|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

פערי מחשוב בין בתיה"ד הרבניים לבתיהמ"ש

מרב מיכאלי: את הכספים שקיבלו לשיפור המערכת השקיעו במאגר חקירות יהדות צדדי ג' רל"ש הרב דוד לאו: "כשיש בעיה במחשוב, זו לא בעיה פרטית של בתיה"ד הרבניים, זה אומר שדיינים לא יכולים לתת החלטות"
26/10/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

ועדת החוקה דנה (יום ב', 26.10.20) בנושא מחשוב בתי הדין הרבניים הזהיר היו"ר ח"כ יעקב אשר מפני פערים הנוצרים בין בתי הדין לבין בתי המשפט ביחס למרוץ הסמכויות ודרש להציג מתווה התקדמות להנגשת מערכת בתי הדין לציבור.

"בתי הדין הרבניים נמצאים הרבה פעמים תחת מתקפה וכבר כמה שנים טובות יש שינוי באוויר והרבה רצון לשפר ורגישות לדברים שנמצאים תחת ביה"ד" אמר אשר. "יש פער גדול למי שנמצאים עם מערכות מקוונות. המערכות בביה"ד הרבניים בנויות רק על פקס ומייל ואין אפשרות להעברת מסמכים מקוונים, ולקביעת דיונים בצורה יותר מהירה. מרכז הדיון הוא איך הולכים לשינוי, לתוכנית שדרוג והחלפה של המערכת. אני לא רוצה שיהיה פער, לא בהרגשת האזרח שמגיע לבתיה"ד, עוה"ד וכל מי שמגיע לממשק זה מול בתי המשפט. אני רוצה לסגור פערים. חשוב לראות איך מנגישים את בתיה"ד לציבור, איך הופכים אותו לרלוונטי ולא יוצרים פער במרוץ הסמכויות".

ח"כ מרב מיכאלי (העבודה) טענה כי יש חוסר תום לב מקומם ובלתי נסבל בעמדת בתיה"ד בדיון. זאת משום שאת הכסף שקיבלו להשקעה במערכות השקיעו במאגר חקירות יהדות. "זה שמצבם בכי רע הוא מן הידועות אלא שאת הכספים שקיבלו לשיפור המערכת השקיעו במאגר חקירות יהדות צדדי ג', דבר שאין להם כלל סמכות לעשותו. על זה הלך הכסף. אנחנו מדינת חוק ובחוק אין להם סמכות. ככל שיש לנו כבוד להלכה, המדינה אינה מדינת הלכה ואין לבתיה"ד סמכות לעשות מאגר בירור יהדות צד ג'. בנוסף, הם לקחו לכך את הכסף שהיה אמור להיות מושקע במחשוב. עליהם לתת דין וחשבון לאן הלך הכסף", אמרה.

עודד פלוס, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, אמר בדיון כי הוקמה ועדה להשוואת תנאים בין בית המשפט לביה"ד. "בדיונים הגענו למסקנה שההשוואה צריכה להיעשות מול בית המשפט למשפחה שזו ערכאה מקבילה, אותם אנשים מגיעים אליהן. בחנו שורה ארוכה של נושאים - מספר שופטים, עוזרים משפטיים, מתמחים, תנאים פיזיים, משמר בית המשפט ומחשוב. נקודת המוצא הייתה שמצב בית המשפט יותר טוב מבתיה"ד למרות השירות הטוב. לא כל חברי הוועדה הסכימו לחתום על הדוח כך שחתמתי עם מי שהיו מוכנים וחתרתי לסיכומים תקציביים. בנושא משמר בתי המשפט, הצענו להשוות או להצטרף למערך השמירה בבית המשפט, מנגנון חזק ורציני ונתקלנו בהתנגדות מהנהלת בתיהמ"ש. עוד לא ידוע אילו מגבלות נוספות ישנן לצורך ההשוואה. כשקיימנו את הוועדה, נציגי לשכת עוה"ד השיבו שמערכת בתיה"ד למרות הקשיים, מתנהלת טוב יותר ממערכת בית המשפט. אנחנו רואים בקורונה הזדמנות להנגשה של שירותים מרחוק. נתחבר לכל מהלך כזה ונתמחר אותו".

אורי אהרונסון מנהל מערכות המידע בבתיה"ד הרבניים: "יש בעיה שאנחנו סוחבים מ-2018, מבחינת הנגשת שירותים עשינו המון בשנה האחרונה. אנחנו מגישים בקשות דרך אתר gov.il".

