|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
הנשיא הכריז על מצב חירום בארה"ב [צילום: אלכס ברנדון/AP] בזיליקת סגרדה פמיליה, ברצלונה [צילום: ג'ואן מטאו/AP]
הנשיא הכריז על מצב חירום בארה"ב [צילום: אלכס ברנדון/AP]
מצב חירום הוכרז בארה"ב

בית הנבחרים אישר סיוע החירום
הכלכלי לטיפול במגיפת הקורונה

בין היתר אושר תקציב למימון חופשות מחלה בתשלום ושירותי בריאות גם למי שאין לו ביטוח רפואי אמש הכריז טראמפ על מצב חירום לאומי וסיוע בהיקף 50 מיליארד דולר מזכ"ל האו"ם הודיע לעובדי המטה בניו-יורק לעבוד מבתיהם תינוק בן יומו אובחן כחולה בבריטניה
14/03/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

בית הנבחרים בארצות הברית אישר (יום שבת, 14.3.20)) את חבילת הסיוע למשק האמריקני בהיקף 50 מיליארד דולר עליה הכריז נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. החבילה כוללת בין היתר בדיקות קורונה חינם - גם למי שאין לו ביטוח רפואי, ושבועיים חופשת מחלה בתשלום ועד שלושה חודשי חופשה לבני משפחה.

בסדרת ציוצים הודיע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי הוא תומך בחקיקה החדשה. ההצעה על אישור חבילת הסיוע צפויה להגיע לסנאט בשבוע הבא.

אמש הכריז הנשיא טראמפ הכריז על מצב חירום לאומי בעקבות ההתפשטות המהירה של נגיף הקורונה. ההכרזה תאפשר להפעיל שירותי חירום ולהזרים סיוע פדראלי ותקציבים בהיקף 50 מיליארד דולר, במיוחד ל-46 מדינות בארה"ב בהן כבר התגלה קורונה. טראמפ דחה פרסומים שונים, שהעלו חשש שהוא עצמו לקה בנגיף. בשבוע שעבר אישר הקונגרס סיוע חירום של 8.3 מיליארד דולר להתמודדות עם הנגיף. בארה"ב אובחנו עד כה כ-1,700 חולי קורונה, וכ-40 מהם מתו.

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש הודיע ל-3,000 עובדי מטה הארגון בניו-יורק לעבוד מבתיהם בשלושת השבועות הקרובים, החל מיום שני הקרוב. דובר הארגון סטפאן דוג'אריק שמסר את ההודעה, אמר כי ישיבות מועצת הביטחון, האסיפה הכללית וועדות אחרות יתקיימו כמתוכנן.

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל הודיעה (שבת) כי היא סוגרת את כל חנויות הקמעונאות שלה מחוץ לסין, עד ה-27 במרס. זאת, בניסיון להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. "במשרדינו בכל רחבי העולם אנו עוברים להסדרי עבודה גמישים", אמר מנכ"ל החברה טים קוק.

הנגיף ממשיך להתפשט בעולם

  • בבריטניה דווח כי כי תינוק בן יומו אובחן כחולה בנגיף הקורונה. מדובר באדם הצעיר ביותר שאובחן כנשא של הנגיף עד כה. המקרה התגלה לאחר שהאם נלקחה לבית חולים בלונדון, ימים לפני לידתו של התינוק, עם חשד לדלקת ריאות.

  • ספרד: השלטונות במדריד הודיעו הלילה (שבת) כי ביממה האחרונה התגלו במדינה כ-2,000 נשאים חדשים, גידול של יותר מ-60% אחוזים. מספר מקרי המוות גדל פי שניים ל-66. עד כה נדבקו בקורונה בספרד כ-5,200 בני אדם.

  • סין: הרשויות בסין דיווחו כי אתמול גדל ב-11 מניין הנדבקים בנגיף בתחומה. 13 חולים מתו מן הנגיף ביממה האחרונה. מניין הנדבקים בווירוס בסין עומד על קרוב ל-81 אלף. מחוץ לסין נדבקו בנגיף קרוב ל-60 אלף בני אדם

  • קוריאה הדרומית: הרשויות דיווחו כי ביממה האחרונה אובחנו בנגיף הקורונה 107 בני אדם. בכך עלה מניין הנדבקים במדינה ל-8,086 בני אדם.

