|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
נכנסו זה לדברי זה [צילום: פטריק סמנסקי, AP] התקפות אישיות בוטות [צילום: פטריק סמנסקי, AP]

האשמות ועלבונות אישיים חסרי תקדים בעימות הראשון

טראמפ: במשך 47 שנים לא עשית דבר; <br>ביידן: שקרן ואין לו מושג מה הוא מדבר

תוהו ובוהו בעימות בין המועמדים לנשיאות ביידן לטראמפ: אולי תשתוק? טראמפ: הוא סיים כמעט אחרון בכיתה שלו ביידן מאשים את טראמפ בהעלמת הקורונה מתוך פאניקה או דאגה לשוק המניות טראמפ: אצלך מספר המתים היה כפול טראמפ טוען ששילם מס בעשרות מיליוני דולרים ביידן מתחייב לקבל את תוצאות הבחירות; טראמפ: לא אשלים עם בחירות בלתי הוגנות
30/09/2020  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות בארה''ב 2020   |   תגובות
עימות טראמפ-ביידן, 30.9.20 / CBS

העימות הראשון בין דונלד טראמפ לבין ג'ו ביידן נפתח בסערה (יום ד', 30.9.20) ובהתכתשות מילולית קשה בין השניים. האווירה מתוחה במיוחד, עם התקפות אישיות בוטות ואולי חסרות תקדים.

הנושא הראשון היה מינויה של איימי קוני-בארט לבית המשפט העליון ערב הבחירות. טראמפ הסביר: "זכינו בבחירות ויש לנו מועמדת נפלאה, יש לנו המון זמן, גם אחרי הבחירות". ביידן השיב: "לציבור האמריקני מגיע שיוכלו להביע את דעתם, והדרך היחידה היא לחכות לתוצאות הבחירות. טראמפ רוצה להיפטר מאובמהקר, ובארט כבר כתבה שהתוכנית אינה חוקתית".

הדיון עבר לביטוח הבריאות וטראמפ האשים: "אתה תגרום לכך ש-180 מיליון איש יהיו ללא ביטוח בריאות". ביידן: "אתה יודע שזה לא נכון". טראמפ: "המפלגה שלך סוציאליסטית והיא תשלוט בך". ביידן: "המפלגה הדמוקרטית כעת היא אני והמצע שלה הוא זה שאני אישרתי". המנחה, כריס וולאס מרשת פוקס ניוז, החל לשאול את טראמפ: "הבטחת להחליף את אובמהקר ולא הצעת שום תוכנית חילופית". טראמפ התפרץ לדבריו, והוא התקשה להפסיק אותו כדי להשלים את השאלה. לבסוף השיב טראמפ: "אני משער שאני מתעמת איתו ולא איתך, אבל זה לא מפתיע אותי. אנחנו מורידים את מחירי התרופות; ביידן לא עשה זאת ב-47 שנותיו. אינסולין יהיה זול כמו מים. בקושי ניצחת את ברני סנדרס. אם פוקאהונטס [אליזבת וורן] לא הייתה פורשת יומיים קודם, לא היית מנצח".

ביידן: "כל מה שהוא אומר זה שקרים. לא אמנה את שקריו. כולם יודעים שהוא שקרן. בחרתם את האיש הלא-נכון למשרה הלא-נכונה בזמן הלא-נכון. עשרות מיליונים איבדו את הביטוח שלהם בגלל המיתון שלו". טראמפ: "אובמהקר גרועה ושיפרנו אותה". ביידן: "אין לו תוכנית לביטוח הבריאות. הוא הבטיח לשנות אותו מאז שנבחר ולא עשה זאת, כמעט כל דבר. אין לו מושג על מה הוא מדבר". ביידן קרא לצאת ולהצביע, טראמפ התפרץ לדבריו וביידן הגיב: "אולי תשתוק?". טראמפ: "47 שנים לא עשית דבר".

הקורונה: המתים, סין והחיסון

ביידן התייחס לקורונה: "אנחנו 4% מאוכלוסיית העולם ו-20% מהמתים. הוא אמר: 'זה מה שזה'. הסיבה היא שזה בגלל שאתה מה שאתה. אין לו שום תוכנית. הוא ידע בינואר שזו מגיפה קשה ולא הזהיר את הציבור. הוא אמר שלא רצה שניכנס לפאניקה; הוא נכנס לפאניקה. הוא אמר לנו איזו עבודה נהדרת עושה שי [ג'ינפינג]. הוא חיכה וחיכה, ועדיין אין לו תוכנית. עלינו לספק את כל ציוד המגן, להעביר את כל הכסף שהקונגרס אישר כדי לסייע לעסקים, לקרוא לחדר הסגלגל לשתי המפלגות כדי לעשות מה שצריך".

