|   15:07:40
דלג
  מרטין שרמן  
מייסד ומנהל המכון הישראלי למחקרים אסטרטגיים (IISS)
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
בנט. כזב ליבתי [צילום: אריאל זנדברג] גולדפרב. ערק [צילום: יעקב סער/לע"מ]

נפתלי גולדפרב או גונן בנט

במעשה רמייה נמהר אחד, סיפק נפתלי בנט לשמאל את אשר נשלל ממנו במשך שנים ארוכות: גישה רחבת-היקף לעמדות שלטון במדינה
16/06/2021  |   מרטין שרמן   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 36   |   תגובות

  • בוגי יעלון, בני גנץ ואיווט ליברמן מסכנים ביודעין את ביטחון אזרחי ישראל... כשר הביטחון של ישראל אני קובע: ממשלה ישראלית שתלויה בקולות המפלגה הערבית המשותפת ונסחטת על-ידי תומכי טרור, מסכנת באופן ממשי ומיידי את חיי אזרחי ישראל וחיילי צה"ל [נפתלי בנט, טוויטר, 5.3.2020]

    רע"ם היא תנועת אחות של חמאס ושל האחים המוסלמים. מדובר בפלג קיצוני ואנטי ציוני, שאין לו מקום בכלל בכנסת ישראל. ימינה לא תיתן יד להקמת ממשלה בהישענות על רע"ם - לא בתמיכה, לא בהימנעות ולא בכלל. ההלבנה של תומכי מחבלים אלו באמצעות נתניהו ושליחו איתמר בן-גביר מבישה. אנשי ימין צריכים להיות הראשונים לעצור את זה [הודעת מפלגת ימינה של נפתלי בנט, 6.3.2021]

    ... זה כמו עכשיו עם החיסונים, היום הוא [בנימין נתניהו] עושה מסיבת עיתונאים ואומר שיש חיסונים. 27 מדינות רק באירופה חתמו לפנינו עם פייזר ויש עוד מדינות כמו אוסטרליה, אנחנו רק מקום 35 בתור, הוא עושה מסיבות עיתונאים ומרמה את הציבור... הוא אמר בינואר יגיע, תגיע אולי קופסה עם 5 חיסונים וכל היתר יגיע אחרי כולם... ככה הם איבדו את אמון הציבור בזה שהם עומדים בטלוויזיה ומשקרים לציבור בנושא של חיים ומוות [שר החוץ יאיר לפיד, האיש שנפתלי בנט סבור שהוא כשיר להנהיג את האומה, בתוכנית "אופירה וברקו", 13.1.2020].

    מר נתניהו אני מבקש תשובה לשאלה אחת. למה אתה לא אומר את האמת בעניין החיסונים? אנחנו אנשים בוגרים גם אם האמת לא נעימה נדע להתמודד איתה. נוכל להתמודד עם אכזבות עם קושי כל עוד אומרים לנו את האמת. אנחנו מבינים שזה קשה להשיג חיסונים. אין שום סיבה לשקר! כשאתה אומר משהו, אזרחי מדינת ישראל רוצים להאמין. הם רוצים חיסון נגד המגיפה; הם רוצים להאמין לראש הממשלה שלהם אז יחכו לחיסון בינואר והוא לא יגיע [שר החוץ, יאיר לפיד, האיש שלו נפתלי בנט עתיד לאפשר לכהן כראש ממשלת ישראל, פייסבוק, 6.12.2020].



הפור נפל. ממשלה חדשה קמה. הקמתה מזכירה, בהכרח, פרשה עגומה מהעבר, בה נרקמה קואליציה בדרכים מפוקפקות שביניהן לבין אלו שבאמצעותן נרקחה הממשלה הנוכחית, פרושים קווי דמיון לא מעטים.

בינואר 1995 הצטרפו גונן שגב ואלכס גולדפרב, שנבחרו לכנסת מטעם מפלגת "צומת", שדגלה במדיניות ניצית מובהקת לממשלת רבין, לאחר שבספטמבר 1993, זו חתמה על הסכמי אוסלו א' (הצהרת עקרונות). שגב מונה בה כשר וגולדפרב כסגן שר. באוקטובר 1995 תמכו שניהם בהסכמי אוסלו ב', שאושרו ברוב זעום של 61 מול 59 – כלומר כתוצאה מעריקתם של שגב וגולדפרב, ומהניצול המחפיר שעשו בכוח ההכרעה שמצביעיהם העניקו להם.

