|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

לשכת הפרסום הממשלתית אינה <br>נוהגת בשקיפות בתקציבי פרסום

ועדת הכספים דנה בפעילות לפ"ם בשנים 2021-2020 יו"ר הוועדה: "התחושה של כולם שמתבטאת גם במספרים, היא שיש העדפה לא נכונה ולא הולמת לצרכים באוכלוסייה" ביקורת נוכח אי-העברת נתונים מסודרים לקראת הדיון ובמהלכו דיון נוסף יתקיים בשבועות הקרובים
27/01/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
לשכת הפרסום הממשלתית. איפה הכסף?

ועדת הכספים קיימה (יום ג', 27.1.22) דיון בפעילות לשכת הפרסום הממשלתית בשנים 2021-2020. במרכז הדיון עמדה שאלת החשיפה והפרסום מצד משרדי הממשלה כלפי המגזרים השונים, בדגש על חלקם באוכלוסייה והתקציב המושקע בפרסום מנגד, בחלוקה לאמצעי המדיה השונים. במסגרת הדיון הוצג מסמך מרכז המחקר והמידע של הכנסת, שנכתב לבקשת ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי, ומוצגים בו נתונים על הוצאות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם) על פרסומים בשנים 2021-2015 בפילוח לפי קבוצות אוכלוסייה ואמצעי תקשורת.

במסגרת המסמך צוין כי תפקיד לפ"ם הוא מתן שירותי פרסום והפקה (כגון פיתוח אסטרטגיית פרסום, מחקר, שירותי דפוס וגרפיקה, רכש ומדיה) למשרדי ממשלה וגופים ציבוריים. ללפ"ם אין תקציב פרסום משלה, והפרסום ממומן מתשלומי הלקוחות (דהיינו משרדי הממשלה והגופים הציבוריים) שהיא נותנת להם שירותים.

לעניין הוצאות משרד הבריאות על קמפיינים בנושא הקורונה, בפברואר-אוקטובר 2020, הובאו במסמך נתוני דוח מבקר המדינה, לפיהם בחודשים פברואר-אוקטובר 2020 הפיק משרד הבריאות 47 קמפיינים בעלות כוללת של כ-93 מיליון שקל. הרוב הגדול של הוצאות הפרסום, 76.2 מיליון שקל (82% מכלל ההוצאות), הוקצו לפרסומים בעבור החברה הכללית. כ-9.3 מיליון שקל (10% מההוצאות) הוקצו לחברה הערבית ו-5% מההוצאות (כ-5 מיליון שקל) הוקצו לחברה החרדית. יתר ההוצאות, בסך 2.7 מיליון ש"ח (3% מסך תקציב הפרסום), יועדו לדוברי רוסית, לדוברי אמהרית ולציבור הדתי-לאומי. במסמך צוין כי מבקר המדינה וגורמים אחרים עסקו בקשיי ההסברה לקבוצות אוכלוסייה שונות במשבר הקורונה, ולאוכלוסייה הערבית בפרט. בדוח המבקר הומלץ לפעול לגיבוש תוכניות הסברה ייעודיות אשר יותאמו לאוכלוסיות שונות.
נתונים על הוצאות הפרסום של לשכת הפרסום הממשלתית בשנים 2015–2021 בדגש על פרסומים לחברה הערבית / סקירה
במסמך מוצגים נתונים על הוצאות לשכת הפרסום הממשלתית (להלן: לפ"מ) על פרסומים בשנים 2015–2021, בפילוח לפי קבוצות אוכלוסייה ואמצעי מדיה, ובדגש על פרסומים לחברה הערבית. מסמך זה הוא עדכון של מסמכים קודמים שנכתבו בנושא בשנת 2020, והתמקדו לבקשת חברי כנסת שונים בפרסומים עבור החברה החרדית ועבור דוברי הרוסית. (26 עמ')
הוצאות פרסומי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) - 2020-2015 / מצגת
הוצאות פרסומי לפ"ם עבור אוכלוסיית דוברי הרוסית בפילוח לפי סוגי מדיה, 2019 (5 עמ')
הוצאות לשכת הפרסום הממשלתית על מדיה בחברה הערבית בשנים 2013 – 2016 / מסמך
לקראת יום השפה הערבית בכנסת שיתקיים ב- 3 ביולי, מוצגים במסמך זה נתונים על הוצאות לשכת הפרסום הממשלתית על מדיה 1 בחברה הערבית בשנים 2013 – 2016 .
הוצאות לשכת הפרסום הממשלתית על פרסום לחברה החרדית בשנים 2013 – 2016 / מסמך
בשנת 2016 גדלה ההוצאה למדיה בחברה החרדית בכ 1.39- מיליון שקלים (גידול של כ-43%) ביחס לשנת 2015 . עיקר הגידול בהוצאה למדיה בחברה החרדית נובע מגידול ההוצאה על פרסום בעיתונות החרדית. ( 6 עמ')
נתונים על לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) / מסמך
תקציבי לשכת הפרסום הממשלתית (להלן לפ"מ) לפרסום בחברה הערבית (7 עמ')

