|   15:07:40
דלג
  דוד ארגז  
רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

יש בהם שנאה והיא מנצחת (בינתיים)

גם אם זו אינה הממשלה שלי זו עדיין המדינה שלי ואני חפץ בטובתה גם אם מישהו עדיין מאמין בטוהר כוונותיו, בנט הוא ראש ממשלה בלי סמכויות ובלי רוב מוצק וממשלתו נתונה לסחיטה קבועה של מפלגות קצה אנטי ציוניות
20/06/2021  |   דוד ארגז   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 36   |   תגובות
בנט. מלא בשנאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ממשלת בנט/לפיד נולדה בחטא, שכן הרוב המזערי שאפשר את הקמתה, הושג על-ידי הונאת ציבור הבוחרים. הואיל וזו ממשלה שהוקמה בדרך לא לגיטימית, וכיוון שאינה מייצגת את רצון רוב העם, אין לה זכות קיום וככל שתסתלק או תסולק מחיינו מוקדם יותר ותוחלף בממשלה לגיטימית, כן ייטב.

במבט רחב יותר, הקמת ממשלת ה"ריפוי" הייתה רק שלב אחד מתוך תוכנית סדורה שמתגלגלת במקומותינו שנים רבות ומטרתה המוצהרת היא להפיל את שלטון הימין: לכפות על ישראל הקמת מדינה פלשתינית מצד אחד ולהחזיר את ההגמוניה ל"ישראל הראשונה" מצד שני. קבלני הביצוע של תוכנית "שלום על ישראל" ("the final two states solution") הם גורמים מקומיים, אבל הכוח המניע והמשאבים שעומדים מאחוריהם הן מדינות אירופה, הדמוקרטים בארה"ב והעולם הערבי.

מה שהחל במסווה של ביקורת פוליטית לגיטימית הפך כבר לפני שנים למסע הכפשה ארסי כנגד נתניהו והימין בתקשורת, המשיך במסע דיג שבו מקורבים של בנימין נתניהו התבקשו לספק "חומרים מפלילים" נגדו, עבור דרך חקירות לא חוקיות שנפתחו ונערכו ללא אישור ובניגוד לחוק, וראיות פסולות שהושגו באמצעות שיטות חקירה מבהילות בסגנון השטאזי הכוללות הדחת עדים, הדלפות לא חוקיות, המצאת עבירות חדשות בספר החוקים יש מאין, תפירת תיקים, הסתרת ראיות מזכות ובידוי ראיות. בדרך לבית המשפט, הפרקליטות, לכאורה, חצתה כל רמזור אדום, נסעה בכול דרך ללא מוצא ודרסה כל בדל של צדק או הגינות שעמדו מולה.

כל האמצעים הפכו כשרים בדרך אל המטרה ה"קדושה" וכמעט כל גורמי הכוח בממסד ובאליטות חברו יחד להשגת ההפיכה המשפטית/שלטונית, מי במעשה ומי בשתיקה, הכל כדי להוריד מהשלטון את הימין ואת נתניהו. חלק מהמשתתפים דחפו את העגלה במו ידיהם וחלק רק טיפסו עליה תוך כדי נסיעתה: על עגלת האיחוי והריפוי הצטופפו יחד כל המי ומי של ישראל: שוטרים, פרקליטים, שופטים, תעשיינים, בוגרי סיירת מטכ"ל ובוגרי ישיבות. אגב, במשחק השחמט הזה, נפתלי בנט, אינו המלך, אלא סתם בובה על חוט לשימוש חד-פעמי. להשתמש ובקרוב לזרוק.

לכן אין לי שמץ של אמון בממשלה הזו ואני מייחל לנפילתה בקרוב. אין לי כמובן גם טיפת אמון בהבטחותיו של נפתלי בנט שכבר הוכיח שהוא מפר הבטחות סידרתי וחסר בושה. עבורנו האזרחים ממשלת בנט/לפיד היא באמת ממשלת אין ברירה כי היא נכפתה עלינו בניגוד לרצוננו ואנחנו שבויים בידיה לטוב ולרע. יותר ממחצית אזרחי ישראל הם בני ערובה בידיו של אדם לא אמין ומלחכי פנכה חסרי חוט שידרה אידאולוגי שנוהים אחריו ומלקטים טובות הנאה שלטוניות מתוך כף ידו. מצד שני אני באמת מאחל לממשלה הצלחה כל עוד היא מכהנת.