טראמפ הגיב: "אם היינו מקשיבים לך, המדינה הייתה נשארת פתוחה ומיליונים היו מתים. זו אשמת סין. אתה לא יודע כמה מתו ברוסיה, סין והודו. סגרתי את המדינה [בפני באים מסין] ואתה אמרת שאני גזען. אתה לא היית סוגר אותה במשך חודשיים נוספים. ד"ר [אנתוני] פאוצי אמר שהצלתי מאות אלפי חיים, מושלים דמוקרטים אמרו שעשיתי עבודה נהדרת. אנחנו במרחק של כמה שבועות מחיסון, הרבה פחות אנשים מתים. הדבר היחיד שלא עשיתי טוב הוא בגלל הפייק ניוז, הם מחמיאים לך ויוצאים נגדי; לא אכפת לי, כבר התרגלתי. עשית עבודה מחורבנת בשפעת העופות".

ביידן: "כמה מכם קמתם הבוקר והיה לכם מושב ריק ליד השולחן כי איבדתם קרוב משפחה לקורונה? מסיכות יכלו להציל חצי מהמתים. אני לא סומך עליו בנושא החיסון, וגם אתם לא. אנחנו סומכים על המדענים". ביידן האשים את טראמפ בהעלמת המידע הראשוני על הקורונה, "אם משום שהוא נכנס לפאניקה ואם בגלל שוק המניות". טראמפ עבר להתקפה אישית: "הוא סיים כמעט אחרון בכיתה שלו. אל תשתמש במילה 'חכם' אתי. 47 שנה לא עשית כלום".

טראמפ טען, שהוא עוטה מסיכה כאשר יש צורך. "אני לא עוטה מסיכה כמו שלו. הוא מדבר עם אנשים ממרחק של 100 מטר ומופיע עם המסיכה הכי גדולה שראיתי בימי חיי". ביידן: "המסיכה חשובה מאוד. ראש המרכז לבקרת מחלות אמר שאם היינו משתמשים בהן מאז מארס, היינו חוסכים 100,000 מהמתים". טראמפ אמר, שהוא עורך עצרות גדולות משום שאנשים רבים רוצים לשמוע את דבריו, בעוד איש אינו רוצה לשמוע את ביידן. בנוגע להתאוששות הכלכלית האשים ביידן, כי למעשה היא רק נחלתם של עשירי ארה"ב, בעוד מצבו של הציבור הרחב גרוע בהרבה. בנקודה זו הזכיר ביידן את חשיפת נתוני המס של טראמפ.

המיסים, המשרות והמשפחה

טראמפ הכחיש את הפרסום בניו-יורק טיימס, לפיו בשנים 2016 ו-2017 שילם מס הכנסה פדרלי בסך 750 דולר לשנה. הוא טען, כי שילם מיליוני דולרים בשנה, כולל שנה אחת בה שילם 38 מיליון דולר, ובשנה אחרת - 27 מיליון דולר. ביידן: "תראה לנו את דוחות המס שלך". טראמפ: "כאשר הם יהיו מוכנים". וולאס שאל את טראמפ האם יפרסם את דוחות המס שלו, אך טראמפ לא השיב. ביידן האשים, שטראמפ מנצל לרעה את חוקי המס, ולכן הוא יסגור פרצות אלו וישתמש בהכנסות כדי לסייע לשכבות החלשות. טראמפ: "למה לא עשית את זה? ב-47 חודשים עשיתי יותר ממה שעשית במשך 47 שנים, כולל תיקון הצבא המקולקל שנתתם לנו".

וולאס ציין, כי בשלוש השנים האחרונות של ממשל ברק אובמה נוצרו יותר משרות מאשר בשלוש השנים הראשונות של ממשל טראמפ. האחרון לא התייחס לנתונים אלו, אלא הזהיר שאם ביידן יהיה נשיא - המצב יהיה גרוע בהרבה. ביידן טען, כי טראמפ פוצץ את ההבראה שירש מממשל אובמה וזאת עוד לפני הקורונה. השניים התעמתו שוב ושוב בשאלה נתוניו של מי הם הנכונים.

