיניו האנינות, כיוון שלא שיקפו את עולמו; מנע מאנשי ימין לעלות ארצה לפני מלחמת העולם השנייה (כלומר, גזר עליהם כמעט גזר-דין מוות בטוח בשואה); המעיט בערך פעולות המחתרות ניל"י, אצ"ל ולח"י, וביזה אותן; הכחיד (גם באמצעות 'יד-ושם' ובאמצעות משפט אייכמן) את זכר לוחמי גטו ורשה, שלא היו ממחנהו; והכחיש את מפעל ההעפלה של בית"ר ושל התנועה הרוויזיוניסטית עד מלחמת העולם השנייה.

ומשהו מזיכרונותיי - כסטודנט צעיר, ביקשתי לכתוב עבודה סמינריונית על שואת יהודי לוב, והמרצה (שמו שמור לדראון אצלי) פטר אותי באמירה חותכת, 'לא היה דבר כזה'. כך, כתבו פרופסורים מהשמאל היסטוריה מעוּותת בזדון-לבם של העלייה ארצה, של ההתיישבות, של המאבק להקמת המדינה, של השואה, ושל מלחמת הקוממיות, והנחילו אותה לדורות.

ואם דנו בעניין זעקות הקוזאקים הנגזלים, ראוי לציין, כי כעת, בהשפעת הפרוגרסיווים בארצות-הברית, שמציפים את המפלגה הדמוקרטית, פוסלות פייסבוק וטוויטר ידיעות, שמצביעות על שחיתות לכאורה של ג'ו ביידן ושל בנו, ומצנזרות את תעמולת הבחירות של הנשיא דונלד טראמפ. אכן, משחק הוגן - כמובן, לפי תפיסת השמאל.

לישראלים אין התופעה חדשה. מי שניסו להעלות לפייסבוק דברים על זכותנו על ארץ-ישראל, כולל ציטוטים מהתנ"ך ומהספרים החיצוניים, מצאו, כי צנזורים של הרשת מחקו אותם, בעוד שכל תעמולה פלשתינית מותרת שם לפרסום.

גם בתקשורת הישראלית כבר הרבה עשורים אין דיווח הוגן על דברי הימין ועל מעשיו, כיוון שהפכה (כולל התקשורת הממלכתית - קול ישראל, כאן וגלי צה"ל - לתחנות שידור שמאלניות, חד-צדדיות, בנוסח רדיו מוסקבה בשנות החמישים, או רדיו פיונג-יאנג. ודי להיזכר בפנים העגמומיות ובקול הבוכים, שבו דיווחו כתבינו ושדרינו על הפסדה של הילרי קלינטון בבחירות לנשיאות לפני ארבע שנים.

הארכת שירות בנות

אישור ועדת החוץ והביטחון להוסיף חמישה-עשר תפקידים צבאיים לרשימת התפקידים שיהיו פתוחים בפני נשים, בתנאי, שיתנדבו, ויתחייבו לשירות חובה ארוך יותר, זהה כמעט לשירות החובה של הגברים ומעלה גיחוך על פניי.

לכאורה, נעשה הדבר מתוך מגמה להשוות בין שירות נשים לשירות גברים, אך נותר גבנון חמור על ההחלטה, המעידה, כי אין הכוונה לשוויון הזדמנויות לנשים בצה"ל. הצעד הראשון לשוויון, לדעתי, היה אמור להיות השוואת משך השירות. לפי החוק, שירות החובה של נשים הוא 24 חודש, לעומת 30 חודש לגברים.

לאחר אישור הוועדה, כוללות התקנות כשמונים וחמישה תפקידים; והנשים, המשובצות בהם, משרתות 32-30 חודש (ולא 36 חודש), אך הן רק שמונה-עשר אחוזים מהחיילות בצבאנו. לשאר החיילות אין שום רצון להיות שפנות-ניסוי של פמיניזם צווחני וחסר-אחריות ושל צבא נטול עמוד-שדרה. עוד ראוי לזכור, כי גברים, המשובצים לתפקידים ייחודיים, מחויבים לשירות חובה ארוך יותר מ-36 חודש, הקבוע בחוק.