בתוך-כך, נגיף הקורונה ממשיך להתפשט גם ביבשת אפריקה. הרשויות בקניה, אתיופיה, סודן, גינאה ומאורטניה דיווחו הלילה (שבת) על מקרי הידבקות ראשונים שהתגלו בשטחן. בכך עלה מספר המדינות ביבשת שהתגלה בהן הנגיף ל-19.

תאריך:  14/03/2020   |   עודכן:  14/03/2020
מירב ארד
+הרב קניבסקי: לימודים בתלמודי התורה יימשכו ביום ראשון תוך שמירה על הכללים
23:40 14/03/20  |  עידן יוסף
‏נתניהו קיים שיחת ועידה עם ליצמן, גפני ומזכירי שלוש מועצות גדולי התורה בניסיון לקבל החלטה של הרב חיים קניבסקי והרב גרשון אדלשטיין בנוגע להנחיות לעולם הישיבות ותלמודי התורה. ‏נועד בנושא עם האדמו"ר מבעלזא בשליחות ראש הממשלה. בית הדין של "העדה החרדית: יערוך בצהריים דיון בנושא הנגיף ויקבל החלטות. הרב קניבסקי הורה לקיים לעת עתה (יום א' בלבד) לימודים כרגיל תוך הקפדה על כללי הזהירות. מחר יתייעצו הבנים קניבסקי ואדלשטיין. במכתב שפרבם הרב קניבסקי, קרא להתחזק להיזהר מלשון הרע ומרכילות, להתחזק במידת הענווה ולהעביר על המידות (להבליג כאשר פוגעים בו).
+משפחה בת 7 נפשות נדבקה בקורונה
23:23 14/03/20  |  עידן יוסף
זוג הורים וחמשת ילדיהם, תושבי קריית יערים, נחשפו לחולה מאומת (מספר 129) ונדבקו.
+חולה מס' 175 ביקר בקניון חיפה לפני שבוע וחצי
23:22 14/03/20  |  עידן יוסף
חולה מספר 175 מאזור חיפה חזר מטנריף ב-3.3. נכנס לבידוד מתאריך 4.3 ומאז לא היו לו מגעים נוספים. מצב בריאותו בינוני. הוא ביקר ב-4.3 בקניון חיפה - סופר ״רמי לוי״ ו״הום סנטר״ בשעות 10:00 עד 12:00.

