|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

דלתא משכה תחזיותיה לשנת 2020

חברת ההלבשה הודיעה לבורסה כי בשל משבר הקורונה החריג אין ביכולתה להעריך ולכמת את ההשפעה השלילית הצפויה על פעילותה החברה מוציאה עובדים לחל"ת במדינות שבהן מתאפשר צעד זה
18/03/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
יו"ר דלתא, נועם לאוטמן [צילום: יח"צ]

חברת ההלבשה דלתא הודיעה על משיכת תחזיותיה והערכותיה לשנת 2020, בשל חוסר הוודאות הקיצוני שנגרם בעקבות משבר הקורונה. החברה פרסמה את תחזיותיה לפני כשלושה שבועות, ב-26 בפברואר, על בסיס הערכותיה באותה על על היקף ההשפעה על הביקוש הצרכני.

"מדובר באירוע חריג ודינמי בקנה מידה עולמי אשר מתפתח ברמה יומיומית. כיום ברור שלמגיפת הקורונה השפעה מהותית על הפעילות הצרכנית העולמית אשר נגזרת, בין היתר, מההנחיות והמגבלות השונות המוטלות, מעת לעת, על-ידי הרשויות במדינות השונות בהן פועלת החברה ולעובדה שעשרות מיליונים בעולם נמצאים בסגר. לפיכך, אין ביכולתה של החברה, נכון למועד דוח זה, להעריך ולכמת את ההשפעה השלילית הנוספת של הקורונה על תוצאות פעילותה, מעבר לזו שדיווחה עליה ביום 26 בפברואר 2020", נמסר (יום ד', 18.3.20) בהודעת דלתא לבורסה.

עוד נמסר כי החברה נוקטת בכל הצעדים שביכולתה כדי למתן את ההשפעה השלילית על פעילותה במטרה לצלוח את המשבר העולמי, בצורה מיטבית. "לצורך זה מנצלת החברה את מערך הייצור והמכירה המבוזר שלה, המאפשר
לה לפעול בראיה גלובלית תוך שאיפה לניהול נכון של הסיכונים וההזדמנויות בתקופה מאתגרת זו. בנוסף, החברה מבצעת צעדי התייעלות וצמצום הוצאות הכוללים, בין היתר, הוצאת עובדים לחופשה ללא תשלום במדינות בהן ניתן לעשות זאת. גם בתקופה מאתגרת זו, ממשיכה החברה להעמיד בקדמת סדרי העדיפות את בריאותם, בטיחותם ורווחתם של עובדיה ברחבי העולם", לשון ההודעה.

מדלתא נמסר עוד כי האיתנות הפיננסית של החברה, הבאה לידי ביטוי ביתרות המאזניות, בהון עצמי של 507 מיליון דולר, ביתרת מזומנים של 108 מיליון דולר וכן מסגרות אשראי בנקאיות מובטחות ובלתי מנוצלות בהיקף של
155 מיליון דולר - מעמידים את החברה בנקודת פתיחה חזקה להתמודדות עם האתגרים הצפויים במהלך תקופת אי-הוודאות בה מתרחש האירוע חסר התקדים בקנה מידה עולמי.

תאריך:  18/03/2020   |   עודכן:  18/03/2020
איציק וולף
+מנפש אל נפש
11:36 19/03/20  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
לא קל בימים האלה לא להיות נער או נערה שרוצים לרוץ והחדווה שלהם מרוסנת ואסורה, ולא קל להיות מוזהרים מחבק נכדים, מוזהרים מהוות סכנה מודרים מבא בקהל שמא יילקה או שמא ילקה
(בתבונה ורגישות [צילום: אולביה פיטוסי/פלאש 90])
+בניגוד לבתי הספר: אוניברסיטאות יפעלו באופן מקוון
11:35 19/03/20  |  איציק וולף
הממונה על השכר והסכמי עבודה, קובי בר נתן, ויושבת ראש הות"ת, פרופ' יפה זילברשץ סיכמו עם ראשי האוניברסיטאות וראשי המכללות על המשך פעילות המוסדות להשכלה גבוהה במשבר הקורונה, לרבות הארכת סמסטר ב' לחודשי הקיץ.

