|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

ועדת החוקה אישרה:

מהיום: פטור לילדים בעלי תו נכה מהתו הירוק <br>

בלחץ הוועדה התחייב משרד הבריאות כי כמות תחנות הבדיקות הפרוסות ברחבי הארץ בערב החג ובחג לא תפחת מכמות התחנות הפועלות בסופי שבוע בשגרה, כי שעות הפעילות שעות יורחבו והן יתוגברו בעת הצורך
05/09/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
הדיון בוועדת חוקה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

לפי התקנות שאישרה (יום א', 5.9.21) ועדת החוקה - בדיקת PCR של "מגן חינוך" לילדים תהיה תקפה לצורך תו ירוק למשך שבוע, במקום 72 שעות. ילדים עם תעודת נכה פטורים מבדיקת קורונה בכניסה למקומות הפועלים בתו ירוק (במקום הוראת השעה הקודמת שנתנה פטור רק לילד עם תעודת נכה שמקנה פטור מתור).

התקנות מבהירות כי בית תפילה הפועל בתו סגול (עד 50 מתפללים) אינו חייב לפעול לפי הגבלת התפוסה של אדם אחד ל-7 מ"ר (כן כפוף להגבלת התקהלות, 50 במבנה, 100 בשטח פתוח).

התקנות כוללות בנוסף, הוראת שעה מתווה תפילות בכותל (5.9.21 עד 15.9.21) - מגבלת תפוסה של 8,000 אנשים שיחולקו ל-15 קבוצות נפרדות (קפסולות) לפחות. האחריות לוויסות הנכנסים תוטל על הקרן למורשת הכותל המערבי שהוגדרה להיות "המפעיל". בנוסף הקרן תמנה סדרנים שיידעו את השוהים במקום על החובה לעטות מסיכה.

עוד כוללות התקנות הוראת שעה PCR ציבורי לילדים בתפילות בימי החג (6.9.21 עד 8.9.21), לפיה תתאפשר בדיקת PCR במימון ציבורי בכניסה לתפילות במקום שפועל בתו ירוק לילד או מנוע חיסון.

הוראת שעה נוספת מאריכה את תוקף בדיקות ה-PCR בראש השנה (7.9.21 עד 9.9.21), כך שתוקפן של כל בדיקות ה-PCR (ציבוריות ופרטיות) יהיה 96 שעות במקום 72. זאת מאחר שבחג עלולות התוצאות להתעכב, וכן יש בכך לתת מענה גם למי שמגיע למלון יום אחרי החג, ב-9.9.21 ולא יכול לנסוע להיבדק במהלך ימי החג.

יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב פתח את הדיון בהבעת "שאט נפש מקריאות הגנאי שהושמעו אתמול כלפי מואנס דבור שחקן נבחרת ישראל, ועל כך שאחד מחברי הבית הזה לקח על עצמו להביע את קריאות הבוז בטוויטר. הדברים בזויים. עמידה של שחקנים יהודיים וערבים יחד חבוקים בהשמעת ההמנון הלאומי, הייתה רגע מכובד. הלוואי והבית הזה על רוב חבריו ידחה את ההתנהלות שראינו אתמול. עוד אמר: הבוקר הזה נמסר ששוטרים שעסקו במלאכת אכיפה בפסטיבל באילת זכו לקריאות גנאי מצד משתתפי הפסטיגל, גם על הדבר הזה ראוי למחות".

בהתייחסו לבריכות והמסעדות בשטח פתוח, הבהיר היו"ר ח"כ קריב כי הנושא חייב להתברר בימים הקרובים, לאחר שיעברו הימים הקריטיים של פתיחת שנה"ל.

ח"כ סימון דוידסון: "התקנות הביאו לירידה של כ-60% בכניסה לברכות. בעיקר במועדוני שחייה גדולים יש פיקוח שמי על הנכנסים ויש רווחים מאוד גדולים. התו הסגול בגלגול הקודם היה מאוד מוצלח. מדובר פה על משפחות רבות שמבטלות מינויים. הנושא עולה ונדחה שוב ושוב, זה נושא פתיר. זה עולם שלם של עשרות אלפי בעלי עסקים ועובדים שנפגעים ויש להחזיר אותו לפעילות לפחות לחגים".

