|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

ועדת הכספים לממשלה:

"100 מיליון שקל ומיד למאבק באלימות נגד נשים"

תוכנית למניעת אלימות כלפי נשים הייתה אמורה להיות מתוקצבת במסגרת תוכנית חומש, משנת 2017 ב-50 מיליון שקל בכל שנה, מה שלא קרה בפועל במשרד האוצר טענו כי התוכנית עברה ללא תכנון תקציבי, וכי לשנת 2020 הוקצבו עבור משרד הרווחה 50 מיליון שקל, כאשר בכוונת המשרד להכניס סכום זה לבסיס התקציב כשיגובש תקציב סדור
24/11/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

ועדת הכספים קיימה (יום ג', 24.11.20) "דיון מהיר" בנושא: תקצוב מיידי לתוכנית למניעת אלימות כלפי נשים, במסגרת ציון יום האלימות כלפי נשים. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני פתח את הדיון: "אנחנו במסגרת דיון מהיר, החברים מעלים כי היה תקצוב לעניין שככל הנראה לא הגיע ליעדו, במקביל אנחנו רואים שהאלימות נגד נשים הולכת ומחריפה מיום ליום".

ח"כ יואב סגלוביץ': "המציאות בלתי נסבלת בתקופת הקורונה בייחוד. יש כאן עלייה במספר הפגיעות. אני מבקש לא לאשר הסטות מהאושר עד שיסכימו לאשר תקציב לנושא הזה. שתהיה התחייבות ש- 50 מיליון שחייבים ל-2021 אכן יגיעו, ולא נחכה להפגנות. אם הקטסטרופה מתרחשת מול עינינו, בוא נפתור אותה עכשיו".

ח"כ עודד פורר: "אלימות במשפחה היא רעה חולה במציאות הישראלית. לא צריך להיות מדען טילים כדי להבין שכשאתה סוגר אנשים בבית יש לחץ כלכלי, הילדים לא הולכים לבית הספר וסיר הלחץ הזה עולה. עלייה של מאות אחוזים בפנייה למרכזי הסיוע, עלייה דרמטית בתלונות שמוגשות. ישבה מדינת ישראל ב-2017 ובנתה תוכנית חמש שנתית למלחמה בזה. האמירה של משרד האוצר היא שקיבלנו את ההחלטה בלי תקציב. מדינת ישראל אישרה תוכנית שהעלות שלה 250 מיליון, בלי תקציב".

ח"כ עאידה תומא סולימאן: "50 מיליון לשנה אמורים לכלול גם פיתוח תוכניות באוכלוסייה הערבית, כך שאפשר להבין עד כמה הכסף קטן והזוי לחשוב שאפשר להילחם בעזרת כל כך מעט כסף בתופעה".

ח"כ קרן ברק: "צריך הרבה יותר כסף. אחרי כל ההבנה שהאלימות הולכת וגואה, ואיש לא מניח תוכנית שתעצור אותה באופן אקטיבי. אם כבר הגיעו לאותה תוכנית, שיישמו אותה. צריך הרבה יותר כסף".

ח"כ מרב מיכאלי: "עד שסוף-סוף ממשלת ישראל הואילה להקים ועדה בין משרדים למאבק באלימות נגד נשים, היא לא סיימה לתקצב אותה וליישם אותה. מכיוון שבמצב הקורונה המצב החמיר, באנו לבקש תקציב מיידי".

ח"כ תמר זנדברג: "אין זמן יותר נכון מעכשיו, כשהמגפה פוגעת בתוך הבתים המסוכנים והאלימים, כדי לקיים את ההבטחה הזו. הכסף הזה נחוץ עכשיו להצלת חיים של אותן נשים. צריך בסוף הדיון להעביר את הכסף הזה".

ח"כ אימאן ח'טיב יאסין: "מתוך אחוז הרציחות במדינה, כ-70 אחוז זה נשים ערביות. כי אין תוכניות. הגיע הזמן שנצא לפעולה. שאין לנשים לאיפה ללכת, כשיש משבר כלכלי והחברה הערבית נושמת את העוני והלחצים כל הזמן, למה מצפים?".

