|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
אדלשטיין חותם על תשובתו לבג"ץ חיות. התערבות נדירה ביותר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

לאחר הסירוב - בג"ץ הורה לאדלשטיין:

לדון תוך יומיים בבחירת יו"ר הכנסת

אדלשטיין סירב להתחייב שיעלה לדיון בתוך יומיים את דרישת כחול-לבן להחליפו - ובג"ץ כפה זאת עליו חיות: התנהגותו של אדלשטיין היא סיכול רצונו של הבוחר ופגיעה בעצמאותה של הכנסת, ומהווה חריגה ממתחם שיקול הדעת שבידיו עמית: אין לחתור תחת עצם קיומה של השיטה מלצר: דווקא ממשלת מעבר מחייבת פיקוח הדוק של הכנסת
23/03/2020  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות

בג"ץ הורה (יום ב', 23.3.20) ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, לכנס את הכנסת בתוך יומיים כדי לדון בהחלפתו. ההחלטה באה לאחר שאדלשטיין סירב להתחייב מתי יעלה לדיון את דרישת כחול-לבן והסיעות התומכות בה להחליף אותו. מדובר בהתערבות נדירה ביותר, ואולי חסרת תקדים, של בית המשפט העליון בעבודת הכנסת, הצפויה לגרור תגובות סוערות מן הצד הימני של המפה הפוליטית.

הח"כים של כחול-לבן, ישראל ביתנו, העבודה-מרצ והרשימה המשותפת מבקשים למנות את מאיר כהן (איש סיעת יש עתיד בכחול-לבן) ליו"ר הכנסת. אדלשטיין מסרב לדון בנושא, בטענה שאת היו"ר יש לבחור יחד עם הרכבת הממשלה. הליכוד איים, כי אם תתממש הכוונה להחליף את אדלשטיין - הוא יפסיק את המו"מ על הקמת ממשלת אחדות או ממשלת חרום.

פסק הדין נכתב בידי הנשיאה אסתר חיות בהסכמת המשנה לנשיאה, חנן מלצר, והשופטים עוזי פוגלמן, ניל הנדל ויצחק עמית - ההרכב הבכיר ביותר של בית המשפט העליון. חיות אומרת כי השאלה המרכזית היא האם סירובו של אדלשטיין "בא בגדר אותם המקרים המיוחדים שבהם קיים חשש לפגיעה ב'מרקם החיים הדמוקרטי' או ביסודות שיטתנו הפרלמנטרית" ולכן מצדיק התערבות נדירה של בג"ץ, והיא משיבה בחיוב.

מחויב לפעול בריסון ובאיפוק

לדברי חיות, מאחר שהנושא נוגע אישית לאדלשטיין ומאחר שהוא מכהן כיו"ר בפועל מאז השבעת הכנסת ה-22 (ולא נבחר כיו"ר לכל דבר), הרי ששיקול דעתו בנושא הוא מצומצם מאוד - ולא רחב כפי שיש בדרך כלל ליו"ר הכנסת. אדלשטיין דומה לממשלת מעבר, ומחויב לפעול באיפוק ובריסון - במיוחד משום שתפקיד זה מחייב אותו לממלכתיות ואי-תלות. "אין מנוס מהמסקנה כי החלטתו של יו"ר הכנסת שלא להעלות להצבעה במליאה את סוגיית בחירתו של יו"ר קבוע לכנסת, אינה עולה בקנה אחד עם היקף הסמכות המסורה לו כיו"ר בפועל והיא חורגת ממתחם שיקול הדעת המסור לו", היא קובעת.

חיות מוסיפה: "הפגם בהתנהלות זו טמון בראש ובראשונה בחשש כי מדובר בסיכול רצונו של הבוחר". סיעות המונות 61 ח"כים מבקשות למנות את יו"ר הכנסת ה-23, ו"התערבות במאמץ זה של רוב חברי הכנסת יש בה משום פגיעה בהכרעת הבוחר". היא דוחה את עמדתו של אדלשטיין, לפיה בחירת יו"ר הכנסת תלויה בהקמת הממשלה: זהו היפוך יוצרות, שכן הכנסת היא הריבון ולא "להקת המעודדות של הממשלה". לממשלה יש השפעה רבה על הכנסת, "אך משמעות הדבר אינה בשום אופן כי בשל כך ניתן לנקוט צעדים אשר יש בהם משום כרסום מהותי בעצמאותה של הכנסת".