טראמפ טען, כי הנטר ביידן - בנו של ג'ו ביידן - קיבל מיליונים מסין ורוסיה; ביידן הכחיש בתוקף ואמר שבנו לא עשה דבר שאינו כשורה. "הוא לא רוצה שאענה, כי הוא יודע שאגיד את האמת", אמר כאשר טראמפ שוב התפרץ לדבריו. וולאס: "אדוני הנשיא, תפסיק בבקשה". ביידן: "רוצים לדבר על ענייני משפחה? אני לא רוצה. על משפחתו אפשר לדבר כל הלילה. הנושא הוא העם האמריקני. הוא לא רוצה לדבר על מה שאתם, האמריקנים, צריכים". טראמפ ניסה להמשיך את דבריו כמעט בכוח, למרות שהזמן תם ולבסוף וולאס נאלץ להרים את קולו ואמר: "למה שאהיה שונה מכם? המדינה תקבל שירות יותר טוב אם תאפשרו זה לזה לסיים. אני פונה אליך, אדוני", אמר לטראמפ. טראמפ: "תגיד גם לו". וולאס: "אתה עושה את זה הרבה יותר". טראמפ: "גם הוא עושה את זה".

המתחים הגזעיים והאקלים

העימות עבר למתחים הגזעיים בארה"ב. ביידן אמר כי הוא מחויב לשוויון לכל האמריקנים - בעוד טראמפ איננו מחויב לכך. הוא האשים את טראמפ בכך שהוא מעודד גזענות וטען שלא עשה דבר כדי לסייע לאפרו-אמריקנים. טראמפ השיב, כי הוא משחרר אפרו-אמריקנים מן הכלא והוא מצליח בסקרים בקרבם הרבה יותר טוב מכל מועמד רפובליקני. עוד טען, כי 250 גנרלים בדימוס תומכים בו וכך גם כמעט כל אגודות השוטרים בארה"ב; "אתה אפילו לא מסוגל לומר 'אכיפת חוק', כי תפסיד את הקולות של השמאל הקיצוני. אתה לא מסוגל לומר דבר על חוק וסדר, ואתה מפחד אפילו לומר זאת". ביידן: "אני בעד חוק וסדר לצידו של צדק". בסיום הדיון בנושא זה, התעקש טראמפ להמשיך לדבר למרות שזמנו אזל, וולאס שאל האם ברצונו להחליף מקומות איתו - אך ללא הועיל. וולאס קרא לטראמפ לגנות את התומכים בעליונות לבנה, אך טראמפ נמנע מכך ודרש לפעול נגד השמאל הקיצוני.

וולאס שאל את השניים מדוע לדעתם עליהם להיבחר. טראמפ השיב: "עשיתי הרבה יותר מכל נשיא אחר, וזה למרות כל העלילות נגדי. לפני הקורונה הכל היה טוב, אבל עכשיו אנחנו בונים מחדש. בנינו מחדש את הצבא, יצרנו כוח חלל, אנחנו דואגים לאנשי הצבא לשעבר. מינינו 300 שופטים ואני מקווה שלושה שופטים לעליון, וזה חסר תקדים. ממשל אובמה הותיר 128 מקומות של שופטים לאייש".

ביידן השיב: "תחת הנשיא הזה הפכנו ליותר חלשים, יותר מפולגים, יותר עניים. אני תיקנתי את המיתון והוא יצר מיתון. הוא הבובה של [ולדימיר] פוטין"; וולאס נאלץ למנוע שוב מטראמפ לקטוע את ביידן. ביידן המשיך: "העשירים נעשו עשירים יותר, ואתם" - פנה לצופים - "קיבלתם פחות. יש יותר אלימות וזה במשמרת שלו". הוא פנה לטראמפ: "אתה אומר שהחיילים הם לוזרים; הבן שלי היה בעירק והוא ואנשיו היו גיבורים". ביידן התייחס לבנו המנוח בּוֹ, וטראמפ טען, כי הנטר ביידן נזרק מהצבא ולא הייתה לו עבודה עד שאביו המתנה לסגן נשיא. ביידן: "לבני הייתה בעיית סמים, כמו לרבים אחרים, והוא התגבר עליה ואני גאה בו". וולאס: "אני רוצה לדבר על נושאים יותר משמעותיים".