שכר הנוכלות

התוצאות העגומות של אותו מעשה נוכלות לא איחרו לבוא לידי ביטוי — בבתי העלמין ובבתי החולים; בטקסי הלוויות עבור הרוגי הטרור ובטיפולי חירום עבור פצועי הטרור .כמובן, רצוי — ואף כדאי לזכור — שכל פעם שהופרו הבטחות ניציות שניתנו לפני יום הבחירות לטובת אימוץ מדיניות יונית לאחר יום הבחירות, הביא הדבר לטרגדיה ולטראומה ליהודים ולערבים כאחד.

כך המגעים מצד ישראל עם אש"ף לקראת כריתת הסכמי אוסלו—בניגוד להבטחות טרום-בחירות של רבין — הביאו למניין חסר תקדים של "קורבנות השלום" עקב אותם הסכמים. כך גם נטישת רצועת עזה — הקרויה "ההינתקות" — בידי אריק שרון, שאך זמן קצר לפני-כן, האיץ בבוחרים לדחות את אותה הצעה בדיוק, שקידם יריבו ממפלגת העבודה, עמרם מצנע, הביאה להפיכת עזה ממטרד ביטחוני לאיום אסטרטגי מתמשך, שגבה אף הוא מחיר כבד בדם ובדמים.

כך יהיה, קרוב לוודאי, עם ממשלת בנט-לפיד שקמה אך ורק כתוצאה מהפרה בוטה של התחייבות מפורשת ונשנית של בנט להימנע מלעשות את אשר החליט, אחרי זמן קצר למדי, אכן לעשות.

קשה להפריז בחומרת מעשה ההונאה שביצע בנט. הלא הדבר הוליד עיוות בלתי מתקבל על הדעת של התהליך הדמוקרטי בישראל, שבו אדם שזכה בכחמישה אחוז תמיכה בקלפי יכהן כמנהיג האומה בעוד שהמתמודד הפופולרי ביותר שזכה בתמיכה המרבית בקרב הבוחרים — פי חמישה לערך מזו שבה זכה בנט — ינודה על-ידי מתמודדים, שקיבלו אמון ציבורי פחות בהרבה ממנו, כדי למנוע ממנו מלמלא משרת ראש הממשלה.

גרוע מכך, המהלך של החרמת נתניהו מהווה לא פחות מנסיון סחיטה מצד מפלגות — שרובן אינן דמוקרטיות לא בניהול ענייניהן הפנימיים ולא באופן קביעת מועמדיהן לכנסת — לכפות על מפלגה אחרת — שהיא אכן דמוקרטית מבחינת התהליכים הפנימיים שלה — את מי ינהיג אותה, זאת בניגוד לרצונם הברור של חברי אותה מפלגה.

הכזב ה"ליבתי"

בנט, בניסיון פתטי למדי ניסה הסביר — כלומר, לתרץ — את התנהגותו בתרגיל לשוני עלוב, בו התיימר להבדיל בין הבטחות שהפרתן אסורה, לבין אלו שהפרתן מותרת — ולעתים אף עדיפה על קיומן.

כך, כיאה ליזם היי-טק, הביא בנט — ביצירתיות ראויה לציון — את המושג החדשני של "הבטחה ליבתית" לזירה הפוליטית הישראלית. לדברי בנט, אותם הקפיד להשמיע רק אחרי בחירות, ליבת שלל ההתחייבויות, אותן הוא נטל על עצמו, הייתה ההבטחה למנוע בחירות נוספות. אולם כל בר-דעת יודע שטענה זו איננה אלא שקר שקוף, שאין מאחוריו אפילו שבריר של שמץ של אמת. אחרי ככלות הכל, בנט מעולם לא הצהיר - ובוודאי לא הבהיר - שהוא נחוש למנוע בחירות נוספות אף על-ידי השתתפות בממשלת שמאל בראשות לפיד.

לעומת זאת, הוא קבע נחרצות — בצורה שלא משתמעת לשתי פנים — שהוא, בתור איש ימין, לא יישב בממשלה עם איש שמאל כגון לפיד — אף לא ברוטציה. יתרה מזו, במהלך מבצע "שומר החומות" לא היסס להכריז שממשלת שמאל לא באה בחשבון, ללא כל אזכור של הבטחתו ה"ליבתית" בדבר ההכרח ה"ליבתי" למנוע עוד סיבוב של בחירות.