חיות מדגישה, כי הכל שותפים לרצון שהביע אדלשטיין שתוקם ממשלה קבועה, אך הזיקה שהוא יוצר בין הקמתה לבין בחירת היו"ר, היא עירוב של שיקול פוליטי שאסור לו להביא בחשבון בתפקידו כיו"ר הכנסת. סירובו גם מונע מחברי הכנסת להפעיל את שיקול דעתם בנושא, למרות בקשותיהם החוזרות ונשנות לעשות זאת. חיות דוחה את החשש ולפיו היו"ר יהיה לעומתי: חזקה עליו שינהג בצורה ממלכתית, גם אם סיעתו תהיה בסופו של דבר באופוזיציה.

אינו יכול להתעלם מהרוב

עמית מוסיף: "בתקופות קשות, שומא עלינו לשמור על
החישוקים והיצולים של המרכבה, לבל תתפרק. דווקא בתקופה הרגישה והקשה בה אנו נמצאים, אין לחתור תחת עצם קיומה של השיטה ואין לחרוג מכללי המשחק הכתובים והנוהגים". הוא מזכיר, כי שלטון הרוב אינו יכול לרמוס את זכויות המיעוט, ומכאן סמכותו של בג"ץ לבחון את אופן התנהלות הכנסת.

גם עמית דוחה את הזיקה בין בחירת היו"ר לבין הקמת הממשלה: "ממשלה לחוד וכנסת לחוד, האחת נוגעת ברעותה, אך עדיין שתי רשויות נפרדות המה. נחזור למושכלות יסוד – הממשלה היא שיונקת את חיותה מהכנסת, ולא להפך. על אחת כמה וכמה, שממשלה שטרם באה לעולם אינה יכולה לשלוט על הכנסת ולהורות לה 'לדומם מנועים' עד אשר תיכון, אם בכלל". והוא מדגיש: "פסק דיננו אינו בבחינת התערבות ולא חלילה 'השתלטות' על סדר יומה של הכנסת, אלא חיזוק מעמדה של הכנסת כרשות נפרדת מהממשלה, קל וחומר ממשלת מעבר מזה שלוש מערכות בחירות".

פוגלמן אומר כי סמכותו של היו"ר לקבוע את סדר יומה של הכנסת, "אין משמעה הסמכה להתעלמות מבקשת רוב חברי הכנסת
לקיים הליך סטטוטורי שמתחייב מחקיקת יסוד בשל השקפה רעיונית או פוליטית בה מחזיק יושב-ראש הכנסת בפועל". החוק מחייב לבחור יו"ר, ואין למנוע זאת רק משום שהיו"ר המכהן סבור שמהלך זה ימנע את הקמתה של ממשלת אחדות.

מלצר אומר כי במצב הפוליטי הנוכחי - הכנסת אינה ממלאת את תפקידה לפקח על הממשלה. "אין לקבל מצב דברים זה, שכן דווקא בעת שמכהנת ממשלת מעבר, שסובלת מ'גירעון דמוקרטי' (בין השאר מאחר שאי-אפשר להביע בה אי-אמון) – תפקידי הפיקוח של
הכנסת אמורים להתעצם". במיוחד לאחר הבחירות, הוא ממשיך, חייבת הכנסת לפקח על ממשלת המעבר ולהתנהל על-פי רצונם של רוב חבריה, תוך כיבוד זכויות המיעוט. "הניסיון לסכל את רצון רוב חברי הכנסת להביא לבחירת יו"ר הכנסת לאלתר – איננו עומד במבחנים המשפטיים", מוסיף מלצר.