ח"כ איתן גינזבורג: "אני הולך מספר ימים עם תחושות לא נוחות ביחס לתשובות משרד הבריאות. יומיים וחצי אחרי דיון הוועדה אנחנו מקבלים דיווח כעל כך שמשרד הבריאות פוטר את כל השבים מחו"ל מבידוד וזה מעורר שאלות רבות ביחס לתשובות שמקבלים כאן ולשאלת האמון. אנחנו מעלים דברים של היגיון וגם על סמך נתונים שלכם. שלושה דיונים דנו בנושא החוזרים מחו"ל שעולים לתחב"צ. כל משרד מגלגל לפתחו של אחר ואנחנו צריכים לתת אמון בכם כמומחי הבריאות ונתקלים בתשובות חמקמקות או בחוסר היגיון. למי להאמין ולמה להאמין? המלחמה בקורונה תלויה בעיקר באמון הציבור".

ח"כ ולדימיר בליאק הצטרף לדבריו: "הצידוק האפידמיולוגי לגבי הבריאות קלוש ולא קיבלנו הסברים לנושא. שאלה נוספת היא לגבי שטחי הושבה פתוחים של מסעדות ובתי קפה. הסכמתם בעבר לתו ירוק בפנים וסגול בחוץ ואין סיבה לא לחזור על זה. במוקדי בדיקות שהסתובבתי בהם ראיתי בפקע"ר שאנשים מחכים 4-3 שעות ברכב עם ילדים קטנים. יש מקום לתגבר את המוקדים בתקופה הקרובה".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש: "אנחנו נמצאים בנקודת זמן מורכבת, יש סימנים טובים לבלימת הגל שהגיע לשיאי מאומתים יותר מהגלים הקודמים. לשמחתנו מבחינת החולים הקשים הרמה הייתה יותר נמוכה בזכות החיסונים. בימים האחרונים רואים בלימה של חולים קשים ובסופ"ש רואים גם בלימה של מאומתים. זו תוצאה של שילוב החיסונים והתנהגות יותר זהירה של האוכלוסייה. היום אנחנו במקדם של 1.05, מספר המאומתים ירד. אנחנו בנקודה רגישה סביב פתיחת מערכת החינוך אני שמח שפתחנו, כי זה ערך חשוב מאוד, נקטנו צעדים כמו מבצע הבדיקות המהירות וכללים שונים שקבענו למקומות בהם יש יותר תחלואה, שאני מקווה שיעזרו לנו בשבועיים הקרובים".

עוד אמר: "אנחנו לקראת החגים וראינו מראות מרגיזים על התקהלויות שהן אומנם לפי התקנות, אך עברו על נושא המסיכות וזה מייצר תחרות בין החיסונים מצד אחד לתחלואה הגבוהה. בגלל האירועים ההמוניים ותחילת הלימודים עדיף להיות זהירים בתקופה הקרובה מאשר לקבל החלטה פזיזה שנצטרך לחזור בה בעוד זמן קצר. התקדמנו מאוד בנושא הבדיקות המהירות ואנחנו דוחפים את השוק הזה להנגיש את עצמו".

    בהתייחסו לשאלת היו"ר ח"כ קריב מדוע לא מגבילים התקהלויות אמר: "יש מכלול צעדים, מנסים לעשות את הטוב ביותר מבחינת איזונים אבל זה לא מדע מדויק.
  • לגבי התקהלויות, הן צריכות להיות מוגבלות, אך במגוון השיקולים ההחלטה היא כרגע לא להגביל התקהלויות.
  • מושקע הרבה באכיפה. היה מוטב ללא אירועים המוניים אך אני מבין את הדברים שהובילו להחלטה.

