|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

בעקבות צניחת מחירי הנפט:

דור אלון הפסידה 6.5 מיליון דולר

תרשום את ההפסד לאחר שמימשה חוזי נפט לחודשים מאי ויוני, שנרכשו בחודשים מרס ואפריל, בשל הצניחה החדה במחירי הנפט בעולם
21/04/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
[צילום: סטריט ויוויו]

חברת דור אלון אנרגיה צפויה לרשום הפסד מצטבר בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר בשל הירידה החדה במחירי הנפט בעולם בימים האחרונים.

חברת אלון רבוע כחול ישראל, המחזיקה בכ-70% ממניות דור אלון אנרגיה, דיווחה לבורסה (יום ג', 21.4.20) כי על-רקע הירידה החדה במחירי הנפט בעולם בימים האחרונים מימשה דור אלון חוזי נפט לחודשים מאי ויוני, אותם רכשה במהלך חודשים מרץ ואפריל.

המימוש הוא בהיקף מצטבר של 900 חוזים ועקב הירידה החדה ביממה האחרונה במחירי הנפט תרשום דור אלון הפסד מצטבר בגין העסקות האמורות בדוחות של הרבעון השני בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר (נטו ממס). חלקה של אלון ריבוע כחול בהפסד עומד על כ-4.5 מיליון דולר (נטו ממס).

דור אלון דיווחה כי היא עדיין מחזיקה חוזים עתידיים מסוג ברנט לחודשים יולי-ספטמבר (חוזה יוני מומש) בהיקף מצטבר של 600 חוזים. כן דיווחה דור אלון, בהקשר זה כי, כחלק מאסטרטגיית הגנה על מחירי הדלקים, דור אלון פועלת באופן שוטף על-ידי ביצוע עסקות עתידיות לרכישת נפט גולמי ודלקים לסוגיהם השונים.

תאריך:  21/04/2020   |   עודכן:  21/04/2020
איציק וולף
+חידון התנ"ך יתקיים משגרירויות העולם
00:53 22/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השגרירויות והקונסוליות יארחו את המתמודדים, שיוכלו להשיב לשאלות באמצעות שידור לוויני  ▪  כלל טקסי הזיכרון ויום העצמאות, לרבות החגיגה בבית הנשיא והענקת פרסי ישראל, יתקיימו ללא נוכחות קהל
(חידון התנ"ך)
+ארה"ב: הסנאט אישר סיוע של 500 מיליארד דולר
00:39 22/04/20  |  עידן יוסף
הסנאט אישר את תוכנית הסיוע בשווי 500 מיליארד דולר לעסקים הקטנים ולבתי החולים.
+חשש בארה"ב מהתפרצות שנייה של הנגיף בחורף
00:35 22/04/20  |  עידן יוסף
ראש המרכז לבקרת מחלות זיהומיות (CDC) בארה"ב הזהיר מפני התפרצות שנייה של נגיף הקורונה בארה"ב בחורף הבא, והסביר שתהיה קשה יותר בעקבות העומס גדול על מערכת הבריאות, והשפעת שתתפרץ במקביל.

בארה"ב דווח על 1,912 אנשים נוספים שנדבקו בנגיף, ו-73 מקרי מוות חדשים, בכך מספר הנגועים עולה ל-815,491, ומספר המתים עולה ל-45,097.
+שמונה עצורים בהפרות סדר במאה שערים
23:46 21/04/20  |  עידן יוסף
בשעה זו מתקיימת מפגינים כמה עשרות מתושבי מאה שערים בירושלים ומפרים את הסדר במקום. המפגינים ניסו לצאת לרחובות סמוכים. שוטרים שפועלים במקום הדפו את מפרי הסדר ועצרו שמונה חשודים.
+נתניהו וגנץ שוחחו הלילה על הקורונה והפוליטיקה
23:28 21/04/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו התקשר הערב ליו״ר כחול לבן, ח״כ בני גנץ עדכן בהרחבה ודן איתו על הצעדים הצפויים בטיפול במשבר הקורונה ובנושאים נוספים העומדים על סדר היום. השניים שוחחו גם על המאמצים שנעשים בדרך לכינון ממשלת החירום והאחדות.
+סוף לבלבול בעניין לימודי הנהיגה: התקבלה עמדת משרד התחבורה
23:05 21/04/20  |  עידן יוסף
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, דחה את עמדת משרד הבריאות וקיבל את עמדת משרד התחבורה, לפיה לא ניתן לאסור כיום את המשך לימודי הנהיגה כפי שהנחה משרד התחבורה כבר לפני יומיים. ברקע חוות הדעת האמורה תואמו הערב התנאים הבריאותיים הנדרשים, ולבקשת גורמי המקצוע במשרד הבריאות נוספה מגבלת גיל ולפיה מורים ותלמידים מעל גיל 67 לא יוכלו ללמוד וללמד נהיגה, וזאת בשל היותם בקבוצת סיכון מוגברת.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ': "אני שמח שעמדתנו בעניין התקבלה. כך מתבקש הן משפטית והן מהשכל הישר. מדובר באלפי בתי אב שמתפרנסים מזה ואינם נכללים באף אחת מקטגוריות הסיוע של משרד האוצר ולכן לא מקבלים כל סיוע. חיוני לאפשר להם לשוב לעבודה, כמובן בהגבלות קפדניות לשמירה על בריאות המורים והתלמידים כפי שעשינו. נכון גם לאפשר לצעירים לנצל את הזמן וללמוד נהיגה בצורה זהירה, במקום לשבת בבית בבטלה, שעלולה להביא לחוסר הקפדה שלהם על הנחיות משרד הבריאות בחיפוש תעסוקה אחרת וממילא לסיכון לבריאות הציבור".
+הקורונה בצה"ל: 116 חולים בשורות הצבא
22:40 21/04/20  |  עידן יוסף
תמונת מצב חולים בקורונה בצה״ל: עד כה חלו בצה"ל 191 משרתים בחובה ובקבע ועובדי צה״ל - כולם במצב קל, מתוכם 75 החלימו או השתחררו משירות. בסך-הכל ישנם כיום 116 חולים בצה״ל, ו-1,035 מצויים בבידוד - בחובה, בקבע ועובדי צה״ל.

