|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

דיון ועדת החוקה הופסק בגלל שידור פורנו

יו"ר ועדת החוקה הורה לעצור מיד את שידורי הזום לאחר שאחד מן המשתתפים שיתף בחשבונו סרטון פורנוגרפי במהלך הדיון שהתקיים על חוק הקורונה קצין הכנסת וגורמי המחשוב בכנסת עודכנו על התקרית
23/01/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
יו"ר ועדת החוקה. "ניתוק הזום צריך להיות תוך שנייה" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

אחד מן המשתתפים בשידורי הזום של ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת שיתף בחשבון שלו סרטון פורנוגרפי. יו"ר הוועדה, ח"כ גלעד קריב, זיהה את השידור והורה לעצור את שידור הזום ואת הקרנתו במהלך הדיון.

האירוע החריג התרחש במהלך דיון נוסף שקיימה ועדת החוקה על חוק הקורונה. "תסגרו מיד את הזום. תנתקו את המקרן. כשיו"ר נותן הוראה לנתק את הזום ואת המקרן זה קורה תוך שנייה. מבקש לעשות בדיקה טכנית בעניין הזה. עד שאני לא אקבל הודעה שמה שהיה לא יחזור לא מרשה להפעיל את המקרן", אמר ח"כ קריב.

ועדת החוקה יצאה להפסקה ובסיומה הוחלט שלא לאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך. קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע. בהודעה הרשמית שפרסמה הוועדה על האירוע נמנעה הוועדה מלהאשים את משדר הפורנוגרפיה בפעולה מכוונת. "אחד המשתתפים ככל הנראה לא שם לב מה מוקרן במשבצת הזום שלו - סרט עם תכנים למבוגרים", לשון ההודעה.



