|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
פלישה לאוקראינה [צילום: איבגני מלולטקה/AP] זלנסקי. דחה הצעה לצאת מאוקראינה

קרבות קשים ברחובות בכמה ערים

הוכרז עוצר בקייב עד יום ב'; <br>זלנסקי דחה חילוץ מאוקראינה

מאות חיילים רוסים ואוקראינים נהרגו הלילה ברחובות קייב צבא רוסיה שיגר טילי שיוט מהים השחור לעבר ערי אוקראינה קרבות קשים בערים: פולטבה, מריופול, חרסון, מיקולאייב ואודסה הנשיא זלנסקי דחה הצעת ארה"ב להוציאו מאוקראינה - "הקרב כאן. אני צריך תחמושת, לא טרמפ"
26/02/2022  |   News1 News1   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות

החששות של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, מתאמתים: חיילי רוסיה חדרו לרחובות קייב ומנהלים קרבות פנים אל פנים כדי להרוג חיילים אוקראינים. כניסת חיילי רוסיה נערכת מאז הלילה, לאחר ירי טילי שיוט וארטילריה למטרות צבאיות בתוך קייב וכן למוסדות השלטון במדינה. מאות נהרגו במהלך הלילה, משני הצדדים. אזרחים בקייב התעמתו גם הם מול חיילי רוסיה.

בעיר קייב הוכרז עוצר מהערב בשעה 17:00 ועד יום שני בשעה 08:00 בבוקר. התושבים נדרשו להישאר בבתים, על-מנת לאפשר ללוחמים ולחיילים לזהות טוב יותר ולהדוף את חיילי רוסיה שפלשו למדינה.

צבא אוקראינה מסר לפנות בוקר (יום שבת), כי ספינות מלחמה של צבא רוסיה שיגרו טילי שיוט לעבר שטח המדינה מהים השחור. הערים שנפגעו: פולטבה, מריופול, חרסון, מיקולאייב ואודסה. פיקוד הצבא הודיע כי חיילי אוקראינה מנהלים קרבות קשים כדי להדוף את התוקפים.

הרשויות באוקראינה ובראשן משרד הפנים קראו לתושבים להישאר בבתים, להתרחק מהחלונות ולשהות ככל שניתן במקלטים. במקביל נקראים נושאי נשק לצאת לרחובות כדי להדוף את הפולשים. בערים רבות באוקראינה נראו אזרחים חשופי-ידיים מנהלים עימותים מילוליים עם חיילי רוסיה.

"הקרב כאן. אני צריך תחמושת, לא טרמפ"
זלנסקי דחה הצעה לחילוץ מאוקראינה

הנשיא זלנסקי דחה הלילה הצעה מפתיעה שקיבל מארה"ב: לחלצו מאוקראינה ולהעניק לו מקלט מדיני. בארה"ב סבורים, כי הנשיא ולדימיר פוטין לא יעצור, אלא לאחר תפיסת זלנסקי והריגתו או הוצאתו ל"משפט" ברוסיה. הנשיא זלנסקי דחה את ההצעה ואמר: "הקרב כאן. אני צריך תחמושת, לא טרמפ". זלנסקי אף חזר על דבריו מלפני מס' ימים, באומרו כי הוא יודע שהוא המבוקש מס' 1 מצד פוטין.

תאריך:  26/02/2022   |   עודכן:  04/03/2022
יואב יצחק
+ניתוק רוסיה מה"סוויפט" יפגע בחברות אירופיות הפועלות ברוסיה
22:48 26/02/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
האוקראינים ממשיכים ללכוד סוכני חבלה רוסים שעושים מאמץ לבצע פעולות חבלה ואיסוף מודיעין בקייב  ▪  הולנד, בלגיה וגרמניה יספקו נשק לאוקראינים  ▪  תמונת מצב
(פגיעה ישירה בקייב [צילום: מן הטלוויזיה])
+אלפי רוסים נעצרו בהפגנות נגד השלטון
22:12 26/02/22  |  עידן יוסף
לפחות 2,692 מפגינים ברוסיה נעצרו לאחר שמחו נגד המלחמה. אלפי רוסים הפגינו ברחובות מוסקבה, סנט פטרסבורג וביותר מ-50 ערים רוסיות נוספות.
+שרי החוץ האירופים ידונו בניתוק רוסיה ממערכת הסליקה
22:08 26/02/22  |  עידן יוסף
גורמים באיחוד האירופי: שרי החוץ האירופים ייפגשו מחר לדון בסוגיית ניתוק רוסיה ממערכת הסליקה הבנקאית (Swift). כזכור, עד כה גרמניה איטליה ושורה של מדינות נוספות מתנגדות (כאן חדשות).
+"פוטין לא היה פולש לאוקראינה אם טראמפ היה נשיא"
22:06 26/02/22  |  עידן יוסף
‏סקר שנערך על-ידי מרכז הרווארד למחקרים פוליטיים חשף כי 62% מהאמריקנים חושבים כי פוטין לא היה פולש לאוקראינה אם טראמפ היה נשיא. כמו-כן, 39% מהדמוקרטים ו-85% מהרפובליקנים מאמינים שטראמפ היה גורם לפוטין לחשוב פעמיים אם לפתוח במלחמה.

