|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
מתנות שמרגשות: איך לבחור את המתנה המושלמת

תיק הדגל

במגילה נאמר: ...לפיכך נתכנסנו, אנו חברי מועצת העם, נציגי הישוב העברי והתנועה הציונית, ביום סיום המנדט הבריטי על ארץ-ישראל, ובתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית ועל יסוד החלטת עצרת האומות המאוחדות אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"
03/06/2021  |   אורי שרגיל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
מגילת העצמאות

הבה נבדוק מי באמת הפסיד ומי ניצח ב-4 מערכות הבחירות שהתרחשו לאחרונה. לפניכם רשימת המנדטים (סה"כ 120) בגושים:

ביבי: רק לא ביבי: הערבים
ליכוד - 30 העבודה - 7 רע"ם - 4
הציונות הדתית - 6 יהדות התורה - 7 המשותפת - 6
ימינה - 7 כחול לבן - 8 סה"כ - 10
ש"ס - 9 מרצ - 6
יהדות התורה - 7 יש עתיד - 17
סה"כ - 59 תקווה חדשה - 6
סה"כ - 51

מי מרכיב את הכנסת? בכנסת של 110 חברי כנסת, ללא מפלגות ערביות, יש רוב מובהק לימין ('ביבי') - 59 לעומת 51 לשמאל ('רק לא ביבי'). אז מה מתרחש פה? למה הרוב המובהק הזה אינו בא לידי ביטוי פוליטי? כי יש מפלגות ערביות, שאינן מכירות ב'מדינה היהודית', וגם לא בכנסת שלה, שבה הם מכהנים רק בעבור תלוש משכורת. המפלגות הערביות נפסלו על-ידי ועדת הבחירות של הכנסת, אבל אושרו והוכנסו לכנסת בכוח פסיקת בג"ץ. טענת הערבים הייתה לכאורה פשוטה ומאתגרת, ככותרת עיתון גלובס (1): "המפלגות הערביות לביהמ"ש העליון: אין לפסול רשימות עם רעיונות דמוקרטיים". כאילו מדובר ברעיונות... קביעתו של ליברמן (2) שפורסמה באותו עיתון: "א-סנע, אתה מחבל, נטפל בכם כמו שטיפלנו בחמאס" לא עשתה רושם על בג"ץ. קביעת בג"ץ גברה על המציאות ולמעשה הכתיבה לה. המשמעות הבלתי נתפסת היא, ש'מגילת העצמאות', המכריזה על הקמת מדינה יהודית בא"י (לא דמוקרטית!) - הושלכה לפח הזבל של בית המשפט וההיסטוריה (היהודית).

במגילה נאמר: ...לפיכך נתכנסנו, אנו חברי מועצת העם, נציגי הישוב העברי והתנועה הציונית, ביום סיום המנדט הבריטי על ארץ-ישראל, ובתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית ועל יסוד החלטת עצרת האומות המאוחדות אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל".

זה אותו בג"ץ שסילק את מפלגתו של הרב כהנא מהכנסת בשל טעמים פחותים בהרבה מאותם ש'שקל', כביכול, בסוגיית המפלגות הערביות. ב'הארץ'(3) פורסם: לפי נימוקי השופטים, "כך מבקשת לשלול מחלק מאזרחי המדינה, אותו היא מאבחנת על-פי מוצאו הלאומי-אתני, לבחור ולהיבחר. שלילת זכויות כאמור היא פגיעה ברורה וחד-משמעית בנפשה של הדמוקרטיה". ואני שואל בקול רם: האם נפשה של המדינה היהודית תזוהה תמיד בפסקי הדין כ'נפש הדמוקרטיה'? ואסביר: את המדינה הקימו, לפי המגילה, 'נציגי הישוב העברי והתנועה הציונית'. ערבים לא היו שם, הם היו האויב שבו נלחמו המצהירים...