קובי כהן, ראש מנהלת מערכות המחשוב של בתיה"ד הרבניים: "מרבית השירותים ניתנים דרך אתר האינטרנט של בתיה"ד הרבניים. בשנה האחרונה לאור משבר הקורונה נעשתה פעילות אדירה למרות המחסור הכספי והאתר שודרג. מאוד חשוב שהפעילות הזו תימשך לטובת האזרחים ועוה"ד. מערכת רשת הדיינים אפשרה לעובדים רבים לעבוד מהבית ולכן חל עומס משמעותי על הרשת של עבודת הדיינים. סביבת בתיה"ד ישנה, הוקמה לפני כמעט 12 שנים והיא מהות הבעיה, היא זו שקרסה.

"אני צועק בשנה האחרונה מול החשבות, מנכ"ל האוצר ואגף התקציבים, היחס לבתיה"ד אני מקווה שהוא לא בגלל תדמית בתיה"ד. צריך היה לראות שיש פה צורך אמיתי מול משרדי הממשלה".

רפאל אלטמן, ראש לשכת נשיא ביה"ד הגדול הרב דוד לאו: "כשיש בעיה במחשוב, זו לא בעיה פרטית של בתיה"ד הרבניים, זה אומר שדיינים לא יכולים לתת החלטות, שפסקי הדין לא מתקיימים וזה אומר שהמערכת קרסה כשיש מסרב גט שמנסה לברוח מן הארץ. התקלה האחרונה הייתה הקש ששבר את גב הגמל. לאורך כל השנים יש תלונות ובעיות אך בקריסה הגדולה בחודש וחצי האחרונים צפות כל הבעיות".

"נשיא ביה"ד הרב לאו שלח מכתב לכל הגורמים. רק אתמול הגיעה תשובה מחברת טלדור שאומרת שכל הבעיות ידועות ואין צפי לטיפול. המשמעות היא שדיינים לא יכולים לתת החלטות. הפתרונות חייבים להימצא".

משה גורט, לשכת מנהל בתי הדין: "בסגר הראשון גם בבתי המשפט לא היו יכולים לפתוח תיק מרחוק. בתיה"ד כן נתנו יכולת לפתוח תיק מרחוק באתר האינטרנט בצורה ברורה ופשוטה. אנשים פעלו ועשו זאת. אחרי שבתי המשפט ראו שזה פועל הם נתנו אישור לפתיחה מרחוק בלי הגעה פיזית, כך שבעניין זה מצבנו יותר טוב. אנחנו בתהליך פיתוח של פתיחת תיק מרחוק בעניין גירושין. הבעיה היא שתיק גירושין הוא מאוד מסובך ונושא גבית הכסף מסתבך כך שגם אצלנו וגם בבית המשפט עוד לא ניתן לעשות זאת. אנחנו בשלב האחרון של הפיתוח ואני מאמין שנסיים בתוך חצי שנה".

הוא ציין כי מתוכנן מעבר לניהול תיק דיגיטל: "מדובר על מוצר מדף שכבר קיים בבית המשפט באנגליה, בדרא"פ והתהליך נעצר כי הגענו ל-2020 עם תקציב מימון מאוד נמוך".

הרב מאיר כהנא יו"ר נציגות הדיינים: "הצפי לסיום תיקון המערכת הוא חודשיים כך שהוצאנו מכתב לדיינים לדלל דיונים כדי לא לעמוד במצב בו יש קריסות נוספות. עוד לפני הקריסה, אנחנו חווים כבר שנה וחצי תקלות חוזרות".

ליאור אשכנזי מנהל אגף בכיר טכנולוגיות במשרד לשירותי דת: "מערכות בנות 12 שנים הן מערכות מיושנות כשהטכנולוגיות מתעדכנות כל חצי שנה. חוסר תקציבי הוביל לכך שאנחנו לא נותנים שירות. זה אירוע קשה ביותר שלא נותן שירות לדיינים ומחייב טיפול שורש. יש צרכים שלא נמצאים בסדר היום הממשלתי ולצערי אנחנו מרגישים את זה יומיומית בכלל המשרדים הקטנים שתקציבם רעוע וחיים על עודפים".

עו"ד יוסי ויצמן המשנה לראש לשכת עוה"ד: "עבור ציבור גדול של עו"ד שעוסק בתחום וצריך לקבל שירות מבתיה"ד, מערכת שנופלת זה סיוט מחשובי, וזה פוגע בכל אזרח במדינה שלא מסוגל לקבל פרוטוקול בזמן, לראות את התיקים, כדי להוציא צו בקשה דחופה צריך לחפש אב בית דין. יש מערכת משפט נוספת של בתי המשפט שעובדת תחת 'נט המשפט', מערכת חזקה שעובדת, ניתן להגיש חומרים 24 שעות ביממה. למה של כל המערכות המשפטיות יהיו תחת אתר אחד? ימי הקורונה הוכיחו כמה מערכת מחשוב אינה פריבילגיה".

