|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

נשיא המדינה מבקש מנתניהו:

ממשלת אחדות איתנה ורחבה ככל שניתן

בפגישת ריבלין עם צוות המו"מ של הליכוד, אמר כי ״האמירות שנשמעות כלפי הרשימה המשותפת והמפלגות החרדיות חותרות תחת עצם הלגיטימיות של ציבורים ומעמיקות את הקרע ״יש לגנות בכל תוקף את הצגת כלל נבחרי הציבור הערביים כ'איום קיומי' או כ'גיס חמישי'"
19/11/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
לוין, ריבלין, נתניהו ואלקין [צילום: מארק ניימן/לע"מ]

הסתיימה (יום ג', 19.11.19) פגישתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין עם יו״ר הליכוד רה"מ בנימין נתניהו אשר הגיע יחד עם צוות המו״מ של הליכוד, השרים יריב לוין וזאב אלקין לפגישת עידכון בבית הנשיא. הנשיא עודכן על-ידי אורחיו בתמונת המצב הפוליטית ושב והדגיש כי הוא סבור שמדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות איתנה ורחבה ככל שניתן. לא נמסרו הפרטים הפוליטיים שעלו בפגישה.

בנוסף ביקש ריבלין להביע מחאה חריפה כלפי הדברים הנשמעים בימים האחרונים כנגד חברי הכנסת מטעם הרשימה המשותפת ולדברי בית הנשיא גם כנגד הציבור הערבי. הוא סבור כי הקריאות הנשמעות מפעם לפעם על-ידי חברי הכנסת הערבים כלפי החברה הישראלית ובפרט כלפי חיילי צה״ל חמורות, מזעזעות ובלתי מתקבלות על הדעת וכי הוא אומר להם את הדברים ישירות ובפומבי.

עם זאת הבהיר הנשיא כי הוא מגנה בכל תוקף את הצגת כלל נבחרי הציבור הערביים כ"איום קיומי" על מדינת ישראל (כפי שכינה אותם נתניהו) או כ"גיס חמישי" (כפי שכינה אביגדור ליברמן). ריבלין אמר כי אנו החיים כריבונים בארצנו, במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, חייבים להבטיח שוויון זכויות ושיח מכבד וענייני מול אזרחי ישראל כולם.

בתוך כך הוסיף הנשיא כי פסילת ציבורים שלמים הפכה תופעה שאינה מדלגת על-אף חלק באוכלוסייה, והוסיף כי יש להעלות על נס את דבריו של חבר הכנסת גפני שדיבר היום בוועדת הכספים על השותפות רבת השנים עם חברי הכנסת הערבים, אמירה שזכתה לגינויים מצד ישראל ביתנו והמטה החרדי בליכוד. "האמירות שנשמעות כלפי הציבור הערבי והחרדי וכלפי נציגיהם בכנסת, חותרות תחת עצם הלגיטימיות של ציבורים אלה במדינת ישראל, מעמיקות את הקרע הקיים ממילא, ואני דורש מכל מי שמדינת ישראל יקרה לליבו, להפסיק אחת ולתמיד עם אמירות מכוערות אלה. אסור להגיע למצב שתוצאות הבחירות יובילו לכך שקהילות נהדרות שהן בשר מבשרה של המדינה, יחושו שוב ושוב כי הלגיטימציה שלהן מחוללת", אמר הנשיא.