גידול מדהים

תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל', שמקורותיה הכספיים אינם חשופים עדיין, מדהימה כל פעם מחדש בגילויים, כי האוכלוסייה הערבית ביהודה ובשומרון גד̤לה בקצב אסטרונומי. התנועה מדווחת כעת, כי ביהודה ובשומרון יש שלושה מיליון ערבים, ואילו לפני שבעה חודשים הם מנו, לדבריה, רק שני מיליון וחצי. האם מפקדינו הנערצים ממשיכים את הרגלם מימי שירותם הצבאי לדווח שקר?!

לפני כמה חודשים נתפס מתן וילנאי, יו"ר התנועה, בדיווח שקר על תוצאות סקר שערכה, ובדק את עמדות תושבי ישראל כלפי החלת הריבונות הישראלית על יהודה ועל השומרון (שהם קוראים לו סיפוח - מתוך התנכרות לחבלי מולדת). מפקדינו טייחו את התוצאות, שסתרו לחלוטין את עמדותיהם, והציגון בגמישות יצירתית ניכרת.

גם המספרים הקודמים, שהפיצו מפקדינו אינם נכונים, אלא ציטוט עיוור של נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של רשות הטרור מרמאללה - גורם אמין ביותר, כידוע. האם זה נובע מבורות, או משיתוף-פעולה עם מכחיש השואה אבו מאזן?!

צוות בראשותו של יורם אטינגר, סבור, כי ביהודה ובשומרון חיים רק כ-1.75 מיליון ערבים. גם הנתון הזה, שנראה לי אמין, דורש בדיקה, כיוון שאטינגר מזוהה עם הימין ואני, ששבעתי דיווחי שקר של מפקדים בצבאנו, מקשה - האם מצב רעיונות ההבל של 'מפקדים למען ביטחון ישראל' כל כך רעוע, עד שמפקדינו נצרכים לשקרים, כדי לבססם?

שערורייה

רופא ואנשי סגל אחרים, כולל מפקד בסיס ההדרכה, ננזפו, ונשפטו עקב התפרצות קורונה בבית-הספר לקצינים בה"ד 1. יותר ממאה חיילים ומפקדים אובחנו כחיוביים לנגיף בחודש ספטמבר.

לפי אחת הגרסאות, ששמעתי מהורי צוערים, ביקש הרופא לערוך בדיקות קורונה לצוערים, אך חיל הרפואה דחה את בקשתו. רק לאחר כיממה, שבה ציין הרופא תסמינים נוספים בקרב הצוערים, נבדקו הצוערים, והתגלתה הדבקה נרחבת בבסיס ההדרכה. ההורים טענו, שפקדו על הרופא לא להמשיך במאמציו לבדוק את הצוערים, והורו לו לא לדווח על התסמינים שנמצאו.

כדרכו של צבאנו, הרופא העקשן יעמוד, כנראה, לדין משמעתי. זה דינו של מתריע-בשער. צל"ש, או טר"ש... שיידע לו. בינתיים נקט צבאנו צעדים משמעתיים נגד כל שרשרת הפיקוד בבה"ד 1 - כולל אל"ם גיא לוי, מפקד הבסיס, שננזף, ולפי ההורים, קידומו ייעצר זמנית.

תחקיר, שערך אל"ם גיא לוי, העלה, כי היו בבה"ד 1 תקלות, "שבבסיסן דיווח עצמי מאוחר על הופעת תסמינים, ואי-הקפדה על תשאול ועל החתמת הצוערים על מצבם הבריאותי [בחוזרם מחופשה בבתיהם - אב"ץ]". כמו-כן, נפרצו בבה"ד הקפסולות, וצוערים מפלוגות שונות התערבו.