יו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר פתח את הדיון: "ביקשתי ויזמתי את הידון הזה מכמה טעמים: פניתי ללשכה לשלוח את הנתונים של הפילוח וקיבלתי מצבור של קבצי אקסל שלא באמת מעידים ולא ניתן להסיק מהם כלום. יש תחושה סבירה להניח שחלוקת המשאבים בין המגזרים השונים ואמצעי המדיה השונים אינה שוויונית. צר לי מאוד לקבל תשובה של הלשכה שממנה היה צורך להסיק לבד מה כתוב שם. ביקשתי השוואה אחוזית בין גודל המגזר לבין התקציב שמושקע בו בחלוקה לאמצעי מדיה שונים (רדיו, טלוויזיה, אינטרנט, תקשורת מודפסת) ולא קיבלתי זאת. לדעתי, זה לא תקין שרשות ממשלתית אינה מעבירה את הנתונים לבקשתם של הח"כים ולכן ביקשתי לקיים את הדיון הזה. אני מקווה שעכשיו נראה נתונים ברורים יותר לא יכול להיות שיש מגזרים שמופלים. בעיקר מדובר בצרכני התקשורת שצריכים לקבל את המידע הממשלתי באופן הנגיש ביותר, בשפות המובנות ובאמצעי המדיה הרלוונטיים לאותו מגזר. מקווה שהפעם הלשכה תעמיד לנו נתונים אמיתים שיתנו לנו כלים להשוואה ולבחון את הפעילות של הלשכה. אם נראה שיש הפליה נדרוש לתקן זאת לשנים קדימה".

ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי: "הדיון הזה התחיל מכמה שיחות של שנינו בחודשים האחרונים ואז באמת התחלנו לדבר על הנושא הזה של שקיפות של נתונים, חלוקת משאבים וקריטריונים לחלוקה בתוך משרד ממשלתי כשמדובר בייצוג הולם ומסתבר שאחרי ביקשתי מהממ"מ מסמך על הוצאות הפרסום של הלשכה, שאין שקיפות בקריטריונים. אני רוצה לבקש שלפ"ם יתמקדו בעיקר בנושא של עוגת התקציב עצמה וגם בחלוקה, על-פי איזה נתונים, ולמה יש שוני? למה למשל כשמדברים על תקשורת כללית 28% הולכים לעיתונות ו-55% הולכים לדיגיטל ובחברה הערבית מתוך התקציב שהוא בלאו הכי 5% מהתקציב הכללי, 46% לעיתונות ורק 26% לדיגיטל ב-2019? יש המון דברים לא מובנים ואני רוצה שנבהיר את הסוגיה אחת ולתמיד".

ח"כ משה גפני: "זהו דיון משמעותי וחשוב, החברה הישראלית מורכבת מחלקים שונים ערבים יהודים, דתיים, חילוניים. כשהיה את הסיפור של הקורונה חלק גדול מהבעיה היה בהסברה. לא הגיעו למגזר החרדי כי יש סוג מדיה מסוים שהמגזר הזה משתמש בו ולכן היה חוסר גדול בציבור החרדי בהסבר גם על הקורונה עצמה וגם על החיסונים עצמם, נוצרה בעיה חברתית מאוד קשה ואנו מרגישים רע מאוד. הייתה התקפה נגד הרב קניבסקי, מסתבר שהוא צדק. מפריע לי שיושבים אנשים בלפ"ם וכשמדובר בפיקוח נפש, פרסמו בטלוויזיה או ברדיו וחלק גדול מהציבור החרדי בכלל לא ידע מהדברים האלה. זה חמור כי צריך להעביר לעולים החדשים, לערבים ולכולם את המידע. יש להגיע עם המידע עצמו גם בעברית לתקשורת אותה הציבור החרדי צורך. מי שעוסק במקצוע הזה צריך לדעת את הניואנסים כדי להגיע לכולם. אסור שהנושא ירד מסדר היום עד שימצא פתרון".