תאריך:  19/11/2019   |   עודכן:  19/11/2019
עידן יוסף
+לוין: "גנץ עדיין מתעקש לנסות להקים ממשלת מיעוט מסוכנת"
10:51 20/11/19  |  מירב ארד
שר התיירות ויו"ר צוות המו"מ של הליכוד, ח"כ יריב לוין בפייסבוק: "שלא נטעה, בני גנץ עדיין מתעקש לנסות להקים ממשלת מיעוט מסוכנת עם הרשימה המשותפת ובדחיפה של יאיר לפיד.ציינתי הבוקר, בראיון לאיילה חסון ב-103 FM, שב'כחול-לבן' סירבו לעשות ויתור כלשהו למען ממשלת אחדות. זאת בניגוד לשורת הויתורים שאנו עשינו ובראשם קבלת מתווה הנשיא כבסיס להסכם. אנחנו נמצאים בעיצומם של ימים היסטוריים. נוצרה לנו הזדמנות פז חד פעמית להחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח. הזדמנות כזו לא תחזור, ובטח שלא תנוצל בממשלה הנשענת על עודה, טיבי וחבריהם. זו עוד סיבה חשובה מדוע יש להקים מידית ממשלת אחדות, ולממש את ההזדמנות ההיסטורית הזו".
+רק בנימין נתניהו אשם
10:41 20/11/19  |  קובי אפללו   |   לרשימה המלאה
חצי מדינה נגררת בעל כורחה אל כתב אישום, כתב אישום שיקטע רצף של הישגים שיכלו לשנות את פני המדינה לנצח  ▪  אלו שטוענים שישראל מעל הכל צריכים להתבייש
(נתניהו. עקשן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+תמיכת המיעוט
10:21 20/11/19  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה
בן גוריון קרא להילחם בספר הלבן כאילו אין מלחמת עולם, ולעזור לבריטים מול היטלר כאילו אין מלחמה על הארץ; רבין אמר "נלחם בטרור כאילו אין שלום, ונעשה שלום כאילו אין טרור"
(עודה. אמיץ [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90])
+כחול לבן: "נתניהו, אם באמת אכפת לך - ותר על הבלוק"
10:20 20/11/19  |  מירב ארד
מכחול לבן נמסר: "ביום שבו מדינת ישראל נלחמת נגד כוחות טרור באזורנו, בליכוד בהובלת נתניהו לא מפסיקים להשתמש בזה לפוליטיקה צינית. בושה וחרפה. נתניהו, אם באמת אכפת לך מאזרחי ישראל - ותר על הבלוק, ותר על החסינות ובוא למו״מ ישיר".
+גנץ תומרן ע"י ליברמן ולפיד
לדחות הצעותיו של נתניהו
10:06 20/11/19  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
גנץ גילה נכונות להיכנס לממשלת אחדות בהתאם למתווה הנשיא  ▪  בניגוד לדבריו - ליברמן עושה מאמץ להיכנס לממשלה, גם אם תהה זו ממשלה בראשות כחול לבן ובתמיכת הרשימה הערבית, גם נוכח התקציבים הנחוצים לגורמים המקורבים לישראל ביתנו
(לפיד, ליברמן. שותפים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+יו"ר רע"מ: "כחול לבן לא ילכו לממשלת מיעוט ללא הסכמת ישראל ביתנו"
10:01 20/11/19  |  מירב ארד
יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס בראיון לרדיו 'קול חי': "ברור לנו שכחול לבן לא ילכו לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת ללא הסכמה של ישראל ביתנו. הדברים תקועים שם ואין התקדמות במשא ומתן. אנחנו מתנגדים לחרמות גם כלפי המגזר החרדי."
+דרעי עונה ללפיד: "אין אחדות היא כי אתה מונע מגנץ להסכים למתווה הנשיא"
09:58 20/11/19  |  מירב ארד
שר הפנים אריה דרעי עונה ללפיד בחשבון הטויטר שלו: "‏יאיר, די עם השקרים! הייתם מוכנים לתת לנו הכל, ולחתום לנו על שמירת הסטטוס קוו ככתבו ולשונו כדי שנעזוב את נתניהו ונצטרף אליכם. הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות היא כי אתה מונע מגנץ להסכים למתווה הנשיא ומתעקש שנתניהו יהיה שני ברוטציה.
+הליכוד: "מקווים שליברמן לא יתן את ידו לממשלת מיעוט"
09:54 20/11/19  |  מירב ארד
הליכוד: "ביום שבו מדינת ישראל נלחמת נגד כוחות הטרור באזורנו, אנו מקווים שאביגדור ליברמן לא יתן את ידו לממשלת מיעוט שתלויה בתומכי טרור. גנץ דחה את מתווה הנשיא ואת התנאים שהציב ליברמן בסדר הרוטציה. גנץ אמר לראש הממשלה נתניהו בפגישתם שבכוונתו להקים ממשלת מיעוט שנשענת על תומכי הטרור. גנץ ולפיד שיקרו במצח נחושה לבוחריהם כשאמרו ״לא ננהל משא ומתן עם המפלגות הערביות, לא נעשה גוש חוסם איתן״. ראש הממשלה נתניהו צדק באזהרתו. ממשלת מיעוט כזאת היא סכנה למדינת ישראל בכל עת, ובוודאי בעת הזאת".
