|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
גנץ ולפיד. נתק [צילום: הדס פרוש/פלאש 90] נתניהו. יתמוך בגנץ [יונתן זינדל/פלאש 90]

נתניהו יתמוך במועמדות גנץ ליו"ר הכנסת

דרמה פוליטית: גוש הימין הודיע שיתמוך ביו"ר כחול לבן לתפקיד יש עתיד ויתרה על הגשת מועמדות ח"כ מאיר כהן לתפקיד היו"ר והודיעה שלא תגיע למליאה להצבעה צפו בשידור החי מהמליאה
26/03/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות

יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ נרשם (יום ה', 26.3.20) כמועמד לתפקיד יו"ר הכנסת, כדי לשמור על הסיכויים לאחדות עם הליכוד. גוש הימין הודיע שיתמוך בגץ לתפקיד. בשיחה שקיים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם ראשי מפלגת יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, סוכם כי הסיעה תתמוך במועמדותו של גנץ לתפקיד יו"ר הכנסת.

מפלגת יש עתיד, שותפתו של גנץ למפלגת כחול לבן, הודיעה כי היא מוותרת על הגשת ח"כ מאיר כהן לתפקיד היו"ר וכי לא תגיע לתמוך במועמדות גנץ במליאה. דובר הכנסת הודיע כי בני גנץ הוא המועמד היחידי לתפקיד יו"ר הכנסת. לראשונה, יתקיים עם כל ח"כ דיון אישי במשך שלוש דקות, ולאחר מכן תיערך ההצבעה.

המהלך של גנץ נעשה לאחר שישיבת הקוקפיט של המפלגה שהתכנסה מוקדם יותר להתייעצויות הסתיימה ללא הסכמות, לאחר שיאיר לפיד, סירב לוותר על מינוי מאיר כהן לתפקיד.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הודיע מוקדם יותר כי מפלגתו תומכת במאיר כהן כמועמד ליו"ר הכנסת. יו"ר רשימה המשותפת, איימן עודה אמר: "לא ניתן יד לממשלה בראשות נתניהו. כחול לבן יחליטו אם הם רוצים לנצח ביחד או להכנע לבד״ .

מוקדם יותר אישרה הוועדה המסדרת לכנס את מליאת הכנסת היום בשעה 16:00, לבחירת יו"ר כנסת קבוע. תשעה חברי ועדה תמכו בבקשה ושבעה התנגדו. יו"ר הכנסת הזמני עמיר פרץ קיבל את בקשתו של יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, ולפני ההצבעה יתקיים דיון עם נאומים של הח"כים.

