|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

"תמיד בצנעה ותמיד במקצועיות"

ראש המל"ל בפרידתו מוועדת החוץ והביטחון: "המאזן האסטרטגי חיובי אך שברירי ומרובה אתגרים. בלימת אירן צריכה להישאר יעד בעדיפות עליונה"
09/08/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

אירוע פרידה (יום ב', 9.8.21) מראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, בוועדת החוץ והביטחון. בן שבת יסיים את תפקידו בשבוע הבא.

יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, בירך תחילה את ראש המל"ל בשם כלל הוועדה ואמר: "זכות הייתה לנו כוועדת החוץ והביטחון לפעול מולך הן כראש המל"ל והן בתפקידיך הקודמים בשירות המדינה. רוח מנהיגותך עברה כחוט השני אצל הנציגים שנשלחו מטעמך להופיע בפנינו. תודה על תרומתך המשמעותית לביטחון המדינה בתקופה זו, כמו גם בשנים עברו. מאחלים לך הצלחה באשר תפנה. יישר כוח גדול על הכל".

לאחר מכן העניק יו"ר הוועדה לבן שבת שי צנוע והוסיף ברכה בנימה אישית: "מעטים האנשים במדינת ישראל שיודעים את תרומתך העצומה בכל הקשור לביטחון המדינה, תמיד בצנעה ותמיד במקצועיות רבה מאוד. אני מאחל לך מכל הלב שנמשיך לראות אותך בעשיה הציבורית, שנמשיך ליהנות מחוכמתך ויושרך עוד הרבה שנים רבות".

בן שבת: "אדוני יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, חברי הוועדה, מנהל הוועדה ואנשי הצוות, אני מודה לכם על המילים החמות ועל שמצאתם לנכון לציין את הפרידה במעמד מכובד זה. אני אסיר-תודה על הזכות שנפלה בחלקי לשרת את מדינת ישראל ולפעול לחיזוק הביטחון הלאומי שלה. נקראתי לתפקיד בשנת 2017, בשלהי כהונתי כראש המרחב הדרומי של השב"כ. התייצבתי אליו בחרדת-קודש, תוך הכרה בכובד האחריות ובגודל האתגרים וההזדמנויות.

"בארבע שנות עבודתי הייתי עד לאירועים היסטוריים, שותף להתרחשויות בעוצמה ובאינטנסיביות שספק אם היו בעבר. זכיתי להכיר אנשים מצוינים, לראות את פניה היפות של ישראל, לחתום על הסכמי-שלום ולהשתתף במהלכי לחימה.

"ראיתי מערכות מרכזיות של המדינה בפעולתן, בשעות-מבחן וברגעי-שיא. התרגשתי מדי יום מביטויי-ההערכה וההתפעלות כלפי מדינתנו, מצד שועי-עולם, ראשי מדינות, מלכים, נשיאים ושרים. לא גבה לבי ולא רמו עיניי. ראיתי, שמעתי ואמרתי: אשרי העם שככה לו.

"ברוך השם, ישראל היא מדינה חזקה ומצבה האסטרטגי הוא טוב. המאזן האסטרטגי הוא חיובי, אך שברירי ומרובה אתגרים. במעמד הזה, אתייחס בקצרה רק לשניים מהם:

  • בלימת אירן היא יעד בעדיפות עליונה. אתגר זה תופס מקום נרחב ומרכזי בסדר היום המדיני והביטחוני שלנו וכך ראוי שיהיה, עד שנבטיח זאת.

  • במישור הפנימי חיזוק המשילות וביטחון-הפנים הוא אתגר מרכזי לכל מערכות המדינה. נדרש שילוב זרועות, מאמץ נחוש ואולי גם פתרונות לא שגרתיים, כדי להביא לצמצום הנשק הבלתי-חוקי ולחיזוק הביטחון-האישי של אזרחי המדינה, בכל מקום ובכל זמן.