אדלשטיין טען: זה אולטימטום

בג"ץ דרש מאדלשטיין למסור עוד היום, האם יהיה מוכן להעלות את הנושא לדיון כבר מחרתיים. אדלשטיין סירב באומרו: "אני סבור שהתערבות בית המשפט בשיקול דעתו של יו"ר הכנסת לקבוע את סדר יומה של המליאה ולהעלות להצבעה את נושא בחירתו הינה התערבות תקדימית בסדר היום הפוליטי, בשיקול דעתו ואיננה נכונה בימים אלה. בשל הנסיבות המיוחדות אני מתקשה בשלב זה לנקוב בתאריך מדויק, אך בכוונתי להעלות את הנושא על סדר יומה של הכנסת עם התבהרות המצב הפוליטי. כולי תקווה שהדבר יקרה בזמן הקצר ביותר".

אדלשטיין יצא נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אשר אמר לבג"ץ, כי לדעתו יש לדון בנושא באופן מיידי: "התערבותו של היועץ המשפטי לממשלה בהליך פנים- פרלמנטרי של הכנסת אינה במקומה". הוא אומר כי יפעל על-פי התקנון - הקובע שאת היו"ר יש לבחור עד להשבעתה של הממשלה, אך אינו נוקב בתאריך מוגדר לכך.

"ככל שביהמ"ש הנכבד מציב בפני ובפני כנסת ישראל אולטימטום בדורשו ממני לקיים את הדיון 'לא יאוחר מיום 25.3.20', לא אוכל להסכים לכך. שהרי משמעות הדבר שסדר יומה של הכנסת ייקבע בידי בית המשפט העליון ולא על-ידי יושב-ראש הכנסת, שלו מסור תפקיד זה", הוסיף אדלשטיין. "האם בית המשפט הנכבד סבור שיהא זה נכון שבעצם התערבותו יתאפשר ניצול שעת כושר פוליטית לבחירת יושב-ראש כנסת, שאולי לימים יתברר כ'יושב-ראש לעומתי' אשר פוגע בעבודת הכנסת והממשלה?", שאל.

אדלשטיין ציין, כי יושבי ראש קודמים נבחרו מספר שבועות לאחר השבעת הכנסת. לדבריו, "מעולם לא נבחר יו"ר כנסת קבוע בשעה שהייתה אי-בהירות כה גדולה באשר להרכבה של הקואליציה העתידית. בכל המקרים שבהם נבחר יו"ר כנסת במועד מוקדם, היה זה כאשר ההכרעה בבחירות הייתה ברורה וחד-משמעית".

לדברי אדלשטיין, אין כלל מקום להתערבות בג"ץ בפעולתה של הכנסת ובקביעת סדר יומה, ובוודאי שלא בצורה חסרת תקדים של צו אשר יורה ליו"ר כיצד לפעול בנושא המצוי בליבת שיקול דעתו. הוא מזהיר: "התערבות בג"ץ במקרה זה תישא - בטובתו או שלא בטובתו - אופי פוליטי דומיננטי מובהק. היה ויחליט בית המשפט להתערב במקרה דנן, הוא עשוי להיתפס כמי שטמן רגלו עמוק בביצה הפוליטית, דבר שיפגע פגיעה קשה במעמדו ובאמון הציבור בו" ו"תהווה פגיעה קשה בעצמאות הכנסת, מעמדה וכבודה".


בג"ץ 2144/20, התנועה לאיכות השלטון נ' יולי אדלשטין ואח' / פס"ד
יולי אדלשטיין חייב לכנסת את הכנסת בתוך יומיים (עד 25.3.20) לדון בדרישת כחול-לבן להחליפו בתפקיד היו"ר

