|
מנכ"ל גולף, רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
ההפסד הנקי של חברת האופנה גולף ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכם בכ-14.7 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח של כ-6.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה הסבירו את המעבר מרווחיות ברבעון הראשון של 2018 להפסד ברבעון הראשון השנה בכך שבשנה שעברה חל חג הפסח - המתאפיין בעלייה משמעותית במכירות - ברבעון הראשון, בעוד השנה הוא חל ברבעון השני.
מכירות הקבוצה ברבעון הסתכמו בכ-195 מיליון שקל, לעומת כ-220 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-11% הנובע בעיקרו, כאמור, מעיתוי חג הפסח.
מכירות אופנת ההלבשה הסתכמו בכ-74 מיליון שקל, בדומה לכ-75 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי במגזר ברבעון הצטמצם לכ-3.8 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.
מכירות אופנת הבית של גולף הסתכמו ברבעון בכ-95 מיליון שקל לעומת כ-119 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי במגזר ברבעון הסתכם לכ-4.9 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 12.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. גם כאן, הסבירה החברה את הירידה במכירות וברווח התפעולי של תחום פעילות זה בעיתוי חג הפסח.
מן החברה נמסר עוד כי לאור הצלחת חנות הקונספט הייחודית בתחום עיצוב הבית ברחוב הלחי, נערכת החברה לחתימה על הסכמים לפתיחת שתי חנויות קונספט נוספת בחוצות המפרץ ובראשון לציון ובמקביל מקדמת פתיחת חנויות קונספט באתרים נוספים.