משרד הבריאות מעדכן: 184 ישראלים מתו מקורונה, מניין החולים עולה ל-13,942.
+הרב קניבסקי מעכב לבקשת הרב אדלשטיין פרסום מכתב עליו חתם
22:32 21/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המכתב שאמור היה להתפרסם בבטאון דגל התורה קורא לפתיחה מיידית של מוסדות התורה תוך שמירה על הוראות הבריאות  ▪  המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ביקר בישיבה חרדית בניסיון למצוא פתרון  ▪  הרבנים מאיימים בצעדים חריפים לנוכח הסחבת
(הרב חיים קניבסקי [צילום: שלומי כהן/פלאש 90])
+הרמטכ"ל הנחה להסיר פתקי הוקרה לתושבי בני ברק
21:59 21/04/20  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל אביב כוכבי הנחה להסיר את פתק שהוצמד לחבילות המזון שחולקו בידי חיילי פיקוד העורף לתושבי בני ברק, במסגרת הסיוע בהתמודדות עם התפשטות הקורונה. על הפתק נכתב הפסוק "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק", ולצדו הברכה: חג שמח וכשר, באהבה מצבא ההגנה לישראל". בהנהגת הציבור החרדי לא אהבו את הנוסח בטענה כי מדובר ב"קירוב לבבות גדול מדי", כלשונם (כאן חדשות)
הפתק שהוסר
+חיילים במשימת סיוע הותקפו בשכונת מאה שערים
20:53 21/04/20  |  עידן יוסף
רכב שבו נסעו שני חיילים שהגיעו למקום למשימת סיוע בשכונת מאה שערים בירושלים הותקף באבנים, בביצים ובחפצים מכל הבא ליד תוך גרימת נזק לרכב. החיילים יצאו בשלום. החיילים המשיכו בנסיעה עד לחבירה עם ניידת משטרה שהגיע למקום. כוחות המשטרה עורכים סריקות במטרה לאתר חשודים במעשה ונפתחה חקירה.

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר כי מדובר באירוע פלילי אלים, שראוי לכל גינוי. לדבריו, "העובדה שחיילי צה״ל המסייעים לרשויות ולאזרחים בחלוקת מזון מותקפים באלימות על-ידי תושבי מאה שערים, היא חמורה ביותר, ומחייבת הוקעה, טיפול נוקב וחשבון נפש. צה״ל ימשיך לסייע במאמץ הלאומי ככל שיתבקש מתוך גישת אחריות מרחיבה״.
(הרכב שהותקף [צילום: דוברות המשטרה])
+בתי העלמין ייסגרו ביום הזיכרון
20:02 21/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סגר כללי יוטל ביום העצמאות בדומה לחג הפסח  ▪  ביום הזיכרון - לא תתאפשר הגעה לבתי העלמין ולאתרי ההנצחה, וטקסי הזיכרון יתקיימו ללא קהל  ▪  ההצעה להחלטה תובא לאישור הממשלה בהקדם האפשרי
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
יום העצמאות. נשארים בבית [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+דוברי הרשויות המקומיות הקימו קרן ימי חופשה
19:29 21/04/20  |  עידן יוסף
איגוד דוברי הרשויות המקומיות קורא לבכירים ברשויות המקומיות לתרום ימי חופשה לעובדים שנמצאים בחל"ת, על חשבון ימי החופשה הרגילים שלהם, כדי לסייע להם לצלוח כלכלית את ימי הקורונה.

