|   15:07:40
דלג
  דני בז  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

הפעם אהוד ברק צודק

אין, בכל העולם כולו, צבא מוסרי כצבא הגנה לישראל אהוד ברק - צודק
27/10/2009  |   דני בז   |   מאמרים   |   ועדת גולדסטון   |   תגובות
ברק. צודק! [צילום: פלאש 90]

מ-ו-ס-ר-י-י-ם - נקודה! [צילום: דו"צ]

מתי לאחרונה ראיתם או שמעתם על צבאות זרים, כולל זה של טורקיה, המטילים כרוזי אזהרה מהאוויר לאוכלוסיה האזרחית בטרם תבוצע תקיפה? איזה צבא בעולם מפעיל מערכת טלפון המונית על-מנת להזהיר חפים מפשע בשטח האויב על אודות תקיפה או הפגזה ארטילרית העומדת לצאת לפועל?

לא המערב הבלתי מוסרי, שרק לפני כשישה עשורים שיתף פעולה באחד מהפשעים הנוראים ביותר בהיסטוריה האנושית - השמדת שישה מיליון יהודים - הוא שיאמר לנו מה מוסרי ומה לא!

צה"ל, בניגוד לדעה הרווחת במרבית מדינות המערב הציניות והצבועות ועל-אף הניסיונות החוזרים ונשנים, להציגו ככובש אכזר, בתמיכתם ההזויה של גורמי שמאל, שטופי שנאה עצמית, משתמטים ו"סרבני מצפון" מטעמי נוחות למיניהם, הינו ללא צל של ספק, הצבא המוסרי ביותר בעולם. זאת אינה משאלת לב, לא מחשבה נמהרת ואף לא דברי רהב והתרסה, אלא עובדה מוכחת, בת שישים ואחת שנות קיום ועצמאות.

הפעם צדק שר הביטחון בהתנגדותו להקמת ועדת חקירה נוספת ובקביעתו החד-משמעית באשר לרמתו המוסרית הגבוהה של צה"ל, גם אם אין הוא (צה"ל) טלית שכולה תכלת ומדי פעם לוקה בתקלות מבצעיות וערכיות. מה לעשות, מדובר בצבא גדול המורכב מכל שכבות העם ולעיתים, כידוע, גם בארגז התפוחים המשובח ביותר, ניתן למצוא תפוח רקוב אחד או שניים.

בשונה מצה"ל הערכי, דוח גולדסטון הוא שק מבחיל של "עובדות" שקריות, שצחנה פוליטית חסרת תקדים עולה ממנו, וספק רב אם ניתן למצוא בו ולו גם רק 'תפוח אחד אכיל'. טוב הייתה עושה ישראל אילו קראה לדוח זה בשם הגנאי: 'דוח גולד סדום ועמורה', שכן רק רשעים חסרי מצפון מסוגלים היו להכינו ובתוכם אף לא צדיק אחד לרפואה.

צר לי על-כך שרבים בחברה הישראלית ובקרב אחינו בתפוצות, טרם השכילו להבין שדוח גולדסטון אינו אלא סימפטום נוסף של מגיפה עולמית המתפשטת והופכת לאיום ממשי על העם היהודי כולו. זהו נדבך נוסף בהתפרצותה של 'מחלה דתית' שורשית עתיקת יומין המוכרת יותר 'כמלחמת דת', אלא שהפעם מדובר בשיתוף פעולה מסוכן בין עולם האיסלאם המנוון והעולם הנוצרי שאינו מסוגל להשלים עם העובדה שבתחילת האלף השלישי, בניגוד לחזון הכנסייה, העם היהודי שורד ומתפתח ויש לו אפילו מדינה משלו.

דוח גולדסטון אינו רק 'גי'האד עולמי' כנגד ישראל, אלא ניסיון כוחני ומכוער של דה-לגיטימציה לחוקיותה ולריבונותה, מעצם ההשוואה בין צה"ל לחמאס, כאשר בדרך ל'פתרון הסופי', הוא קורא תיגר על מערכת המשפט הישראלית ועל יכולתנו לחקור ולבקר את עצמנו. חמור מכך, הוא מעניק לגיטימציה ורוח גבית עולמית להמשך פעילות הטרור הפלשתיני בעזה, בהופכו את היוצרות על פיהן. ישראל הלוחמת בטרור הופכת לפושעת מלחמה ואילו רבי-מרצחים ואספסוף פורעים וטרוריסטים, הופכים בציניות מקוממת לקורבנות "פשעי מלחמה".

צדק אהוד ברק, משום שלא עזה נתונה במצור, כי אם מדינת ישראל. דוח גולדסטון הוא רק מסמר נוסף בארונם של היהודים. מדובר במצור מדיני, כלכלי ואקדמי, גלוי ומתוזמן של האו"ם נגד ישראל. זהו מצור חובק עולם המנוהל על-ידי מדינות מוסלמיות ברבריות, המתנהלות על-פי חוקי ה'שריעה', בתמיכת משטרים רודניים, שעבורם חופש הפרט וזכויות אדם, הינם בגדר המלצה ואפילו מילת גנאי.