ההחלטה הקרדינלית של בג"ץ שינתה את המציאות ואת המפה הפוליטית, הפכה את תהליך הרכבת ממשלה בישראל לסיוט מצמרר, מתמשך, חשוף לסחיטות בלתי מתקבלות על הדעת, וכאלה שגובלות באסון לאומי. הגענו היום למצב שבו מנהיג של תרסיס מפלגה בת 6 מנדטים - יתמנה לראש הממשלה הבא. בעבר, מי שהכשיר וקיבע את אסון-אוסלו (רבין, פרס, שריד וביילין) - היו המפלגות הערביות. הערבים הם אלה שדנו, הצביעו והכריעו בכל נושא רגיש ביותר ליהודים ולמדינה היהודית. ידועה עמדתם המובהקת נגד המדינה היהודית בכל נושא העומד להצבעה בכנסת. בין ה'רעיונות הדמוקרטיים' הערביים שבג"ץ הכשיר מככב: 'מדינת-כל-אזרחיה'. כי מה יכול להיות יותר דמוקרטי מהאסון הזה? זו בדיוק מהות טשטוש-החושים החילוני, שמאלני, האתאיסטי - 'מדינת כל אזרחיה' מהווה עבור האזרחים הערבים פרוזדור בתורת השלבים, גשר-חבלים - לגיהינום 'חליפות-ערבית', וחבל!

מערכת המשפט שהוגדרה על-ידי הנשיא ריבלין בהיותו יו"ר הכנסת - 'כנופית שלטון החוק' - לא הצליחה 'להפיל' את הימין ואת נתניהו באמצעות ההתיישבות ('שמאל שימושי') בכל מערכות הבחירות הדמוקרטיות. משום כך הופעלה פרקליטות המדינה, במאמץ שנמשך שנים, כדי לייצר את תיק-הדגל, להדביק לנתניהו כתבי אישום מופרכים והם נדונים עתה בארשת פליאה משפטנית בבית משפט מלומד כי נתניהו לא וויתר כמו שוויתרו קהלני, גל הירש, רפול, רובי ריבלין, רבין, יעקב נאמן ורבים אחרים שנשחקו. התקשורת משתפת פעולה ויש לנו צלם בהיכל - 'הנאשם מבלפור'...

מטרת מערכת המשפט ואוהדיה - למזג מפלגות ואישים ערבים שאינם לגיטימיים, חלקם שונאי ישראל מושבעים, בכנסת ישראל, במטרה להפכה, בציווי העליון השופט אהרן ברק, למדינה שיפוטית בתכלית של 'כל אזרחיה'. השמאל תמיד יתמוך בכל הפגנת שרירות ושרירים, כי:
א. מאז המהפך ב-77 הוא נאבק בשלטון זר שגנב ממנו את המדינה, ב. כי הוא לא מצליח לבצע את זממו של המזכיר יצחק בן-אהרון - להחליף את העם. לפיכך התכנסה מועצת הסחרור והחליטה לצרף בכוח זרוע משפטיה את הערבים המנדטוריים, אויביה של המדינה היהודית מאז ומתמיד - לכנסת ישראל, כדי לחולל מהפך חוקתי שלא צלח בקלפי, ולגנוב בחזרה את המדינה 'שלהם'.

אז מי הפסיד בבחירות?

בואו נבדוק יחדיו את המנדטים של המפלגות בכנסת זו: בכנסת של 110 חברי כנסת יש רוב לגוש הימין ומר נתניהו הוא ראש הממשלה ללא עוררין. כלומר, נתניהו ניצח בבחירות, והשמאל - הפסיד. במסגרת מאבקה המתמשך של 'ההתיישבות' בתוצאות המהפך שאירע ב-77 הוכנסו לכנסת המפלגות הערביות בניגוד לחוק, במטרה לערער את שלטון הימין. בג"ץ, שחקן עצמאי עוצמתי וזומם פוליטי, הצטרף גם הוא כצד למאבק בימין, המליץ על תפירת תיק דגל לנתניהו.

