|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

הרוסים תפסו את מטוס המטען הגדול בעולם

צבא רוסיה השתלט על מטוס האנטונוב מריה היחיד שהיה בידי אוקראינה בנמל התעופה הוסטומל האוקראינים תכננו לבנות מטוס דומה, אך לא השלימו את בנייתו והוא מעולם לא המריא
25/02/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות
[צילום: ג'נס מאייר, AP]

צבא רוסיה, שהשתלט אתמול על שדה התעופה הוסטומל הסמוך לבירה האוקראינית קייב, תפס בו את מטוס המטען הגדול בעולם - האנטונוב 225 מריה.

מדובר במטוס שנבנה בשנות השמונים של המאה הקודמת לצורך העברת מעבורת חלל סובייטית בין אתרי הנחיתה והשיגור שלה. הוא מסוגל לשאת יותר מ-300 טונות של מטען בטיסה אחת והוא מושכר על-ידי חברת אנטונוב לטיסות מטען מיוחדות. המטוס נחת בישראל באוגוסט 2020 כשנשא משאיות של צבא ארצות הברית לצורך התקנת רכיבים של סוללות כיפת ברזל עבור הצבא האמריקני.

במאי 2021 קיים נשיא אוקראינה מסיבת עיתונאים סמוך למטוס האנטונוב מריה היחיד שהיה במדינה ואשר חזר לאוקראינה ב-5 בפברואר 2022. זאת, ככל הנראה בשל ההערכה האוקראינית המוטעית שלפיה רוסיה לא תתקוף אותה. האוקראינים ביקשו לבנות מטוס נוסף, אך בנייתו לא הושלמה והוא מעולם לא המריא.


נשיא אוקראינה, זלנסקי, סמוך למטוס האנטונוב במאי 2021 [צילום: אפרם לוקצקי, AP]
תאריך:  25/02/2022   |   עודכן:  25/02/2022
איציק וולף
+לפיד: אלה מעברי הגבול דרכם יוכלו ישראלים לצאת מאוקראינה
23:14 25/02/22  |  יואב יצחק
שר החוץ יאיר לפיד שיגר בטוויטר הודעה דחופה לישראלים הנמצאים באוקראינה ומבקשים לצאת מהמדינה עקב המלחמה שפרצה. להלן ההודעה.

‏בשל עומס קשה מאוד והמתנה של שעות רבות במעבר שייני (Medyka/Sheiny) לפולין, ממליצים לישראלים להגיע למעברים הבאים:

  • מעבר הגבול קרקיבץ (Korczowa - Krakovets) לפולין
  • מעבר הגבול אושגורוד (Uzhhorod/Vysne Nemescke) לסלובקיה
  • מעבר הגבול צ'ופ (Zahony/Chop) להונגריה
  • מעבר הגבול סירט (Siret) לרומניה

‏נציגי משרד החוץ ונציגויות ישראל במדינות המרחב נמצאים במעברי הגבול לעזור לכם.