ח"כ אופיר כץ: "דווקא במאבק בקורונה, שאחד מהכלים המשמעותיים והחשובים בהתמודדות עם הקורונה היא ההסברה: הממשלות השקיעו המון משאבים בהצהרות ובפרסום על-מנת להגיע לכמה שיותר אזרחים, להעביר את ההנחיות וכו'. האם במאבק כה חשוב שאנו רוצים להגיע לכמה שיותר אזרחים יש לנו את הלוקסוס להחליט שבערוץ 14 לא מפרסמים? האם אנו מערבבים פה שיקולים אחרים על חשבון בריאות האזרחים? מדוע חודש אחרי הקמת הממשלה הפסיקו לפרסם בערוץ 14?".

ח"כ שלמה קרעי: "פניתי לשר התקשורת בשאילתה בנושא זה שערוץ 14 מוחרם מהתקציבים של לפ"ם. לפ"ם זה הכסף של האזרחים והוא צריך לחזור אליו. ערוץ 14 זה ייחודי כי זה לא רק פחות תקציב, אלא מחרימים את התקציב שם. לפ"ם אמרו שעלו התעריפים של ערוץ 14 ולכן הם הפסיקו לפרסם שם. התעריפים עלו במרץ, עד יוני החליטו לפרסם כרגיל, ביולי הפסיקו. זו שערורייה, מגזר כה גדול שצופה בערוץ לא מקבל את המידע ממשרדי הממשלה. תירוץ שלא מתקבל על הדעת, זה שקרי. אם יש בעיות תגיעו לפתרון. לא יכול להיות שהאזרחים לא מקבלים מידע".

ח"כ נירה שפק: "יש לשים דגש לנושא היערכות לחירום בהיבט אוכלוסיות מיוחדות, ח"כ פינטו גם העידה שבנושא הקורונה ובנושא ההסלמות הביטחוניות אין מענה לאנשים חירשים, עיוורים. מה נעשה בנושא והאם משרדי הממשלה הגדירו תקציבים מיוחדים שעומדים לחירום באופן כללי והאם יש התאמות לאנשים עם צרכים מיוחדים?".

ח"כ יעקב אשר: "המספרים מדברים בפני עצמם, החלוקה לפי המגזרים היא פחות ממחצית מחלקם באוכלוסייה וזה לא יכול להיות כשמדובר בתקציב ממשלתי הנוגע להסברה. כל דבר שנכון שילדים ידעו אותו, משקיעים המון במדיה מסוימת ואז זה לא מגיע להמון ילדים שצריכים לדעת את הדברים הללו ולא צורכים את אותה מדיה. כבר כמה שנים מעירים על כך ולא היה שינוי משמעותי. גם מבקר המדינה המליץ על כך".

קושניר: "למה הממ"מ מסוגל להעמיד נתונים אותם גוף שאמון על זה לא מסוגל להעמיד? לא ראיתי השוואה למגזרים השונים במה שהעברתם לנו".

בועז סטמבלר, מנהל לפ"ם, משרד רה"מ: "ישנם אי-דיוקים של הח"כים בנוגע להסברה במגזר החרדי, פרסמנו בכל פלטפורמה שבה החרדים צורכים את המדיה: תחנות רדיו, מכוניות כריזה, הודעות לטלפונים כשרים. לגבי ערוץ 14 – הערוץ מסרב לקבל את הפרסומות של לפ"ם משום שאנו מסרבים להעלאת מחירים חד-צדדית שלהם. אנו מקיימים איתם מו"מ מתוך כוונה לסדר ולסיים את המחלוקת, הערוץ טרם הממשלה הנוכחית, ואין שום קשר לממשלה כזו או אחרת, העלה מחירים באופן חד-צדדי".

ח"כ קושניר: "התקציב שאתה מנהל אותו הוא של משלם המיסים, אנו כח"כים לא צריכים לחפור בשוחות כדי לקבל נתונים. אפילו לא פנית אלינו לבקש עוד זמן, זה זלזול בוועדה, ובכנסת וזה לא מקובל. אתה תשמע את הנתונים שיציגו הממ"מ ואתה תגיע לפה בדיון הבא עם מצגת שתשלח לח"כים יומיים מראש עם כל הנתונים".