תאריך:  26/03/2020   |   עודכן:  26/03/2020
מירב ארד
+גנץ: לפיד ויעלון גוררים לבחירות, ובכך אנו חלוקים
00:28 27/03/20  |  עידן יוסף
בני גנץ כעת בטוויטר: "‏יאיר, בוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה. תמיד תהיו בעיניי פטריוטים שאוהבים את המדינה ופועלים למענה מכל מקום שבו תהיו. בסוף הדרך אני מאמין שאסור לגרור את ישראל לבחירות רביעיות בתקופה כה מאתגרת כאשר המדינה מתמודדת עם משבר הקורונה והשלכותיו ועל כך אנו חלוקים. ישראל לפני הכל".
+לחצים על גנץ לקחת את תיק הביטחון
23:12 26/03/20  |  עידן יוסף
גורמים בכחול לבן לוחצים על גנץ לקחת את תיק הבטחון ולא את תיק החוץ. הסיבה: התחום יהיה פחות פעיל בגלל הקורונה ונתניהו תמיד מתפקד כ״שר על״ (חדשות 12).
+האוזר והנדל יוכלו להתפלג מתלם
23:03 26/03/20  |  עידן יוסף
גורמים משפטיים: חברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל יוכלו להתפלג ולהיכנס כסיעה עצמאית לממשלת נתניהו-גנץ (חדשות 12).
+הפגנה
21:46 26/03/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
גדעון סער עשה משהו  ▪  אומנם כאיש ליכוד הסתייג מהחלטת בג"ץ לבחור יושב-ראש חדש לכנסת אבל ציין כי יש למלא אחריה
(היינו מעטים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+הסקר חזה: כחול לבן תתרסק
21:39 26/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
61% ממצביעי כחול לבן העדיפו ממשלת חרום לחצי שנה בראשות נתניהו כשלפיד בחוץ, לעומת 14% בלבד שצידדו בישבה באופוזיציה  ▪  ראשי יש עתיד ותל"ם הגיבו לפירוק הסיעה  ▪ לפיד: "רצתי עם גנץ כי האמנתי לו, מצביעינו מרגישים היום נבגדים ובצדק"  ▪  יעלון: "גנץ זחל לממשלת נתניהו"
לפיד ויעלון. משיקים מרפקים [צילום: מן הטלוויזיה]
+כמה איפיונים למצב משתנה
21:13 26/03/20  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה
אי ודאות מוחלטת מאפיינת את המלחמה שלא הכרנו כמותה, ולא התכוננו לקראתה  ▪  במסגרת זאת: שיפעת הפרופסורים מבלבלת אותנו; הדיסונאנס הקוגניטיבי בין שני המחנות רק החריף; הדמוקרטיה חיה ונושמת ולא מתה, וה"משותפת" שולטת עכשיו למעשה בכנסת כי גנץ תלוי בה לחלוטין
(הדמוקרטיה שבה לתחייה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+אדלשטיין
20:45 26/03/20  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
אני רואה בהתפטרותו צעד האומר לחבריו ורעיו כי המצב אליו נקלע הוא אישי, מצפוני, לא היענות ללחצים סקטוריאליים ולא התגודדות לתוך מחנה, אפילו מחנה קרוב
(אדלשטיין. צריך היה לדעת [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+"ליל שמוסס את כישופה של רעות רוח"
20:29 26/03/20  |  ד"ר יהודה שלם   |   לרשימה המלאה
במערכת הבחירות האחרונה עלה נושא "הרוב היהודי" על-ידי אנשי "כחול לבן" ומחמת חששם של אנשי המוסר מטעם עצמם שהכינוי גזען ידבק בהם בשל דרישה זו, ירד עניין זה מסדר היום, באופן תמוה לכאורה
(ויתרו על עקרון הרוב [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+התקשורת והתרבות לחוסן לישראל; התחבורה לגוש הימין
20:22 26/03/20  |  עידן יוסף
תפקידי המפתח שיופקדו בידי חוסן לישראל: החוץ, הביטחון, המשפטים, התקשורת, התרבות וכן ראשות ועדת החוץ וביטחון. גוש הימין יקבל את ראשות הכנסת (אדלשטיין מועמד מוביל), משרדי האוצר, התחבורה, הפנים, בטחון הפנים, הבריאות וכן ראשות ועדת הכספים (חדשות 13)
+דרושה הנהגה ערבית-ישראלית המעוררת תקווה
19:45 26/03/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
ערביי ישראל הם חלק ממדינת ישראל, חובתם, אם חפצי התערות ושילוב בחברה הם, היא להצמיח מקרבם הנהגה אחרת, לא חובבת ציון, לא מתערסלת עם דגל המדינה ולא מזילה דמעות בעת שמיעת 'התקווה'
(פחד וחרדה [צילום: חאסן ג'די/פלאש 90])
+ימים לא רגילים מחייבים החלטות לא רגילות
18:52 26/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על התפקיד: "כדי למצות את האפשרות להקים ממשלת חרום לאומית, ורק בשביל זה, החלטתי להעמיד את עצמי היום לבחירה כיו"ר הכנסת"  ▪  על לפיד ויעלון: הקמתי את כחול לבן, והתכוונתי ואני עדיין אשמח לעשות הכל כדי שנמשיך ללכת יחד"
גנץ מקבל את פטיש היו"ר מפרץ [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
גנץ נכנס למליאה [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+לפיד ויעלון ישאו הערב הצהרה
18:28 26/03/20  |  עידן יוסף
בעקבות ההתפתחויות הפוליטיות ישאו ראשי כחול לבן, ח״כ יאיר לפיד וח״כ משה יעלון הצהרה בשעה 20:30 בבית סוקולוב. כתבים לא יורשו להיכנס ולשאול שאלות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו יתמוך במועמדות גנץ ליו"ר הכנסת
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן נאמן
26/03/20 15:56
 