רפרנט רווחה באוצר, נתנאל אושרי: "החלטת הממשלה מ-2017 עברה ללא תקציב. נשארנו עם אמירה עקרונית. בסוף 2018 התקבלה החלטת ממשלה נוספת, הפעם תקציבית, להוסיף 20 מיליון נוספים וכרגע חמישים מיליון נמצאים ברווחה. השנה הקרובה הולכת להיפתח בתקציב המשכי והמשמעות היא שאנחנו כנראה נבנה את התקציב על בסיס מה שקרה ב-2019, כשהיו 30 מיליון. ככל שיעבור תקציב, הכוונה היא להכניס את ה-50 לבסיס התקציב. זו המחויבות שלנו לפי החלטת הממשלה ואנחנו מתכוונים לעמוד בה. במצב המשכי, אנחנו עובדים בשת"פ מלא עם משרד הרווחה ומתקצבים לפי סדר העדיפות הממשלתיות. אני משוכנע שבשלב כזה של השנה תוספת כזו גדולה לא תוכל להגיע לשטח. גם בתוכנית המקורית דובר על 50 מיליון שקל מדי שנה".

ח"כ גפני: "אתה מעלה בדעתך שנאשר את התקציב בלי שייכלל בו הכסף? אל תכינו תקציב לתוכנית הזו עם 30 מיליון שקל, הוא לא יעבור".

אושרי: "הכוונה להכניס את ה-50 מיליון שקל לבסיס התקציב, ההתייחסות שלי הייתה למצב של תקציב המשכי. אנחנו עובדים בשת"פ עם משרד הרווחה".

בתום הדיון דרש יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני מהאוצר להעביר 100 מיליון שקל לתקצוב התוכנית, בנוסף להסדרת התקצוב השנתי לתוכנית בבסיס התקציב: "הייתה תוכנית של 250 מיליון שקל שלא מומשה, אנחנו כעת בתקופה בה יש גאות והתעצמות נוראית של אלימות, שלצערנו מגיעה גם לרצח של נשים, ומדינה מתורבתת נורמלית הייתה מתייחסת לזה אחרת. הממשלה צריכה לקבל החלטה חדשה שתתאים לעניין הזה. הוועדה מחליטה שעליכם להעביר 100 מיליון שקל, שיתנו מענה בין היתר לתקנים הדרושים למאבק הזה. לא יכול להיות שנעמד מנגד. אני דורש להעביר בטווח המידי 100 מיליון שקל שיכסה את המשך התקצוב, שיכסה את התקנים במשרד העבודה והרווחה, במשרד הבט"פ, שיטפל בחברה הערבית, אנחנו מבקשים שהתוכנית תצא לפועל. ברגע שתעבירו תקציב, יכול להיות שנבקש הגדלה במסגרת בסיס התקציב, אבל בוודאי שאם לא יהיו 50 מיליון שקל, לא נאשר אותו. אנחנו לא חברה של קניבלים. רציחות ואלימות, לא בא בחשבון. אתם לא שילמתם. מישהו ייתן את הדין על הדבר הזה".

בהמשך היום אישרה הוועדה את התקנות המסדירות את פעילות ועדת הערער לעניין מענקי עידוד תעסוקה במסגרת משבר הקורונה. התקנות מסדירות את הליכי הערערים אשר יוגשו לפי חוק מענק לעידוד תעסוקה, במסגרת משבר הקורונה - המענק מוענק למעסיקים שהחזירו עובדים מחל"ת או קלטו עובדים חדשים בתקופות שנקבעו בחוק.

ההליכים צפויים להתקיים בעיקרם באופן מקוון, נוכח מגבלות הקורונה ובמטרה להנגיש את התהליכים לציבור הרחב.

במהלך הדיון הציג עו"ד האני ואקד, שעומד בראש בית הדין לעניין שירות התעסוקה - קורונה, שבמשרד המשפטים, כי הוגשו עד היום 172 ערערים בנוגע ל-4,042 עובדים, בהיקף של כ-30 מיליון שקל.

עוד הציג ואקד כי כ-89 אחוז מהערערים הוגשו מצד מעסיקים שפספסו את המועד המקורי להגשת הבקשה לקבלת המענק - 143 ערערים נוגעים לכך. חלק ניכר מערערים אלה צפוי לקבל מענה בחקיקה שמקדמת הוועדה לעניין הארכת מועדים, במסגרתה צפויה ארכה למעסיקים שלא הספיקו להגיש את הבקשה למענקי עידוד תעסוקה עד תום המועד המקורי.