"אני מבקש להודות לוועדת החוץ והביטחון ולוועדות המשנה שלה, בפניהן הופענו, אנשיי ואני, לעיתים תכופות. תמיד חשנו כי הוועדה מנהלת את עבודתה ואת דיוניה באופן מקצועי, בגישה ממלכתית, עניינית, ביקורתית והוגנת. אני מעביר את המקל לאיל חולתא בביטחון רב, ואני משוכנע שגם הוא ימצא את הוועדה כמסגרת לפיקוח יעיל ומועיל. אני בטוח שהוא ישכיל ליהנות גם מהרעיונות, התפיסות והכיוונים שמתגבשים תוך כדי השיח עימה, ולאור הניסיון העשיר של חבריה והדיונים הרבים והמעמיקים שהיא מקיימת. תודה מקרב לב ובהצלחה רבה".


[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מנהל ועדת החוץ והביטחון, שמואל לטקו: "אנחנו מכירים עוד מעבודתך בשב"כ, ותמיד סקירותיך היו מאלפות. מיומך הראשון במל"ל, צוות הוועדה ואני, כמו גם יושבי ראש הוועדה וחבריה, הרגשנו משהו נפלא - אווירה של שיתוף פעולה מלא ורצון לסיעור מוחות והחלפת דעות שתרמו לכל הצדדים. בשיחות בינינו אני יודע על המחיר האישי הכבד שאתה משלם ואני מעריץ את זה. למדתי ממך רבות. ההתמודדות עם אתגר הקורונה, אירן, הדירקטיבות המדיניות, אי-קיומן של תוכניות עבודה, תקציב מדינה, קיומה או אי-קיומה של תוכנית רב שנתית, ובהכל עמדת בצורה יוצאת מהכלל".

ח"כ יוסי שיין: "אני יודע על משימותיך הגדולות, שלא כולם יודעים ואני חושב שתרומתך הייתה מפוארת. לא תמיד הציבור יכול להעריך את עומק תרומתם של משרתי הציבור ומסירות הנפש ממש".

ח"כ אמילי מואטי: "בטיסתך האחרונה לרבאט, בירת מרוקו, שמתי לב להמון ניואנסים בדינמיקה, והיה מאוד מרגש, אנושי ומרחיב אופקים".

ח"כ צבי האוזר: "אני רוצה להודות לך, גם בשם ועדת חוץ וביטחון וגם בשם אזרחי ישראל, בראש ובראשונה. אתה יש מקרים בהם רבים חייבים הרבה למעטים, והם אפילו לא יודעים עד כמה, ואתה אחד המקרים הללו. המשמרת של הצטיינה בשני אתגרים קשים - הקורונה, בה המל"ל היה ראש החץ בהובלה בחודשים הראשונים והקשים, ואי הוודאות הפוליטית במשך קרוב לשנתיים, אשר פגעה בעבודה הסדירה של המל"ל ובקשב של הדרג המדיני-פוליטי. בסיטואציה זו מילאת תפקיד חשוב וממלכתי קדוש, שירתת את הציבור נאמנה, ולא פעם ולא פעמיים אף נעשה לך עוול, משמעותי, בין השירות שנתת לבין מה שניסו לצייר או לומר בחוץ. כמי שכן היה לו צוהר הצצה לתפקידך, וזה הזמן לבקש שתבין - זו טיבה של הארץ, העם היהודי קשה עורף, לטוב ולרע, וביצעת תפקידך נאמנה למרות הקשיים. תודה רבה ואני מצדיע לך".