רצון העם

גם אם זו אינה הממשלה שלי זו עדיין המדינה שלי ואני חפץ בטובתה. אבל כל זה בתנאי אחד. אם זו אכן ממשלת אין ברירה, כפי שטוען בנט; ממשלה שנועדה לחלץ אותנו מלופ אין סופי של בחירות וכאוס פוליטי, הרי שאין לה מנדט מוסרי לקבל החלטות משמעותיות עבור תושבי ישראל. לכול היותר היא יכולה לשמש ממלאת-מקום או גשר. שלב מעבר לקראת ממשלה לגיטימית שתיבחר בעגלא ובזמן קריב וברוב אמיתי ודמוקרטי.

אלא שמדינה לא באמת יכולה לעמוד במקום וממשלה לא יכולה לעמוד מנגד ולהימנע מהכרעות. ממשלה חייבת לקבוע מדיניות וסדרי עדיפות, להכריע בסכסוכים בהתאם להשקפת העולם של חבריה, למנות פקידים כדי לממש מדיניות זו ולהקצות משאבים למימושם. וכאן הבעיה העיקרית: לא זו בלבד שקווי היסוד של הממשלה אינם מייצגים את רצון העם, היא גם אינה מסוגלת ליישם את אלו שכן מוסכמים. הממשלה הזו גם לא דמוקרטית וגם אימפוטנטית.

בנט הבטיח שהממשלה תימנע מלהכריע בדברים שנויים במחלוקת, אבל "אין דברים כאלה". חוק איחוד משפחות, הסדרת ההתיישבות הצעירה, ההתעצמות האירנית ואלפי נושאים אחרים לא יכולים לחכות לממשלה הבאה ומחייבים תשובה מיידית. גם אם מישהו עדיין מאמין בטוהר כוונותיו, בנט הוא ראש ממשלה בלי סמכויות ובלי רוב מוצק וממשלתו נתונה לסחיטה קבועה של מפלגות קצה אנטי ציוניות. הסנקציה היחידה שבנט יכול לנקוט הוא לפרק את הממשלה ואת זה הוא כנראה לא יעשה. "באנו לעבוד" אמר בנט וצדק חלקית.

השמאל באמת בא לעבוד וליישם את השקפת עולמו, בנט לעומת זאת, בא "לעבוד עלינו". כי עבור ימינה הממשלה נועדה לספק אך ורק מאוויים אישיים ופוליטיים. האסטרטגיה הכמעט יחידה שלה היא לשרוד ולהימנע מבחירות. בעוד שגוש השמאל מסתער על משרדי הממשלה ולא מפחד מבחירות חמישיות, בנט וסער חוששים לעורם ולעתידם. וזה מעלה את השאלה: האם יש לחברי ימינה קווים אדומים? האם קיים משהו שעליו לא יוותרו בשום תנאי? האם נותר אצל ימינה משהו שאינו למכירה? בינתיים לפחות נראה שהדבר היחיד החשוב עבור נפתלי בנט הוא לייצב את הממשלה ועל כל היתר הוא מוכן להתפשר.

ומה לגבי ריפוי? אם חשבנו שהממשלה החדשה תתמקד בעשייה ותניח לנתניהו, התבדנו. עוד לא חלפו יומיים מההשבעה וכבר התפרסמו כתבות שנתניהו שורף מסמכים בבלפור, שקיימת כוונה להקים ועדת חקירה לחקר הצוללות, שערב העזיבה בבלפור הזמינו משקאות ב-6,000 שקלים על חשבון המדינה ושנפתלי בנט נתן אולטימטום לנתניהו לעזוב את בלפור תוך שבועיים. ההדלפות המרושעות הללו הן רמז לבאות: הרדיפה כנגד נתניהו לא עתידה להסתיים.

בנט לא מסוגל ואולי גם לא רוצה להשתחרר מצילו של ביבי. נתניהו משמש עבור בנט ושאר חברי ממשלת השנאה בובת וודו. אש השנאה לנתניהו מאחדת את השורות ומלבה את מדורת השבט. את הסזון כנגד נתניהו והימין לא השמאל ולא בנט לא רוצים להפסיק. נכון לעכשיו, נראה שאצל בנט השנאה (לנתניהו) עדיין מנצחת את האהבה (למדינה).