יפתח עשהאל ממשרד האוצר: "מדינת ישראל מבינה את חשיבות הנגשת המערכות. התקציב הוקצה ואנחנו מחכים שבתיה"ד יוציאו את המכרזים".

יו"ר הוועדה ח"כ אשר סיכם את הדיון: "חייבת להיות השוואה מוחלטת בשירות שניתן לאזרחים בבית המשפט משפחה ובבתיה"ד. ככל שזה קשור בוועדה אפעיל את כל הלחץ, הוועדה רואה את העניין הזה כצורך ויש רצון להשתדלות של המערכת לעשות את המקסימום. נערוך מעקב ונקבל לידינו את הדוח המסכם של עבודת המשרד לשירותי דת בעניין.
הוועדה קוראת לאגף החשבות במשרד האוצר לשחרר תקציבים מוקדם ככל שאפשר, את מעורבות מנכ"ל משרד הדתות ודיווח אחת לשבוע שבועיים מה מתקדם ומי תוקע את הדברים. זה חלק מהפיקוח הפרלמנטרי.

"אני רוצה שלמשתמשי הקצה תהיה הרגשה לפחות כמו בבית המשפט אם לא יותר. יש לשם עוד דרך ארוכה ויודעים להתיש אותנו אך נפנה יחד עם יו"ר ועדת הכספים גפני לשר האוצר לקדם את תוכנית הפיתוח הזו.

"יש פה ניסיון שנתקל הרבה זמן בבעיות ביורוקרטיות - דרישת החש"כל ללכת על מכרז גדול להביא את בתיה"ד לרמה נאותה, שחולק לספקים קטנים שגם מכרזיהם תקועים ולא מתקדמים.
אנחנו לא בוועדת כספים אבל תפקידנו בוועדת חוקה לגרום לכך שבתיה"ד יהיו נגישים, איכותיים ואפקטיביים ולא יכול להיות מצב בו מסיבות כאלו ואחרות הדברים נראים אחרת והתוצאה הסופית היא הבדל גדול בין תפקוד בית המשפט לבתיה"ד למרות מאמצים בלתי נלאים של בתיה"ד לעשות את המקסימום אך כשאין כלים מחשוביים אין יכולת לקיים זאת".