[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
תאריך:  09/08/2021   |   עודכן:  09/08/2021
עידן יוסף
+מחצית הזכאים לעובד סיעודי אינם מממשים זכותם
23:56 09/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגת המוסד לביטוח לאומי על המחסור בעובדים סיעודיים: "המדינה לא לקחה על עצמה בשום שלב לתת מענה מלא לאנשים בביתם"  ▪  רשות האוכלוסין: "מנסים לגבש פתרונות, דברים יתבהרו תוך שבועיים-שלושה"
(יו"ר הוועדה אבתיסאם מראענה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
מנהלת אגף הסיעוד במוסד לביטוח לאומי, אורנה זמיר [צילום: דוברות הכנסת]
+נתניהו שילם רק 22.2% מעלות הסוויטה
21:38 09/08/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה ורעייתו התארחו בסוף השבוע למשך שני לילות בסוויטה הנשיאותית במלון דן כרמל  ▪  עלות האירוח נאמדת בכ-17,000 שקל, אך נתניהו שילם רק 4,000 שקל  ▪  מטעם נתניהו נמסר בתגובה: ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא ידע שקיים הבדל במחיר בין החדר שהוזמן לזה שקיבל בפועל. משהובא הדבר לידיעתו – הורה מייד לשלם את ההפרש
(בנימין ושרה נתניהו [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90])
+14% מהבלתי מועסקים - בגלל "ירידה בהשתתפות"
18:29 09/08/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הכלכלנית הראשית באוצר, שירה גרינברג, סקרה בפני חברי ועדת הכספים את נתוני המשק המנסה להתאושש ממשבר הקורונה  ▪  "אחת התופעות שנוצרו במשברים שונים היא פער בין המשרות הפנויות בשוק, לבין הכישורים הנדרשים כדי לאייש את המשרות האלה. נדרש פרק זמן שמשק עובר כדי להכשיר את העובדים האלה ולשלב אותם בשוק העבודה"
([צילום: AP])
+בעלה של שרון אלרעי פרייס: בושה למפלגת העבודה
17:31 09/08/21  |  עידן יוסף
מאיר פרייס בעלה של שרון אלרעי פרייס מגיב בטוויטר: "פחדן קילל את אשתי. מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם. אני רוצה להתייחס לראש הוועדה, שלא מצא לנכון להפסיק את הדיון, למצוא את הדובר, לסלק אותו מהדיון ולהגן על עובד ציבור. תעודת עניות ובושה לכנסת, לוועדת החוקה ולמפלגת העבודה".
+אין תקציב להכרזה על 23 חופים
17:24 09/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך עשור נוספו 21 חופים מוכרזים ומספרם כעת 157  ▪  יו"ר ועדת הפנים: "לא ייתכן שנמתין עוד עשור להכרזת חופים נוספים ובינתיים יקופחו עוד ועוד חיי אדם"  ▪  הוועדה תבחן הצעה של ח"כ דוידסון, להוריד את גיל המצילים מ-18 ל-17  ▪  פינדרוס: כשנחקק החוק להסדרת חופים נפרדים, רק 4% מהאוכלוסייה נזקקה לחופים אלה. כיום למעלה מחמישית מהאוכלוסייה מעוניינת בחוף נפרד  ▪  יצחק-הלוי: "חייבים ללמד שחייה ביישובים בדירוג סוציואקונומי 5-1"
(חוף אשדוד [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
ראש מועצת חוף הכרמל, אסיף איזק [צילום: דוברות הכנסת]
+קצין הכנסת התבקש לנסות לאתר את הדובר המגדף
16:08 09/08/21  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה, ח"כ קריב התייחס למקרה הקללהבדיון, בסיום הדיון: "בחלק האחרון של הישיבה נשמע דרך מערכת הזום גידוף מכוער שאנחנו לא יודעים מי אמר ולכיוון מי נאמר, מכיוון שלא ראינו את האומר. כדי להסיר כל ספק ברגע שנשמע הגידוף הזה נתנו הוראה להשתיק את כל הדוברים בזום באופן מידי, מובן מאליו שלא נסבול שפה גסה בוועדה באופן כללי ובוודאי לא ע"י אורחים ככל שאמירה כזו או אחרת הופנתה כלפי מישהו שהיה כאן בדיון. אנחנו משמיעים פעם אחר פעם בכל ישיבותינו את הערכה הגדולה מאוד שלנו למקצועיות ולמסירות של כל מי שבא אלינו ומייצג משרדי ממשלה או כל מגזר אחר. אנחנו כמובן נבדוק אם נוכל לדעת במי מדובר, וכמובן דרכו לישיבות הוועדה ואולי בכלל לבית הזה תיחסם".
[צילום: דוברות הכנסת]
+יו"ר ועדת הכספים מנסה לארגן לעירו 10% הטבת מס