+בוטלו מבחני הנהיגה המעשיים
23:19 14/03/20  |  עידן יוסף
אגף הרישוי: לא יתקיימו בחינות מעשיות. בחינות תיאוריה ורענון נהיגה יתקיימו בכיתות של עד 10 משתתפים, משרדי הרישוי ימשיכו לקבל קהל בהזמנת תור מראש ותוך ויסות המוזמנים באופן שלא יהיו יותר מעשרה ממתינים בכל סניף בו זמנית.
+פעילות פנימיות המכינות הקד"צ וישיבות ההסדר תופסק
22:55 14/03/20  |  
שר הביטחון בנט הנחה את איגוד ישיבות ההסדר ואת הפנימיות הצבאיות לחדול את פעילות הפנימיות, ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות עד להודעה חדשה. מחר (א׳) יעדכנו מנהלי המוסדות את כלל התלמידים והוריהם, ולאחר מכן יחלו בפיזור בצורה סדורה. תלמידי הפנימיות והישיבות ששהו בביתם במהלך סוף השבוע מתבקשים שלא להגיע כלל אל הישיבה או הפנימייה.
+פעילות הבורסה תתקיים כסדרה
22:50 14/03/20  |  עידן יוסף
פעילות הבורסה לניירות ערך והגופים המפוקחים צפויה להתקיים כסדרה. כלל הגופים נדרשים לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. רשות ניירות ערך עומדת בקשר ישיר ורציף עם הגופים המפוקחים על מנת לעקוב אחר המתרחש בזמן אמת ולהעניק מענה ככל שעולה הצורך. הרשות פועלת כל העת כדי לוודא רציפות והמשכיות תפקודית של הגופים המפוקחים לצורך קיום כל שרשרת המסחר ולמתן מידע מלא, רלוונטי ועדכני למשקיעים.
+מיום ג' יופסק התשלום במזומן באוטובוסים
22:38 14/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד התחבורה: הימנעו מנסיעות לא חיוניות בתחבורה הציבורית  ▪  שירות קווי לילה הופסק, והופסקה פעילות קווי תחבורה ציבורית אל מקומות הבילוי  ▪  קשישים ללא רב-קו עלולים להיתקע וכך גם נוסעים שיאבדו את כרטיסיהם מיום שלישי הקרוב
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+צעדים מדודים, שקולים ומאוזנים
22:25 14/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פגיעה קשה מדי במשק היא לא פחות חמורה מאשר התפשטות של הקורונה, ולכן הצעדים הנוכחיים הם אולי המירב שניתן לעשות  ▪  גנץ מועל באמון הציבור כאשר אינו מצטרף מיד לממשלת חרום  ▪  ומה יקרה למשפט נתניהו?
(הפריד את הצד הפוליטי)
+אגד: השירות כרגיל; הימנעו מדוחק ומצפיפות
22:15 14/03/20  |  עידן יוסף
חברת אגד: התחבורה הציבורית תפעל מחר (א') כסדרה כמדי יום ראשון ללא שינוי, להוציא את ההגבלות שפורסמו לאחרונה. בחברה ממליצים לנוסעים להשתדל לשמור על מרחק סביר בינהם ולהימנע מלהידחק ומלהצטופף יתר על המידה במרחב הציבורי.
+מטה חרום של ההסתדרות יסייע באכיפת ההוראות במקומות העבודה
22:10 14/03/20  |  עידן יוסף
במהלך פגישה שכינס יו"ר ההסתדרות, בהשתתפות בכירי הארגון וראשי האיגודים המקצועיים, עדכן ארנון בר-דוד את הנוכחים בהיוועצויות שקיים עם צוותי האוצר וראש הממשלה, והנחה להקים מטה חרום שיפעל ממחר (א') ויסייע לראשי האיגודים המקצועיים באכיפת ההוראות העדכניות במקומות העבודה לשמירת בריאותם של העובדים.
+המשטרה: משמרות יתוגברו כדי לסייע באכיפת ההנחיות החדשות
22:07 14/03/20  |  עידן יוסף
המשטרה נערכת להרחבת הסיוע למשרד הבריאות באכיפת מגבלות הפעילות החדשות על בתי עינוגים ותבצע פעילות יזומה לאכיפת הצו. מ״מ מפכ״ל המשטרה הנחה כי המשטרה תעבור לפעילות במתכונת עבודה מיוחדת של משמרות מתוגברות. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות ולהוראות משרד הבריאות, ומזכירה כי חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של חדשות כזה הזורעות בהלה.
+הרמטכ"ל הורה לשקול הגעת חיילים עורפיים ועובדי צה"ל לבסיסים
21:50 14/03/20  |  עידן יוסף
דובר צה"ל: "בהמשך להערכת המצב המתמשכת למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולשמירה על רציפות תפקודית בצה״ל, הנחה הערב ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, את מפקדי הזרועות, האגפים והפיקודים לקיים הערכות מצב באשר להגעתם של חיילים עורפיים ועובדים לשירות. יושם דגש על הגעה של חיילים ועובדים ההכרחיים לשימור המוכנות, הרציפות התפקודית והתהליכים המבצעיים בלבד, וזאת ממחר, יום ראשון. הודעות פרטניות יימסרו לחיילים על ידי מפקדיהם. הנחיות נוספות ימסרו ככל שידרש. יש להתעדכן באתר צה"ל".
+"אמצעים נגד טרור לאויב בלתי נראה"