תאריך:  20/06/2021   |   עודכן:  20/06/2021
דוד ארגז
+נסיונות בקואליציה לרכך את מתנגדי חוק האזרחות
22:04 20/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למתנגדים ממפלגות מרצ והעבודה יוצעו הקלות לפלשתינים ובהם ביטוח בריאות ואפשרות להוציא רשיון נהיגה  ▪  השר אלקין מונה למצוא פתרון לסבך הפוליטי
(השר זאב אלקין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מתיחות בקואליציה: "גנץ מתקשה להתרגל למעמדו"
20:54 20/06/21  |  עידן יוסף
מתיחות בתוך הקואליציה. בכירים בקואליציה יוצאים למתקפה נגד שר הביטחון בני גנץ: "הוא יוזם מהלכים בלי להתייעץ, גנץ מתקשה להתרגל למעמדו החדש״ (חדשות 12).
+מנכ"ל משרד התחבורה יסיים תפקידו בסוף החודש
19:55 20/06/21  |  עידן יוסף
מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה הודיע לשרת התחבורה מרב מיכאלי על סיום תפקידו. מלכה מונה לתפקידו על-ידי שרת התחבורה היוצאת מירי רגב.

הוא יסיים את תפקידו בסוף החודש, ובשמות המוזכרים להחליפו - בינת שורץ, שהייתה מנהלת מנהל התכנון עד 2016 ודקלה פרסיקו, שהייתה עד יולי 2020 המתכננת הראשית של הוועדה לתשתיות לאומיות (הוותמ"ל).
+הממשלה אישרה 36 מינויים בשירות החוץ
16:10 20/06/21  |  מירב ארד
הממשלה אישרה בישיבתה היום 36 מינויים של ראשי נציגויות בשירות החוץ. שר החוץ יאיר לפיד: "מדובר באנשי מקצוע מהטובים בישראל, שמהווים חלק מהותי וקריטי בביצור מעמדה המדיני והביטחוני של ישראל בעולם".

המינויים שאושרו:

לירון בר-שדה, שגרירת ישראל לאירלנד;
אלי בלוצרקובסקי, שגריר ישראל לדרום אפריקה ושגריר לא תושב של ישראל למאוריציוס, ללסוטו ולסוואזילנד;
ינעם כהן, קונסול כללי של ישראל בשיקגו, ארצות הברית;
חיים רגב, ראש המשלחת הקבועה של ישראל לאיחוד האירופי ולנאט"ו בבריסל, בלגיה;
מאור אלבז סטרינסקי, קונסול כללי של ישראל במיאמי, ארצות הברית;
דניאל זהר זונשיין, שגריר ישראל לברזיל;
אורן אנוליק, שגריר ישראל לקפריסין;
דור שפירא, שגריר ישראל לפורטוגל;
גלעד כהן, שגריר ישראל ליפן;
איתן סורקיס, שגריר ישראל לירדן;
יעקב ליבנה, שגריר ישראל לפולין;
מיכאל ברודסקי, שגריר ישראל לאוקראינה;
דוד עקוב, שגריר ישראל לדנמרק;
אלדד גולן רוזנברג, שגריר ישראל להונדורס;
אורנה שגיב, שגרירת ישראל לתאילנד ושגרירה לא תושבת של ישראל לקמבודיה;
זיו-נבו קולמן, שגריר ישראל לשוודיה;
יפעת רשף, שגרירת ישראל לשוויץ ושגרירה לא תושבת של ישראל לליכטנשטיין;
רפי שוץ, שגריר ישראל לוותיקן;
שלומית סופה, שגרירת ישראל לגאנה ושגרירה לא תושבת של ישראל לליבריה ולסיירה ליאון;
בן בורגל, שגריר ישראל לסנגל ושגריר לא תושב של ישראל לגינאה-ביסאו, לגינאה קונקארי, לגמביה ולקייפ ורדה;
איתי בר דב, שגריר ישראל לפנמה;
עמיר לאטי, קונסול כללי של ישראל בהונג קונג וקונסול כללי לא תושב של ישראל במקאו;
קובי שושני, קונסול כללי של ישראל במומבאי, הודו;
פול הירשון, קונסול כללי של ישראל במונטריאול, קנדה;
רפי ארדרייך, קונסול כללי של ישראל בסאו פאולו, ברזיל;
אילן פלוס, שגריר ישראל לפיליפינים;
גרשון קידר, שגריר לא תושב של ישראל לדרום סודן;
סימונה פרנקל, שגרירה לא תושבת של ישראל לצפון מקדוניה;
עפרה פרחי, שגרירה לא תושבת של ישראל לנמיביה, לבוצואנה, לזימבבואה, ולזמביה;
כרמלה שמיר, קונסולית כללית של ישראל במינכן, גרמניה;
עידית שמיר, קונסולית כללית של ישראל לטורונטו, קנדה;
ליביה לינק-רביב, קונסולית כללית של ישראל ביוסטון, ארצות הברית;
נאור גילאון, שגריר ישראל להודו, שגריר לא תושב לסרי לנקה ולבהוטן;
אנה אזארי, שגרירת ישראל לצ'כיה;
אורי רזניק, קונסול כללי של ישראל בסנט פטרסבורג, רוסיה;
מתניה כהן, שגריר לא תושב של ישראל לאל סלבדור, נוסף על כהונתו כשגריר ישראל לגואטמלה.
+ברוכה הבאה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון
14:42 20/06/21  |  דב גולדפלם   |   לרשימה המלאה
בתפקידך הקודם בימי הקורונה הוכחת עצמאות מחשבתית ויכולת עמידה בפני לחצים  ▪  אלו הן התכונות שתזדקקי להן גם בתפקידך כשרת החינוך