אין ספק שבוחריו הבינו והאמינו, שהתחייבותו להימנע ממתן יד להקמת ממשלה עם לפיד ויתר מפלגות השמאל גברה על רצונו להימנע מבחירות חמישיות. למעשה, אילו בנט היה מבהיר שהוא אכן נכון להקים ממשלה שבמרביתה מורכבת ממפלגות השמאל — כולל מפלגה אנטי ציונית מובהקת, ספק רב אם מפלגתו הייתה עוברת כלל את אחוז החסימה. כאישוש להערכה זו, תוצאות של סקר טרי למדי מלמדות שמעל חצי ממצביעי ימינה לא היו נותנים את קולם למפלגה זו אילו היו יודעים שבנט יפעל כפי שפעל — מה שהיה מותיר את ימינה מתחת לאחוז החסימה! עוד מלמדים ממצאי הסקר שרוב מצביעי ימינה סבורים, שההסכם שרקם עם לפיד מהווה הפרת האמון שקיבל מתומכיו בקלפי.

כנראה, שלהם אין ספק לגבי איזו הבטחה היא-היא ה"ליבתית"

בסיס רעוע של בדיה ומצגות שווא

זאת ועוד. במעשה רמייה נמהר אחד, סיפק בנט לשמאל את אשר נשלל ממנו במשך שנים ארוכות: גישה רחבת-היקף לעמדות שלטון במדינה — דבר שמנוגד בעליל לרצון הבוחר, שהעניק רוב מובהק למפלגות הימין. אין ספק שתוצאה זו משקפת העדפה ציבורית ברורה למניעת שליטה והשפעה על פעולות הממשל בישראל ממפלגות השמאל. אך כעת בנט מאפשר לשמאל את מבוקשו.

יתרה מזו, על-אף שהיו מגעים בין הליכוד לבין המפלגות הערביות שנבעו אך ורק מהאיבה האישית נגד נתניהו, הממשלה הנוכחית, בשותפות מלאה של בנט, יצרה מצב אבסורדי ומסוכן, בו הרכבת ממשלה (כביכול) ציונית—ואף המשך קיומה—תלויים לחלוטין בסיעה אנטי-ציונית מוצהרת, ששוללת את עצם יהדותה של ישראל, ובתור שכזאת — על-פי הלשון המפורש של חוק יסוד: הכנסת (סעיף 7א (א)1) — אמורה להיות מנועה מהשתתפות בבחירות לכנסת.

בהקשר זה, על-פי הסקר שהוזכר לעיל, 60 אחוזים כמעט של ממצביעי ימינה סבורים "שלא ראוי להסתמך על קולות המפלגות הערביות בהקמת [ה]ממשלה".

אולם מעבר לכל המגרעות היסודיות האלו של ממשלה שקמה בחטא, על בסיס רעוע של בדיה ומצגי שווא, יש היבט חמור נוסף — אולי אף חמור מאלה שכבר אוזכרו. זוהי ההשפעה השלילית שעלולה להיווצר כתוצאה מכל הנכלוליות שליוותה את הקמת הממשלה על הנוער, על הזדהותו עם המדינה, על אמונו במנהיגיה, ועל נכונותו להקרבה למענה.

אחרי כלות הכל, כשבני 19-18 מתגייסים לצה"ל ונדרשים על-ידי ראשי המדינה להשליך את נפשם מנגד, יש הכרח מוסרי ומעשי שיאמינו בנחיצות ההקרבה המתבקשת. אולם כאשר עיניהם רואות שהתחייבויותיהם של אלה המופקדים על גורלם כתובות על הקרח, הדבר לא יכול אלא להביא, לכרסום ארוך-טווח באמונם, בהזדהותם ובנכונות ההקרבה שלהם.

קשה להעלות על הדעת, פגיעה אנושה יותר בביטחון המדינה ובכושר הישרדותה לאורך שנים.

סדר יום בלתי ממושמע

כבר נכתב רבות על אודות קשיי התפקוד בהם צפויה ממשלת הניגודים הבלתי אפשריים להיתקל . אחרי כללות הכל, עבור כל נושא שניתן העלות על הדעת, יש לגורמים המרכיבים אותה עמדות לא רק שונות, אלא הפוכות, זו מזו. כך שקבלת דעתו של האחד, פירושה שלילת דעתו של האחר. כך לגבי גובה המיסוי, מדיניות הביטחון, הבנייה מעבר לקווי 1967, ניהול היחסים עם ארה"ב, הגישה כלפי יהדות אמריקה ועוד. כמענה לדאגות הללו, משיבים הגורמים המובלים בממשלת הניגודים הקוטביים שהם ינסו להתמקד במשותף ולהניח בצד את אשר במחלוקת.