21:32 14/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמצעי מעקב טכנולוגיים מיוחדים יעקבו אחר חולים החייבים בבידוד למרות הפגיעה בפרטיות  ▪  לא יותר מ-10 אנשים במרחב אחד, ושמירה על מרחק של שני מטרים  ▪  הגנים ומקומות הבילוי ייסגרו מהבוקר  ▪  הבנקים והמרכולים יפעלו כרגיל  ▪  נמשכים הדיונים לגבי פעילות התחבורה הציבורית  ▪  נתניהו: "יכולים לנצח את הנגיף אבל זה מחייב שגרת חיים חדשה"
נתניהו. לא להשבתה מלאה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
סיגל סדצקי. ראש שירותי ברה"צ [צילום: מן הטלוויזיה]
+אסירים לא ישוחררו מבתי הכלא הצבאיים
20:48 14/03/20  |  עידן יוסף
‏בצה״ל החליטו לא לשחרר לפי שעה כלואים קלים מבתי הכלא הצבאיים למרות הקורונה. הצפיפות בבתי הכלא הצבאיים גבוהה, אך כרגע ההחלטה היא להשאיר את המצב כפי שהוא (גלי צה"ל).
+צעדים חריפים נגד חייבי בידוד שיגיעו לטבול
20:22 14/03/20  |  עידן יוסף
המשרד לשירותי דת הודיע כי יטפל בחומרה רבה כנגד מפרי בידוד שיגיעו לטבול במקוואות, לרבות נקיטת צעדים פליליים. פעילות המקוואות נמשכת כרגיל. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, המקוואות עוברים חיטוי ועומדים בתנאים המחמירים של ניקיון והיגיינה.
+הבגרות באנגלית בע"פ בוטלה
20:15 14/03/20  |  עידן יוסף
בחינת הבגרות בעל פה באנגלית שתוכננה להתקיים בשבוע הבא בוטלה.
+אדלשטיין: פיקוח פרלמנטרי חיוני בתקופת משבר
20:05 14/03/20  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מבהיר כי "ביום שני הקרוב חברי הכנסת ה- 23 יושבעו וכנסת חדשה תצא לדרך. לדבריו, חשיבותו של פיקוח פרלמנטרי בתקופת משבר אינה מוטלת בספק וזאת מטרתו העיקרית של בית הנבחרים. עוד אמר: "על אופן ביצוע ההשבעה יוחלט לאחר הערכת מצב נוספת שאקיים מחר עם גורמי המקצוע השונים".
+הביטוח הלאומי יתגבר את מוקדי המידע לציבור
20:01 14/03/20  |  עידן יוסף
מנכ״ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, הנחה לשים דגש מתן מענה לתביעות לדמי אבטלה עקב פיטורין או אילוץ יציאה לחל״ת למשך 30 יום ויותר. דמי האבטלה יינתנו מהיום הראשון ללא צורך בניצול ימי חופשה. כן יתוגברו צוותי אגפי הבטחת הכנסה וסיוע לקשישים סיעודיים. הציבור מתבקש להשתמש במענה הטלפוני ובאמצעים הדיגיטליים.
+‏ממחר: בדיקות חום ותשאול בכניסה לבסיסי צה״ל
19:54 14/03/20  |  
‏ממחר יתקיימו בדיקות חום ותשאול בכניסה לבסיסי צה״ל (ידיעות אחרונות). חיילים התבקשו להגיע לבסיסיהם מחר ולא הערב, ולהערך לשהות ממשוכת של חודש לפחות.
+ליצמן הצטרף לדיון בראשות נתניהו
19:41 14/03/20  |  עידן יוסף
שר הבריאות ליצמן הגיע לישיבה שמקיים ראש הממשלה לפני זמן קצר.
+שר הביטחון: להערך למצב משק לשעת חרום
19:38 14/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מלוניות ההבראה (מתקני בידוד משותפים) ייפתחו בהקדם האפשרי  ▪  השר בנט: ״מלאי החרום של ישראל מלאים ומצוידים למגוון התרחישים״
(שר הביטחון בנט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+רשתות מזון פותחות סניפים שבד"כ סגורים במוצאי שבת
19:27 14/03/20  |  עידן יוסף
למרות קריאות ההרגעה - המרכולם מגבירים את הפעילות במוצאי השבת. כמה רשתות מזון וקמעונאות הודיעו על פתיחה של סניפים נוספים הערב, בצל החשש שהישראלים ימשיכו להתנפל על המוצרים. ברשת שופרסל פותחים 50 סניפים בנוסף לאלו שפתוחים בכל מוצ״ש. במהלך השבת צבאו רבים על המרכולים הפתוחים. הצו אוסר קיום אירועים שבהם מעל 100 בני אדם אך אינו אוסר קניות.
+20 חקירות נפתחו בעקבות הפרת צו הבידוד
19:17 14/03/20  |  עידן יוסף
עד כה משטרת ישראל פתחה למעלה מ-20 חקירות פליליות בגין אירועים חריגים של מפרי צו הבידוד ברחבי הארץ.
+ארה"ב מגבילה כניסה מבריטניה ומאירלנד
19:15 14/03/20  |  עידן יוסף
ארה״ב תרחיב את איסור הכניסה לתחומה גם לאזרחי בריטניה ואירלנד.
+ראש הממשלה יודיע על הצעדים הבאים בשעה 21:00
19:14 14/03/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור בשעה 21:00 הצהרה לציבור על הצעדים שיינקטו, וזאת בתום בראשותו בנוכחות שרי הביטחון, האוצר, הכלכלה וביטחון הפנים, במשרד ראש הממשלה, אך לא שר הבריאות. בדיון משתתפים גם ראש המל"ל, מנכ"לי משרדי רה"מ, הבריאות, האוצר, אגף התקציבים, המפכ"ל, החשכ"ל, ראש המועצה הלאומית כלכלה, נגיד בנק ישראל וגורמים נוספים.