יתרה מזאת, אנו נתונים במלחמת דת מוסלמית המנצלת את העוינות ההיסטורית הטבועה בגנים הנוצריים כלפי העם היהודי, על-מנת להשתלט על המערב בשני צירים. האחד - כיבוש אירופה, יעד הקרוב להשלמה; והשני - חיסולה של ישראל, המצטיירת כאיום על שאיפות ההשתלטות של האיסלאם.

כשיתעוררו הנוצרים האירופיים, יהיה זה שוב אל תוך חשכת ימי הביניים, אל עידן חדש שבו הגולם קם על יוצרו. אל סיוט בלתי נגמר שבו הקולוניאליסטים תומכי גולדסטון, שמיאנו להכיר במוסריות היהודית הנעלה ובסכנה הגדולה הטמונה בטרור האיסלאמי, הופכים משולטים לנשלטים ותרבותם נרמסת תחת פרסות קלגסי האיסלאם הקיצוני. אז ייזכרו כולם במוסר הישראלי ויבכו את מר גורלם.

דוח גולדסטון, הקורא תיגר על מוסריותה של ישראל וההמולה התקשורתית המכוונת סביבו, נועדו להסיט את דעת הקהל העולמית מפעולותיהם הנפשעות של טורקיה, סוריה ו"הפלשתינים", בני החושך, שערך המוות הוא נר לרגליהם, ואף להסיט מעט את תשומת הלב מפרויקט הגרעין האירני.

צה"ל הוא ללא ספק הצבא המוסרי בעולם ודי להביט באכזריות הטורקית ובפשעי המלחמה האיומים שהם מבצעים כלפי הכורדים, בניגוד גמור לחוק הבינלאומי, על-מנת לקבל פרופורציות נכונות לעיוות העצום המאפיין את דוח גולדסטון המגמתי. די להביט בקציר הדמים הבלתי נתפס של מאות אלפי הרוגים, שגבתה עד כה מלחמתם חסרת המעצורים של ארה"ב ובעלי בריתה האירופיים, בעירק ובאפגניסטן, כדי להבין עד כמה מוסרי הוא צבא ההגנה לישראל. עד כמה שונים הערכים האנושיים של היהודים הרחמנים, משאר אומות העולם.

אם כן, כיצד ניתן להתייחס ברצינות לדוח אידיוטי כל-כך, כאשר רוב המדינות שהצביעו בעדו, אינן מדינות דמוקרטיות ומרביתן מוסלמיות הנחשבות למדינות אויב שאין עימן קשרים דיפלומטיים? איך אפשר להתייחס ברצינות למוסד האו"ם, כאשר חברות בו מדינות כגון אירן, שמנהיגה קורא להשמדת ישראל; קוריאה, המאיימת על שלום העולם; וסוריה, המעניקה מחסה לארגוני טרור בינלאומיים.

הפעם צודק שר הביטחון אהוד ברק, צודק מאין כמוהו. אין צבא מוסרי כצה"ל בעולם כולו! היכן ראיתם טייסים השבים לבסיסם בלא שביצעו את משימתם, מחשש לפגיעה בחפים מפשע? מתי לאחרונה ראיתם או שמעתם על צבאות זרים, כולל זה של טורקיה, המטילים כרוזי אזהרה מהאוויר לאוכלוסיה האזרחית בטרם תבוצע תקיפה? איזה צבא בעולם מפעיל מערכת טלפון המונית על-מנת להזהיר חפים מפשע בשטח האויב על אודות תקיפה או הפגזה ארטילרית העומדת לצאת לפועל?

אל תתאמצו, שכן אין עוד צבא מוסרי כצה"ל על-פני כדור הארץ, גם אם לעיתים מתרחשות תקלות. צה"ל הינו צבא היודע לחקור ולתחקר את עצמו, ובמקרה זה של 'מבצע עופרת יצוקה', בוצעו תחקירים רבים, עם ובלי קשר לנפגעים בקרב האוכלוסיה האזרחית. ולא המערב הבלתי מוסרי, שרק לפני כשישה עשורים שיתף פעולה באחד מהפשעים הנוראים ביותר בהיסטוריה האנושית - השמדת שישה מיליון יהודים - הוא שיאמר לנו מה מוסרי ומה לא!

אני קורא לשר הביטחון לחזק את ידי ראש הממשלה ולא להניח לו לבצע טעות אסטרטגית, שעוד תעלה ביוקר. אל לנו להיכנע לתכתיבים בינלאומיים הרי-אסון ולהסכים לחקור את 'מבצע עופרת יצוקה', רק משום שהעולם דורש זאת. היום זה דוח, מחר זאת ירושלים ובעתיד פירוק ישראל.