תאריך:  24/11/2020   |   עודכן:  24/11/2020
עידן יוסף
+אושרו הצע"ח נגד אלימות כלפי נשים
10:56 25/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוועדה התכנסה לישיבה טלפונית כדי לאשר את ההצעות, והן יעלו בהמשך היום לאישור בקריאה טרומית במליאת הכנסת
(ועדת השרים לענייני חקיקה [צילום: המשרד לשוויון חברתי])
+תקופת הזכאות למענק אבטלה של 2,000 ש"ח הוארכה בשבועיים
10:13 25/11/20  |  מירב ארד
ועדת הכנסת אישרה תיקון להסכם שנחתם בין משרד האוצר לביטוח הלאומי שהעניק מענק של 2,000 שקלים למי שנמצא באבטלה ממושכת, שמאריך את תקופת הזכאות עד ה-30 באוקטובר.
+היקף הנשים בלחימה עלה פי 1.5 בשש שנים
01:06 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היקף הנשים המשרתות כפקידות ירד ב-25% - כך דיווח צה"ל לוועדת החוץ והביטחון  ▪  הוועדה קוראת לוועדה בראשות מפקד מז"י לבחון פתיחתם לשירות נשים של כל מקצועות צה"ל
([צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+מנכ"ל משרד התחבורה שופך צוננין על המטרו
00:51 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לטעמו של עופר מלכה, טעות לשים את כל כובד משקל התכנון התחבורתי בישראל על מיזם זה  ▪  האוצר: המטרו עבר בדיקת כדאיות כלכלית משמעותית, ולכן משרד האוצר פועל ככל הניתן לקדמו  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת מדינה קורא להקים ועדה מיוחדת בכנסת לנושא המטרו
(עופר מלכה [צילום: משרד התחבורה])
מנכ''ל משרד התחבורה עופר מלכה
+נפגעי הטרדה מינית ערבים ממעטים לדווח למשטרה
23:05 24/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשנה אחת היו 899 פניות חדשות בשפה הערבית לקו החרום  ▪  נשים ערביות חוששות לאבד את מקור פרנסתן כתוצאה מהגשת תלונה על הטרדה במקום העבודה  ▪  בנוסף, קיים אי-אמון במערכת החוק ותפיסות לגבי הטרדה מינית הרווחות בתוך החברה הערבית
([צילום: בילאל חוסין/AP])
+הליכוד: שני חיילים נספו וגנץ מדלג בין אולפנים
21:13 24/11/20  |  עידן יוסף
תגובה חריפה במיוחד מצד הליכוד לראיונות של גנץ: "בני גנץ לא בוחל באמצעים. מצער שהוא מדלג בין אולפנים בראיונות פוליטיים ביום שבו נספו שני חיילי צה״ל בתאונה קשה, ומצער שהוא עושה שימוש פוליטי חסר תקדים בצה״ל כדי להקים 'ועדה תפורה' שהוא התנגד להקמתה רק לפני ארבעה חודשים ושבראשה העמיד אדם שקבע לפני שנה וחצי ש'נתניהו צריך להתפטר'. אף שר ביטחון לא התנהג בצורה שערורייתית כל כך".
+גנץ: אתמודד גם בבחירות הקרובות
21:11 24/11/20  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן בני גנץ התראיין לערוצים 12 ו-13. בין היתר הודיע: "אתמודד גם בבחירות הבאות בראשות כחול לבן". עוד מדבריו: "לא אסכים לוותר על הרוטציה (עם נתניהו)"; "ניסנקורן שר משפטים מעולה"; "יש 'מידעים' חדשים בפרשת הצוללות שכדאי לבדוק".
+בכחול לבן יוזמים שורת הצעות חוק ליברליות
20:32 24/11/20  |  עידן יוסף
בכחול לבן עומלים על קידום שורה של חוקים ליברליים לפני פיזור הכנסת כמו חוק הפונדקאות או חוקים אחרים למען הלהט"ב. חלק מחברי הסיעה סבורים שחייבים לקדם אותם בהקדם האפשרי, אבל יו״ר המפלגה גנץ עוד לא נתן אור ירוק (חדשות 12).
+סקרי הערוצים: גוש הימין מקבל 68-64 מושבים
20:29 24/11/20  |  עידן יוסף
סקר כאן 11 (קנטאר מדיה ישראל): הליכוד 31; ימינה 21; יש עתיד-תל"ם 17; הרשימה המשותפת 11; כחול לבן, שס, ישראל ביתנו 9; יהדות התורה 7; מרצ 6. בסקר זה מקבל גוש הימין 68.