13:16 09/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים החלה לדון בהצעת החוק הקובעת הטבות מס לישובים באיום מידי של טילים, ובמרכזה העיר אשקלון שבה מתגורר אלכס קושניר  ▪  משרד המשפטים: ישנו קושי אם התבחין נותן מענה לעיר אחת בלבד, וכי אם התכלית היא פיצוי לתושבים, עולה השאלה למה רק עיר במרחק של 30 שניות ולא ערים נוספות
(ח"כ אלכס קושניר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+הודו הוסרה מרשימת המדינות בסיכון מרבי
13:14 09/08/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה את תקנות הגבלות היציאה מהארץ, אשר משאירות את יתר המדינות בסיכון מרבי ברשימת המדינות שהיציאה אליהן אסורה, עד לאישורו של מודל חדש להערכת סיכונים  ▪  יו"ר הוועדה: "אבסורד שאין יעוץ משפטי קבוע לוועדת החריגים שחורצת גורלות"
( גלעד קריב בוועדת חוקה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+שבועיים להסכמה על ועדות הכנסת
12:28 09/08/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כתיבת פסק הדין תידחה כדי לאפשר לקואליציה ולאופוזיציה להגיע להסכמות  ▪  מדברי השופטים עולה, שבהעדר הסכמה - הם עשויים לדחות על הסף את העתירה משום שלא הוגשה בידי הסיעות
("אני רואה שביטן ואלקין מדברים" [צילום: לע"מ])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"תמיד בצנעה ותמיד במקצועיות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכספים קיימה (יום ב', 9.8.21) דיון הכנה לקריאה ראשונה של "הצעת חוק ליישוב תחת איום [הטעות במקור, ע.י.] מידי (הוראת שעה), התשפ"א-2021". הצעתו של יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו), תושב אשקלון בעצמו, וקבוצת חברי כנסת - בהצעת החוק שמטרתה סיוע לעירו ולסביבתה, מוצע בה לקבוע כי מי שהיה במשך כל שנת המס 2020 או שנת המס 2021, תושב ביישוב שבו זמן הכניסה למרחב מוגן בהתאם להוראות פיקוד העורף אינו עולה על 30 שניות, יהיה זכאי באותה שנה לזיכוי ממס בשיעור של 10% מהכנסתו החייבת מיגיעה אישית עד לתקרה של 162 אלף שקלים חדשים.
09/08/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת חוקה אישרה (יום ב', 9.8.21) את תקנות הגבלת היציאה מישראל, המסירות את הודו מרשימת המדינות בסיכון מרבי, ומשאירות את יתר המדינות בסיכון מרבי ברשימת המדינות שהיציאה אליהן אסורה, עד לאישורו של מודל חדש להערכת סיכונים. כמו-כן מוסיפות התקנות חריג לאיסור היציאה - עיתונאי או איש תקשורת, היוצאים לשם מילוי תפקידם.
09/08/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בית המשפט העליון מקציב לקואליציה ולאופוזיציה שבועיים למיצוי המו"מ על הקמת ועדות הכנסת ה-24, בתקווה שלא יהיה צורך במתן פסק דין בעתירת שישה מחברי האופוזיציה נגד החלוקה שאישרה המליאה. כך הודיעה (יום ב', 9.8.21) הנשיאה אסתר חיות בתום הדיון בעתירה.
09/08/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יוםב', 9.8.21) לדיון שעסק בקנסות שניתנו לבעלי עסקים קטנים בתקופת הקורונה. היו"ר ביטון, שיזם את הדיון בעקבות פנייה של נציגות התאחדות בעלי המלאכה לילי בן שלום והילה פורמוזה רפאל, אמר כי נכון לבוא לקראת בעלי העסקים ולהמיר חלק מהקנסות, אלה שניתנו באופן לא מסודר וללא ידיעת בעלי העסקים, באזהרה. כזכור, מדובר בקנסות על הפרת תקנות הקורונה, שיכולים להגיע לסכומים של 5,000 שקלים לקנס ואף יותר.
09/08/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
התנהגות חברי האופוזיציה בהחרמת ההצבעות על הרכב ועדות הכנסת, כאשר לאחר מכן עתרו לבג"ץ נגד ההחלטה היא "סוג של פוטש". כך אומר (יום ב', 9.8.21) שופט בית המשפט העליון, עוזי פוגלמן, בדיון בעתירתם של שישה מחברי הכנסת נגד החלטה זו. הוא תהה האם יש לקיים את הדיון הפרלמנטרי לראשונה בבית המשפט. News1 מעביר את הדיון בשידור חי.
09/08/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il