ארגוני הסגל הבכיר והזוטר באוניברסיטאות ובמכללות האקדמיות המתוקצבות חתמו על הסכמים קיבוציים שיאפשרו הארכת הסמסטר לתוך הקיץ ככל הנדרש על מנת לסיים את כל המטלות האקדמיות במלואן, כפי שיקבע כל מוסד אקדמי.

חברי הסגל התחייבו להמשיך להפעיל ככל הניתן את הלמידה מרחוק ואת המחקר במהלך תקופת המשבר, לרבות בתחומי מחקר שיכול ויהיה בהם פתרון לבעיית נגיף הקורונה.
+עבודה בימי קורונה
11:23 19/03/20  |  עו"ד שגיא אשכנזי   |   לרשימה המלאה
מחלה ובידוד, חל"ת ואבטלה, נסיעות לחו"ל, עובדת בהריון, עבודה מהבית - שאלות ותשובות בענייני העבודה המרכזיים בתקופת הקורונה
(מומלץ לקיים דו-שיח)
+זינוק חסר תקדים בנפט
11:15 19/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מחיר הנפט מטקסס ממריא ב-25% - העלייה היומית החדה ביותר אי-פעם  ▪  הברנט מזנק ב-12.6% אל מעבר ל-30 דולר  ▪  הבורסות בניו-יורק נסגרו בעליות קלות
(נמשכות התנודות העזות [צילום: צ'רלי רידל, AP])
+מנדלבליט: יהיה פיקוח פרלמנטרי על מעקב השב"כ
11:12 19/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אומר שכאשר תוקם ועדת החוץ והביטחון - היא תדון בהפעלת אמצעי המעקב של השב"כ על חולי קורונה  ▪  מדגיש שהוטלו מגבלות שמטרתן למזער את הפגיעה בפרטיות בשל השימוש באמצעים אלו
("אין אמצעי טוב יותר" [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90])
+ג'ונסון שוקל סגר בלונדון מסוף השבוע
10:47 19/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בירת בריטניה היא ביתם של רק 13% מתושבי הממלכה, אך עד כה התגלו בה 35% ממקרי הקורונה במדינה  ▪  התוכנית: לסגור את כל שירותי הבילוי והפנאי, להגביל את התנועה והתחבורה הציבורית לעובדים חיוניים  ▪  דיילי טלגרף: הסגר עשוי להיכנס לתוקפו כבר במוצאי שבת
הפאבים עדיין הומי אדם [צילום: קירסטי ווילסוורת', AP]
בית קפה נטוש בקובנט גארדן [צילום: פרנק אגוסטין, AP]
+המשטרה פיזרה חתונה עם מאות משתתפים ביישוב הבדואי לקיה
10:41 19/03/20  |  איציק וולף
אתמול בערב התקבל דיווח אודות חתונה ביישוב הבדואי לקיה, בנגב, שבה השתתו מאות משתתפים בניגוד לצו בריאות העם. כוח משטרה הגיע למקום פיזר את המשתתפים ובעל האירוע זומן לחקירה במשטרה.
+נשקלת השבתת קווי רכבת לצורך עבודות
10:29 19/03/20  |  עידן יוסף
במשרד התחבורה שוקלים השבתה מידתית של חלק מקווי רכבת ישראל במטרה לנצל את הזמן לביצוע עבודות תשתית. ככל שתתקבל החלטה בנושא, בהתייעצות עם משרד הבריאות, מדובר יהיה בסגירה חלקית ולא מלאה.
+4 חולי קורונה נוספים בעינב, 27 פעוטות הוכנסו לבידוד
10:25 19/03/20  |  איציק וולף
4 חולי קורונה נוספים אובחנו בישוב עינב שבשומרון, בכך יעלה מספר החולים בישוב הקטן ל-8 ומספר המבודדים קפץ ל-187, מתוכם 70 ילדים ותינוקות. בשל ההתפתחות ייאלצו 27 פעוטות נוספים בגילאים שנה עד שנתיים להיכנס לבידוד.
+סופר-פארם תבצע משלוחי תרופות חינם לבני 65 פלוס
10:22 19/03/20  |  איציק וולף
רשת סופר-פארם תציע לבני 65 ומעלה תרופות מרשם עד הבית, ללא תשלום דמי משלוח. סופר-פארם היא הרשת היחידה בישראל המציעה משלוחי תרופות מרשם עד הבית למבוטחי קופות החולים מכבי, מאוחדת וכללית וכעת קוראת לציבור לעשות שימוש בשירות.