לדרישת היו"ר ח"כ קריב לנתונים על-אודות השפעת התו הירוק אמר: "אני לא יודע להציג נתונים מוחלטים, הנתונים ביחס להדבקות באירועים הם מוגבלים מאוד, זהו תוצר אך ורק של החקירות האפידמיולוגיות. אני לא יכול להגיד שבזכות התו הירוק הגענו למצב הנוכחי, אך אין לי ספק שהתו הירוק הוא כלי חשוב במניעת הדבקות.
אנחנו עדיין עומדים מאחורי הנתונים שמחוסנים מדביקים פחות מלא מחוסנים".

בהתייחסו למדיניות הבידודים לשבים מחו"ל אמר: "אנחנו עדיין לא מסכימים שזה בטוח מספיק לקצר את הבידוד לשלושה ימים לאלו המחויבים בבידוד. אנחנו לא מכירים שבעולם זה נעשה".

לדרישת חברי הוועדה בנוגע להחרגת בריכות השחייה מהתו הירוק והפעלתן במגבלת תפוסה אמר: "ככל שהתחלואה תרד אפשר לשקול את נושא הבריכות, התו הירוק צריך להיות מותאם לרמת התחלואה".

עוד הוסיף כי רשם לפניו את נושא הרחבת האפשרות לבדיקות ה-PCR לחגים וציין כי יש דיון ב-FDA שאמור להיות באמצע החודש על הנושא של המנה השלישית. "ללא החיסונים היינו במצב הרבה יותר גרוע גם בהקשרי תחלואה ותמותה, לכן היינו צריכים לקבל החלטות בצורה מהירה.
  • ביחס לדלקת שריר הלב אמר: "בקורונה יש תחלואה יותר גבוהה מאשר בחיסון. החיסון, אין לי ספק, שהוא בטוח יותר לצעירים מלחלות".

אילנה גנס, ראש מטה שירותי בריאות הציבור התייחסה לתקנה הקובעת כי תלמידים יוכלו לבצע בדיקת PCR שבועית במסגרת מגן חינוך והיא תהיה תקפה לשבוע גם לצורך תו ירוק: "מחריגים תוקף PCR מעל ל-72 שעות במקרים כמו מגן חינוך בגלל שהיא מבוצעת בצורה שבועית והסיכוי שנפקשש מישהו יורד. אם מבצעים אותה בצורה רציפה היא נשמרת על כ-70% לעומת כ-30% אם היא לא מבוצעת בצורה זו. זה מייצר איזון סביר אפידמיולוגית לאנשים הנדרשים לבצע בדיקות קבוע.

התוכנית מחייבת הסכמה של מעל 75% מההורים. משרד החינוך העביר בקשה לכל ההורים בקשה לחתימה וההמלצה שלנו היא לחתום למקרה שצבע העיר משתנה".

מפקד מרחב דוד במשטרה, תנ"צ נתי גור התייחס למתווה התפילות בכותל: נקבעו 8000 איש בכותל בהתאם לדיונים במל"ל, לגודל המקום, לצפי הקהל שאמור להגיע לכותל. ב-2019 הגיעו כ-30,000 איש לאירועים הללו וההחלטה על 8000 היא כדי לתת מענה בכניסות לכותל ולא ליצור בהתאמה לחצים גדולים במקומות אחרים.

משרד הבריאות נענה לדרישת היו"ר ח"כ קריב והתחייב להזהיר את ציבור המתפללים ברחבת הכותל כי התפילות ברחבה אינן בתו ירוק. היו"ר ח"כ קריב: "אני קורא זעקות שבר מדוע התפילות בכותל מופלות לרעה אל מול ההופעה של עומר אדם שהתכנסו בה 12,000 איש. אך ההופעה שלו הייתה מותנית בתו ירוק. אין כאן עניין של הפליה לרעה, אנשים מבוגרים שמגיעים לתפילות בכותל, עלולים להגיע מדוכאי חיסון שלא יודעים זאת. זו שגיאה, לא יכול להבין איך במניין חצרות מעל 50 איש צריך תו ירוק ובכותל המערבי, עם כל הכבוד ל-15 קפסולות, לכותל יש 4 שערים עם בידוק ביטחוני, אז צריך להבין מה זה אומר ולהבין שאנחנו מסכנים ציבור מתפללים. בכותל ביום רגיל יש מאות אנשים בכל רגע נתון וכאן הולכים לגדוש את הרחבה. הציפייה שלי ממשרד הבריאות, שתפרסמו שההתכנסות הזו של 8000, אינה במסגרת תו ירוק, כדי שאנשים שצריכים להישמר יישמרו.