(שאשא-ביטון. מנוסה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הבטחתם ריפוי, הבטחתם שינוי, הבטחתם איחוי, שחררו
13:47 20/06/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
כמויות הארס, השנאה, האיבה, הנדסת התודעה, הרדיפה, לא רק שלא פחתה אלא אף התעצמה. תהליך וידוא ההריגה, במיוחד של אנשי הנופת צופים המדברים גבוהה על ריפוי, איחוי, שינוי ומעשיהם ביזוי, שיסוי, השפלה, לעג, עלבון והמטרה בלתי פוסקת של גופרית ובואש, על ראש הממשלה ומשפחתו
(שחררו ממשפחת נתניהו [צילום: קובי גדעון/GPO])
+ציון גבוה ביותר
13:32 20/06/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - ציניות, GIGO, יד-אמן, פיצויים והמסביר הלאומי  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות ואושר  ▪  שבוע טוב
(בשר איכותי [צילום: יעל שביט-תקשורות])
+הממשלה האריכה את כהונתו של הרמטכ"ל כוכבי בשנה נוספת
13:05 20/06/21  |  מירב ארד
הממשלה אישרה היום (א') את הצעת ההחלטה של שר הביטחון גנץ להארכת כהונתו של הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי בשנה, לשנה רביעית, כך שתקופת הכהונה תסתיים ב-16 בינואר 2023, כ"ג בטבת תשפ"ג. ראש הממשלה, נפתלי בנט: "הרמטכ"ל כוכבי הוא מפקד ערכי ומקצועי שמבצע את תפקידו בתעוזה ובאחריות. אני מברך על אישור הממשלה להארכת כהונתו לשנה רביעית. עם ישראל יכול לישון בשקט לאור העובדה שהרמטכ"ל כוכבי ימשיך להוביל את צה"ל למול האתגרים המבצעיים בפניהם ניצבת מדינת ישראל".