וולאס שאל את טראמפ לגבי דעתו על שינויי האקלים. הוא השיב, כי הסכם פריז [להפחתת גזי החממה] היה אסון מבחינת ארה"ב, וכי שריפות הענק הנוכחיות הן תוצאה של ניהול לא נכון של היערות. וולאס התעקש: "האם אתה מאמין שזיהום אנושי תורם לשינויי האקלים?". טראמפ: "כן, במידה מסוימת. אבל צריך לנהל יותר טוב. אם היו מנהלים את היערות טוב יותר, לא היו כאלו שריפות". הוא טען, כי ביטל צעדים של ממשל אובמה בנושא הזיהום, משום שהם גרמו בין היתר להתייקרות המכוניות. ביידן פרש את תוכניותיו בנושא האקלים אשר לדבריו ייצרו מיליוני משרות ואמר כי יחזור להסכם פריז הקורס ללא ארה"ב. "לטראמפ אין שום מושג במדינות חוץ", האשים.

יושרת הבחירות

הנושא האחרון בעימות היה יושרת הבחירות: "עד כמה אנחנו יכולים להיות בטוחים שהבחירות יהיו הוגנות ומה תעשו כדי להבטיח זאת?", שאל וולאס. ביידן השיב, כי יש לעודד את האמריקנים להצביע והדגיש, כי אין כל יסוד לטענותיו של טראמפ על זיופים בהצבעת דואר ("ככה הוא מצביע: יושב מאחורי שולחן רזולוט [בחדר הסגלגל] ושולח את הקול שלו לפלורידה"). הוא האשים, כי טראמפ מנסה להפחיד את הציבור שלא להצביע. "תבואו ותצביעו. אתם תכריעו. הצביעו, הצביעו, הצביעו. הוא לא יכול למנוע מכם". ביידן הכריז שיקבל כל תוצאה והוסיף: "הוא אינו מתחייב לקבל את התוצאה, אבל זה לא ישנה - כי אנחנו נקבל את הקולות. ההצבעה שלכם תקבע האם יהיו עוד ארבע שנים של שקרים".

טראמפ שב וטען, כי ממשל אובמה ריגל אחריו וניסה לבצע הפיכה נגדו, בידיעתו של אובמה. "תפסנו אותם, הכל מוקלט", טען. הוא גם שב על טענותיו בדבר זיופים בבחירות בדואר וש-40%-30% מן המעטפות הולכות לאיבוד במחוזות שונים: "זו תהיה הונאה בהיקף שעוד לא ראיתם". הוא הזהיר, כי ייתכן שהתוצאות לא ייוודעו במשך חודשים בשל ההצבעה בדואר. וולאס ציין, כי בבחירות האחרונות הצביעו 31 מיליון איש בדואר - רבע מכלל המצביעים - ושאל האם טראמפ סומך על בית המשפט העליון, עם רוב שמרני, כדי להכריע בבחירות. טראמפ השיב, כי הוא קרא ש-1% מן הקולות ב-2016 לא נספרו, וקרא לציבור להצביע בקלפיות. ביידן טען, כי אין אמת בדברים: "הוא מפחד מספירת הקולות". לדבריו, הוא מודאג מהכרעה בידי בית המשפט - ולא משנה מהו הרכבו.

וולאס שאל האם השניים יקראו לתומכיהם להתאזר בסבלנות בעת ספירת הקולות ויתחייבו שלא להכריז על עצמם כמנצחים בטרם יהיו תוצאות רשמיות. טראמפ אמר: "אם הבחירות יהיו הוגנות - אין לי בעיה. אם הבחירות יהיו מזויפות - לא אסבול את זה". ביידן השיב: "כן. יקח זמן לספור את כל הקולות". הוא העיר, כי החיילים מצביעים במשך שנים בדואר ואיש מעולם לא טען שיש בעיות בהצבעה זו בפרט ובדואר בכלל. טראמפ שוב התפרץ וביידן שוב אמר: "אין לו מושג מה שהוא אומר". הוא התחייב לקבל את התוצאות ולהיות נשיא של כל ארה"ב. וולאס סיים באומרו: "אלו היו שעה וחצי מעניינות".