עברנו חגים מוסלמים ללא התייחסות לכמות העולים להר-הבית, זה דיון רגיש השייך לקבינט, אך גם שם הציבור צריך לדעת שאין כניסה בתו ירוק".
עוד אמר כי ימליץ לחברי הוועדה שלא לקבל יותר תקנות שאין בהן סימון של שטח שהוא מסוכן לציבור. "על הציבור לדעת היכן אין תו ירוק. אם ביום כיפור לא תהיה חובה לכתוב שהמקום לא פועל בתו ירוק, לא יאושרו התקנות.

נדב לוריא, ראש משל"ט הבדיקות במשרד הבריאות: "ביום שישי היו 243 תחנות ו-409 עמדות. בשבת היו 166 תחנות ו-305 עמדות. מחר נמשיך באותה מתכונת של יום שישי. הערב נקבל תכנון לשני שלישי ורביעי. ביום חמישי האחרון היו 275 מתחמים. יש ירידה דרמטית בביקוש לביצוע הבדיקות. ההסבר הוא תחילת שנת הלימודים, נשארו יותר בבית וכן היה את מבצע האנטיגן שרוב הילדים נדגמו. לכן, ב-1.9 ראינו צניחה דרמטית.

יש לנו יכולת להכריח את החברות לפתוח תחנות, אך אנחנו מאמינים בעבודה בשת"פ. אחה"צ נעביר את הפריסה המדויקת. כמות התחנות לא תפחת משישי שבת האחרונים, כולל היערכות לתגבור בכוח אדם למקרה של עומס. המתחמים יאריכו את שעות הפעילות עד כמה שניתן סמוך לחג, כך גם תגדל הקיבולת.

יו"ר הוועדה ח"כ קריב הגיב לדברים: "נכון לרגע זה פתוחים מתחמים בטירה, מוא"ז הר חברון, מוא"ז תמר, עין הנציב, עתלית ושדה אליהו. משפחה שרוצה להתכונן לחג, לא יכולה להשתמש במסלול ה-PCR כי זה לא לטובת ביה"כ, צריכה לתכנן הערב מ-22:00? אנחנו צריכים לדעת מה מספר התחנות המינימלי שיפעלו לאורך החג, לאור זה שלא ניתן לעשות PCR שלא לתפילה. אני לא מקבל את התשובות שניתנות כאן. אני דורש תשובות מה המספר המינימאלי של תחנות הבדיקה המהירות, כשאני מזכיר שהמשרד המליץ שכולם ילכו להיבדק לפני ארוחות החג, אז מצופה שמחר יפעלו תחנות לפחות כמו ביום שגרה, ולא לצמצם. זו המלצה של משרד הבריאות".

עוד אמר: "ההבחנה בין מי שמתפלל ולא מתפלל משאירה טעם רע בהיבט של עקרון השוויון. אם אתם מוכנים לחיות עם PCR שבועי, תשקלו את זה לסוכות. לטרטר משפחות לאנטיגן זה לא הגיוני. ככל שתבקשו בדיקות לבתי כנסת לקראת סוכות, תצטרכו להתאים זאת גם לאטרקציות.

לאחר דברים אלו אמרה אילנה גנס ממשרד הבריאות כי המשרד מתחייב להקים כ-240 תחנות בערב החג ו-400 עמדות, עם שעות ארוכות יותר, וכן כי במהלך החג יפעלו כ-160 תחנות עם 300 עמדות.

