|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מזל טוב למזל קשת

הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נמצא כבר כשנה במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ולכן נראה שאתם בשלב של חשבונות נפש מאוד משמעותיים כלפי הסובבים אתכם
22/11/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
מקום מקושר [צילום: NASA, ESA/AP]

הפעם נגיד מזל טוב לקשתים שלנו. תאריך המזל: 23.11 ועד ל-23.12. אלמנט המזל: אש. אופי המזל: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות. סמל המזל: חץ או/ו סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם. איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים. נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים. מקצועות מתאימים: עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.

תכונות חיוביות של המזל:

אנשים בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרנל בדם, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

שפע - בשנה הקרובה ייכנס כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר לבית המשפחה שלכם למשך כל השנה הקרובה ונראה שכל מה שטרחתם ועמלתם עליו בשנים קודמות יתחיל להראות את התוצאות שלו ואתם תהיו מרוצים מאוד מהאירועים המתרחשים. מצפות לכם בשורות טובות בבית עם הקרובים לכם ונראה שתהיו מרוצים ואף מאושרים בנושאים שונים שיעלו על הפרק, בכל הנוגע לתקשורת הבין אישית עם המשפחה הגרעינית שלכם.

אם יש לכם קשיים ואי הבנות - השנה זה הזמן להעלות אותם מעל פני השטח ולפתור אותם. נסו לזרום עם היקום ולא לצבור כעסים ואי הבנות שהם מקור כל הפגע והקושי שחשתם בהם בעבר בעקבות כך שלא קיבלתם את ההבנה, הפרגון ותשומת הלב שבהחלט הגיעה לכם לאחר שאתם מצדכם נתתם את כל הלב. כוכב יופיטר יאפשר לכם לפתור את הקשיים וחשוב שתזרמו עם הנסיבות שיגיעו על-מנת לפתור את הבעיות.

אתגר - הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נמצא כבר כשנה במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ולכן נראה שאתם בשלב של חשבונות נפש מאוד משמעותיים כלפי הסובבים אתכם ובוחנים בעין חדשה את המקורבים אליכם ובודקים האם היו בשבילכם כשהייתם צריכים אותם באמת או לא. לאלה שאכזבו אתכם אין מקומם יותר בסביבה הטבעית שלכם ולכן אל תהססו לנתק קשרים, גם אם לכאורה יש לכם תחושת הפסד. עליכם להפנים שאינכם מפסידים משהו שאינו שלכם ממילא.

מאחר שיתפנה לכם הרבה זמן פנוי כדאי מאוד שתפנו את האנרגיה שלכם ללימודים שיתנו לכם תשובות ומשמעות לגבי נושאים שונים שאתם רוצים להשתלם ביחס אליהם - זה הזמן. אלה מכם שמעוניינים, יכולים בזמן הזה לשפץ את דירתכם ולעשותה נוחה וחמימה יותר עבורכם. כמו-כן, אם אתם מעוניינים אתם יכולים לעבור דירה למקום שייתן לכם מענה לצרכיכם העכשוויים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע ייכנס מרקורי המזוהה עם תקשורת למזל שלכם וזו תהייה ההזדמנות שלכם להביע את תחושותיכם האמיתיות בנוגע לנושאים ששתקתם עליהם עד כה
▪ ▪ ▪


טלה

זהו שבוע טוב לחיזוק היחסים הבין אישיים שלכם עם אנשים והממונים עליכם במסגרת העבודה, כיוון שהתרחקתם מהם בתקופה האחרונה. זה גם הזמן שלכם לבקר אנשים שגרים במקומות רחוקים על-מנת לחדש יחסים. המשיכו להדק גם את הקשרים העסקיים שלכם, על-מנת למנף את עצמכם למקומות שלדעתכם באמת מגיע לכם להיות והשתמשו לשם כך ביכולות הורבליות שלכם.

שור

הכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם נותן לכם תחושות מאוד מתסכלות בנוגע למימוש עצמכם והבנתכם את האני הפנימי שלכם. אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לא מתכוונים לחכות עד שיהיה לכם טוב יותר, אלא יוזמים עצמאות ויודעים שאתם צריכים לקחת אחריות על עצמכם על-מנת לקדם את חייכם למקום שאתם רוצים לשהות בו. גייסו חברים קרובים, שיעזרו לכם בתוכניותיכם.

