|
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
013 נטוויז'ן עולה בקמפיין אינטרנטי חדש
|
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
|
צילי בלקינד [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
013 נטוויז'ן עולה היום בקמפיין בלעדי וייחודי לעידוד השיחות הבינלאומיות באתרים מובילים באינטרנט. באמצעות באנר פרסומי אשר יופיע באתרים הנבחרים יוכל הגולש לחייג לחו"ל, כל זאת על-ידי הקשה פשוטה של מספר היעד וכן מספר הטלפון בארץ ממנו מעוניין לבצע השיחה. בתום הזנת הפרטים ובתוך מספר שניות, מכשירו האישי של הגולש יצלצל והוא יוכל לשוחח עם היעד הנבחר למשך 10 דקות וללא תשלום. מדובר בקמפיין חדשני שנעשה על-ידי משרד הפרסום JWT DIGITAL. עלות ההשקעה בקמפיין כמיליון שקלים. הבאנר החדשני יפורסם באתרים: Ynet, גלובס, דה מרקר, כלכליסט, תפוז, נענע10, רשתות חברתיות, אתרים סגמנטליים - של המגזרים: חרדי (ערוץ 7, חדרי חדרים), רוסי, צרפתי, ג'רוזלם פוסט וכן אתרים נוספים. השיחה תתאפשר מטלפון ישראלי בלבד (נייח או נייד) לכל יעד בעולם מלבד יעדי לווין ויעדי פרמיום. כל לקוח יוכל לחייג שיחה אחת או מספר שיחות שונות עד למקסימום מצטבר של 10 דקות. משך הקמפיין מה-20.5.09 ועד ה-30.6.09. צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק 013 נטוויז'ן: "מדובר בקמפיין חדשני שלא נעשה עד כה שמטרתו ליצור אינטראקטיביות עם קהל הגולשים וליצור חיבור בין עולם השיחות הבינלאומיות לעולם האינטרנט, חיבור מפתיע וחדשני. עשינו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצורך קמפיין זה מתוך חשיבה יצירתית ורצון להפתיע את הגולשים בפרסום חדשני שבחובו הטבה שתאפשר להם לדבר עם יקיריהם בחו"ל באמצעות הקלדה פשוטה של נתונים ובמרחק נגיעה בלבד".
|
תאריך:
|
20/05/2009
|
|
|
עודכן:
|
20/05/2009
|
|
הילה גבאי
|
|
חברת גניר, יצרנית מיצים סחוטים ונקטרים במותג פרימור, מרחיבה את סל המוצרים ומשיקה סדרה ייחודית של 100% מיץ, העשוי מרכז בעל אורך חיי מדף של 10 חודשים, בבקבוקים של 1/2 ליטר.
|
|
|
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פרסמה היום (יום ד', 20.5.09), הזמנה לשיתוף פעולה עם קרנות (ציבוריות ופרטיות), הפועלות בישראל והתומכות בהפקת סרטי תעודה לטלוויזיה, לצורך הפקת סרטים. הסרטים אשר יופקו במסגרת שיתוף פעולה זה, ישודרו ברצועות השידור של הרשות השנייה בערוצים המסחריים ציבוריים (ערוץ 2 וערוץ 10).
|
|
|
חברת טמפו מחדשת את סדרת המשקאות המצליחה ג'אמפ ומשיקה טעמים קיציים חדשים: אננס-קיווי, אפרסק ופטל, אשר ישווקו במהדורה מוגבלת במהלך הקיץ. טעמי הקיץ מצטרפים למגוון משקאות ג'אמפ, אשר מוצעים מעתה בנוסחה חדשה ומשופרת המכילה יותר פרי. טמפו תשקיע שלושה מיליון שקלים בהשקה, הכוללת קמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. את המהלך תמשיך ללוות הסיסמא: "ג'אמפ אנרגיה טובה".
|
|
|
כשהמיתון הכלכלי מכה במלוא עוזו, מחפשי העבודה צריכים לפקוח עיניים גם במקומות לא צפויים. אחרי החיפוש הסיזיפי בלוחות הדרושים בעיתונים, סיבובי הפצת קורות החיים הרגליים וניסיונות הנטוורקינג, יכולים מחפשי העבודה לנוח מעט, לגלוש באתר ערוץ הספורט ו... למצוא עבודה.
|
|
|
ערב התרמה לזכרה של הילדה שלו (שחר) בן-עמי, שנפטרה ממחלת הסרטן בהיותה בת 3, יתקיים היום, יום רביעי, 20 במאי 2009, בשעות 20:00-16:00, בבית הקפה "אספרסו-נט" בקניון הדסה עין-כרם. אלמונים פרצו לבית הקפה בחודש מרס וגנבו את הכסף שחסכו העובדים להנצחה. האירוע יתקיים בהשתתפותו של פרופ' דני אנגלהרד, מנהל מחלקת ילדים בהדסה עין-כרם.
|
|
|
|
|
|
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
|
|
|
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
|
|
|
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
|
|
|
עמנואל בן-סבו
עם שלם עוטה מסכה כדי להסתיר את היגון והצער, להסתיר את החרפה והבושה, להסתיר את הכאב והגעגוע, להסתיר את החוסר הנורא, את השבר שהיה כחרס הנשבר
|
|
|
יקיר בן-משה
כל הספרים שתקו, מה יכולנו לומר? אפילו לסקלי הסמיק, לא ידענו שפוגל גונב, לא ידענו שהוא מחביא פירורים מעוגיות של אחרים
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|