תאריך:  23/01/2022   |   עודכן:  23/01/2022
איציק וולף
+השרים השתכנעו: לפקח עירוני אין די סמכויות אכיפה
00:05 24/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפקח אין סמכות כאשר הרכיבה מתבצעת על שביל המיועד לאופניים או שביל המיועד בחלקו להולכי רגל ובחלקו לאופנייםנ  ▪  יוסמכו לאכוף עבירה של אי-חבישת קסדת מגן בזמן רכיבה על אופניים בעלי מנוע עזר או גלגינוע משום שהעבירה הזו כלל אינה מוגדרת בחוק
גלגינועים בפעולה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חובת הייצוג צפויה להיות מורחבת לחברות ממשלתיות
23:52 23/01/22  |  עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת החוק של חברי רע"ם, לעגן את חובת הייצוג ההולם ביחס לכל קבוצות האוכלוסייה הנהנות מייצוג הולם לפי חוק שירות המדינה גם לגבי החברות הממשלתיות והגופים הסטטוטוריים.
+מסתמן: לא יעוקלו כספי סיוע להורה עצמאי
23:45 23/01/22  |  עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק של ח"כ אתי עטייה, לפיה מוצע לקבוע כי כספים הניתנים להורה עצמאי מכוח חוק הסיוע, במסגרת תוכנית ממשלתית לסיוע להורים יחידים לעידוד עבודה או לימודים, או מכוח החלטת הממשלה לא יהיו ניתנים להעברה, לערבות או לעיקול. בקרוב תובא הצעת החוק לקריאה טרומית.
+הכנסת מגבירה את הפיקוח
הפרלמנטרי על הגבלות הקורונה
22:41 23/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרכב קבינט הקורונה ישונה לחמישה שרים לפחות ובהם רה"מ ושר הבריאות ▪  מנגנון הפיקוח הפרלמנטרי שבחוק יחוזק כך שהזמן הקצוב לפיקוח פרלמנטרי מראש, בטרם כניסת תקנות לתוקף, יוארך מ-24 שעות ל-48 שעות במצב חירום בשל הקורונה ול-5 ימים מראש במצב בריאותי מיוחד  ▪  תבוטל סמכות הממשלה להכריז על "מצב חירום מיוחד" שמכוחו ניתן להגביל הפגנות
הדיון בוועדת החוקה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+קרעי ללוי: החזר את הפעילות המלאה בכנסת לסדרה
21:17 23/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אומר כי "זהו מצב מגוחך בו בית המחוקקים של ישראל פועל בצורה הפוכה לחלוטין ממדיניותה של ממשלת ישראל, והמקום היחיד במדינת ישראל שסגור לפעילויות הוא כנסת ישראל"  ▪  יו"ר הכנסת טס לברלין
(ח"כ שלמה קרעי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+אבטחה משטרתית תוצמד לח"כ בן-גביר
21:14 23/01/22  |  עידן יוסף
‏בעקבות איומים על חייו: המשטרה קבעה כי רמת האיום על חבר הכנסת בן-גביר היא כמעט הגבוהה ביותר, לכן הוצמדה לו אבטחה באירועים ציבוריים וכן יותקנו מצלמות סביב ביתו.
+כצנלסון והרב קוק יונצחו בחוק
18:47 23/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרים תומכים בשתי הצעות חוק להנצחה ממלכתית של האישים  ▪  אולם בעוד המועצה הציבורית להנצחת כצנלסון תמנה 24 חברים, זו של הרב קוק תמנה רק 11
הרב קוק וברל כצנלסון
+אירוע חריג בוועדת החוקה: תמונות פוגעניות הוקרנו בזום
15:57 23/01/22  |  מירב ארד
אירוע חריג בוועדת החוקה: יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב הורה לעצור את הזום במהלך הדיון על חוק הקורונה החדש, לאחר שהוקרנו תמונות פוגעניות בזום. קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע. בעקבות האירוע הוחלט כי לא יתאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך. שידור הזום לא הוקרן בשידורי הוועדה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיון ועדת החוקה הופסק בגלל שידור פורנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
המשטרה מבהירה (יום א', 23.1.22), כי טרם קיבלה החלטה בנוגע לתלונתה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן (ימינה), בנוגע לתקיפתה בתחנת דלק במודיעין לפני שבועיים. ההבהרה באה לאחר פרסום בחדשות 12, לפיו הוחלט לסגור את התיק מחוסר ראיות.
השר לשירותי דת, מתן כהנא, עוקץ את הרב הראשי לישראל. בציוץ בטוויטר, הביא כהנא את דבריו של הרב דוד לאו, שאמר בראיון לישראל היום כי "גם אם הכנסת תקבע שאדם עם 43 מעלות חום הוא בריא - זה לא נכון, וגם אם יחוקקו חוק שלא צריך מלט כדי להקים בניין, זה לא יקרה. כך גם בגיור: הכנסת היא לא שתכריע מיהו יהודי. יהודי הוא אדם שמקבל עול מצוות ומצטרף לעם היהודי", וכתב: "כבוד הגר"ד לאו, אתה צודק לחלוטין. רק רבנים יכריעו מיהו יהודי. עם ישראל סומך על רבני הערים - גדולי תורה שהוסמכו על-ידי הרבנות הראשית. מצר על כך שיש כאלה שלא סומכים על ידה הארוכה של הרבנות הראשית".
21/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ה', 20.1.22) דיון קצר לעניין הצווים למיסוי נוזל לסיגריות אלקטרוניות וסיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות. על-מנת למצות את הדיון האריכה הוועדה בשבוע את הצו הקובע כי לגבי נוזל לסיגריה אלקטרונית וסיגריה אלקטרונית חד-פעמית יחול מס קנייה המקביל בשיעורו למס המוטל על סיגריות רגילות ועל טבק לגלגול, מאחר שתוקפו של הצו מסתיים ביום שישי לולא אישור הוועדה.
21/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברי הכנסת הגיעו (יום ה', 20.1.22) לסיור בעיר לוד. בסיור השתתפו: יו״ר הוועדה לביטחון פנים, ח״כ מירב בן ארי, ח״כ איתמר בן-גביר, ח״כ אמיר אוחנה, ח״כ שמחה רוטמן, ח"כ אורית סטרוק, ח״כ קרן ברק וח״כ עמיחי שיקלי.
20/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ד', 19.1.22) ישיבת מעקב אחר הקמת "בית חם" להלומי קרב. במהלך הדיון אמרה ליאת קוטנר, מתנדבת המסייעת להלומי קרב, כי עשרה חודשים אחרי רפורמת נפש אחת ועדיין ישנם 200 ניסיונות התאבדות שלא זכו לטיפול, כשעשרה מהם מצאו את מותם. בתגובה לכך אמר יו"ר ועדה מטעם משרד הביטחון לבחינת אלימות ואובדנות בקרב מטופלי אגף השיקום, פרופ' יוסי בלזר, כי אובדנות נגרמת גם מאווירה שמתירה לדבר הזה להתרחש, וקרא לכולם להבהיר שיש פתרונות מיטביים יותר מניסיון אובדני. היו"ר בן ברק התייחס לכך בסיכום הדיון וקרא להאיץ את הפיילוט של הבית המאזן ולהרחיב אותו.
20/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il