צה"ל, על זרועותיו ויחידותיו השונות, כבר תחקר באופן יסודי ומקיף את 'מבצע עופרת יצוקה', ודי בכך. על כן, יש לקבץ ולערוך את הממצאים לכדי דוח אחד מפורט, שיכלול גם פרוטוקולים מישיבות הממשלה באותה תקופה, כאלו שאינם חושפים סודות מדינה ולהפיצם בעולם. אין ספק שחשיפת הממצאים הללו תגלה לעולם עד כמה ערכית ורגישה ישראל לפגיעה בחפים מפשע ועד כמה מעוות דוח גולדסטון.

טוב יעשה היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז אם לא ישיא עצות ולא ייקח חלק במלאכת הכנת הדוח, מהטעם הפשוט שהוא עצמו היה היועץ המשפטי לממשלה במהלך המבצע ועל-כן, עלול להיתפס כמי שביכולתו להשפיע על תוכנו, גם אם אין הדבר כך. זאת ועוד, היועץ ידוע כמי שיחסיו עם ראש הממשלה אולמרט, לא תמיד היו תקינים בלשון המעטה ואסור שהציבור יחשוד במניעיו.

מוסריותו של צה"ל יצוקה הרבה יותר מהעופרת היצוקה שהוטחה על ארגוני הטרור הרצחניים וקציני צה"ל יודעים זאת היטב, אך מנועים מלהגיב. על כן אני פונה אל חברי קציני מילואים בכל הדרגות, אנא השמיעו קולכם, חזקו את ידי הממשלה והחפצים ביקרנו, הנלחמים על שמנו הטוב ועל צדקת דרכנו. לא יעלה על הדעת שהעולם ישפוט אותנו על מלחמתנו הצודקת ועל חובתנו להגן על ביתנו, על משפחותינו ועל מולדתנו!

הכותב הנו סא"ל (במיל.), חבר אגודת הסופרים העברים.
תאריך:  27/10/2009   |   עודכן:  27/10/2009
דני בז
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 פשעי מלחמה 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפעם אהוד ברק צודק
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רפאל אלקבץ
27/10/09 20:21
2
אודי פפו
27/10/09 21:30
3
leaflets dropped
27/10/09 21:55
4
ראאאאז
28/10/09 01:06
5
didi
28/10/09 01:53
 
פנינה ו.
29/10/09 10:52
6
נחום שחף
28/10/09 07:08
7
ישעיהו שלמון
28/10/09 14:18
8
דני בז
28/10/09 16:40
 
פנינה ו.
29/10/09 10:59
פורום: ועדת גולדסטון כתוב הודעה
פורום: מבצע עופרת יצוקה כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יחסי ישראל-טורקיה, אשר עלו על שרטון לאחרונה בעקבות פרשיית סדרת הטלוויזיה הטורקית בה הוצגו חיילי צה"ל כטובחים צמאי דם, ביטול התמרונים הצבאיים עם ישראל וההודעה על התמרונים הצבאיים עם סוריה, גררו תגובות מצד התקשורת הערבית, חלקן פייסניות יותר וחלקן פייסניות פחות.
27/10/2009  |  יובל סופר  |   מאמרים
המאבק על הר הבית התחדש לאחרונה עקב עלילות השווא שהפיץ ראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלאמית, ראאד סלאח לאור זאת עולה השאלה כיצד נחזק את אחיזתנו היהודית בהר
לפני הרבה שנים נחת פרופסור צעיר, אהרן ברק, במוסד היועץ המשפטי לממשלה. ברק, שנחשב אז (וגם היום) כ"תותח-על", עשה בשנים מועטות את מה שאיש לא עשה כאן מעולם, מכוח אישיותו הסוחפת, מכוח הידע המשפטי, מתוך הכרת הדינמיקה של מערכות פוליטיות, ובשל מה שאני קורא, נטיות אימפריאליסטיות מובנות. הוא השתלט על המערכת המשפטית, ובפועל על כל מערכות השלטון.
27/10/2009  |  אפרי הלפרין  |   מאמרים
בדיקת דירה לפני רכישה עשויה להקטין את החיכוכים בין הקונה למוכר, בין אם מדובר ברכישת דירה מחברה קבלנית אשר לגביה חל חוק המכר (דירות) תשל"ג - 1973 על כל משמעויותיו, ובין אם מדובר ברכישת דירה יד שנייה.
27/10/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
כפי שציינו בטור מהשבוע שעבר בהתאם לחקיקה החדשה יופחת שיעור מס השבח אצל חברות בהדרגה עד 18% בשנת 2016, בעוד ששיעור מס השבח ליחידים נותר 20% (ביחס לנדל"ן שנרכש לאחר 7.11.01).
רשימות נוספות   /   ועדת גולדסטון  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מבצע עופרת יצוקה  /  מי ומי  
בשבוע הבא: דיון באו"ם  /  מאיה שני
שר הביטחון: לא נאפשר קיום ועדת חקירה לקצינים  /  איציק וולף
לחשוף את פרוטוקול הקבינט  /  איציק וולף
דוח גולדסטון וחדלות ההנהגה  /  ד"ר צ'לו רוזנברג
מדוח לדחי  /  קובי לירז
טרור - ללא משפט  /  עו"ד אברהם פכטר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il