הנה זהבה גלאון באחד מציוציה השגורים: הקרב שאנחנו עדים לו הוא בין מי שמבקשים לקיים פה דמוקרטיה שוויונית לאזרחיה, לבין מי שמבקשים לפרק אותה כי התפיסה שכל בני האדם שווים מנוגדת ניגוד חריף לתפיסת העליונות הגזעית היהודית שלהם. הטענה שיהודים וערבים יכולים לחיות בשלום זה בצד זה זו, הכפירה בציווי הגירוש והרדיפה שלאורו הם חיים. מבינים? מדינה יהודית, כפי שהוכרזה בעת הקמת המדינה, הפכה בגרונו של גוש-השמאל 'לתפיסת העליונות הגזעית היהודית - שלהם'. כלומר - זה לא אנחנו! דבריו של הטייס חולדאי שלא יחלידו בת"א.

המזרחן מרדכי קידר (4) הגיב לאחרונה והגדיר את פרעות תשפ"א כאלמנט מובהק בתרבות הג'יהאד, לכן תשאל השאלה: מה פתאום שח"כים ערביים ישתתפו בקבלת החלטות כמו אוסלו, או פעולה נגד החמאס בעזה? האם נציגי הערבים בכנסת, העוינים ושונאים אותנו, הם שיחליטו בשביל היהודים מה טוב לנו? כותבת ד"ר אסתר לוצאטו (5): "השאלה המרכזית העומדת לפתחנו היא איזו מדינת ישראל אנחנו רוצים? מדינת לאום לעם היהודי, שבה הוא מממש את זכותו הטבעית, התרבותית, הדתית וההיסטורית להגדרה עצמית, שיש בה גם שוויון זכויות אזרחי לכל התושבים? או מדינת כל אזרחיה, שמבטלת את סממניה היהודיים הייחודיים של המדינה, סמליה, חוקי ההגירה (חוק השבות) והאזרחות (חוק האזרחות והכניסה לישראל)".

כדי לפתור את הבעיה של האזרח הערבי החי במדינה-יהודית מציע מיכאל מימון (6), איש שמאל מובהק, יועצם ודוברם לשעבר של 'הפנתרים השחורים', להקים שני בתי נבחרים. אני ממליץ להיכנס ל'קפה שפירא', להזמין ספל תה ולהתרווח עם הרעיון... עמית סגל צייץ על הממשלה החדשה של לפיד-בנט: "במסמך קווי היסוד כפי שהיה לפנות בוקר, אין אזכור של ישראל כמדינה יהודית, של צביונה היהודי או של קליטת עליה....". נו, התפוגג החשש ל'מדינת כל אזרחיה' - כי היהודים לא כלולים...

הערות

1. קישור
2. קישור
3. קישור
4. News1/הג’יהאד בתוך ישראל
5. אנו מחויבים לבחור: האם ישראל היא בית לאומי לעם היהודי?/מעריב (maariv.co.il)
6. קישור