+זנדברג: מתנגדת לרחצה נפרדת בשמורות
12:15 20/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרה להגנת הסביבה הודיעה כי תתנגד לכל חקיקה בנושא הפרדה מגדרית ברחצה בשמורות הטבע  ▪  דוחה את עמדת היועץ המשפטי של רשות הטבע והגנים כי לא נדרשת הסמכה בחקיקה
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בנט: "התוצאות באירן - אזהרה למעצמות"
11:59 20/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הזהיר: "ברור לכולנו שמשטר של תליינים אסור שיחזיק בנשק להשמדה המונית"  ▪  הדגיש כי העמדה של ישראל היא עקבית: "לא נאפשר לאירן להשיג נשק גרעיני"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בנט בישיבת הממשלה: "המפתח להצלחה שלנו זה אמון הדדי"
11:35 20/06/21  |  מירב ארד
רה"מ נפתלי בנט אמר: בפתח ישיבת הממשלה הראשונה "בשל אופי הממשלה והמגוון של חבריה, המפתח להצלחה שלנו זה אמון הדדי - והדרך להגדיר אמון זה כשיש איזשהן אי הבנות פשוט להרים טלפון אחד לשני ולפתור את זה בשקט בלי דרמות, אנחנו גם נשתף את העם. אני חושב שכולנו, כל חברי הממשלה, שותפים להבנה - אנחנו לא הבוסים של אזרחי ישראל, אנחנו עובדים אצל אזרחי ישראל וזו הרוח ששורה אצל כל חברי הממשלה".
+מה צריכים השרים החדשים לדעת בנושאי התקשוב ובמה לטפל
10:58 20/06/21  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
הממשלה החדשה הושבעה השבוע ואין לה יום אחד של חסד - גם לא בנושאי ההיי-טק והחדשנות  ▪  מה עליה לעשות? סקירה של המשרדים השונים והמשימות השונות שיש לכל אחד מהשרים החדשים
בנט. זה על הכתפיים שלו. ראש הממשלה החדש [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גנץ: "הארכת כהונת הרמטכ"ל - ההחלטה הראשונה שאעביר כשר הביטחון בממשלה"
09:29 20/06/21  |  מירב ארד
שר הביטחון, בני גנץ: "היום אביא לאישור הממשלה בתמיכת ראש הממשלה את הארכת כהונתו של הרמטכ"ל כוכבי בשנה. זו תהיה ההחלטה הראשונה שאעביר כשר הביטחון בממשלה. אביב, אותו אני מכיר עשרות שנים, הוא מהרמטכ"לים הטובים שהיו לצה"ל. הוא הוביל את הצבא להישגים מבצעיים חסרי תקדים במבצע שומר החומות, ויחד נמשיך לקדם את תוכנית תנופה לשדרוג צה״ל. הרמטכ׳׳ל יגיע היום לארה"ב וייפגש עם בכירים בממשל ובמערכת הביטחונית, כדי לקדם נושאים אסטרטגיים שהתחלתי לעבוד עליהם בפגישותיי בוושינגטון. נמשיך לפעול יחד למען ביטחון ישראל."
+ועדת המינויים בשירות החוץ אישרה 36 מינויים לתפקידי שליחות
09:28 20/06/21  |  מירב ארד
ועדת המינויים בשירות החוץ בראשותו של שר החוץ, יאיר לפיד אישרה (יום א') 36 מינויים לתפקידי שליחות בחו"ל. בכל התפקידים, יוצבו אנשי משרד החוץ, שליש מהמינויים הן נשים. המינויים יעלו הבוקר לאישור בישיבת הממשלה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש בהם שנאה והיא מנצחת (בינתיים)
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
20/06/21 18:31
2
עמעד
21/06/21 00:13
3
בני בנקר
21/06/21 11:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, הודיעה (יום א', 20.6.21) כי תתנגד ליוזמה של רשות הטבע והגנים להקצות שעות לרחצה נפרדת במסגרת מיזם-חלוץ מצומצם שהיא מקיימת בכמה שמורות טבע.
20/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ישיבת הממשלה הרשמית הראשונה של ממשלת בנט-לפיד נפתחה הבוקר (א') בכנסת. במסגרת הישיבה התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לבחירתו של נשיא אירן החדש איברהים ראיסי: "באירן נבחר בסוף השבוע נשיא חדש, איברהים ראיסי. מכל האנשים שחמינאי היה יכול לבחור, ושלא יהיה ספק - זה לא הציבור בחר אלא חמינאי רק אפשר להם לבחור, הם בחרו את "התליין מטהרן". זה איש שידוע לשמצה בקרב העם האירני ובעולם כולו בשל התפקיד שלו בוועדות המוות שניהלו את ההוצאות להורג של מתנגדי המשטר. ראיסי אחראי באופן אישי לרציחתם של אלפים רבים של אזרחים אירנים חפים מפשע.
20/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
האירוע המרכזי של השבוע היה השבעת הממשלה החדשה, בראשות נפתלי בנט. אחרי 12 שנים, בנימין נתניהו הוחלף בכיסא ראש הממשלה. נתניהו היה אחד המקדמים של ההיי-טק הישראלי - בארץ ובהופעותיו בחו"ל. האם המדיניות הזאת תימשך תחת בנט, שבא מתחום ההיי-טק? כמו שאומרים, ימים יגידו.
ראש הממשלה נפתלי בנט העביר מסר לרה״מ לשעבר נתניהו שיפנה את הבית בבלפור בתוך שבועיים (חדשות 12). אולם בסופו של דבר סוכם כי נתניהו יוכל לשהות במעון הרשמי של ראש הממשלה לשלושה שבועות.
19/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
חבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) אומר כי הארכת הוראת השעה בחוק האזרחות עדיפה על פני חוק ההגירה המורחב שמציעות מפלגות המחנה הלאומי. ברשומה בפייסבוק, הסביר (יום ו', 18.6.21) כי הוא חושש שעתירות לבג"ץ יטרפדו את החוק.
18/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il