([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+הממשל האמריקני: יוטלו סנקציות אישיות על פוטין
23:00 25/02/22  |  יואב יצחק
דוברת הבית הלבן ג'ן סאקי אישרה (יום ו') כי הממשל האמריקני יטיל סנקציות אישיות על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועל שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. וזאת לאחר שיום קודם לכן הוטלו סנקציות חריפות על בנקים ומוסדות רוסיים וכן על שורה ארוכה של אוליגרכים ומקורבים לנשיא פוטין. הסנקציות ייכללו חילוט נכסים המוחזקים במדינות המערב, וכן חסימת חשבונות בנקים בהם מחזיקים פוטין ובני משפחתו, וכן מקורביהם, סכומי עתק הנאמדים בטרליוני דולרים.
ג'ן סאקי. סנקציות על פוטין [צילום: אלכס ברנדון/AP]
+שר ההגנה של אוקראינה: חיילים רוסים ייהרגו כמו בצ'צ'ניה
22:53 25/02/22  |  יואב יצחק
שר ההגנה של אוקראינה, אולקסי רזניקוב, הזהיר את העם הרוסי כי חיילים שיישלחו לאוקראינה ייהרגו מכל חלון בכל עיר אוקראינית, כמו שהיה בשתי המלחמות בצ'צ'ניה. דבריו נאמרו בהמשך לאזהרה מפיו של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, שהזהיר כי העם הרוסי יזנב בצבא רוסיה, וינהל מלחמת גרילה תביא להריגת חיילים רוסים רבים. זלנסקי אף ביקש מאזרחי אוקראינה בגיל 60-20 להתחמש בנשק אישי, כדי להגן על המולדת.
+ביידן: נשלח כוחות נוספים להגן על מדינות נאט"ו
22:43 25/02/22  |  יואב יצחק
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע על שיגור כוחות אמריקניים נוספים לכמה ממדינות אירופיות החברות בברית נאט"ו. "נגן על הטריטוריה של נאט"ו", אמר ביידן בהצהרה לתקשורת והוסיף, כי הנשיא ולדימיר פוטין "נכשל במטרתו לחלק את המערב". כוחות נוספים יוזרמו גם לגרמניה, פולין ולמולדובה.
([צילום: אלכס ברנדון, AP])
+למעלה מאלף מפגינים נעצרו ברוסיה
20:54 25/02/22  |  יפעת גדות
שוטרים עוצרם צעירים במוסקבה שהפגינו נגד המלחמה. הרשתות החברתיות געשו ברוסיה וקריאות להפסקת המלחמה נשמעו מאזרחים רבים. כ-1,745 איש ב-54 ערים ברוסיה נעצרו, לפחות 957 מהם במוסקבה.
[צילום: דניס קמינב/AP]
+100,000 פליטים נמלטו מאוקראינה
20:47 25/02/22  |  יפעת גדות
מאות אלפי בני אדם הפכו בן לילה לפליטים כשהם נמלטים מאימת המלחמה באוקראינה ומחפשים מקלט במדינות השכנות לה. חלק מהפליטים הגיעו גם לפולין, דרך מדיקה בדרום מזרח פולין. גורמים רשמיים באו"ם אמרו כי כ-100,000 איש עזבו את ביתם והחשש הוא כי אם הלחימה תחריף יימלטו מבתיהם עד כ-4 מיליון איש שיחפשו אחר מקום בטוח לשהות בו.
[צילום: זארק סוקולובסקי/AP]
+הפגנות נגד רוסיה גם בדאונינג 10
20:37 25/02/22  |  יפעת גדות
מחוץ לדאונינג 10 בלונדון התאספו מפגינים רבים נגד פלישתה של רוסיה לאוקראינה, מחזיקים בידיהם גלויות ושלטים. החשש הגדול בכל מדינות אירופה הוא מתקיפתה של רוסיה במספר חזיתות, כניסתם של טנקים וחיל רגלי לאוקראינה, ותקיפות אוויריות מסיביות - מה שעלול לגרום נזקים עצומים באוקראינה, ולהביא לשינויים עצומים במבנה הגאופוליטי בעולם.