היו"ר ח"כ קריב התייחס לפרסום ב'מעריב' ואמר: "התפרסמה כתבה שמתארת פגישה בין המפכ"ל לבין נציגי הציבור החרדי, שבה המשטרה התחייבה להפחית משמעותית את האכיפה בחגים, האם ניתנה התחייבות כזו? לא יכול להיות שלא תתבצע אכיפה. לאכוף את עטיית המסיכות זה מתחייב לא רק מהחוק אלא מההלכה היהודית. אתם מפקירים רבבות שמתפללים בבתי הכנסת. אני לא מוצא הכחשה של המשטרה לפרסום על הנמכה של אכיפה בחגי תשרי. אכיפה צריכה להיות שוויונית ובוודאי במקום תפילה בזהירות, בכבוד ובאיפוק, הייתי מצפה שפקח יעבור ויבדוק תו ירוק. אם נציג המשטרה מבקש שישימו מסיכות, זו פגיעה בכבוד החג והמתפללים? זו הגנה עליהם. אם זה לא קרה מדוע לא הייתה הכחשה? למען הציבור החרדי אבקש את התייחסות הבט"פ לנושא ואני מצפה להודעת דוברות המשטרה".

תנ"צ יהודה דהן, ראש מנהלת האכיפה במשטרת ישראל הגיב לדבריו: "כמי שמרכז את האכיפה של המשטרה, אין לנו שם הנחייה לאכיפה בררנית. נגיע לכל מקום שנידרש ונבצע אכיפה. לגבי הפגישה או מה צוטט, אני לא יכול להתייחס לכתבות עיתונאיות. ביקשתי מדוברות המשטרה להוציא תגובה מסודרת. לא נהסס להיכנס ולהתערב היכן שנידרש".

הוא התייחס לפנג'ויה ואמר: "השקענו שם המון והגשנו יותר מ-300 דוחות. עשינו את המירב בתנאים שניתנו לנו".

ח"כ שמחה רוטמן: "דווקא משום שאנחנו מסכימים שלא לייצר אכיפה מוגברת על חרדים, זהו דיון חשוב, אנחנו נותנים לכלי התקשורת לקבוע את סדר היום במובן שיש היעדר מוחלט של אכיפה בהר-הבית שם אין בכלל כללים כדי שלא תיווצר בעיית אכיפה. יש נטייה של כל התקשורת, לשים תמונה של חרדי במקרה של הפרות בנתב"ג או בגימנסיה ואנחנו רודפים אחרי המשטרה לתת הכחשות. אני לא חושב שצריך הנחות אכיפה או אכיפה בררנית, אך עלינו לא להיסחף למיקוד התקשורת במגזר החרדי".

פרופ' נדב דוידוביץ', יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור: "אני נמצא בקבינט המומחים, ותמכתי בזמנו בתו הירוק שמשמעותו לסייע בפתיחת המשק, לא לכפות חיסונים. בנושא הבריכות ובנושאים אחרים שקשורים לרווחת התלמידים, אנחנו במצב הפוך ממה שהיה בחודש יוני - אז בוטל התו הירוק, והייתי נגד זה. עמדת האיגוד לגבי בריכות, היא שיש להוריד את התו הירוק. אני חושב שהאיזון הנכון היה בשלבים הראשונים של התו הירוק והוא קצת הופר בתקופה האחרונה. אני מבין את המורכבות של לקחת את בדיקות ה-pcr, אבל יש מצבים כמו בחגים שבהם יש לאשר בדיקות pcr גם לטובת תו ירוק".