מדובר בניסיון להקל על המבוגרים, הנמנים בימים אלו בקבוצת סיכון בעלת סבירות גבוהה להידבקות בנגיף. מדובר באוכלוסייה שרבים ממנה, זקוקים לתרופות מרשם כדרך קבע והרשת מקווה שההטבה תעודד את האוכלוסייה המבוגרת להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהישאר בבתיהם בעת הזו. בנוסף, במהלך תקופה זאת, הזמנת מרשם מראש דרך אתר האונליין מרשם ואיסוף מהסניף יינתן גם הוא ללא דמי ליקוט לכלל לקוחות הרשת וזאת על מנת לחסוך את ההגעה לבית המרקחת לאלו שאינם מעוניינים בכך.


+עיריית י-ם תחלק 1,500 סלי מזון למשפחות בעיר
10:21 19/03/20  |  איציק וולף
עיריית ירושלים הודיעה על חלוקת 1,500 סלי מזון למשפחות בכל רחבי העיר. ביומיים הקרובים ייארזו ויחולקו 1,500 סלי מזון הנארזים על ידי מתנדבי ארגון סח"י וארגון הנוער של תכנית החומש במזרח העיר.
+75 ישראלים ששבו מניו יורק - למלון דן ירושלים
10:13 19/03/20  |  איציק וולף
מלון דן ירושלים יקלוט 75 ישראלים שחזרו הבוקר בטיסה מניו יורק וחייבים בבידוד. ההחלטה לחייב את הישראלים להשתכן במלון התקבלה בשל החשש שהם נדבקו בקורונה ועלולים להדביק אנשים נוספים אם ישהו בבידוד ביתי.
+בשל מחסור קל: נפתחו מכסות יבוא בצל לישראל
10:10 19/03/20  |  איציק וולף
משרד החקלאות פותח את מכסות יבוא הבצל לישראל עד ל-4,000 טונות פטורים ממכס. זאת, לאחר שבמסגרת מעקב משרד החקלאות אחר השוק, זיהה המשרד בימים האחרונים מחסור קל בבצל. מכסות היבוא נפתחו כבר עתה והן תהיינה בתוקף עד לאחר חג הפסח. רוב הבצל צפוי להגיע לישראל מהולנד.


+באטמ ונובהמד מפתחות בדיקה ביתית לנגיף קורונה
10:07 19/03/20  |  איציק וולף
חברת באטמ, המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי היא משתפת פעולה עם נובהמד, חברה ישראלית בתחום מדעי החיים הפועלת בשוק בדיקות המבחנה המהירות (in-vitro), לפיתוח ושיווק משותף של ערכה מהירה לשימוש ביתי לזיהוי נגיף הקורונה (COVID-19).

הערכה החדשה, המאפשרת לאנשים לבצע בדיקת כיח בבית ולקבל תשובה תוך מספר דקות, נועדה לזיהוי נגיף הקורונה (SARS-CoV-2), הגורם למחלת הקורונה (COVID-19). החברות צופות כי פיתוח הערכה יושלם תוך 3-4 חודשים, ולאחר קבלת אישור CE החברות צופות כי הערכות תהיינה זמינות למכירה ראשונה בישראל ולאחר מכן באופן גלובלי.
+עד 50% מעובדי ישראכרט - לחל"ת החל מאפריל
09:44 19/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בין 40% ל-50% מהעובדים ייצאו החל מיום ראשון הקרוב לחופשה על חשבון ימי חופשה צבורים עד סוף מרס  ▪  מ-1 באפריל ייצאו לחופשה ללא תשלום  ▪  בכירי החברה ויתרו על 20% משכרם למשך שלושה חודשים
(וקסלר. מודה לוועד העובדים [צילום: סיון פרג'])
+קמיע נגד הקורונה
08:14 19/03/20  |  משה ניסנבוים   |   לרשימה המלאה
מכתב עם ברכות מאליפות מאת מרנא ר' חיים מבריסק לחיים ארוכים ולבריאות ורפואה  ▪  המכירה תתקיים בבית מכירות אבות