[צילום: אלברטו פזלי/AP]
+צלבי קרס על שגרירות רוסיה בצרפת
20:29 25/02/22  |  יפעת גדות
צלבי קרס רוססו על גדר בניין הקונסוליה הרוסית בשטרסבורג שבמזרח צרפת. הכוחות הרוסים הסתערו על בירת אוקראינה והבהלה שאחזה בתושבי מדינות אירופה מהחשש למלחמה בהיקף רחב הרבה יותר, לאחר הפלישה האלימה למדינה דמוקרטית, עוררה כעס רב והפגנות מול שגרירויות רוסיות במדינות רבות.
[צילום: ז'אן פרנסואה בדיאס/AP]
+הרס בעיר מריופול מההפצצות האוויריות
20:14 25/02/22  |  יפעת גדות
הכוחות הרוסיים ממשיכים בתקיפת העיר מריופול שבאוקראינה וגורמים להרס של בניינים רבים בעיר. במקביל, החיילים הרוסיים ממשיכים להסתער על בירת אוקראינה, כשקולות ירי ופיצוצים מהדהדים בכל האזור, יותר ויותר קרוב לרובע הממשלה בקייב. הפלישה למדינה דמוקרטית זרעה בהלה גדולה ופחד מפני מלחמה גדולה יותר באירופה והיא מעוררת מאמצים בינלאומיים לעצור את רוסיה.
[צילום: איבגני מלולטקה/AP]
+גופות חיילי רוסיה ברחובות קייב
19:58 25/02/22  |  יפעת גדות
גופתו של חייל רוסי שנהרג מוטלת על הקרקע, באזור בו מתפרסים החיילים האוקראינים. במקביל לתקיפותיה מהאוויר, רוסיה שולחת כוחות ארטילירה משלושה כיוונים בניסיון לכתר את עיר הבירה. הנשיא פוטין הורה לחיילי רוסיה: לכבוש את השלטון באוקראינה.
+פוטין לצבא רוסיה: "קחו את הכוח לידיים שלכם"
19:56 25/02/22  |  יפעת גדות
סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין קרא לצבא רוסיה לכבוש את השלטון באוקראינה ואת מוסדות הציבור במדינה זו, ואמר: "קחו את הכוח לידיים שלכם". במקביל, מועצת אירופה השעתה באופן רשמי את חברותה של רוסיה במועצה.
[צילום: Alexei Nikolsky, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP]
+פוטין פקד על צבא רוסיה:
לכבוש השלטון באוקראינה
19:45 25/02/22  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
משרדי ההגנה של ארה"ב ובריטניה מסרו: צבא רוסיה נתקל בהתנגדות עזה מצד חיילי אוקראינה המגנים על קייב הבירה  ▪  עד עתה נהרגו כ-1000 חיילים רוסים  ▪  שרי החוץ של המדינות החברות באיחוד האירופי החליטו: סנקציות אישיות גם על הנשיא פוטין ושר החוץ לברוב
פוטין. לכבוש את הפרלמנט [צילום: AP]
מטוס רוסי שהופל [צילום: ודים זמירובסקי, AP]
+שריפות פרצו בקייב בעקבות תקיפות אוויריות
19:45 25/02/22  |  יפעת גדות
לוחמי אש בקייב מנסים להשתלט על השריפה שפרצה בכמה מוקדים בעיר, בעקבות נפילת טילים על העיר. רוסיה ממשיכה את פלישתה לאוקראינה. צבאה נע לכיוון פרברי קייב וממשיכה בתקיפות אוויריות על ערים ובסיסים צבאיים, במקביל לכניסתם של כוחות רגלי ושריון.
שריפות בקייב [צילום: משטרת אוקראינה/AP]
+פליטים מאוקראינה מחפשים מקום בטוח
19:37 25/02/22  |  יפעת גדות
פליטים שנמלטו מאוקראינה הגיעו למחנה פליטים אירעי בזהוני שבהונגריה, ליד הגבול האוקראיני. עשרות אלפי אוקראינים נמלטו מהמלחמה באוקראינה כשהם עוברים את הגבולות למערב בחיפוש אחר מקום בטוח לשהות בו. הם ברחו מהמדינה המופגזת ללא הפסקה כבר ביום השני למלחמה.
[צילום: אנה זילגי/AP]
+מטוסי רוסיה תקפו - פיצוצים בעיר חרקוב
19:37 25/02/22  |  יפעת גדות
ברשתות החברתיות הופיעו דיווחים על פיצוץ מסיבי אחד לפחות בעיר חרקוב, העיר השנייה בגודלה באוקראינה, הסמוכה לגבול הרוסי. תושבים באזור שהותקף נקראו להתפנות מיד לכיוון תחנת הרכבת התחתית הקרובה ולתפוס מקלט.