יו"ר הוועדה ח"כ קריב סיכם את הדיון: "כוועדה אנחנו קרובים לקצה גבול הסבולת בכמה סוגיות- הבריכות, המסעדות עם אזורי הושבה בחוץ- בסט התקנות הבא ולקראת חג הסוכות, הדברים צריכים לבוא לביטוי. יש צורך לתשובות ברורות בנושא מגן חינוך, והאם אפשר יהיה להרחיב את בדיקות ה-PCR לשבוע לפחות לילדים, לבדיקה שתתבצע קבוע בבתיה"ס. נבקש לראות פתרון להתרעה ברורה לאנשים שנכנסים לאזור שאינו בתו ירוק. אני מצטרף לבקשת ח"כ רוטמן לטיוב ועידכון מתווה הכותל. עוד נבקש מידע על מגן אבות ואימהות, שכן אנחנו מקבלים מידע על איסור יציאה של דיירים מדיור מוגן, זאת כאשר מגן זה אינו מעוגן בתקנות.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מירב ארד
+ועדת הכלכלה אישרה הוזלת החלב הגולמי
17:40 05/09/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מחיר החלב הגולמי ירד ב-2.8 אגורות  ▪  ההוזלה תיכנס לתוקף רטרואקטיבית מיולי ועד סוף השנה ותמנע העלאת מחיר החלב לצרכנים
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+אושר פטור מתו ירוק לילדים נכים
16:27 05/09/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת חוקה, חוק ומשפט אישרה מתן פטור לכל ילד בעל תו נכה מן הצורך להצגת תו ירוק  ▪  אושר מתווה הגבלת התפוסה בכותל ל-8,000 מתפללים  ▪  משרד הבריאות יזהיר את הציבור שהתפילות בכותל אינן לפי מתווה התו הירוק
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכלכלה אישרה: מחיר החלב הגולמי יוזל ב-2.8%
15:30 05/09/21  |  מירב ארד
ועדת הכלכלה אישרה (יום א') מחיר החלב הגולמי יוזל ב-2.8% - ההוזלה תיכנס לתוקף רטרואקטיבית מיולי ועד סוף השנה ותמנע העלאת מחיר החלב לצרכנים. היו"ר ביטון קרא למשרדי החקלאות והאוצר לפעול להשגת הסכמות גם באשר לשאר הרפורמות שיובאו לדיון בעתיד הקרוב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי ברבש   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עפר שלח / Ofer  Shelah   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מהיום: פטור לילדים בעלי תו נכה מהתו הירוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ברקע תחילת פעילותו של קו "שבוס" שמתחילה השבת (4.9.21) האגודה לתחבורה שיתופית בירושלים להפעיל בעיר חריש, עוקץ יו"ר השדולה למען שמירת השבת בכנסת, ח"כ משה אבוטבול (שס), את מפלגת ישראל ביתנו, וטוען כי היא מנסה להתקשט בנוצות לא לה, למרות שהתנגדה לתחבורה ציבורית בשבת.
03/09/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ו', 3.9.21) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 9) (בידוד בפיקוח טכנולוגי של אדם החייב בבידוד), התשפ"א-2021.
03/09/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ה', 2.9.21) בקריאה ראשונה את הצעת חוק התקציב לשנת הכספים 2021, התשפ"א-2021 הקובעת כי התקציב לשנת 2021 יעמוד על -609,143,215 שקל. בקריאה שמית תמכו 59 חברי כנסת מול 54 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתכריע היכן יתקיים המשך הדיון.
02/09/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעקבות ההסכמות ביחס לרשות הרגולציה הצליחה הקואליציה להביא לאישור חוק ההסדרים בקריאה ראשונה. 59 חברי כנסת הצביעו בעד חוק ההסדרים, ו-54 התנגדו לו. זאת, לאחר שראשי הקואליציה הצליחו להגיע להבנות ביחס להקמת רשות הרגולציה, שנחשבה לאחת המחלוקות המשמעותיות ביותר בין מרכיבי הקואליציה ביחס לחוק ההסדרים. על-פי ההבנות שהתקבלו, רשות הרגולציה תקום במסגרת חוק ההסדרים ותהיה בעלת סמכות מייעצת בלבד.
02/09/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ה', 2.9.21) בקריאה ראשונה את הצעת חוק מסגרות תקציב המדינה (הוראות מיוחדות לשנים 2021 ו-2022) (תיקוני חקיקה והוראת שעה). לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 59 חברי כנסת מול 53 מתנגדים. ההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתכריע היכן יתקיים המשך הדיון. הצעת חוק התקציב עצמה ויתר ההצעות במסגרת חוק ההסדרים יובאו להצבעה בהמשך היום.
02/09/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il