תאריך:  03/06/2021   |   עודכן:  06/06/2021
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיק הדגל
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
XBHK
6/06/21 08:35
2
XBHK
6/06/21 08:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברכות לנשיא הנבחר יצחק בוז'י הרצוג, ברכות לנשיא היוצא רובי ריבלין, וברכה למתמודדת הגברת מרים פרץ. אכן, בשונה מהנהוג במקומותינו בשנים האחרונות, התנהלו הבחירות לנשיאות על מי-מנוחות, ללא השמצות ותקיפות של המתחרה שמנגד. ובכל זאת הרשוני נא להעלות מספר הערות או הארות לגבי בחירות אלה:
03/06/2021  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
איזו שמחה. איזה אושר. סוף-סוף הצליחו הפלגים הקיצוניים במדינה ליצור איזו שהיא אחדות, לשבת יחד בממשלה. ותודה מיוחדת ליאיר לפיד שלמען האחדות היה מסוגל לוותר על הקדנציה הראשונה כראש ממשלה. אין זה דבר של מה בכך ולא כל אחד היה מסוגל לעשות זאת. מאז ילדותי אני זוכרת פילוג, ולא רק פילוג, אלא שנאה. שנאה איומה. שנאה יוקדת.
בעוד מספר שבועות תתחיל עונת הקיץ והמוני ישראלים ירצו לנסוע לחופשות מעבר לים. אחד האתרים המועדפים על הישראלים היא ללא ספק ידידתנו הגדולה ארצות-הברית. למי שלא הוציא ויזה עד היום יהיה קשה מאוד לעשות זאת בחודשים הקרובים.
03/06/2021  |  רועי אורן  |   יומני בלוגרים
לו אני יאיר לפיד אני מאוד מודאג ולא כל כך מהרכבת הממשלה אלא מקיום הרוטציה. גם אם ממשלת בנט/לפיד תקום ותשרוד, ספק רב בעיני אם בנט יקיים את הבטחתו. הרי מה זה בשביל נפתלי בנט, שכבר בגד באנשים הכי קרובים לו, לבגוד פעם נוספת (כמובן בשביל המדינה)? קטן עליו. ואין דרך יותר ראויה כדי לחזור לחיק הימין מאשר מתן גט כריתות ליאיר לפיד שנייה לפני חילופי השלטון. ומה יוכל להעלות את קרנו של נפתלי בנט מול בוחרי ימין פוטנציאלים יותר מחזרה שלו בתשובה של הרגע האחרון? ומה כבר יוכל לעשות לפיד מול נפתוליו של נפתלי חוץ מלהיכנע לכול קפריזה, לרטון בשקט ולאכול את עצמו עד לרגע שהרוטציה תגיע? הוא הרי לא יסתכן וישבור את הכלים רגע לפני שחלום חייו מתממש.
03/06/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
אין ספק, שהחלטתו של גלעד קמחי, מנהלו האמנותי של הקאמרי, להקים את קבוצת צעירי הקאמרי, נבטה, הנצה ופורחת כמקיימת את ההבטחה שלשמה הוקמה. עשרת השחקנים הצעירים המחוננים מצליחים הודות למחזה השנון, למוזיקה הכה יצירתית ומקפיצה, לעיצוב התנועה, לבימוי, וכל יתר המרכיבים – להעמיד מחזמר מאוד ישראלי, עכשווי ונשכני. ובסך-הכל המחזמר מהווה מהפכה בתחומו, ואין ספק שיהיה להיט היסטרי. ולא רק בעצם העלאת המחזמר. כי הוא רק שלב וחלק מבילוי חדש לחלוטין לקהל, במיוחד הצעירים והצעירים ברוחם. לאחר ההצגה, הקהל יוצא למבואה של האולם, הכוללת בר משקאות, ודי ג׳יי המרקיד את אלה שהמחזמר היה עבורם כזריקה לוורידים המקפיצה אותם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
שונאי ישראל אינם מבדילים בין ממשלה ישראלית כזאת או אחרת, מימין או משמאל, אלא שמטרתם היא חיסול עצם קיומה של מדינת ישראל, "מהנהר ועד הים"
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
במערכות היררכיות דוגמת הצבא, נהוג לייחס משקל עודף לממד פקודות הצבא כאמת מידה ערכית, אף בהינתן צבר של מוניטין שנקשר לדמותו של קצין, בכיר ככל שיהיה
דן מרגלית
דן מרגלית
זו נוסחה אלגבראית שהקנתה לנו בכיתה ז' או ח' בבית הספר "בלפור" מורתי רחל אלפר    לא ידענו כי יום אחד יחדור לחיי האומה בנימין נתניהו, והנוסחה כמו נתפרה לתאר אותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il