תאריך:  23/03/2020   |   עודכן:  24/03/2020
איתמר לוין
+השר אלקין: "זה לא הזמן ללכת למשבר בין הרשויות"
10:16 24/03/20  |  מירב ארד
השר זאב אלקין התייחס בגלי צה"ל להחלטת בג"ץ: "למרות שאני חושב שההתערבות לא לגיטימית, התקופה הרגישה הזו היא לא הזמן ללכת למשבר בין הרשויות".
+ח"כ שקד: "בג"ץ לא היה צריך להתערב"
10:14 24/03/20  |  מירב ארד
שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד בגלי צה"ל: "שבוע במונחי כנסת זה מעט מאוד. משיכת זמן היא לגיטימית במשחק הפוליטי, ובג"ץ לא היה צריך להתערב. שקד הסוסיפה: "לא מעלה על דעתי שיולי אדשלטיין לא יציית לפסיקת בג"ץ".
+"דגל שחור" המדליק נורות אדומות
10:05 24/03/20  |  ד"ר רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
מפגיני ה"רק לא ביבי" שהניפו דגלים שחורים כתחליף לדגל המדינה, סביר שלא התעמקו במשמעויותיו ההיסטוריות של הדגל השחור, ומכאן, בקלות דעת בלתי נסבלת, נמצאו, אולי מבלי משים, מתריסים נגד כבודה של המדינה וסמליה הלאומיים
(סמל [צילום: וינסנט יו/AP])
+אביב לכנסת
09:38 24/03/20  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

+יולי אדלשטיין ונגיף ה-KGB
09:12 24/03/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הזכיר לי סיפור על אדם שהתייצב בפני גדול האמוראים רבא וסיפר לו כי השלטונות דורשים ממנו לרצוח אדם, ואם לא יעשה זאת - ירצחו אותו. אז מה לעשות? ענה לו רבא: לא תהרוג אותו, כי מה קבע ש"דמך סמוק מדמו"?
(השתלטות דיקטטורית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+רוצים לשדוד את הדמוקרטיה
09:02 24/03/20  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה
ממשלה שאין לה רוב יהודי ונשענת על מפלגות של שונאי ישראל וטרוריסטים איננה ממשלה לגיטימית בארץ ישראל  ▪  אויב אינו יכול להיות שותף מבחינה דמוקרטית ומוסרית בשאלה, מי יעמוד בראש מדינת היהודים
(נתניהו. המועמד הנבחר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+השר לוין: "הנשיאה חיות לא מופקדת על ניהול הכנסת"
08:58 24/03/20  |  מירב ארד
השר יריב לוין בראיון לכאן ב': "עם כל הכבוד הנשיאה חיות צריכה לעסוק במה שבית המשפט מופקד עליו. היא לא מופקדת על ניהול הכנסת. בית המשפט לא יכול לנהל את הכנסת ולבוא במקום יו"ר הכנסת. לצערי הרב מי שמוביל אותנו לשם (לאנרכיה) זה בית המשפט. צריך להסתכל על הדברים כפי שהם. חמישה שופטים שנבחרים בשיטת חבר מביא חבר בלי פרוטוקול בחדרי חדרים בדרך לא דרך, יושבים וחושבים שהם יכולים לנהל את הכול. זאת לא מדינה שיש לה בית משפט, אלא לצערי בית משפט שמתנהל כאילו המדינה בכלל שייכת לו".
+השר שטייניץ: "נמלא אחר החלטת בג"ץ"
08:57 24/03/20  |  מירב ארד
השר שטייניץ בראיון לכאן ב' על החלטת בג"ץ לחייב את אדלשטיין לקיים הצבעה על בחירת יו"ר כנסת: "נמלא אחר החלטת בג"ץ, גם אם אנו חושבים שהוא שגה בהחלטתו. לא נגיע לאנרכיה"
+הרהורים מהבידוד
08:31 24/03/20  |  עו"ד אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
השב"כ - פועל נגד הטרור מבית, ובודק מי נשא של הנגיף שמאיים על ביטחון ישראל ומדווח למוקד מד"א והמשטרה גם על משתפים שהיו בסביבה  ▪  המוסד - מגן על ישראל מבחוץ - ובמבצע נוסח אירן, מביא לארץ ערכות מגן לפני מדינות אחרות שמנסות להשיג את האמצעים האלה לפני ישראל  ▪  אין כמו המוסד
(מדינה במצור [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+פסק דין רע - מחוסר ברירה
08:27 24/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ההתערבות חסרת התקדים של בג"ץ בניהול ענייני הכנסת נובעת מן המצב המטורף בו אנו מצויים, ומצירוף של שלושה נימוקים: אדלשטיין הוא יו"ר זמני, הנושא נוגע אליו אישית והוא מתעלם מעמדת הרוב  ▪  הפגיעה האמיתית בהפרדת הרשויות היא בין הממשלה לכנסת, והשופטים מנצלים את ההזדמנות כדי להזכיר מיהו הריבון  ▪  זהו פסק דין שמוטב היה שלא יינתן - אך במציאות של ישראל במארס 2020, לא היה מנוס מלפסוק כך
התעלם מן הרוב בנושא הנוגע אליו [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
הכנסת לא צריכה לחכות לממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אסתר חיות / Esther Hayut   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   חנן מלצר / Hanan Melcer   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק עמית / Issac Amit   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניל הנדל / Neal Hendel   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לדון תוך יומיים בבחירת יו"ר הכנסת
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
23/03/20 22:21
 