לאור התחקיר, נרשמה למפקד-גדוד בבה"ד הערה פיקודית; מפקדת-פלוגה בדרגת סגן סיימה את תפקידה מיד; ושתי מפקדות-פלוגה נידונו בדין משמעתי לעונשים שונים. בנוסף, כמה מפקדי צוותים נידונו בדין משמעתי לעונשים בדרגות חומרה שונות, ושתי צוערות, שלא דיווחו על הופעת תסמיני המחלה, הודחו מקורס הקצינים.

ההתפרצות הוכיחה, שגם בבה"ד 1 המשמעת לקויה, וההקפדה על ההוראות רופפת. ובנוסף, למרות המילם הגבוהות של הרמטכ"ל ושל אלופים, הענישה על הפרת הפקודוות קלה לחלוטין. אם אלה ארזינו, מה נלין על חיילים במלונית קורונה צבאית, שהחליטו להפוך את שהותם בה לתענוג, וחלקם עברו לישון, בניגוד לפקודות, עם חיילות במלונית?!

תאריך:  25/10/2020   |   עודכן:  25/10/2020
אביתר בן-צדף
+מג'דל שמס הוכרזה אזור מוגבל
22:42 25/10/20  |  עידן יוסף
ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה את המלצת משרד הבריאות וממונה הקורונה להכריז על מג'דל שמס כאזור מוגבל החל ממחר (ב') בשעה 18:00, ועד לשבת 31 באוקטובר ב- 18:00. זאת בהתאם לנתוני התחלואה ביישוב, כך שבמשך חמישה ימים היישוב יעבור את הציון 8 במדד הרמזור, ובמטרה להתמודד עם נתוני התחלואה הגדלים.
+א'-ב' יחזרו לסירוגין בראשון, ג'-ד' בקפסולות
22:16 25/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הקבינט אישר פה אחד את ההקלות ב-1 בנובמבר  ▪  שאר הנושאים, בהם פתיחת המסחר יעלו בישיבת הקבינט הבאה  ▪  גנץ: אני מתוסכל. יושבים פה שעות לא הבאנו תוכנית אסטרטגית ולא קיבלנו החלטות  ▪  כ"ץ תקף את ראש שירותי בריאות הציבור: לא מתווכח איתך, את פקידה; אדלשטיין: שר האוצר יודע להתנפל על פקידים
([צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90])
+ביממה אחת: 52 אלף נדבקים בצרפת
21:43 25/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מדינות אירופה מחריפות את ההגבלות על הציבור - סגר חלקי באיטליה ומצב חרום הוכרז בספרד  ▪  הונגריה, הולנד ובלגיה רושמות שיא במספר הנדבקים
רובע מונמארטר בצרפת [צילום: לואיס ג'ולי/AP]
משמרות הוותיקן בספרד [צילום: אלסנדרה טרנטינו/AP]
+באיחור קל: שלב הניסויים בבני אדם
20:33 25/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושרה תחילת שלב הניסויים הקליניים בבני-אדם בחיסון לקורונה. הניסוי יחל ביום ראשון הקרוב - 1 בנובמבר  ▪  למעלה מ-25 אלף מנות חיסון יוצרו במכון הביולוגי לשלב הניסויים הקליניים
[צילום: משהב"ט והמכון למחקר ביולוגי]
[צילום: משהב"ט והמכון למחקר ביולוגי]
+ההגבלות על המשק הוארכו עד 1 בנובמבר
19:02 25/10/20  |  איציק וולף
קבינט הקורונה אישר את הצעת משרד הבריאות וממונה הקורונה להאריך את ההגבלות הקיימות על המשק עד ליום ראשון, 1.11.20. זאת, בהתאם לקביעה כי משך הזמן של המעבר בין שלב לשלב הוא מינימום 14 יום.
+כיתות א' וב' יחזרו רק לחצי שבוע
17:01 25/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבינט הקורונה קבע שכיתות א' וב' ישובו ללמוד במתווה שבו תחולק כל כיתה לשתי קבוצות שכל אחת מהן תלמד בבית הספר רק במחצית מימי השבוע  ▪  ראש הממשלה אמר בפתיחת ישיבת הקבינט: אין יכולת לממן פתיחת לימודים במתווה קפסולות
חצי מהכיתה במחצית הראשונה של השבוע [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
