|
מנכ"ל חלל תקשורת, דן זיצ'ק [צילום: חלל תקשורת]
|
|
|
|
|
חברת חלל תקשורת סיימה את המחצית הראשונה של השנה בהפסד של 22.3 מיליון דולר, העמקה של ההפסד שנרשם בשנה שעברה ב-307% לאחר שבששת החודשים הראשונים נרשם הפסד של 5.47 מיליון דולר.
הפסדי חלל ברבעון השני העמיקו ב-183% ועמדו על 8.8 מיליון דולר, לעומת הפסד של 3.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2019.
הכנסות החברה ברבעון שני 2020 הסתכמו בכ-21.8 מיליון דולר, לעומת 21 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד, עלייה של כ-4%. ה-EBITDA ברבעון שני 2020 הסתכם בכ-16.6 מיליון דולר, לעומת 15.8 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד, עלייה של כ-5%. מן החברה נמסר כי העלייה ב- EBITDA נבעה בעיקרה מגידול בהכנסות מלקוחות חדשים בלווין עמוס 17 ומירידה בעלויות שיווק ומכירות בעקבות משבר הקורונה.
צבר ההזמנות הכולל של החברה מסתכם בכ-345 מיליון דולר, מתוכו צבר ההזמנות ללוויין עמוס -17 בנקודת שמים 17°E מסתכם בכ-42 מיליון דולר
דן זיצ'ק, מנכ"ל חלל-תקשורת, מציין כי החברה מקדמת הזדמנויות עסקיות ושת"פים בלוויין המתקדם עמוס 17. "אנו שמחים על חתימת ההסכם עליו דיווחה החברה החודש, בהיקף הכנסות של 92 מיליון דולר, הכולל מלבד אספקת רוחב פס גם מענה טכנולוגי קרקעי מלא ללקוח, ופועלים בכדי לממש הזדמנויות מעניינות נוספות", אמר.