תאומים

אתם נהנים מתחושה חדשה בעקבות העובדה שהשמש בשמיים יחד עם כוכב התקשורת מרקורי מעירים את בית הזוגיות שלכם וגורמים לכם להרגיש שהנה הזמן להפעיל את היכולות שלכם ואפילו תוכניות שהיו לכם כדי לגרום לשותפים לכם בחיים להצטרף ביחד איתכם למסע. אל תתנו לספקות שהיו לכם בשנים האחרונות להפריע לתוכניותיכם.

סרטן

הכוכב ונוס שמביא איתו יחסים טובים ותחושת שפע נכנס אל בית הזוגיות והשותפויות שלכם, כך שיש לכם אפשרות לנהל חיים חדשים ועצמאיים ואפילו ליהנות מהפירות שתקבלו עבור השקעתכם בעבר. זה הזמן להגיע להידברות עם השותפים לכם בחיים ולהחליט כיצד אתם רוצים להמשיך את חייכם במובן האישי והמקצועי. זהו שבוע נעים שבו תחושו שאחרים מעוניינים לפנק אתכם.

אריה

נושאי זוגיות ושותפויות בחיים מאוד מטרידים אתכם, וכיוון שכרגע ההוצאות גבוהות מההכנסות ונראה שאתם לא תמיד בשליטה על הנעשה אתם חייבים לבדוק את המאזן הכספי שלכם ולוודא שאתם פועלים בצורה נכונה. כל מה שקשור לבית ולמשפחה הקרובה יעלה עכשיו למבחן בחייכם וחשוב שתפעלו באיזון ולא תתנו למצבי רוח להשתלט לכם על החשיבה.

בתולה

בחודש האחרון נהניתם מביקורו של הכוכב מארס שהביא עשייה בעיקר בבית הכספים, כך שעובדה זו נתנה לכם כוח ויכולת להתמודד ולהוציא לפועל תוכניות משמעותיות עבורכם ולהמשיך לדחוף גם עכשיו למען המטרה שבה אתם מעוניינים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כל המתרחש סביבכם, ועובדה זו גורמת לכם להיכנס לעיתים לעימותים. עליכם להפנים שלא כולם חושבים כמוכם.

מאזניים

החודש נמצא בבית הכספים שלכם הכוכב מארס שמביא איתו עשייה והוא זה אשר ייתן לכם את הכוח להגיע להחלטה בנושאים ובתחומים שבהם אתם בטוחים שהגיע הזמן לפעול. זה הזמן לחזק את הקשר עם הסביבה הקרובה ולדחוף למען מטרה חשובה שעליה כדאי לכם להחליט במשותף. מבחינה כלכלית זה עדיין לא הזמן להוציא כספים, אך נראה שזה בהחלט הזמן לתכנן מטרות.

עקרב

הכוכב שלכם מארס שמביא עשייה נמצא במזל שלכם ונותן לכם כוחות לעשייה ואפילו גורם לכם לחוש תחושת ביטחון שבאה ביחד עם העשייה. זה הזמן שלכם להחצין ולהבליט את עצמכם ולהראות לאחרים מהם היכולות שלכם. מבחינה כספית זהו חודש שבו תצטרכו להיות הרבה יותר שקולים כיוון שההוצאות תהיינה מרובות מההכנסות. אל תרחיקו אנשים שמחפשים בטובתכם.

קשת

אין ספק שילידי יום ההולדת מרגישים את התקופה הזאת באופן כבד, בגלל העובדה שהכוכב סטורן שנמצא בבית הכספים שלכם מעמת אתכם עם דברים שבהחלט קשים לכם לעיכול. המציאות מראה שאין לכם ברירה ואתם חייבים להתמודד עם הקיים. עובדה זו רק תחזק אתכם ובהמשך תוציא אתכם מחושלים מול אתגרים נוספים. עובדה ברורה היא, שאתם צריכים ללמד עצמכם גבולות בכל התחומים.