גופה של חיל מכובה בשלג [צילום: ואדים גירדה/AP]
+מפגינים בוושינגטון נגד תוקפנות רוסיה
19:30 25/02/22  |  יפעת גדות
קונסטנטין קלינובסקי, במקור מבלרוס, שאשתו אוקראינית, מנופפים לנהגים התומכים בהם במחאה נגד פלישת רוסיה לאוקראינה מחוץ לשגרירות הרוסית בוושינגטון. "זוהי מלחמה ולא עימות קטן. אנשים חפים מפשע מתים על בסיס יום יומי. העולם משתנה", אמר קלינובסקי לסוכנות הידיעות AP.
[צילום: אלכס ברנדון/AP]
+יותר מ-50 אלף איש נמלטו מאוקראינה
19:18 25/02/22  |  יפעת גדות
יותר מ-50 אלף איש נמלטו מאוקראינה בימים האחרונים, בין השאר למולדובה ולרומניה, והפכו בן לילה לפליטים. כך דיווח האו"ם. ההערכות הן לזרם של פליטים העלול להגיע בשבועות הקרובים למיליון ויותר. באירופה נערכים למתן סיוע מידי לפליטים - במזון ובאהלים.
בנין שנהרס במולדובה [צילום: ואדים גירדה/AP]
+יו"ר הכנסת מבקש להקים ועדת עלייה
16:32 25/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוי פנה למרכז האופוזיציה ח״כ יריב לוין בבקשה להקים את ועדת העלייה והקליטה של הכנסת, כדי לאפשר לכנסת לדון ולפקח על היערכות הממשלה לקליטתם של אלפי עולים מאוקראינה  ▪  יו"ר ועדת החוקה: בהעדר ועדה נקיים דיון ביום שני
(מיקי לוי ויריב לוין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+עליות בבורסות העיקריות
16:19 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בורסות המזרח סיימו בעליות של עד 2%; הבורסות העיקריות באירופה עולות בקרוב ל-3%; המסחר בניו-יורק נפתח בעליות  ▪  הנפט ירד מתחת ל-100 דולר לחבית
(פוטין בחזית הבורסה, מומבאי [צילום: רפיק מקבול, AP])
+פוטין לא למד את הלקחים של המלחמה הקרה
16:05 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פרופ' ג'יימס הרשברג מזכיר ב-Foreign Affairs כיצד התערבויות כוחניות של בריה"מ הובילו להתגברות ההתנגדות לה וחיזקו את המערב  ▪  זה בדיוק מה שעשוי לקרות כעת באוקראינה, אבל פוטין מונע ברצונו הנוסטלגי להחיות את בריה"מ
הפגנה במדריד [צילום: מאנו פרננדז, AP]
+האליטה הצבאית והעסקית של רוסיה סופגת עיצומים
16:05 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השמות העיקריים המופיעים ברשימות העיצומים של בריטניה, ארה"ב והאיחוד האירופי: מנהלי בנקים וחברות ענק, ראשי המגזר הביטחוני ומפקדי זרועות הצבא, פוליטיקאים ואנשי תעמולה
סרגיי סורובקין, מפקד זרוע האוויר והחלל [צילום: פאבל גולובקין, AP]
אולג סליוקוב, מפקד כוחות היבשה [צילום: ארנגה ג'יאוורדנה, AP]
+רוסיה מוכנה למו"מ - בתנאים שלא נמסרו; ממשיכה להתקדם בקייב
16:04 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
זלנסקי קרא לפוטין לנהל מו"מ; הקרמלין הביע נכונות עקרונית, אך ייתכן שהוא עומד על-כניעת אוקראינה  ▪  שי שוחח עם פוטין וקרא לו להגיע להסדר בדו-שיח  ▪  האיחוד האירופי מתכנן להקפיא את נכסיהם של פוטין ולברוב
חיילים אוקראינים במרכז קייב, היום [צילום: אמיליו מורנאטי, AP]
+ראש הממשלה שוחח עם נשיא אוקראינה והציע סיוע הומניטרי
14:04 25/02/22  |  איציק וולף
ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט, שוחח (יום ו', 25.2.22) עם נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, והציע לו סיוע הומניטרי של ממשלת ישראל למדינתו המותקפת.