על אף הגישה הקולגיאלית והנאורה הזו, הצרה היא שלא תמיד המציאות המרדנית משתפת פעולה עם כוונות של ריסון ואיפוק הדדיים כה מרחיקות-לכת. אדרבה, לעתים לא-רחוקות, היא עלולה — בסבירות גבוהה למדי — לכפות צורך בטיפול מיידי בסוגיה שנמצאת במחלוקת עמוקה בין מרכיבי הממשלה—כגון מתי להתחיל פעולה צבאית בעזה, מה יהיה היקפה, ומתי לחדול ממנה, או כיצד להגיב על כוונה אפשרית של ממשל ביידן לבטל צעדים של הממשל הקודם כגון החזרת שגרירות ארה"ב לתל אביב, או כיצד לטפל בארגוני שמאל רדיקאליים, הנחושים לפגוע בפעילות של לוחמי צה"ל, או באיזה אופן יש לטפל בניסיונות ערביים לפגוע בריבונות ישראל בירושלים ובאיחודה של העיר, או...

כל אלה מבשרים רעות עבור הישרדותה של הממשלה ועבור אורך ימיה. זוהי אולי הבשורה החיובית היחידה בכל הפארסה העצובה הזו...

תאריך:  16/06/2021   |   עודכן:  16/06/2021
מרטין שרמן
+שקד: שישחקו בחוקים אחרים לא בחוק האזרחות
23:30 16/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מפלגת הליכוד מנצלת את התנגדות רע"ם לחוק האזרחות השולל אזרחות או תושבות מפלשתינים הנשואים לערבים ישראלים, ומתנה את אישורו בהסדרת ההתיישבות הצעירה בשומרון  ▪  אם לא יאושר החוק - תוקף הוראת השעה יפוג ב-6 ביולי  ▪  שרת הפנים שקד: נראה איזו מפלגה ציונית, כל שכן ימנית, תצביע נגד
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בנט וזלנסקי סיכמו על שיתופי פעולה טכנולוגיים
22:48 16/06/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב בטלפון עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי. שניהם הזמינו זה את זה לביקורים הדדיים במדינותיהם.

זלנסקי הזמין את בנט לבקר באוקראינה לרגל פתיחת האנדרטה בבאבי יאר בספטמבר הקרוב. ראש הממשלה הודה לנשיא אוקראינה והזמינו להגיע לפתוח בארץ את מרכז החדשנות האוקראיני בירושלים.
 
המנהיגים סיכמו לקדם ולהגביר את שיתופי הפעולה בין שתי המדינות, בדגש על שיתופי פעולה טכנולוגיים.
+הקבינט יתכנס מדי ראשון אחר-הצהריים
20:33 16/06/21  |  עידן יוסף
לראשונה בממשלות ישראל, הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס בכל יום ראשון אחר-הצהריים לאחר ישיבת הממשלה השבועית (חדשות 12).
+איל גבאי מסרב להצעה לכהן כמנכ"ל משרד רה"מ
20:26 16/06/21  |  עידן יוסף
איל גבאי שכיהן בעבר כמנכ״ל משרד ראש הממשלה סרב להצעת בנט לכהן בתפקיד.
+גנץ לבנט: הסר את החיסיון מדיוני קבינט הקורונה
19:59 16/06/21  |  עידן יוסף
שר הביטחון גנץ פנה לראש הממשלה נפתלי בנט בבקשה לקדם את חשיפת הפרוטוקולים מדיוני קבינט הקורונה, על-ידי שינוי תקנון הממשלה. "לאורך חודש המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, נשחק אמון הציבור בהחלטות הממשלה. באותה תקופה נחשפו לציבור פרסומים חלקיים מתוך הדיונים המתבססים על הדלפות מגמתיות", כתב גנץ.
+הממשלה אישרה את הרכב הקבינט המדיני-בטחוני
18:05 16/06/21  |  
אושר במשאל טלפוני הרכב הקבינט המדיני-ביטחוני: ראש הממשלה נפתלי בנט, רה"מ החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, השרים סער, בר-לב, ליברמן, שאשא-ביטון, אלקין, מיכאלי, הורוביץ, שקד וכהנא.
+מאוס, מסכן
17:29 16/06/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מה יש לי לתמוה? ראש ממשלה שהסתיר משר הביטחון משה (בוגי) יעלון והרמטכ"ל גדי איזנקוט כי הסכים לבניית צוללות משופרות למצרים במספנה גרמנית; ושיקר לקרן מרציאנו בערוץ-12 כי יש אישים היודעים מה הסיבה למעשהו התמוה; והם הכחישו מיד, מסוגל גם לא לספר ליורשו בנט סודות מדינה חשובים
(טעם מר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+יו"ר סיעת הליכוד ח"כ זוהר הגיש הצעת אי-אמון ברה"מ בנט
14:11 16/06/21  |  מירב ארד
יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיש הצעת אי-אימון בראש הממשלה בנט בשם סיעות האופוזיציה.
+מלך מרוקו בירך את ראש הממשלה, נפתלי בנט
13:49 16/06/21  |  מירב ארד
מלך מרוקו, מוחמד השישי, שלח (יום ד'), אגרת ברכה מיוחדת לראש הממשלה, נפתלי בנט, לרגל כניסתו לתפקיד. באגרת ששלח, כתב מלך מרוקו: "אני שמח לשלוח אליך ברכות חמות ואיחולי הצלחה לרגל היבחרך לראש ממשלת מדינת ישראל. אני מנצל את ההזדמנות הזו כדי להדגיש בפניך, כי ממלכת מרוקו נחושה להמשיך בתפקידה הפעיל ובמאמציה הטובים לקדם שלום צודק ובר קיימא במזרח התיכון, אשר יבטיח לכל עמי האיזור חיים זה לצד זה בבטחון, יציבות וידידות".
 
ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מודה להוד מלכותו, מלך מרוקו מוחמד השישי, על ברכתו החמה ומבקש להביע את הערכתי הרבה כלפיו. ישראל רואה במרוקו ידידה ושותפה חשובה במאמצים לקידום השלום והבטחון באיזור. אפעל להדק את יחסי ישראל-מרוקו בכל התחומים, למען רווחתם ושגשוגם של שני העמים, שהידידות ביניהם ארוכת שנים".
+שרת החינוך שאשא-ביטון, ומה עוד
11:18 16/06/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
היא עמדה במשימה ביושרה ולא עפעפה  ▪  לא היה צריך להדיח אותה, היא הלכה משם ל"יש תקווה" על-פי החלטתה  ▪  עתה היא שרת החינוך
(שאשא-ביטון. תעמוד במשימה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרם מצנע   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נפתלי גולדפרב או גונן בנט
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מ. עמיר
16/06/21 20:44
2
סניל
17/06/21 06:55
3
סניל
17/06/21 07:09
4
כולא ברק
9/08/21 08:21
5
‫אסף מדמוני‬‎
4/09/21 15:02
6
סיני
17/01/22 09:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
היא עשתה כברת דרך מעוררת כבוד מקריית שמונה לדוקטורט באוניברסיטת חיפה. היא נמנית על מיעוט בכנסת, שלומד את הנושא שלפניו לפרטים ולא מברברת כלל וכלל, וזה הכעיס והרגיז את סיעת הליכוד. כי מה פתאום שח"כ תמלא את תפקידה בפיקוח על הממשלה? רצו להדיח אותה.
16/06/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
במשרד להגנת הסביבה התקיים (יום ג', 15.6.21) טקס חילופי שרות במשרד להגנת הסביבה, במעמד מנכ"ל המשרד דוד יהלומי, עובדי המשרד וגופי הסמך.
15/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, התקיים (15.6.21) טקס חילופי שרים. השר הנכנס עודד פורר (ישראל ביתנו) התחייב: בכוונתי להציג בתקופה הקרובה תוכנית אב לחקלאות שתגובש בשיתוף האוצר ומשרדי ממשלה נוספים שתשמור על החקלאות הישראלית מצד אחד, ומצד שני תייצר תחרות חופשית לירקות ופירות ותשמור על מחירים הוגנים לצרכנים. העבודה היא רבה, נתחיל חזק ונגביר את הקצב עוד יותר עם הזמן".
15/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע (יום ג׳, 15.6.21) על מינויים ראשונים בלשכת ראש הממשלה.
15/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
נהג מונית מתומכי בנימין נתניהו זעם עליי בדם ליבו: כיצד מעז ראש סיעה המונה שישה ח"כים (שבעה, אחד ערק) לשמש כראש הממשלה? שאלה מוחצת, אבל שגויה.
15/06/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il