חצי מהכיתה - במחצית השנייה [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
+2,080 דוחות נרשמו בסופ"ש ע"י המשטרה בגין הפרת ההנחיות
15:21 25/10/20  |  מירב ארד
בסופ״ש החולף (23-24.10.2020) נרשמו ע״י המשטרה 2,080 דו״חות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי - 1,815 דו"חות, ובהם גם 49 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 77 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, 69 דו״חות בגין שהייה במקום ציבורי/עסקי שפעילותו נאסרה, וכן 68 דו״חות בגין סירוב לדרישת שוטר לפיזור התקהלות אסורה. בנוסף בסופ״ש החולף השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-2,956 בתי עסק. עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות וניתנו 233 אזהרות.
+מספר המיליונרים בישראל ירד בשל הקורונה רק ב-154
13:42 25/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בישראל יש כיום 157,286 מיליונרים לעומת 157,440 מיליונרים שהיו בישראל בתחילת השנה  ▪  ישראל מדורגת במקום ה-30 ברשימת המיליונרים בעולם ובמקום ה-18 בכמות המיליארדרים  ▪  ארה"ב במקום הראשון שבה 358 מיליארדרים, סין - במקום השני
([צילום: AP])
+מדוע הציבור החילוני אינו מגלה אהדה למצבם של החרדים
11:29 25/10/20  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
החרדים טוענים שרק מיעוט אינו מקיים את התקנות הנוגעות לקורונה  ▪  כיצד מדובר במיעוט אם חלק ניכר מחולי הקרונה הם חרדים? ראה הערים האדומות, וחרדים מהווים 38% מהמתים ללא כל קשר לחלקם באוכלוסייה  ▪  יתר על כן, המנהיגות הרבנית והפוליטיקאים מנהלים מדיניות הפוגעת בהגנה על כלל הציבור בפני נגיף הקורונה
(דורשים כבוד [צילום: פלאש 90])
+כיצד ייראה עולם התעסוקה אחרי הקורונה
10:57 25/10/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
השינויים שאנחנו חווים בימים אלה בגלל משבר הקורונה הם האצה של תהליכים שכבר החלו  ▪  לצד שינויים צפויים נוספים, על העובדים, המעסיקים והמדינה להיערך ליום שאחרי סיום המשבר
(מקצועות מיותרים [צילום: נאם יו, AP])
+2,000 שקל למובטלים שהשתכרו נמוך מהממוצע
10:42 25/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
על-פי טיוטת ההסכם שהופץ להערות הציבור, בני זוג הזכאים שניהם למענק חד-פעמי, יהיו זכאים כל אחד מהם לתוספת למענק בסכום של 500 שקלים  ▪  מענק הסתגלות לחזרה למעגל התעסוקה יינתן למי שמצאו עבודה בשכר נמוך מזה שהיה להם לפני שהפכו למובטלים
שירות התעסוקה בירושלים [צילום: איתמר לוין]
שר האוצר כ"ץ. טיוטה להערות הציבור [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+משרד התחבורה חידש את קווי האקדמיה
10:27 25/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+סיכום ביניים: שלוש הערות על המצב
10:12 25/10/20  |  ד"ר דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
אולי זו הירידה בתחלואה, אולי ההקלות בסגר ואולי השינוי בטמפרטורה  ▪  פתאום יש באוויר תחושה של הקלה, קורטוב של נינוחות  ▪  הנשימה קצת יותר קלה, הלחץ בחזה נרגע  ▪  זמן לסיכוםיים לפני שהשגרה המעיקה תחזור