+סוף לדמוקרטיה - ממשלת המיעוט תקום ובג"ץ לנצח יומלך
09:40 20/11/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
יש כאלו שטוענים שממשלת מיעוט היא דבר טוב, כי היא לא תחזיק מעמד הרבה זמן והיא תוביל בהקדם לבחירות חדשות שבהן הציבור יתנקם באלו ששיתפו פעולה עם עודה וחבריו, אך אינני חושב כמותם
(ליברמן. אין דרישות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+"גנץ דחה את מתווה הנשיא; נראה אם יעמוד בהתחייבותו"
09:32 20/11/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "גנץ ולפיד שיקרו במצח נחושה לבוחריהם, בכל מה שהזהרתי - צדקתי"  ▪  גנץ: "נתניהו סרבן אחדות. יעשה הכל כדי לדרדר אותנו לבחירות  ▪  לפיד בתגובה: "אין לך גבול - ליברמן יודע את האמת"  ▪  ליברמן יכנס מסיבת עיתונאים בשעה 13:00
נתניהו. מתכונן לבחירות שלישיות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
גנץ. קורא לנתניהו לוותר על הבלוק [צילום: פלאש 90]
+שמולי: "אם ליברמן מצטרף לממשלה ימנית הוא בוגד בבוחריו החדשים"
08:53 20/11/19  |  
יו"ר סיעת העבודה-גשר איציק שמולי בראיון לגלי צה"ל: "אם אביגדור ליברמן מצטרף לממשלה ימנית הוא בוגד בבוחריו החדשים".
+גנץ על התקיפה בסוריה: "נגבה כל פעולה אחראית של הממשלה"
08:15 20/11/19  |  מירב ארד
יו"ר כחול לבן בגני גנץ התייחס לתקיפת צה"ל מטרות צבאיות הלילה בסוריה: צה"ל גבה הלילה מחיר מהגרורות האיראניות בסוריה. עלינו לשמור ולחזק את ההרתעה בכל החזיתות. גם בתקופה פוליטית מעורערת נגבה כל פעולה אחראית של הממשלה שתחזק את ביטחון אזרחי ישראל".
+בעקבות פניות ח"כים בליכוד: המפלגה לא תקיים בחירות מקדימות
00:52 20/11/19  |  עידן יוסף
‏הליכוד בעקבות המבוי הסתום במשא ומתן: "לאור החשש שהמדינה תידרדר לבחירות מיותרות, ובעקבות פניות של ח"כים בליכוד, סיכמו יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ ורה"מ נתניהו, להביא הצעה משותפת שלא יתקיימו בחירות מקדימות לרשימת המפלגה לכנסת"
+הסתיימה פגישת גנץ-נתניהו; הכיוון המסתמן: בחירות
23:36 19/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו: גנץ דוחה לצערי את מתווה הנשיא ומתכוון להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת  ▪  גנץ: לא ניתן לוותר על עקרונות יסוד וערכים בסיסיים כדי להימנע מבחירות. מפלגות הגוש לא יקבעו את קווי היסוד
(נתניהו וגנץ. בדרך לבחירות? [צילום: אלעד מלכה])
+השר פרץ קיים פגישת התייעצות עם הרב דרוקמן
22:58 19/11/19  |  עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ קיים פגישת התייעצות אצל הרב חיים דרוקמן, מראשי רבני הציונות הדתית. קודם לכן נפגש פרץ עם הנשיא ריבלין.
+הנשיא ייפגש בצהריים עם ראשי בסיעות החרדיות
22:54 19/11/19  |  עידן יוסף
‏ח"כ משה גפני וסגן השר יעקב ליצמן ייפגשו מחר בשעה 13:00 עם הנשיא ריבלין. פגישה נפרדת של הנשיא תתקיים עם יו"ר ש"ס השר דרעי.
+בירושלים החלה פגישתם של נתניהו וגנץ
22:27 19/11/19  |  עידן יוסף
במשרד ראש הממשלה בירושלים החלה פגישתם של יו"ר הליכוד רה"מ בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ.
+נתניהו לגנץ: בוא איתי ועם ליברמן לספח את בקעת הירדן
22:15 19/11/19  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: "ההחלטה ההיסטורית של הממשל האמריקני מאתמול נותנת לנו הזדמנות חד פעמית לקבוע את גבולה המזרחי של מדינת ישראל ולספח את בקעת הירדן. אי אפשר לעשות זאת בממשלת מיעוט שנשענת על אחמד טיבי ואיימן עודה. לכן אני קורא לבני גנץ לבוא יחד איתי ועם אביגדור ליברמן, להקים ממשלת אחדות שהנושא הראשון שלה, ביום הראשון של הממשלה החדשה, הוא סיפוח בקעת הירדן. העם וההיסטוריה לא יסלחו למי שיחמיץ את ההזדמנות הזאת". מדברי נתניהו עולה כי קריאתו מופנית רק לגנץ וייתכן כי סגר עניינים עם ליברמן. נתניהו בחר שלא להשתמש בדבריו במינוח הימני "החלת ריבונות".