(חיטוי בבית הכנסת [צילום: פלאש 90])
+התחזיות: מחיר הנפט ימשיך לצנוח
06:34 19/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התפוקה העולמית צפויה לרשום בחודש הבא עודף עצום של 13.7 מיליון חביות ליום, כאשר הביקוש יצנח ב-10.4 מיליון חביות ליום  ▪  גולדמן-זאקס: הברנט יירד לשפל של 20 דולר לחבית ומחיר הנפט מטקסס יהיה 25-22 דולר; לפני שבועיים בלבד עמדו המחירים על יותר מ-50 דולר  ▪  הנפט עולה הבוקר בשיעור חד, נמשכות הירידות בבורסות אסיה, צפי לירידות חדות בבורסות אירופה וניו-יורק
סעודיה. המחיר יתרסק ב-60% [צילום: עמר נביל, AP]
טקסס. צניחה של 50% במחיר [צילום: סו אוגרוקי, AP]
+משרד החוץ למטיילים: שובו מהר מאמריקה הלטינית
01:34 19/03/20  |  עידן יוסף
בעקבות הצעדים שנוקטות מדינות אמריקה הלטינית במטרה להילחם במגפת הקורונה, דרכי התחבורה ובעיקר אפשרויות היציאה בטיסה ממדינות אלו מצטמצמות והולכות. לאור זאת משרד החוץ ממליץ לכל האזרחים הישראלים הנמצאים ביבשת אמריקה הלטינית ומתכוונים לשוב לישראל, להקדים את יציאתם ככל האפשר, ולבחור בטיסות ליעדים מהם ניתן עדיין להגיע לארץ, בטרם יסגרו אפשרויות היציאה ממדינות אלו באופן כולל.
+מקרה מוות ראשון של חולה קורונה בקוסטה ריקה
00:45 19/03/20  |  עידן יוסף

