|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
אזהרה לא תספיק? [צילום: מארק לניהאן, AP]

פרסומות לסיגריות בעיתונים - לקראת סיום?

בשורה לא טובה לחברות הטבק: פרסום מוצרי טבק שהותר בעיתונות המודפסת עשוי בקרוב להאסק בחוק, לאחר שלפני שלוש שנים הוחרג הפרסום על-אף הסכנה שבמוצרים אלו
28/11/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת השרים לענייני חקיקה תומכת (יום א', 28.11.21) בהצעת חוק שתפגע במחברות הטבק. מדובר בהצעת חוק שהגיש ח"כ מוסי רז, ולפיה בעיתונות המודפסת ייאסר פרסום של מוצרי טבק.

במחקר שפרסם מרכז המחקר והמידע של הכנסת, התברר כי בני הנוער בגילים 18-15 חשופים לעיתונות המודפסת ולכן עלולים להיות מושפעים מהפרסומות בה. ממחקרים בעולם עולה כי במדינות שבהן נאסר לפרסם מוצרי טבק בכל אמצעי התקשורת, לרבות העיתונות המודפסת, חלה ירידה משמעותית במספר המעשנים.

מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמחריגה את העיתונות המודפסת מאיסור פרסום של מוצרי טבק ועישון. ההחרגה, שהתקבלה בשנת 2018, מנוגדת לאינטרס בריאות הציבור ולמתחייב מאמנת המסגרת לפיקוח על הטבק, שאותה ישראל אשררה. בשנת 2005, אשררה ישראל את חתימתה על אמנת המסגרת לפיקוח על הטבק של ארגון הבריאות העולמי באו"ם. סעיף 13(2) לאמנה קובע כי: "כל צד, בהתאם לחוקה או לחוקי היסוד שלו, יתחייב להטיל חרם מקיף על פרסום, קידום וחסות מצד תעשיית הטבק, לרבות, בכפיפות לסביבה המשפטית ולאמצעים הטכניים הקיימים, חרם מקיף על תקשורת, קידום וחסות מכל סוג שמקורם בשטחו. מבחינה זו, כל צד מתחייב לנקוט באמצעים המשפטיים, המנהליים, האדמיניסטרטיביים ו/או אמצעים מתאימים אחרים תוך חמש שנים מכניסתה לתוקף של אמנה זו ולדווח על כך בהתאם, על-פי סעיף 21". האמנה נחתמה על סמך מחקרים שהראו קשר ישיר בין פרסום הטבק ומוצריו לבין צריכתם, בעיקר בקרב בני נוער, וכחלק מההכרה שהעישון מהווה גורם מרכזי למוות בעולם ובישראל.

לפי נתוני משרד הבריאות, תעשיית הטבק בישראל אחראית למותם של כ-8,000 אזרחים ישראלים בשנה.

לדברי ח"כ רז, הדבר יצמצם את חשיפתם של צעירים וכלל הציבור לפיתוי שבפרסום עישון וצריכת טבק על מוצריו ובכך להפחית את מספר המעשנים ומקרי המוות הנגרמים מעישון.

הצעת החוק תיתמך בקריאה טרומית.
תיאור וניתוח מיסוי סיגריות וטבק לגלגול, בחינת פערי המיסוי, דפוסי צריכה והכנסות המדינה / מסמך
מסמך זה הוכן לבקשת חה"כ יהודה גליק, ועניינו תיאור וניתוח פער המיסוי על סיגריות ועל טבק לגלגול על דפוסי הצריכה. במסמך מוצגים נתונים על שיעורי המעשנים בישראל ובמדינות OECD , אומדן משקל רכיבי המיסוי על סיגריות וטבק לגלגול, השפעת פער המיסוי בין סיגריות וטבק לגלגול על דפוסי הצריכה ועל הכנסות המדינה, אומדן השפעת שינוי שיטת המיסוי על סיגריות על הכנסות המדינה ועמדות חברות ההפצה. המסמך אינו עוסק במיסוי מוצרים חדשים, כגון סיגריות אלקטרוניות. (23 עמ')
סדר יום ועדת שרים לענייני חקיקה 28.11.2021 / סדר יום
שתי הצעות חוק ממשלתיות ו-22 פרטיות עם הפירוט המלא (87 עמ')