השניים שוחחו על מצב הלחימה בין רוסיה לאוקראינה, בייחוד ביחס לנעשה בבירה האוקראינית קייב. בנט עדכן את זלנסקי על הצעדים שכבר נקטה ישראל בהקשר של הסיוע ההומניטרי ובהם הקצאת 10 מיליון שקלים שיישלחו כסיוע לקהילות היהודיות באוקראינה.

"ראש הממשלה שב והדגיש את תקוותו לסיום מהיר של הלחימה, ושלח חיזוק לעם באוקראינה בימים קשים אלה", נמסר מלשכת ראש הממשלה.
+הממשלה תעביר 10 מיליון שקל סיוע לקהילה היהודית באוקראינה
13:24 25/02/22  |  איציק וולף
ממשלת ישראל תעביר סיוע בסך של 10 מיליון שקלים לקהילה היהודית באוקראינה. הסיוע יועבר על ידי משרד התפוצות. הסיוע צפוי לשמש למימון אבטחה לקהילות היהודיות באוקראינה, לרכישת מזון ותרופות עבור חברי הקהילה, למימון מערך היסעים לטובת שינוע אוכלוסיה למקומות בטוחים ולקליטת פליטים במקרה הצורך.

"אנו עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות במקום. המצוקה גדולה. הלב שלנו עם יהודי אוקראינה. התמונות המגיעות מהשטח מדאיגות ומלמדות על הדחיפות הנדרשת לפעולה. להתפתחויות השפעה מכרעת על היהודים החיים בתוכה. מדינת ישראל מושיטה היום סיוע הומניטרי ראשוני ונערכת לאיגום משאבים נוספים ככל שנדרש. נמשיך לעקוב מקרוב אחרי הצרכים והתפתחויות בשטח", אמר שר התפוצות, נחמן שי.
+דיווח: צבא רוסיה נמצא בפרברים הצפוניים של קייב
13:00 25/02/22  |  איציק וולף
גורמים רשמיים באוקראינה דיווחו על תנועת כלי צבא רוסיים בפרברים הצפוניים של עיר הבירה קייב. כך דווח ב-BBC. על-פי הדיווח, ניתן לראות בצילומי וידאו כלי רכב רוסיים חמושים נעים במחוז שבו נמצאת הבירה האוקראינית.
+משרד החוץ ימשיך לפעול בלבוב לחילוץ ישראלים
12:19 25/02/22  |  איציק וולף
בתום הערכת מצב שהתקיימה הבוקר במשרד החוץ החליט שר החוץ, יאיר לפיד, על המשך פעולת כוח המשימה של משרד החוץ בעיר לבוב שבמערב אוקראינה.

אנשי משרד החוץ, נתיב והסוכנות ממשיכים לפעול ברציפות לחילוץ ישראלים מאוקראינה למעברי הגבול. עד עתה יצאו מאוקראינה אלפי ישראלים, חלקם ביממה האחרונה בסיוע פעיל של נציגי משרד החוץ.

מן המשרד נמסר כי לחדר המצב מגיעות פניות רבות והן מטופלות בקפידה. "עקב עומסים קשים בדרכים המובילות למעברי הגבול נרשמו קשיים. אנשינו המוצבים במעברים השונים פועלים בניסיון לפתור את הבעיות. משרד החוץ פועל להגשת סיוע הומניטרי מהיר לאוקראינה בהתאם לדרישות בשטח (גנרטורים, שמיכות, אוהלים, ציוד חורף וציוד רפואי). משרד החוץ עובד במתכונת חירום מלאה ומקיים מספר הערכות מצב מדי יום", לשון הודעת משרד החוץ.
+גמר הצ'מפיונס ליג הועבר מרוסיה לצרפת
11:57 25/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+שטייניץ: לקדם צינור גז ישראל-אירופה
11:40 25/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בעקבות העיצומים על רוסיה והחשש באירופה מפני מחסור בגז טבעי קורא ח"כ שטייניץ, שכיהן בעבר כשר האנרגיה, לממשלת ישראל לתת עדיפות עליונה לקידום מהיר של הקמת צינור הגז הים תיכוני בין ישראל לאירופה בשעה זו של עלייה דרמטית במחירי האנרגיה בכל העולם, ושל מחסור חמור של גז טבעי באירופה
("דרושה צנרת שתחצה את הים התיכון" [צילום: AP])
+להתייחס לפוטין כמו לטרוריסט
10:04 25/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לרוסיה יש סדרי עדיפות שונים משל המערב ולכן המאבק נגדה הוא א-סימטרי  ▪  שורשי המשבר הנוכחי מצויים בכשלים של אובמה וטראמפ, ונראה שפוטין הופתע מתקיפותו של ביידן  ▪  ישראל יכולה ללמד כיצד להילחם בשליטים כאלה, אם כי תגובתה למשבר היא מבישה ומסוכנת
הפגנה מול שגרירות רוסיה, בוקרשט [צילום: אנדראה אלכסנדרו, AP]
תושבת קייב הבוקר, ליד הריסות ביתה בקייב [צילום: אמיליו מורנטי, AP]
+בריטניה: 450 חיילים רוסים מתו ביום הפלישה הראשון
09:21 25/02/22  |  איציק וולף
משרד ההגנה הבריטי טוען הבוקר (יום ו', 25.2.22) כי רוסיה לא הצליחה לכבוש ביום הראשון של הפלישה לאוקראינה אף אחד מן היעדים המרכזיים שלה, ושצבא רוסיה ספג 450 אבדות בנפש.