דוברי רשויות עצמם כבר תרמו עשרות ימי חופשה לעובדים נזקקים. גם היו"ר עצמו אמנון יוסף תרם 10 ימי חופשה. יוסף ונשיאת הארגון נורית דאבוש אמרו כי מתרבים עובדי הרשויות היושבים בבית על חשבון ימי החופשה שצברו לאורך השנים ולא יוחזרו. הם קראו לכל אחד לפעול כפי יכולתו להקמת 'קרן ימי חופשה'.
+ועדת חו"ב: איכון - רק לחולי קורונה מאומתים
17:57 21/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לפי הצעת יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, איכוני חייבי בידוד לא ייעשו לחייבים בבידוד בית שאינם חולי קורונה  ▪  החוק יהיה בתוקף ל-45 ימים עם אפשרות הארכה עד 90 יום, במקום ה-90 שביקשה הממשלה
([צילום: ג'ני קיין, AP])
+נשיא איחוד הצלה שחלה בקורונה נחת בישראל
16:53 21/04/20  |  איציק וולף
נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, שחלה בקורונה והיה בסכנת חיים, נחת בארץ לפני כשעה ופגש את בני משפחתו וראשי הארגון לאחר שלא נפגשו כמעט שלושה חודשים.

ביר אושפז לפני חודש וחצי בבית חולים במיאמי, פלורידה, לאחר שנדבק בקורונה. במשך שלושה שבועות וחצי היה מורדם ומונשם עד ששב להכרה לפני חודש וחצי. הוא שב לישראל היום במטוסה הפרטי של משפחת אדלסון. בטיסה הוא לווה בצוות מיוחד של איחוד הצלה הכולל רופא ופרמדיק.

([צילום: שירה הרשקופ])
+אמריקנים ב-WHO עסקו בקורונה
13:30 21/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טראמפ הפסיק את המימון לארגון הבריאות העולמי בטענה שאיחר לדווח על הקורונה - אך התעלם מכך ש-17 אמריקנים הועסקו בארגון, כולל ישירות בנושא הקורונה
(ארגון הבריאות העולמי, ז'נבה)
+אל-על תפעיל 150 טיסות מטען מסין לאיטליה
13:21 21/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בימים הקרובים אל על מטענים תתחיל להפעיל שתי טיסות יומיות מסין דרך ישראל לאיטליה ובסך-הכל צפויה להפעיל כ-150 טיסות מטען בין החודשים אפריל לאוקטובר להעברת ציוד למאבק בקורונה  ▪  טיסות המטען של אל-על יעברו בחזרתן מאיטליה דרך אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד ושוויץ ומשם לנתב"ג בישראל
(מטוסי נוסעים הוסבו למטוסי מטען [צילום: דוברות אל-על])
+גלובליזציה וירלית
11:54 21/04/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
אירוע הקורונה 2020, הוא התפרצות בלתי-צפויה של תהליך-טבע אנרכי ומהווה המחשה מצויינת לסיכון הטמון בעולם גלובלי כשהוא יוצא משליטה. מלחמת הקורונה ה-1, היא הניסיון האנושי להחזיר לעצמו שליטה וריסון על ההתפרצות, באמצעות תגובה רציונלית ושת"פ מדינתי ובינלאומי
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+IQ גבוה
11:21 21/04/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - אות, כינוס חירום, "כישלון", אי-לגאליזם ומבחני קריאות  ▪  בריאות ואושר לכולנו  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
(להבין את ההנחיות [צילום: אויביה פיטוסי/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דור אלון הפסידה 6.5 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
למעלה מתריסר חוקרים, רופאים ומומחים לבריאות הציבור מארה"ב עבדו בארגון הבריאות העולמי כאשר פרצה מגיפת הקורונה, והעבירו לממשל טראמפ אזהרות בזמן אמת – חושף (יום ב', 20.4.20) וושינגטון פוסט. למרות זאת, החליט הנשיא דונלד טראמפ בשבוע שעבר להפסיק את המימון האמריקני לארגון (500 מיליון דולר בשנה), בטענה שהוא איחר לדווח על הקורונה ומשרת את האינטרסים של סין.
21/04/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
חברת התעופה אל-על תפעיל כ-150 טיסות מטען מסין לאיטליה דרך ישראל. זאת, לאחר שאל-על מטענים חתמה על עסקה עם ענקית הלוגיסטיקה הגלובלית KUEHNE+NAGEL להעברת ציוד למלחמה בקורונה.
21/04/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
הדברים הבאים מהווים סקירה תמציתית של התרחישים העיקריים, הנוגעים להופעת נגיף הקורונה בארץ כאיום פנדמי. מיקוד הדברים הוא בתהליך הבסיסי שעבר על המדינה עד כה, מידת ההכנה בה פגשה המדינה את האירוע ואופן התגובה של מוסדות המדינה, הציבור וגורמים מעורבים אחרים להתרחשויות.
21/04/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - אות, כינוס חירום, "כישלון", אי-לגאליזם ומבחני קריאות בריאות ואושר לכולנו "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
היא התכופפה, רוב גופה בתוך פח האשפה הצדדי, בליבה תקווה, אולי תצליח למצוא פחית ובקבוק שתייה ריקים, ואם יאיר לה יומה בקבוק בירה ריק ששוויו כפול פי שלושה משווי פחית מצויה. התאמצה, כפפות לבנות השחירו בידיה, על אפה ופיה אין מסכה, אחזה בידית עגלת שוק הקטנה, ריקה, והמשיכה בפנים נפולות ליעד הבא, אולי משם תבוא הישועה, אולי שם יימצאו הפחית והבקבוק הנכספים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il