תאריך:  28/11/2021   |   עודכן:  28/11/2021
עידן יוסף
+משרד הפנים אישר: תוארך שהות המטפלים הסיעודיים הזרים בארץ
12:17 29/11/21  |  מירב ארד
יו"ר הוועדה לעובדים זרים, ח"כ אבתיסאם מראענה, בישרה (יום ב') בפתח דיון הוועדה בכנסת: "הלילה התבשרנו כי שרת הפנים נענתה לפניית הוועדה ולזעקת משפחות המטופלים הסיעודיים שעלו בדיוני הוועדה, והחליטה להאריך עד 30 ביוני 2022 את שהות העובדים הזרים המטפלים בחולים סיעודיים ואמורים לעזוב את הארץ". בעקבות ההארכה ניתן להזמין עובד זר מחו"ל חרף מגבלות הקורונה, וגם להעסיק עובד זר שבקשה עבורו נדחתה בוועדה ההומינטרית.
+פיצוי על אסון מירון: "למה אתם מוציאים את הנשמה לאנשים?"
12:01 29/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ רייטן: "נעשה הכל כדי לקדם את הפיצויים בלי קשר לוועדת החקירה"  ▪  בדיון העידו משפחות הרוגי אסון מירון על היעדר המענה והתמיכה מהמדינה
(ח"כ רייטן. "בסוף המדינה משלמת" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+"לא מתקבל על הדעת שמחבלים מלמדים בבתי הספר"
11:23 29/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
113,000 תלמידים במזרח ירושלים: 52% לומדים בחינוך הרשמי וכ-48% במוסדות חינוך מוכרים שאינם רשמיים  ▪  יו"ר ועדת החינוך: "מזרח ירושלים היא בריבונות ישראלית ועל המדינה לתת פתרונות לימודיים לכל התלמידים שם"  ▪  משרד החינוך: "המחבל, רוצחו של אליהו קיי, לימד בבית ספר מוכר שאינו רשמי. משרד החינוך בודק רישום פלילי של כל מועמד ללימודי הוראה, אך לא מקבל מידע מהשב"כ"
(ח"כ השכל. "שאלות לגבי פיקוח משרד החינוך" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+מסתמן: הגמשה ברוב הדרוש להתקנת מעלית בבית משותף שבו גר נכה
00:12 29/11/21  |  
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהגמשת הרוב הדרוש לחיוב דיירי בניין משותף בהתקנת מעלית. על-פי הצעת חוק של ח"כ איתן גינזבורג, הרוב הדרוש בהחלטה של בעלי דירות בבית משותף על התקנת מעלית, לבקשת בעל דירה שהוא אדם מבוגר שמלאו לו 67 שנים, או בעל דירה שהוא או בן משפחתו המתגורר עמו הוא אדם עם מוגבלות, אם הציג מסמך המעיד שהקמת המעלית דרושה לו בשל מוגבלותו - יהיה רוב הדירות ולא שני שלישים של בעלי הדירות, לפי המצב החוקי הקיים.

הרוב הדרוש כיום מאפשר לא אחת לבעלי דירות בבית משותף להתנות את הסכמתם להתקנת מעלית בכך שבעל הדירה הזקוק למעלית יישא בהוצאות התקנתה, אף שהיא עשויה להעלות את ערכן של כל הדירות בבית וגם בעלי דירות אלו יוכלו ליהנות מהשימוש בה. כדי לעודד בעלי דירות שלא להתנגד להתקנת מעלית בבית משותף כאמור, מוצע לקבוע כי רק המחליטים על כך יישאו בהוצאות התקנתה, החזקתה והפעלתה של המעלית, אולם בעל דירה שלא הסכים להתקנה ולא נשא בהוצאות לא יהיה רשאי להשתמש בה.