+מלווים ומבקרים לא יורשו להיכנס לבי"ח בני ציון
18:52 14/03/20  |  עידן יוסף
לנוכח ריבוי מבקרים ומלווים, החליטה הנהלת המרכז הרפואי בני ציון למנוע כניסת מבקרים ומלווים לביה"ח עד להודעה חדשה. כפי הנראה יאמצו בתי חולים נוספים את ההמלצה.
+מצרים: בתי הספר והאוניברסיטאות יסגרו ממחר למשך שבועיים
17:41 14/03/20  |  מירב ארד
משבר הקורונה: מצרים הודיעה על סגירת בתי הספר והאוניברסיטאות החל ממחר לשבועיים.
+ספרד: הממשלה נערכת להטלת סגר כללי במדינה
17:20 14/03/20  |  מירב ארד
ממשלת ספרד נערכת להטלת סגר כללי במדינה בעקבות התפשטות הקורונה. 1,500 מקרי הידבקות נוספים אובנו היום, ובכך הגיע מספר החולים במדינה ל-5,700.


+משרד ראש הממשלה: אין צורך או הצדקה באגירת מזון
17:11 14/03/20  |  מירב ארד
דוברות רה"מ: "מפעלי המזון בישראל ימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון, וייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול, ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תימשך".
+ארה"ב: מקרה מוות ראשון מנגיף הקורונה בניו יורק
17:08 14/03/20  |  מירב ארד
מדינת ניו יורק הודיעה על מקרה מוות ראשון מהנגיף. עד כה זוהו 524 מקרי הידבקות בווירוס. מניין המתים בארצות הברית עלה ל-50.
+הולנד: שני מתים מהנגיף; מס' החולים עלה ל-959
17:06 14/03/20  |  מירב ארד
הולנד הודיעה על שני מקרי מוות מהנגיף, מספר החולים עלה ל-959.
+דובר צה”ל: החיילים נדרשים לשהות רצופה לחודש
16:07 14/03/20  |  יואב יצחק
דובר צה"ל מסר כי בהתאם להערכת המצב המתמשכת ובהתאמה להנחיות משרד הבריאות ולהמלצותיו, ננקטים צעדים נטספים למניעת התפשטות נגיף הקורונה בקרב משרתיו.

צה״ל הוציא הנחיות נוספות לכלל משרתי צה"ל:

  • כלל המשרתים יחזרו לבסיסם מחר (א׳). לא יתקיימו חזרות מוקדמות לבסיסים למעט חריגים שאושרו מראש.