גדי

במהלך השבוע הקרוב עדיין ימצא הכוכב ונוס במזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לממש את היכולות שלכם ובעיקר את הצורך לקדם יחסי ציבור אישיים. השבוע ייפתח כשהרגישות שלכם גבוהה מתמיד ולכן אתם צריכים ללמוד לקחת הכל בפרופורציה. זה גם הזמן הנכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הפנימית ולפעול בהתאם למה שתחושו כנכון.

דלי

הכוכב מארס שמביא עשייה אבל גם מלחמה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה אתם חייבים לקחת אחריות על חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט לעשות מהלך כלשהו, וזאת לאחר בחינה כיצד ואיך אתם מציבים גבולות לאחרים ומהי הדרך הנכונה עבורכם לפעולה. ייתכן שאתם עוברים מהפך פנימי שיכול להוביל אתכם לשינויים נוספים ולא רק בכל מה שקשור לעבודה.

דגים

אתם בולטים מאוד בתקופה הזו בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח מבחינת הקריירה. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם ולהראות לקרובים לכם מה היכולות שלכם. מומלץ לכם בשלב זה לא להחצין את רגשותיכם לגמרי, אלא לשמור אותם לעצמכם. ייתכן שיהיו עימותים קטנים ביניכם לבין הסובבים אתכם, בפעמים שיהיה לכם קשה לשמור על שתיקה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  22/11/2021   |   עודכן:  22/11/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מהעלילה בפרשת השבוע שלנו - פרשת "וַיָּשֵׁב", אני נאחז בארבע מלים - "אֶת אַחַי אֲנִי מְבַקֵּשׁ". יוסף ביקש את בני משפחתו, שפגעו בו ואפילו הפגישו אותו עם היד הגרומה של המוות בבור, בו אין מים. לאחר מכן הפקירו את יוסף לגורלו בידי שיירת מדיינית, שרואה בו סחורה, ממנה הם מבקשים להפיק רווחים כספיים, כשביטחון חייו מופקר בידי סוחרים בבני אדם.
ההנחה הרווחת (במיוחד בארה"ב) כאילו איום האייתולות מוגבל למפרץ הפרסי והמזה"ת הרחב, מתעלמת ממעגלי המים האירנים המתפשטים ברחבי העולם
22/11/2021  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
בסוף השבוע (18.11.21) ביקרתי בחלקה הצבאית של בית העלמין בהר הרצל. באורח מקרי נתקלתי במצבת קברו של סרן מאיר טוביאנסקי מספר אישי 172609 שהוצא להורג על-ידי כיתת יורים ב"בית הקשתות" בכפר בית ג'יז באשמת בגידה, ללא משפט מסודר וללא הוכחות מעשיות. יש הטוענים כי למעשה נרצח. בן 44 היה במותו. על מצבתו בחלקה הצבאית נחקק בין השאר: "סרן מאיר (מישה) טוביאנסקי בן דבורה ויעקב... נהרג בשגגה בשירות צבאי בבית -ג'יז"...
22/11/2021  |  אלי אלון  |   יומני בלוגרים
בימים האחרונים עיינתי בגיליון מעריב מ-11.11.2021, ולהפתעתי מצאתי בו אוסף של ידיעות, ציטוטים ורעיונות-נפל שהניעו אותי לסטות מה"נורמה" של כתיבת התייחסות מפורטת לנושא אחד ולהגיב בקצרה למספר נושאי מחלוקת אותם מצאתי בגיליון הנ"ל.
22/11/2021  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
בריטניה הנחיתה מכה מדינית ומורלית קשה ומפתיעה על ארגון חמאס כאשר שרת הפנים של בריטניה פריטי פאטל הודיעה כי החליטה להכריז על חמאס כארגון טרור וכי ההחלטה תועבר בימים הקרובים כהצעת חוק לאישור הפרלמנט, היא אמורה להיכנס לתוקף ב-26 בחודש. הפיגוע בעיר העתיקה בירושלים אתמול שבו רצח מחבל, פעיל בכיר בזרוע המדינית של חמאס, אזרח ישראלי ביריות ופצע 4 אזרחים אחרים רק חיזק את צדקת ההחלטה של שרת הפנים של בריטניה להכריז על חמאס כארגון טרור.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il