עם זאת, מוצע לאפשר לבעל דירה שלא הסכים מלכתחילה להתקנת המעלית להודיע לאחר ההחלטה על ההתקנה על רצונו להשתמש בה, והוא יהיה רשאי לעשות כן לאחר ששילם ליתר בעלי הדירות את חלקו היחסי בעלויות ההתקנה של המעלית ובעלויות שיפוצה, אם היה. משעשה כן, יישא בהוצאות הקשורות למעלית כפי שנושאים בהן בעלי הדירות שהחליטו על ההתקנה.

עוד מוצע לקבוע חזקה חלוטה לפיה בעל דירה שלא היה רשאי להשתמש במעלית ועשה כן, והוא ייחשב כמי שהסכים להתקנתה וניתן יהיה לאכוף עליו את חובת התשלום.
+בתמיכה ממשלתית: קבלן יחויב למסור תוכניות לרוכש הדירה
23:57 28/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רוכשי דירות זכאים לקבל מאת הקבלן מפרט, הכולל נתונים רבים על הדירה, שעיקרם מה קיים בדירה ומאילו חומרים  ▪  אולי בקרוב תחול חובה להעביר את תוכנית הקונסטרוקציה, החשמל ומערכות המים והביוב
(התוכנית תימסר באמצעי אלקטרוני)
+בקרוב: העדפה מתקנת - גם בחברות ממשלתיות וגופים סטטוטוריים
23:44 28/11/21  |  עידן יוסף
חובת הייצוג, להעדפה מתקנת של מגזרים שונים, אינה חלה כיום על חברות ממשלתיות וגופים סטטוטוריים. הצעת חוק של ח"כים ממפלגות שונות, ונתמכת לקריאה טרומית בידי ועדת השרים לחקיקה, מבקשת לעגן את חובת הייצוג ההולם ביחס לכל קבוצות האוכלוסייה הנהנות מייצוג הולם לפי חוק שירות המדינה (מינויים) גם בחוק החברות הממשלתיות.

את הצעת החוק הגישו ג'ידא רינאוי-זועבי (מרצ), משה ארבל (שס), בני בגין (תקווה חדשה) וגלעד קריב.
+הממשלה תומכת בהפחתת דמי ביטוח לאומי לסטודנטים
23:33 28/11/21  |  עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק שהגישו חברי הכנסת יבגני סובה ואלכס קושניר (ישראל ביתנו) ושל אימאן ח'טיב יאסין וחברי כנסת מרע"ם, לקבוע תשלום מופחת של דמי ביטוח לאומי לסטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה, ואינם עובדים, לרבות לסטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה מחוץ לישראל (שכיום אינם זכאים לתשלום דמי ביטוח לאומי מופחתים), ובכך לתת להם יחס מועדף. הצעת החוק נתמכת ע"י הממשלה בקריאה טרומית.

+רופאים בבירור משמעתי יוגבלו בטיפול בחולים
23:26 28/11/21  |  עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק של ח"כ ענבר בזק וקבוצת חברי כנסת, שנועדה להסדיר את סוגיית הטיפול בעבירות המשמעת בקרב רופאים, באופן דומה לאופן שבו הוסדרה הסוגיה בקרב רוקחים. מטרת ההצעה היא לאפשר למשרד הבריאות לטפל באופן יעיל בעבירות משמעת המתבצעות על-ידי רופאים, ולהגן על זכויות המטופלים אף בטרם החלטה סופית בהליך המשמעתי. הצעת החוק תאושר במליאה בקריאה טרומית.
+הממשלה תומכת בהחמרת ענישה על משיטים שינהגו בשכרות
22:59 28/11/21  |  עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק שהגישו חברי הכנסת צבי האוזר ומאיר יצחק-הלוי, ולפיה, רשאי שוטר לדרוש ממשיט כלי שיט דגימת נשיפה בנשיפון לבדיקת אלכוהול. כמו-כן מוצע כי הענישה על השטת כלי שיט תוחמר ותהיה כמו זו של הטסת כלי טיס בשכרות, וזאת לנוכח ריבוי האסונות בכלי שיט.
+גפני: סרבנו להצעה להצטרף לקואליציה
21:52 28/11/21  |  עידן יוסף
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אומר כי גורם בכיר בקואליציה הציע לאחרונה למפלגתו להצטרף לקואליציה, והתחייב שאפילו אביגדור ליברמן יסכים. בראיון לעכשיו 14, אמר כי בתמורה הוצע לבטל את ה"נקמות" הכלכליות כלפי הציבור החרדי. לדבריו, ההצעה נפסלה על הסף משום ש"לא הסכמנו אידיאולוגית להיכנס לממשלה שבה כל קודשי ישראל נפגעים ולא הסכמנו לזנוח את הציבור המסורתי".
+מחר בכנסת: פטור ממס לתרומות לעמותות המעלות מודכות לנכבה
20:40 28/11/21  |  עידן יוסף
מחר בכנסת: הקואליציה מעלה הצעה לפטור ממס על תרומות, דהיינו סיוע ממשלתי כספי עקיף, לעמותת כיאן שעוסקת רבות ב״העלאת המודעות לנכבה״. יו״ר סיעת ימינה אורבך מבטיח להתנגד (חדשות 12).