+פגישת גנץ-ליברמן הייתה קצרה
21:53 19/11/19  |  עידן יוסף
יו״ר כחול לבן, ח״כ בני גנץ ויו״ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, קיימו פגישה בתל אביב. הפגישה הייתה קצרה מאוד. מחר (ד') צפויה להתקיים ישיבת סיעת ישראל ביתנו בשעה 13:00 בחדר הסיעה בכנסת ובה יישא ליברמן דברים לתקשורת.
([צילום: אלעד מלכה])
+נתניהו הצטרף לבקשתו לישיבת צוות המו"מ של הליכוד עם הנשיא
20:03 19/11/19  |  עידן יוסף
בבית הנשיא מתקיימת פגישתם של נשיא המדינה ראובן ריבלין, השר יריב לוין והשר זאב אלקין. ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף לפגישה לבקשתו.
+ריכוך בתנאים של כחול לבן
19:28 19/11/19  |  
כחול לבן הורידה בשעות האחרונות את הווטו על החרדים. הקיפאון שהיה בשבוע האחרון הפשיר וחל ריכוך בתנאים של כחול לבן (יניר קוזין).
+עמיר פרץ: לא פוסלים את הליכוד, אך לא נשב תחת נתניהו
19:23 19/11/19  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה-גשר, ח״כ עמיר פרץ, בכינוס פעילים בבאר שבע: ״כפי שאמרתי לאורך כל קמפיין הבחירות, אנחנו לא נשב בממשלה בראשות נתניהו. אם הליכוד יעשה מעשה ויחליף אותו - אנחנו לא פוסלים את הליכוד. והכל יכול להתרחש בתקופה הקרובה״.
+הימנעות מחסינות או התחייבות לנבצרות
18:06 19/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הסתיימה פגישת צוותי המשא-ומתן של הליכוד ושל כחול לבן  ▪  דרישת כחול לבן מנתניהו היא התחייבות שלו שלא לבקש חסינות אם יוגש נגדו כתב אישום או התחייבות שלו ליציאה לנבצרות בתוך חצי שנה עד שמונה חודשים מרגע הגשת כתב אישום
(נתניהו. הזמן הולך ואוזל [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלת אחדות איתנה ורחבה ככל שניתן
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
טירה
19/11/19 21:47
2
ארי כספי
20/11/19 08:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
מפלגת כחול לבן דורשת מן הליכוד להתייחב על אפשרות אחת משתיים לצורך הכשרת הקמה של ממשלת אחדות: או שהליכוד תתחייב מראש שאם יוגש כתב אישום נגד נתניהו הוא לא יבקש חסינות מהכנסת, או להתחייב מראש ליציאת נתניהו לנבצרות גם אם יקבל חסינות שכזו.
19/11/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ייפגשו הערב בשעה 22:00 במשרד ראש הממשלה בירושלים. בהודעה משותפת שנמסרה מטעם הליכוד ומטעם כחול לבן לא נמסרה מהות הפגישה.
19/11/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
לקראת פקיעת המדנט של גנץ: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נפגשו (יום ג', 19.11.19) לדיון נוסף בהמשך המגעים להרכבת ממשלה. זאת הפגישה השנייה שערכו השבוע ראשי המפלגות, בניסיון לקדם הקמת ממשלה ולמנוע בחירות שלישיות.
19/11/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
אינני חולק על הצורך "לסכל" את המרצח, ראש הג'יהאד בצפון הרצועה. קראתי מאמר שכתב האלוף (מיל.) שלמה גזית ואני מסכים, בכל הכבוד עמו, שאפשר היה לעשות כן כלשונו "במברג קטן". לשם מה כל התופים והמחולות מסביב לחיסול?
19/11/2019  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
55 חברי הכנסת המרכיבים את גוש הימין התכנסו (יום ב', 18.11.19) בכנסת, לישיבת חרום נגד הקמת ממשלת מיעוט.
18/11/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
השרה מירי רגב התבקשה להשיב: מה מהות יחסיה עם סוחר השלדים ואיש העסקים אביחי סטולרו    למרות שניתנו לה כמה הזדמנויות, רגב נמנעת ממתן תגובה, אם באישור או אם בהכחשה, מטעמים השמורים עימה...
איתמר לוין
איתמר לוין
מלחמה צריכה יעד מדיני ברור    נתניהו שוב פוזל לרפובליקנים ומפלרטט עם עבריין בלתי שפוי    המשותף לשומר וגולדפוס    מה באמת חשוב לסמוטריץ'    חוק הרבנים ואבי דיכטר    האם מישהו עוקב אחרי ...
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il