פוטשי
23/03/20 22:54
 
הרוב קובע
24/03/20 00:34
 
vrch nhguyu
24/03/20 06:50
 
מכתב לאדלשטיין
24/03/20 19:04
2
סיני
23/03/20 22:49
3
באום
23/03/20 22:50
 
שמחה חן
23/03/20 23:24
4
חשדנית
23/03/20 22:59
 
הנ"ל
23/03/20 23:49
5
א.ל. רמת-גן
23/03/20 23:24
6
מפוכח
23/03/20 23:26
7
הירונימוס
23/03/20 23:36
 
חיון
24/03/20 08:05
 
מגיב ותיק
25/03/20 14:54
8
מגיב ותיק
23/03/20 23:38
9
אנונימי
24/03/20 00:19
10
בדיחת השנה
24/03/20 01:28
11
אדם ישראל
24/03/20 04:12
12
נגעלת
24/03/20 05:00
13
התערבות
24/03/20 05:11
14
חשדנית
24/03/20 07:09
 
א.ל. רמת-גן
24/03/20 10:19
15
יעקב מועלם
24/03/20 07:26
16
א.ל. רמת-גן
24/03/20 10:34
 
חשדנית
24/03/20 12:35
17
אזרחית
24/03/20 23:21
18
יאקי
25/03/20 15:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
מחאת השמאל נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וממשלת הימין, המכונה "מחאת הדגל השחור", חודשה (יום ב', 23.3.20). שיירת כלי רכב נסעה ליד הכנסת בירושלים. זאת במחאה נגד שיתוק הכנסת, כלשון המארגנים, על-ידי אדלשטיין והממשלה.
23/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
תחת בני גנץ הייתי מקיים היום לוח זמנים צפוף:
23/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
היי ביבי, מה מציג הלילה? מישהו מעדר "הקרנפים" מבשרי הפאשיזם והדיקטטורה של אז'ן יונסקו? "הגם אתה ברוטוס"? יוליס קיסר, ויליאם שייכספיר?
23/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בית המשפט העליון הורה (יום ב', 23.3.20) ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, להודיע לו עוד היום האם יהיה מוכן להעלות להצבעה מחרתיים (יום ה', 25.3.20) את יוזמת כחול-לבן להחליפו. המועד שנקבע תחילה היה השעה 17:00, אך לבקשת אדלשטיין הוא נדחה בארבע שעות.
23/03/2020  |  איתמר לוין, מירב ארד  |   חדשות
חודשה "מחאת הדגל השחור": מאות כלי רכב עושים את דרכם לכיוון ירושלים במסגרת מחאת "דגל שחור" נגד הממשלה והמהלכים של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.
23/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי  
מחלוקת על בחירת יו"ר הכנסת  /  איתמר לוין
הכנסת יכולה לפעול בקורונה  /  איתמר לוין
הליכוד: יו"ר כנסת שלנו או שאין ממשלה  /  איציק וולף
רגע ההכרעה של גנץ  /  יוסי אחימאיר
רוטציה עם פרץ על ראשות הממשלה  /  עמוס שנער
בין בשורה לשררה  /  רפי לאופרט
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il