"לפי ההערכות שלנו, רוסיה מתכוונת לפלוש לכל שטחה של אוקראינה", אמר שר ההגנה הבריטי, בן וולאס, לערוץ סקיי הבריטי.
+שגרירות ישראל באוקראינה סייעה ל-500 ישראלים לעבור לפולין
09:11 25/02/22  |  איציק וולף
צוות שגרירות ישראל באוקראינה, בסיוע דיפלומטים ישראלים מנציגויות שכנות, סייעו אתמול למאות ישראלים לצאת מהמדינה. אנשי השגרירות שפונו לעיר לבוב במערב אוקראינה הוציאו 3 אוטובוסים של אזרחים ישראלים מהעיר אל מעבר הגבול לפולין. בנוסף, צוותי הדיפלומטים שנמצאים במעברי הגבול סייעו לכ-500 ישראלים לחצות את הגבול.

בסקר של השגרירות שנפתח לפני כשבועיים נרשמו עד כה כ-8,880 איש (מלבד אזרחי ישראל שנרשמו וכבר הגיעו בחזרה לישראל). מתוך המספר הזה 5,840 הם אזרחי ישראל וכ-3,000 הם בני משפחה מדרגה ראשונה שאינם בעלי אזרחות ישראלית.

"משרד החוץ מבקש להזכיר כי אזרחים ישראלים היוצאים מאוקראינה ומגיעים לארץ (גם דרך מדינה שלישית) פטורים מבדיקת pcr לפני העלייה למטוס. משרד החוץ שב וקורא לכל אזרחי ישראל הנמצאים באוקראינה לעזוב את המדינה באופן המהיר והבטוח ביותר", לשון הודעת משרד החוץ.
שלושה מן הישראלים שחולצו והועברו לפולין [צילום: שגרירות ישראל באוקראינה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרוסים תפסו את מטוס המטען הגדול בעולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
לרוסיה יש סדרי עדיפות שונים משל המערב ולכן המאבק נגדה הוא א-סימטרי שורשי המשבר הנוכחי מצויים בכשלים של אובמה וטראמפ, ונראה שפוטין הופתע מתקיפותו של ביידן ישראל יכולה ללמד כיצד להילחם בשליטים כאלה, אם כי תגובתה למשבר היא מבישה ומסוכנת
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
לוחמת הסייבר בין רוסיה לאוקראינה החלה עוד לפני הפלישה. ב-23.2.22 הוצאו מפעולה האתרים של הפרלמנט האוקראיני וכמה מגופי הממשלה. מתקפות דומות ב-15 וב-16 בחודש יוחסו בידי ארה"ב ובריטניה ל-GRU, המודיעין הצבאי הרוסי. בחודש שעבר הופיעה בכמה אתרים ממשלתיים אוקראיניים האזהרה "תפחדו ותצפו לגרוע מכל".
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
כוחות רוסיים נכנסו לפאתי קייב וחילופי ירי נשמעו בסמוך לרובע הממשלה בבירת אוקראינה (יום ו', 25.2.22). קודם לכן קרא שר ההגנה של אוקראינה, אלכסיי רזניקוב, לתושבי האזור הצפוני של קייב להישאר בבתיהם ולהכין בקבוקי מולוטוב לקראת כניסתם הצפויה של הכוחות הרוסיים לאיזור. מקור אוקראיני בכיר אמר כי הכוחות האוקראינים ערוכים להגן עליה מכל עבריה למרות נחיתותם הבולטת בחיילים ובנשק. פקידים רוסים אמרו לראשונה בגלוי, כי מטרתה של רוסיה היא להפיל את ממשלת אוקראינה.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מטיל (יום ה', 24.2.22) עיצומים חריפים במיוחד על רוסיה, חברות הפועלות בה ואזרחים רוסים. הוא גינה במילים קשות ביותר את הפלישה לאוקראינה ואת הנשיא ולדימיר פוטין, בנאום ומסיבת עיתונאים ראשונים שקיים לאחר הפלישה.
24/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
המסחר בבורסה במוסקבה הסתיים היום (יום ה', 24.2.22) בהתרסקות בשיעור של 33%. במהלך יום המסחר נרשמו ירידות חדות אף יותר בשיעור של 45%.
24/02/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il