סטמבלר: "העברנו מידע לגבי מה שביקשתם, לא הבנתי שמה שאתה מתאר זה מה שאתם מבקשים. קיבלנו את הזימון רק לפני יומיים".

בהמשך הדיון הציג מרכז המחקר והמידע של הכנסת את הנתונים השונים, וחברי הכנסת הצביעו על פערים שונים לעניין המגזרים השונים הדורשים טיפול. יו"ר הוועדה הצביע על פערים בתקציב הדיגיטל מול גודל האוכלוסייה דוברת הרוסית בישראל, ח"כ זועבי הצביעה על פערים בהוצאות הפרסום במגזר הערבי, וח"כ גפני הצביע על פערים בפניה לאמצעי המדיה המשודרת המרכזית על פני אמצעי מדיה קטנים יותר.

קושניר: "מה הקריטריונים של ההחלטות של הפרסום? יכול להיות שבגלל שמדובר במפעל עסקי של הממשלה שפועל על בסיס עמלות ומשתמש בתקציבי פרסום של משרד ממשלתי, מופעל פה שיקול כלכלי ושוכחים שהמערכת הזו נוסדה ליידע את הציבור של האזרחים על הפרסומים הממשלתיים? לדיון הבא אני מבקש תשובות"

כך סיכם יו"ר הוועדה את הדיון וציין כי נוכח אי-העמדת הנתונים יתקיים דיון נוסף בשבועות הקרובים: "התחושה של כולם שמתבטאת גם במספרים היא שיש העדפה לא נכונה ולא הולמת לצרכים באוכלוסייה ולא בטוח שלפי המדיה הנכונה. יש פער בין כמות האוכלוסייה לבין כמות הכסף המושקעת. אבקש מענה לדיון הבא על השאלות הללו: 1. מה הרציונל שעומד בפניכם בקבלת ההחלטה איך לפרסם, מה לפרסם ובאיזו שפה לפרסם? 2. מה הקריטריונים – האם ההחלטה היא אד הוק לפי קמפיין או שיש טבלת קריטריונים בסייסים? מה הם הנתונים? 3. תציגו את כל הנתונים המלאים של 2021. 4. עמלות שלפ"ם לוקחת, לא ברור איך זה פועל. אני רוצה להבין מה תקציב התפעול שלכם ואיך אתם בונים אותו ואם אתם גוף עסקי תציג דוח רווח והפסד בשנים 2021-2019.

תאריך:  27/01/2022   |   עודכן:  27/01/2022
עידן יוסף
+החשמל להתיישבות הצעירה: ח"כים ממרצ מאיימים במשבר קואליציוני
09:01 27/01/22  |  עידן יוסף
ח"כים ממרצ מאיימים שאם יתקדם החיבור לחשמל ליישובי ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון - זה יהפוך למשבר קואליציוני (כאן חדשות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לשכת הפרסום הממשלתית אינה נוהגת בשקיפות בתקציבי פרסום
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת המשנה למדיניות חוץ, בראשות ח"כ אמילי מואטי, קיימה (יום ב', 24.1.22), דיון בנושא 70 שנה להסכמי השילומים, על-פי הצעתם של חברי הכנסת שרן השכל ויבגני סובה.
27/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה (יום ד', 26.1.22) במכתב לשר הבריאות ניצן הורביץ, וקרא לו לבחון מחדש את הצעת החוק לאיחוד מוקדי החירום הרפואיים טלפוניים שהגישה יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ עידית סילמן.
27/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת קיימה (יום ד', 26.1.22) דיון מיוחד לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה, שעל-פי החלטת האו"ם משנת 2005, מצוין ברחבי העולם בתאריך 27.1, היום בו שוחרר מחנה ההשמדה אשוויץ.
26/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ג', 26.1.22) דיון מיוחד שעסק בטעויות כתיב ושמות מקומות בשפה הערבית בשילוט דרכים. הישיבה התקיימה במסגרת ציון יום השפה הערבית בכנסת, שיזם ח"כ איימן עודה.
26/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה קיבלה (יום ד', 26.1.22) דיווח של משרד העבודה על פיטורי עובדות בהריון ובטיפולי פוריות והיבטים של אכיפה פלילית מנהלית לשנת 2020-2021.
26/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il