  • המשרתים במערך הלוחם, בבסיסי ההכשרה וביחידות הסגורות יגיעו לבסיסים ערוכים לשהות ממושכת, לתקופה של עד חודש ימים.
+הערב ב-20:00 הודעה דרמטית לציבור מצד ראש הממשלה
14:59 14/03/20  |  יואב יצחק
ראש הממשלה עומד למסור הערב לציבור, בשעה 20:00, הודעה מיוחדת ודרמטית. על-פי התכנית המגובשת במשרד ראש הממשלה בסיוע משרד הבריאות, תעבור המדינה לתהליך של בלימת מגיפת קורונה. כל העסקים, כולל מוסדות משרדי ממשלה, ייסגרו, או שפעילותם תצומצם משמעותית, למעט שירותים חיוניים. תנועת אזרחים תוגבל.
+הנגיף המשפטי מסכן את ישראל
13:28 14/03/20  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
הסכנה לתחלואה מנגיף הקורונה גדולה מאוד  ▪  דא-עקא, הסכנה הגדולה יותר היא מהנגיף הביורוקרטי שהשתלט על ישראל  ▪  היועמ"ש מנדלבליט מקשה על הממשלה להטיל תקנות שעת חירום נוכח היותה ממשלת מעבר  ▪  הטיפול הרפואי בחולים ובנדבקים ובמבודדים מתעכב, שכן: א) משרד הבריאות מחייב אישור מוקדם לכל בדיקת קורונה; ב) המשרד מונע שימוש בתוצרי בדיקות דם מחולים ו/או מאזרחים בהסגר עקב החשש לאי-חוקיות משפטית  ▪  התוצאה: מסוכל ומראש פיתוח מהיר של תרופות או חיסונים במעבדות
נתניהו,ליצמן. בצבת משפטי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ניו זינלד: כל המגיעים למדינה יחויבו בבידוד ביתי של שבועיים
12:20 14/03/20  |  מירב ארד
ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן הודיעה (יום שבת) כי החל מחצות ביום ראשון יחוייבו כל המגיעים למדינה בבידוד עצמי של שבועיים. ארדרן אמרה כי ההנחייה החדשה תחול גם על הניו זילנדים החוזרים. בניו זינלד יש עד כה 6 מקרי קורונה מאומתים.
+חברת התעופה הפולנית "לוט" תפסיק לטוס ממחר למשך 10 ימים
12:11 14/03/20  |  מירב ארד
חברת התעופה הפולנית לוט תפסיק את כל טיסותיה החל ממחר (יום א', 15.3.20) למשך 10 ימים, זאת בעקבות החלטת הממשלה בפולין על הפסקת התנועה האווירית מהמדינה ואליה.
+יופסקו כל הקרוזים היוצאים מארה"ב למשך 30 יום
12:07 14/03/20  |  מירב ארד
איגוד חברות השיט האמריקני (CLIA) הודיע על הפסקת למשך 30 יום של כל הקרוזים היוצאים מארה"ב.
+המאבק בקורונה: ללמוד מהניסיון הסיני
11:54 14/03/20  |  מוטי הרכבי   |   לרשימה המלאה
איך הצליחו הסינים להתגבר על המגיפה: מסכות, בידוד ותקשורת מגויסת וממוקדת לטיפול בבעיה ולטובת העם הסיני
(הקורונה בסין [צילום: נג האן גואן, AP])
+מניין הנדבקים בקורונה עלה ל-193
10:26 14/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עליה של 34 חולים נוספים מאתמול  ▪  שלושה חולים מאושפזים במצב קשה  ▪  38 אלף בני אדם בישראל - בבידוד  ▪  במשרדי הממשלה בוחנים צעדים משמעותיים נוספים
(המספר ממשיך לטפס [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית הנבחרים אישר סיוע החירום הכלכלי לטיפול במגיפת הקורונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, עוזב את דירקטריון החברה כדי להתמקד בעיסוק בקיימות, ובמיוחד בתחום האקלים. הודעה על-כך מסרה החברה לבורסה בניו-יורק. גייטס הקים את החברה לפני כ-45 שנים יחד עם פול אלן. התפטרותו התקבלה בהבנה וזאת נוכח רצונו להפנות את עיקר כספו למפעלי צדקה.
14/03/2020  |  יואב יצחק  |   חדשות
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז, במסיבת עיתונאים שערך, על מצב חירום ברחבי ארה"ב כדי להתמודד עם מגיפת קורונה. ההכרזה תאפשר להפעיל שירותי חירום ולהזרים סיוע פדראלי ותקציבים בהיקף 50 מיליארד דולר, במיוחד ל-46 מדינות בארה"ב בהן כבר התגלה קורונה. טראמפ דחה פרסומים שונים, שהעלו חשש שהוא עצמו לקה בנגיף.
13/03/2020  |  יואב יצחק  |   חדשות
בפרנקפורט הזהירה נשיאת הבנק המרכזי האירופי, כריסטין לגראד, כי הקורונה עלולה לגרום למשבר דומה לזה של 2008. בברלין אמרה הקנצלר אנגלה מרקל, כי שני שלישים מתושבי המדינה עלולים לחלות. בלונדון הודיע ראש הממשלה, בוריס ג'ונסון, על הזרמת 40 מיליארד דולר כדי להתמודד עם השלכות המגיפה. כך נראה המצב: שורה של פוליטיקאים, שכל אחד מהם נאבק לבדו במחלה ובנזקיה. למקהלה הזאת חסר מנצח, קובע ניו-יורק טיימס.
13/03/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
ישיבת הממשלה המתוכננת ליום ראשון, וככל הנראה גם ישיבות הממשלה הבאות, יתקיימו במתכונת של שיחת ועידה מצולמת תוך הימנעות ממפגש פיזי של שרי הממשלה. זאת, בשל התפשטות נגיף הקורונה.
13/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט הודיעו (יום ו', 13.3.20) על הפסקת הפעילות בכל ענפי הספורט המקצועי בישראל. פעילות הספורט תוקפא לפחות עד סוף חודש מרס. לאחר מכן תתקיים הערכת מצב מחודשת.
13/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il