ע_הראל
26/03/20 17:41
2
שמחה חן
26/03/20 16:59
3
שמחה חן
26/03/20 17:08
4
אנו אנשי הימין
26/03/20 17:38
5
לאדון יהודה דרורי
26/03/20 18:19
6
הפגיעה באדלשטיין
26/03/20 20:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
החברה הישראלית ותקציב המדינה אינם יכולים לעמוד בבחירות רביעיות. אם הליכוד אינו מוכן להשלים עם העובדה שאין לו רוב בכנסת ונוקט באיומים ואמצעים אנטי דמוקרטיים כדי לשלוט בכנסת אין מנוס מהקמת ממשלת מיעוט.
הוועדה המסדרת של הכנסת, בראשות ח"כ אבי ניסקורן אישרה (יום ה', 26.3.20) את כינוס המליאה לבחירת יו"ר כנסת קבוע. הוועדה אישרה לכנס את מליאת הכנסת באופן חריג ביום חמישי, ותמנה את ותיק חברי הכנסת, עמיר פרץ, לנהל את הישיבה. ההצבעה תתקיים היום בשעה 16:00 במליאת הכנסת.
26/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
זכות הציבור לדעת מה קיבלה המשותפת תמורת תמיכתם בבני גנץ. מהו בדיוק האתנן שבזכותו אפילו היבא יזבק מוכנה לעשות יד אחת עם הציונים הכובשים בכחול לבן. אני בכלל לא מופתע שצמרת המפלגה שבראשה עומד גנץ הסכימה ליהנות מתמיכת המשותפת ואף מוכנה להקים ממשלת מיעוט בתמיכתה. השמוצניק יעלון ושלח "הגאון" יעשו כל שיידרש על-מנת לראות את נתניהו מסיים את תפקידו כראש ממשלת ישראל, או ליתר דיוק ראש ממשלת ישראל השנייה. מי שמאמין שטיבי ויזבק בחרו לתמוך בגנץ רק משנאתם היוקדת לנתניהו טועה טעות חמורה. הם קיבלו הבטחות מרחיקות לכת למקרה שתוקם ממשלת מיעוט, שמטרתה העיקרית לשים קץ לעידן נתניהו. זה לא סוד שיזבק וחבריה סולדים אפילו מניחוחות עדינים של ציונות, מתכחשים לסמלי המדינה ואפילו פטריוטיות היא מילה גסה עבורם.
26/03/2020  |  קובי אפללו  |   יומני בלוגרים
שר המשפטים אמיר אוחנה אומר כי תחת יולי אדלשטיין ישיב בשלילה לבג"ץ. יריב לוין קורא לו לא לנהוג על-פי הנחיות בג"ץ. על בצלאל סמוטריץ' אין מה לומר (מזל שטרם הציעו לשרוף את הפרלמנט, וזו לא תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית).
26/03/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
מדינת ישראל והעולם כולו נמצאים מזה מספר חודשים במשבר הבריאותי המורכב ביותר שידעה האנושות במאה השנים האחרונות. בזמן שראש הממשלה נתניהו עסוק בטיפול וניהול המשבר בצורה ממלכתית ואחראית, תוך שיתוף פעולה בינלאומי עם מנהיגים איתם פיתח קשרים אישיים וטובים למען ישראל בכלל, ופועל יחד עם כל גורמי הממשל והחירום בישראל למען הצלת חיים ומניעת מצב התדרדרות כמו ברוב מדינות העולם בפרט, עם דגש על המפותחות שבהן ארה"ב, בריטניה, איטליה, ספרד צרפת ועוד, כחול לבן וחבריהם פעלו להדיח יו"ר כנסת ומבקשים לבטל חוקי יסוד ולהעביר חקיקה פרסונלית ורטרואקטיבית להדחת ראש הממשלה.
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי  
חיות: אדלשטיין מתריס באופן חמור ביותר  /  איתמר לוין
ניסנקורן: פרץ ייכנס מחרתיים לנעלי יו"ר הכנסת  /  עידן יוסף
בג"ץ ידון הערב בסוגיית בחירת יו"ר הכנסת  /  איתמר לוין
איכפת לי, לא איכפת לי  /  דן מרגלית
משא-ומתן מגושם  /  דן מרגלית
פרק בהפרדת רשויות  /  ד"ר מיכאל מירו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il