סקר רשת 13 (קמיל פוקס): הליכוד 27; ימינה 23; יש עתיד-תל"ם 20; הרשימה המשותפת 12; כחול לבן 10; ישראל ביתנו 8; שס, יהדות התורה 7; מרצ 6. בסקר זה מקבל גוש הימין 64.
+מחיר מוסכם מראש במונית יביא לקריסת הפיקוח
19:34 24/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מספר הפקחים נמוך ואין דרך לדעת שלא תתקיים הפקעת מחירים  ▪   ▪  נהגי מוניות: המונה משמש חסם לישומונים ולנהגים פרטיים להיכנס לענף, במקום הקיימים  ▪  יו״ר ועדת הכלכלה: ״סוגיית המוניות צריכה להיכנס לאסדרה מוסדרת"  ▪  מנכ״ל משרד התחבורה: ״יש להתקדם לעידן הדיגיטלי, המשרד עובד על מודל״
"משרד התחבורה מתנהל באיטיות"
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"100 מיליון שקל ומיד למאבק באלימות נגד נשים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יצא המרצע מהשק
25/11/20 19:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 24.11.20) בבחינת "הנגשת אמצעי תשלום דיגיטליים, עם מחיר ידוע מראש, בנסיעה במונית". הדיון התקיים לבקשת חברי הכנסת משה אבוטבול, אנדרי קוז'ינוב ואנטאנס שחאדה, שהסבירו כי משרד התחבורה אוסר על שימוש בישומונים המאפשרים הזמנת מונית עם מחיר נסיעה ידוע מראש, ואף מנהל חקירות נגד נהגים וחברות המציעות שירות כזה. חברי הכנסת ביקשו לבחון את הטענות ולהביא להנגשה של השירות, לאור הצורך בקידום מדיניות התומכת בהגברת תחרות והורדת יוקר המחיה.
24/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ג', 24.11.20) את בקשת הממשלה לתקן את תקנות הקורונה העוסקות בהגבלות על פעילות התחבורה הציבורית. לפי התיקון שאושר, הקיבולת באמצעי התחבורה הציבורית תעלה מ-50 ל-75 אחוז. עם זאת, במהלך הדיון ביקש היו"ר יעקב מרגי לדעת כיצד יעבוד ההסדר החדש, אך לא קיבל תשובות ברורות. בהתייחס לכך אמר מרגי כי משרד התחבורה, ובמיוחד משרד הבריאות, לא הגיעו מוכנים לדיון. הוא הוסיף כי התקנות בתוקף עד ה-10 בדצמבר, וביקש עד אז להגיע לוועדה עם תשובות ברורות בדבר ההסדר החדש.
24/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
"סיעת ימינה הודיעה על תמיכתה בהצעת החוק שלו לפיזור הכנסת ביום רביעי הבא" - כך כתב (יום ג', 24.11.20) ראש האופוזיציה יאיר לפיד בחשבון הטוויטר שלו. הוא הוסיף: "אם כחול לבן יצביעו בעד - נוכל להחליף את הממשלה הכושלת הזאת בממשלה שתטפל במיליון מובטלים ובעסקים הקורסים".
24/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
על-פי הערכות במערכת הפוליטית, הבחירות הכלליות הבאות צפויות להתקיים ב-23 או ב-30 במרס 2021. זאת, לנוכח התנהלות כל הגורמים הבכירים של המערכת הפוליטית בימים האחרונים.
23/11/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לקידום עסקים קטנים ובינוניים עסקה (יום ב', 21.11.20) בהעדפת עסקים קטנים ובינוניים במכרזים של המדינה, בניסיון למצוא כל דרך לסייע להם על-רקע משבר הקורונה. יו"ר הוועדה קרן ברק פתחה את הדיון עם הנתון המדאיג, שרק החריף בעקבות משבר הקורונה, והוא מספר העסקים הקטנים שנפתחים ונסגרים בשנה רגילה העומד בין 40 ל-50 אלף עסקים. לדבריה, בעקבות משבר הקורונה צפויים להסגר מעל ל-100 אלף עסקים קטנים – פי 2 משנה רגילה.
23/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
יואב יצחק
יואב יצחק
חברת אלביט מערכות, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה בתל אביב ובוול סטריט, היא אחת החברות הגדולות בישראל    שוויה על-פי מחירי הבורסה מגיע ל-32.7 מיליארד ש"ח    מידע שהגיע ל-News1 מלמד על ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il