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פטין מולא / Patin  Mula   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרסומות לסיגריות בעיתונים - לקראת סיום?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
הרב חיים דרוקמן, הנחשב לאחד מזקני הרבנים בציונות הדתית, התפקד למפלגת הציונות הדתית במסגרת המפקד שעליו הכריז יו"ר המפלגה, ח"כ בצלאל סמוטריץ'.
27/11/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
שר הביטחון בני גנץ נאלץ כמה פעמים למשוך חוקים ותקנות בענייני צבא וביטחון, לנוכח ההתנגדות הצפויה של חברי רע"ם - כך חושף עיתון מקור ראשון. זאת לאחר שיו"ר המפלגה מנסור עבאס הבהיר ליו"ר הקואליציה עידית סילמן כי בכוונתו להתנגד לחקיקה הזו, ונוכח סירובן של סיעות הימין באופוזיציה לתמוך במהלך של גנץ, ובכך לאפשר לו לעקוף את התנגדות רע"ם.
26/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה למוכנות העורף, בראשות ח"כ נירה שפק, קיימה השבוע (יום ג', 23.11.21) דיון על הערכות המדינה למתן מענה לאנשים עם מוגבלויות בשעת חירום, במסגרת ציון הכנסת את יום שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות. הדיון, אשר היה הדיון הראשון של ועדת המשנה בהרכבה הנוכחי, לווה בתרגום סימולטני לשפת הסימנים ותרגום בכתוביות, לטובת שיפור הנגשתו.
26/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
קשיי התפתחות יצוא הקנביס הרפואי מישראל הגיעו השבוע (יום ג', 23.11.21) לוועדת ההתמכרויות והסמים בכנסת. לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ רם שפע, ניכרים פערים גדולים בין נציגי הממשלה לבין נציגי השטח, "ויש לדאוג ל-100,000 אלף אזרחים שצריכים לקבל שירות טוב יותר מאתנו. המגדלים והמשווקים ראויים לפיקוח טוב יותר ולכן יש צורך לשנות את המציאות". שפע קרא למשרד הבריאות לבדוק אפשרות שהתקן החל באירופה – יכול לחול גם פה בארץ.
25/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
מערכות יחסים אלימות בין צעירים לצעירות הגיעה השבוע (יום ג', 23.11.21) לדיון בוועדה לאתגרי הצעירים בכנסת. יו"ר הוועדה, ח"כ רם שפע, אמר כי "המציאות קשה ויש לנו עדיין כברת-דרך ארוכה לעבור בנושא. יש לנו עוד שנות עבודה רבות כדי לשנות את המציאות. כאיש חינוך - היכולת לשנות עוברת בעיקר במערכת החינוך. רק כך נצליח לתת לנערים ולנערות את הכלים לנהל מערכות יחסים בריאות ונשנה את המציאות גם בעתיד".
25/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
הפינוי הגדול בתולדות המדינה [צילום: דוד כהן, פלאש 90]
אריאל היימן, אלון ברקמן
פינוי מאות אלפי תושבים מגבולות הדרום והצפון מאפשר להפיק מספר לקחים למקרה הבא - בין אם הסיבה תהיה ביטחונית ובין אם היא תהיה בשל אסון טבע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il