+אגו"י באמריקה הכריזה על חצי יום צום
00:44 19/03/20  |  עידן יוסף
אגודת ישראל באמריקה הכריזה על חצי יום צום, למי שאינו חולה בנגיף הקורונה.
+בשעה 11:00 תתקיים ישיבת הממשלה
00:17 19/03/20  |  עידן יוסף
בשעה 11:00 תתקיים ישיבת הממשלה. היא תתקיים בוועידה טלפונית.
+שר העבודה חתם על צו חרום לשירותים קיומיים
23:51 18/03/20  |  עידן יוסף
בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הערב חתם שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס על הצו שנועד לאפשר את מתן השירותים הקיומיים בשעת חירום לאוכלוסייה בישראל בתחומים השונים, לרבות שירותי בריאות, מזון, חשמל ושירותים חיוניים נוספים. הצו, שיהיה תקף ל-90 ימים או עד לביטול שעת החרום, המוקדם מביניהם, יאפשר למפעלים ולשירותים חיוניים לפעול, ובמידת הצורך יאפשר גיוס כוח אדם או ריתוק עובדים כדי להבטיח מתן שירותים חיוניים רציף.
+ישיבות הדגל פוניבז' וחברון נסגרו
23:45 18/03/20  |  עידן יוסף
בישיבות הדגל של הפלג החרדי-ליטאי חברון ופוניבז' הודיעו לתלמידים כי בעקבות הצו של משרד הבריאות, בהוראת ראשי הישיבה על התלמידים לעזוב את שטח הישיבה לאלתר. מדובר בהחלטתו של חברת מועצת גדולי התורה הרב גרשון אדלשטיין.
+בנט: משרד הביטחון ירכוש את כל הציוד הרפואי למחלה
23:39 18/03/20  |  עידן יוסף
שר הביטחון, נפתלי בנט, סיכם עם המועצה לביטחון לאומי (מל"ל), בתיאום עם משרדי הבריאות והאוצר, כי משרד הביטחון יפתח במבצע רכש רחב היקף של ציוד רפואי חיוני ושינועו למדינת ישראל. זאת, לאור הצרכים המתגברים של מערכת הבריאות והיכולות הייחודיות של משרד הביטחון לרכש חירום ושינוע בינלאומי למדינת ישראל. משרד הבריאות יגדיר את הצרכים, ומשרד הביטחון, באמצעות מנהל הרכש ויחידת הממונה על השינוע הבינלאומי, יאתרו וירכשו בהליך מזורז ציוד רפואי בארץ ובעולם וישנעו אותו ארצה. עוד סוכם כי נציג של מנהל הרכש יישב באופן קבוע במשרד הבריאות וירכז את הדרישות ואת התיאום בין המשרדים.
+פרשן הבריאות של "ישראל היום" בבידוד
23:34 18/03/20  |  עידן יוסף
כתב ופרשן הבריאות של ישראל היום רן רזניק נכנס לבידוד ביתי לאחר שהתראיין לצד לחולה מאומת. ביום ראשון השבוע התארח רזניק בתכנית של שמעון ריקלין בערוץ 20 "ריקלין ושות׳" באולפן בירושלים, ובמסגרת התכנית התראיין גם מנהל מחוז ירושלים במד״א, שלמה פטרובר, שאובחן היום בצהריים כחולה בנגיף הקורונה שמצבו קל. בעקבות זאת התבקש רזניק להימצא בבידוד ל-14 יום שייספרו החל מראשון השבוע.
+פרו תסייע בחילוץ הישראלים מקוסקו
23:29 18/03/20  |  עידן יוסף
שר החוץ ישראל כ"ץ שוחח עם שר החוץ של פרו, וביקש ממנו לסייע במתן היתר ל-550 ישראלים השוהים בקוסקו לטוס ללימה, למרות הסגר שהוטל על פרו, כדי שיוכלו להצטרף מחר לטיסת החילוץ לישראל. הוא הבטיח לשוחח עם הגורמים המתאימים. בעוד זמן קצר יצא המטוס הראשון ללימה שבפרו, להביא את הישראלים שנתקעו במדינה. במהלך הלילה יצאו עוד שני מטוסים נוספים. המטוסים יהיו של חברת אל על. מדובר ביעד אליו לא טסה מעולם ואורך הטיסה למעלה מ-16 שעות. מדובר בטיסה הרצופה הארוכה בתולדות אל על. מאחר שלא מדובר בטיסה מסחרית, ואל על אינה טסה לדרום אמריקה, החליט גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, לבצע את הטיסות ללא רווח, ללא כל תשלום מצד המטיילים. כמו-כן, אל על קיבלה החלטה לתרום למבצע 50 אלף דולר ולגייס את הסכום הנדרש למימון שלושה מטוסי חילוץ, משותפיה העסקיים.
+ביתר עילית: עוכב לחקירה חתן שקיים אירוע המוני
23:19 18/03/20  |  עידן יוסף
בחתונה עם 150 משתתפים בביתר עילית, עוכב לחקירה החתן ונלקח לתחנת משטרה. לאחר שעה קלה שוחרר. בהמשך יאותר ויזומן בעל האולם לחקירה.
+אגף השיקום של מחוז י-ם נסגר עקב הידבקות עובד
23:15 18/03/20  |  עידן יוסף
עובד במחוז ירושלים של אגף השיקום במשרד הביטחון אומת כחולה קורונה. ממשרד הביטחון נמסר שככל הידוע הוא לא קיים פגישות עם נכי צה"ל. כצעד מניעתי סגר אגף השיקום את המחוז ושלח את כל עובדיו לבידוד.
+בת ים: בתי הכנסת ייסגרו בהוראת ראש העיר
23:09 18/03/20  |  עידן יוסף
ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הורה על סגירת כל בתי הכנסת בעיר מיום שישי בבוקר. ברשומה שפרסם כתב: ״בצער גדול, אך מתוך החלטה שבריאות הציבור חשובה יותר מכל, הוריתי הערב על סגירה מוחלטת של כל 130 בתי הכנסת בעיר, מיום שישי בבוקר ולמשך חודש ימים לפחות״.
+400 איש קיבלו הודעות מעקב קורונה
23:09 18/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות החל לקבל משירות הביטחון הכללי את המידע שהושג תוך שימוש באמצעים הטכנולוגיים  ▪  בהודעה נמסר לחולים ולחשודים במגע עם חולה התאריך שבו שהו בקרבת החולה וכן שחובה עליהם להיכנס לבידוד בית באופן מיידי
([צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+תלמודי התורה של סטמאר בארץ ייסגרו
23:00 18/03/20  |  עידן יוסף
האדמו״ר מסטמאר הורה לסגור את כל תלמודי התורה של החסידות בישראל (כאן חדשות).
+הרב הראשי הספרדי הורה על סגירת בתי הכנסת בבתי החולים
22:58 18/03/20  |  עידן יוסף
הראשון לציון הרב יצחק יוסף שיגר הערב לשר הבריאות יעקב ליצמן פסק הלכה דרמטי, שבו קבע כי בתי הכנסת שבבתי החולים יסגרו בשל הקושי בשמירת מרחק של שני מטרים מאדם לאדם. עוד פסק כי על אדם שנבדק לגילוי קורונה להשאיר את הטלפון זמין ולענות אפילו בשבת כדי לקבל את תוצאות הבדיקה. כמו-כן, גם על מי שלא נבדק להיות זמין להודעות במקרה שיימצא כי שהה בקרבת חולה. עוד פסק הרב יוסף כי יש להקים מערך רכבים עם כרוז שיכריז בישובים דתיים על חובת בידוד באזורים שיידרשו לכך.
+שרת השיכון: לא יהיו עיכובים במסירת דירות
22:51 18/03/20  |  עידן יוסף
שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון בראיון לרשת ב': "קבלנים מנצלים את התקופה כדי להודיע לדיירים על עיכובים במסירת הדירה. אני רוצה להבהיר שעד לנקודת זמן זו, אין שום עיכובים, ולא יינתנו שום הנחות לקבלנים בנושא".
+הגבלת 10 אנשים בחדר - גם בכנסת
22:44 18/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת הודיע שלמשך שבועיים לא תתקיים התקהלות בהשתתפות 10 אנשים ומעלה באולם אחד וכן תוקפד שמירת מרחק של 2 מטרים  ▪  "אין בהוראותיי אלה גם כדי לפגוע בסדירותם של דיוני הכנסת וועדותיה, שכן ההוראות הן לגבי אופן התנהלותם של הדיונים"
(מליאה ריקה, השבוע בהשבעת הכנסת [צילום: גדעון שרון/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דלתא משכה תחזיותיה לשנת 2020
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
משטרת ישראל הוציאה צו סגירה ל20 ימים לשני עסקים בשגב שלום לאחר שהפרו את צו בריאות העם (תיקון 10) למניעת הפצת נגיף הקורונה והפעילו עסק כבשגרה תוך סיכון האוכלוסייה. מדובר ב"מסעדת פופאי" וב"חמישה כוכבים" בית קפה- נרגילה.
18/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
התפרצות הקורונה מסמלת את סופו של עידן זהב. במשך 75 שנה הפכו תושבי העולם המערבי ליותר עשירים, יותר חופשיים ויותר מחוברים – בזכות החופש הכלכלי והגלובליזציה שבאו בעקבות מלחמת העולם השנייה. המלחמות פחתו והשגשוג גדל, כאשר אפילו מדינות שהיו מסוגרות או קומוניסטיות הצטרפו לשוק העולמי.
18/03/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
המורים במערכת החינוך יקבלו שכר מלא על כל הימים שבהם לימדו באופן מקוון עד היום, כולל היום, ולא יידרשו להמשיך בהוראה המקוונת עד לתחילת חופשת הפסח המתוכננת. מנגד, הסכימו המורים ללמד תשעה ימים נוספים בחופשת הקיץ - עד 10 ביולי.
18/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
לנוכח המשך התפרצות הנגיף, משרד הבריאות הוציא (יום ד', 18.3.20) צו המחייב את השבתת מוסדות החינוך החרדיים. בצו שהועבר ע"י יועמ"ש משרד הבריאות לשר הבריאות יעקב ליצמן, נאסרה כל פעילות במוסדות החינוך החרדיים.
18/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
זעם באופוזיציה בעקבות השעיית פעילות הכנסת והעדר פיקוח על פעילות הממשלה, וכבר בזמן הקרוב תוגש עתירה לבג"ץ נגד ההחלטה. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פרסם את הצעת הפשרה שלו על-מנת להפריך דיווחים כוזבים כלשונו.
18/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il