תאריך:  26/10/2020   |   עודכן:  26/10/2020
עידן יוסף
+"מ-200 אלף עובדי מסעדנות נותרו 40 אלף"
00:14 27/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תומר מור - ממובילי מאבק המסעדות: "כמה אפשר להגיע לוועדות ולשמוע אותן תשובות? בכוח אתם מובילים שאנשים יעבדו בשחור"  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "מסעדנים דיברו בוועדה מדם ליבם אבל למשרד הבריאות לא היה חשוב לתת להם תשובות"
(רותי תבור. אני לא מהלוזרים [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
+מצברים מוברחים לשטחים, ומשם לנחלים
18:40 26/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גלעד אך, ישראל ירוקה: יש עשרות דוגמאות מתועדות מחצי השנה האחרונה של מצברים משומשים שמוברחים ליו"ש, מפורקים באתרים פרטיים תוך זיהום הקרקע והמים, חוזרים לישראל ומכאן לייצוא  ▪  המשרד להגנת הסביבה: לא נותנים אישור ייצוא למדינות מתפתחות
([צילום: FREEPIK])
+תמותת התינוקות הערבים כפולה מאשר יהודים
18:36 26/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות הפסיק תוכנית להכשרת אחיות ערביות  ▪  יו"ר הוועדה לזכויות הילד: "לכלול בכל תוכנית חומש תקציב ייעודי לבריאות הציבור הערבי"
([צילום אילוסטרציה: לע"מ])
+פרץ: הממשלה תכיר בשלושה ישובים בדואים
18:35 26/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר עמיר פרץ בדיון הראשון של ועדת המשנה לשיפור מצב האוכלוסייה הבדואית בדרום: "שלושה ישובים בדואים - עבדה, רחמה וחשם זנה - יוכרו בקרוב ככפרים מוכרים. כן תוקם עיר בדואית חדשה, על-שבטית"
([צילום: לשכת השר פרץ])
+מנכ"ל משרד הרווחה נגד ארגון 'כוח לעובדים'
17:16 26/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אביגדור קפלן: "לא נשלוף את הכיס העמוק של המדינה לטובת סחטנות של כוח לעובדים"  ▪  "מפעילים כוח מוגזם והשמצות חסרות שחר נגד עובדי המשרד- כולל אותי"
(מיכל שיר, משה אבוטבול, קטי שטרית, קארין אלהרר [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
+"בסוף הקורונה הגיעה לישראל מבחוץ"
16:10 26/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
פרופ' גרוטו נטש את הדיון לאחר חילופי דברים בנושא הפעלת הצימרים  ▪  היו"ר מרגי: ההתנהגות הזו אינה מקובלת, אם לא אז שייקח חופשה או יצא לחל"ת"  ▪  ח"כ חיים כץ בוועדת העבודה והרווחה: להחמיר את העונש לשבים לישראל המשקרים לגבי שהייה במדינות אדומות
(פרופ' גרוטו בדיון בוועדת הכלכלה [צילום: מסך])
[צילום: ערוץ הכנסת]
+ ג'נין ג'נין - עלילת דם ויש למנוע הקרנתו והפצתו
14:52 26/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עו"ד ישראל כספי: "מבקשים מהוועדה כי תקרא ליועץ המשפטי לממשלה להגיש השלמה לעמדתו בה יקרא למניעת הקרנה והפצה של הסרט"  ▪  אמו של החייל שנפל בקרב: "לעולם לא אראה את עמית אבל אלחם על שמו וכבודו"  ▪  יובל אלבשן: "אין כאן עניין של חופש ביטוי"
עו"ד ישראל כספי [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פערי מחשוב בין בתיה"ד הרבניים לבתיהמ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
בדיון ועדת העבודה, הרווחה והבריאות על סכסוך עבודה ב"עמותת אותות" המסייעת לבני נוער וצעירים מאוכלוסיות קצה, התייחס מנכ"ל משרד הרווחה והשירותים החברתיים, אביגדור קפלן בחריפות לצעדים שנוקט ארגון כוח לעובדים המייצג את עובדי העמותה במאבק להעלאת שכרם: "אנחנו מספקים שירותים ללמעלה מ-30,000 דיירים במסגרות חוץ ביתיות שונות וכל המפעילים מקבלים את אותם תעריפים, שמתעדכנים עם כל הסכם קיבוצי כללי או עליית שכר גורפת, לא על-פי הסכמים קיבוציים מקומיים.
26/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי יזם (יום ב', 26.10.20) דיון על מצב התיירות בישראל ובירך בירך על איי התיירות הירוקים. "חייבים לאפשר חידוש תיירות הפנים והחוץ, כמובן מתוך זהירות ומתינות ולא כפי שהיה בגל הראשון. אבל מדובר באחד ממנועי הצמיחה של המשק וצריך להתחיל את המתווה. צימרים זה אחד הדברים שלא ברור למה מתעכבים, וכך גם הכנת מתווה לכניסת תיירים לישראל", אמר ח"כ מרגי.
26/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון, קיימה (יום ב', 26.10.20) דיון מהיר בנושא "מאבק נציגי הלוחמים והמשפחות השכולות של הקרב בג'נין נגד הסרט 'ג'נין ג'נין'". הדיון התקיים ביוזמתו של ח"כ אלעזר שטרן ונוהל ע"י ח"כ גדעון סער.
26/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים החליטה (יום ב', 26.10.20) כי עמותת המיסיון 'המצפה לישראל' והעמותה המשיחית 'יחד רמת השרון' אינן זכאיות להטבות במס על תרומות ולעניין מיסוי מקרקעין נוכח כך שפעילותה נמצאת במחלוקת ציבורית עמוקה.
26/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יחידת כת"ף - יחידת הכנסת לתיאום הפיקוח הפרלמנטרי, מתפרקת אחרי שלוש שנים בלבד מאז שקמה. ל-News1 נודע כי ההחלטה על כך נפלה לנוכח כשלונה של היחידה במילוי ייעודה - תיאום פעולות הפיקוח של הכנסת על הממשלה.
26/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
סיפור הרחפנים הוא סיפור חדש, גם השאלה במה היו מצויידים אותם הרחפנים, האם היו מצויידים בנפצים או בדומיהם, מטרידה מאד
דרור גרין
דרור גרין
הרהור על שיר עגום ביותר מאת דן פגיס    את השיר 'הקרב' קראתי בספר 'שנים-עשר פנים'    הכותרת 'הקרב' אינה מתאימה לשיר, שאינו מתאר קרב אלא תהלוכה של מתים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il