שלומי נתיב, שהועסק כאיש מכירות בקבוצת ג'רוזלם פוסט שבשליטת אלי עזור, טוען, כי פוטר לאחר שסירב להמשיך להטעות את לקוחותיה. נתיב עסק במכירת שיעורי אנגלית טלפוניים בחברת ג'רוזלם פוסט Lite Talk. הוא תובע מהקבוצה 700,000 שקל.
בתביעה, שהגיש (3.3.21) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, אומר נתיב, כי חבילות הלימוד שהוצעו ללקוחות היו מותאמות לפי כמות שעות שיחות מסוימות למשך שנה. אולם החברה הנחתה את נציגיה לומר ללקוחות, וכי ניתן יהיה להמשיך את השיחות עד שנה וחצי, כל עוד לא תמו מכסת השעות והשיעורים שסוכמה עימם. אלא שבפועל, השיעורים נפסקו לאחר שנה בלבד. לדברי נתיב, עובדה זו נודעה לו רק בדיעבד, משיחות עם לקוחות זועמים שטענו להפרת התחייבות מצד הקבוצה.
לטענת נתיב, כאשר גילה בשנת 2019 שהחברה אינה עומדת בהתחייבויותיה כלפי לקוחותיה, הוא פנה אל מנהליו בדרישה להפסיק את ההטעיה. בעקבות זאת, החלו מנהליו להתעמר בו ולהפלות אותו לרעה ביחס לנציגים אחרים בחברה, והמנהל אף איים עליו לא אחת, כי "יעיף אותו" אם ימשיך לומר ללקוחות החברה שהמנוי מסתיים לאחר כשנה ולא לאחר שנה וחצי. התוצאה הייתה, שמספר השיחות שהועברו לטיפולו היה נמוך יותר וכך הורעו תנאי שכרו.
לטענת נתיב, הוא פוטר לאחר 3.5 שנות עבודה, בגיל 66 - סמוך לגיל הפרישה. הנימוק היה שאינו עומד ביעדי המכירות, אך לטענתו הדבר נבע כאמור מהתעמרות מנהליו לאחר שדרש להפסיק את הטעיית הלקוחות. עוד אומר נתיב, כי לא נערך לו שימוע אמיתי כחוק. הוא דורש פיצויים על
פיטורים בניגוד לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה, אי-עריכת שימוע, אובדן הכנסה עד גיל הפרישה ועוגמת נפש. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אבי גנון וליאת פייגל, וטרם הוגש כתב הגנה.