(סגירת מעגל [צילום: AP])
+תיירי עסקים יוכלו להימנע מבידוד
08:57 25/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נוהל חדש יאפשר לאנשי עסקים מחו"ל שאינם אזרחי ישראל, המעוניינים להגיע לישראל על-מנת לקיים ביקור עסקי למשך פחות משבוע, להימנע מבדיקה ומבידוד עם כניסתם לארץ
(אולם הנכנסים בנתב"ג. מחכה למבקרים [צילום: [צילום: איתמר לוין])
+מי אתה קורונה
08:09 25/10/20  |  בן בן-ארי   |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משמעת לקויה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמעון מהצפון
28/10/20 15:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
נוהל חדש יאפשר לאנשי עסקים שאינם אזרחי ישראל, ואשר מגיעים לארץ ממדינות 'ירוקות' בעלות תחלואת קורונה נמוכה, להימנע מבדיקה ומבידוד בעת כניסתם לישראל. מדובר בנוהל שגובש על-ידי משרד הכלכלה והתעשיה בשיתוף עם רשות האוכלוסין וההגירה, משרד הבריאות ומשרד החוץ כחלק מהמאמץ לסייע לחברות ישראליות לשמר רצף תפקודי עסקי.
25/10/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מִי אַתָּה קוֹרוֹנָה?
25/10/2020  |  בן בן-ארי  |   שירים
"על-רקע נתוני התחלואה דהיום, ברי כי לא אמור להיות כל קושי מעשי לבצע חקירה אפידמיולוגית אנושית, בזמן אמת ובאותו היום, לכל מי שאובחן כחולה מאומת. לאור נתונים אלו, סבורה הרשות להגנת הפרטיות כי ההצדקה המרכזית שעמדה מלכתחילה בבסיס ההחלטה יוצאת הדופן לעשות שימוש בכלי הטכנולוגי שבידי שירות הביטחון הכללי לצרכים אלו, אינה עומדת עוד".
24/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
הבחירות לפרלמנט הירדני יתקיימו ב-10 בנובמבר, אלא אם יחליט המלך עבדאללה לדחותן בשל הקורונה. על-פי החוקה הירדנית, הממשלה היוצאת הייתה חייבת להגיש את התפטרותה ואכן עשתה זאת. המלך העדיף לא למנות מחדש את עמר אל-רזאז כראש ממשלה והטיל את הרכבתה על ד"ר בישר אל-חצאונה, שמילא שורת תפקידים בכירים במשרד החוץ הירדני, ובשנים האחרונות היה יועצו המדיני הקרוב של המלך. הממשלה החדשה הושבעה ב-12 באוקטובר בטקס שנערך על-פי כללי התקופה – הנוכחים עטו מסכות ולא צולמה תמונה קבוצתית.
24/10/2020  |  עודד ערן  |   כתבות
ראש הממשלה בנימין נתניהו משגר (יום ה', 22.10.20) רמז עבה למוסדות החינוך החרדיים שפותחים שעריהם בניגוד להנחיות, ואומר: "לא כולם משתפים פעולה. בשבוע הבא בקבינט אני הולך להביא צעדים נוספים נגד מפרי ההנחיות, לרבות קנסות כבדים על מוסדות חינוך שנפתחים ללא אישור. זה לא מיועד נגד מישהו זה מיועד נגד משהו - נגד הנגיף, נגד המחלה. אני מצפה לשיתוף פעולה של כולם בלי יוצא מהכלל".
22/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
[צילום: סרחיי פופקו/AP]
יאיר נבות  |  
האוקראינים טוענים שכל 31 הטילים ששיגרה רוסיה לעבר הבירה יורטו, אך ישנם 13 פצועים כתוצאה משברי יירוטים שנחתו על איזורי מגורים במערב קייב    בין הפצועים גם ילד. נגרמו נזקים גדולים לבנ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר בישראל העונה לשם דודי אמסלם מתהולל בטברנה באתונה בירת יוון ושרה העונה לשם מירי רגב מטיילת עם הבת בסרי לנקה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il