תאריך:  30/09/2020   |   עודכן:  30/09/2020
איתמר לוין
+הדמוקרטיה האמריקנית בסכנה
17:46 30/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בעל הטור הבכיר מזהיר בצורה חריפה ביותר מפני ארבע שנים נוספות של טראמפ ומפני נסיונו לקעקע את תוצאות הבחירות אם ג'ו ביידן ינצח
(לערפל את התוצאות [צילום: פטריק סמנסקי, AP])
+עד כמה טראמפ וביידן דייקו
13:10 30/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בדבריהם של שני המועמדים היו אי-דיוקים, הגזמות וגם כזבים  ▪  בצורה בלתי מפתיעה, חלקו של טראמפ באמירות אלו היה גדול בהרבה משל ביידן
(טראמפ וביידן בעימות [צילום: פטריק סמנסקי, AP])
+העימות הזה היה מפחיד
07:54 30/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרמה בעימות הייתה נמוכה במיוחד, בעיקר באשמתו של טראמפ  ▪  הבעיה האמיתית היא שלוש נקודות בהן שתיקתו הרועמת של הנשיא עלולה להוביל לאלימות
(הכאוטי ביותר בהיסטוריה [צילום: חוליו קורטז, פטריק סמנסקי, AP])
עימות טראמפ-ביידן, 30.9.20 / NBC
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טראמפ: במשך 47 שנים לא עשית דבר; ביידן: שקרן ואין לו מושג מה הוא מדבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות בארה''ב 2020
המירוצים המודרניים לנשיאות ארה"ב הם עניין יציב: כאשר מועמד אחד מבסס יתרון, השני מתקשה לצמצם אותו בצורה משמעותית, במיוחד ככל שהבחירות מתקרבות. השנה אירעו שני דברים יוצאי דופן: הקורונה והמהומות הגזעיות. אבל בשבועות האחרונים שוב נרשמת יציבות בסקרים: 54% לג'ו ביידן, 46% לדונלד טראמפ. העימותים בין השניים, שהראשון בהם הוא מחר לפנות בוקר (30.9.20, 4:00 לפי שעון ישראל), הם ההזדמנות של טראמפ לצבור תאוצה – אבל חשיפת נתוני המס שלו בידי ניו-יורק טיימס נותנים לביידן נשק מצוין נגדו.
29/09/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
  • מרגרט סליבאן היא פרשנית התקשורת של וושינגטון פוסט. מאמר זה נכתב בחלקו בגוף ראשון וכך מובאים כאן עיקריו.

29/09/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
הפרסומים האחרונים של הניו-יורק טיימס על דוחות המס של הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, הביאו את מטה הבחירות של יריבו, סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, לפרסם מחשבון שמאפשר לציבור האמריקני לראות כמה מיסים שילם יותר מטראמפ.
28/09/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ארה"ב הודיעה השבוע, כי מבחינתה, כל הסנקציות שהטילה בעבר מועצת הביטחון על אירן ובוטלו בעקבות הסכם הגרעין, בתחומים של מכירות נשק, העשרת אורניום ופיתוח טילים, תקפות החל ב-19 בספטמבר. הממשל דורש מהקהילה הבינלאומית לציית לסנקציות, אף ש-13 חברות מועצת הביטחון התנגדו למהלך וגרסו שאינו בסמכותה של וושינגטון. כדי לממש את הדרישה, לקראת פקיעתו הצפויה של אמברגו הנשק על אירן ב-18 באוקטובר, הנשיא דונלד טראמפ חתם על שורת צווים שמשמעותם הטלת סנקציות ישירות ושניוניות על כל הגורמים "שלוקחים חלק בכל פעילות אשר תורמת מבחינה חומרית לאספקת אמל"ח או ציוד, למכירתו ולהעברתו, הן באופן ישיר והן באופן עקיף, מאירן אליה עבור שימושה או בשמה".
מותה של השופטת רות בדר-גינזבורג הגביר את חוסר הוודאות לגבי ההצבעה בבחירות הקרובות בארה"ב בעיצומה של מגיפת הקורונה, שכן ברור עוד פחות מאשר לפני כן כיצד יפסוק בית המשפט העליון אם וכאשר יגיעו אליו ענייני זכויות ההצבעה. השאלה האם הנשיא דונלד טראמפ יספיק להכניס שופטת שמרנית נוספת לבית המשפט עוד לפני 4 בנובמבר, מסבכת עוד יותר את התמונה – מנתח ניו-יורק טיימס.
25/09/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הגולים בתוך עמם ראויים להרבה יותר ממילים יפות, מחיבוק אמיץ, מהשתתפות בצער המציאות, הם ראויים להיחקק באותיות של זהב על דפי ספר הגבורה הישראלי
שלט בכיכר פלשתין בטהרן [צילום: ואחיד סלמי, AP]
איל השקס
האירנים שיגרו עלינו טילים, וזו עילה מוצדקת לסקירה על כלכלת אירן    ספויילר: לא כל כל מוצלחת    מהן בעיות היסוד של הכלכלה האירנית? מה קרה בכלכלת אירן בשנה החולפת? ומה קרה כלכלית מאז מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il