+נשיא פולין: תומכים בהצטרפות אוקראינה לאיחוד האירופי "בהליך מהיר"
22:01 26/02/22  |  עידן יוסף
נשיא פולין, אנדז'יי דודה: תומכים בהצטרפות אוקראינה לאיחוד האירופי "בהליך מהיר".

+רשת החשמל האוקראינית תנותק מבלארוס
21:59 26/02/22  |  עידן יוסף
אוקראינה הודיעה שתנתק את רשת החשמל שלה מהרשת המשותפת עם בלארוס. זאת לאחר שגם בלארוסים תקפו את אוקראינה.
+יו"ר הפרלמנט האוקראיני ביקש מיו"ר הכנסת לקדם פסגה רוסית-אוקראינית בישראל
21:15 26/02/22  |  עידן יוסף
יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי שוחח בצאת השבת עם עמיתו האוקראיני, יושב-ראש הראדה, רוסלן סטפנצ'וק. לוי הביע הזדהות עם העם האוקראיני בשעה הקשה הזו, השתתף בצערו על האבדת בנפש שנגרמו במהלך הימים האחרונים והוסיף: "ההתקפה הרוסית על אוקראינה מהווה הפרה בוטה של הסדר הבינלאומי״.

במהלך שיחתם עידכן יושב-ראש הכנסת כי בימים הקרובים צפויה לצאת מישראל טיסה הכוללת משלוח הומניטרי לאוקראינה וכן הביע את תקוותו להפסקת האלימות.

יושב-ראש הראדה סטפנצ׳וק הודה ללוי ולעם בישראל על תמיכתם באוקראינה בשעה קשה זו. כמו-כן, ביקש לקדם את היוזמה של פסגה רוסית-אוקראינית בישראל.
+הצבא הרוסי מציג: צילומים ראשונים מתחנת הכוח בצ'רנוביל
20:17 26/02/22  |  עידן יוסף
הצבא הרוסי מציג את הצילומים הראשונים מהשטח שנכבש לאחרונה של תחנת הכוח הגרעינית בצ'רנוביל. בסרטון: מדידת רמת הקרינה סביב הכור הישן.
+ביידן: מלחמה ברוסיה תפתח מלחמת עולם שלישית
20:06 26/02/22  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן תוקף את רוסיה: "יש שתי אפשרויות - או להילחם ברוסיה ולהתחיל מלחמת עולם שלישית או לגרום למדינה שפועלת בניגוד לחוק הבינלאומי לשלם מחיר כבד. אלו העיצומים הנרחבים בהיסטוריה. פוטין ניסה להפריד את נאט"ו, זה לא קרה ולא יקרה. רוסיה תשלם מחיר כבד בטווח הקצר ובטווח הארוך".
+הצבא הרוסי מתקרב לתחנת הכוח הגרעינית הגדולה ביותר באירופה
20:03 26/02/22  |  עידן יוסף
כוחות הצבא הרוסי מתקרבים לתחנת הכוח הגרעינית זפוריז'יה - הגדולה ביותר באירופה. כך נמסר לסוכנות רויטרס.

+זלנסקי: טורקיה ואזרבייג'ן הציעו לשמש כמתווכות עם רוסיה
19:51 26/02/22  |  עידן יוסף
נשיא אוקראינה זלנסקי במסר לאומה: "נילחם עד שנשחרר את המדינה, הנחישות של העם האוקראיני שיבשה את התוכניות של רוסיה לכיבוש אוקראינה". עוד אמר: "טורקיה ואזרבייג'ן הציעו לשמש כמתווכות עם רוסיה".
+רוסיה שוב מתקדמת בכל החזיתות;
אוקראינה מאטה אותה, בייחוד בקייב
19:37 26/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ארה"ב ובריטניה: האוקראינים הצליחו להאט את ההתקדמות הרוסית  ▪  ארה"ב משגרת לאוקראינה ציוד ב-350 מיליון דולר  ▪  מקורות אמריקנים: כוחות מיוחדים רוסים נכנסו לקייב ובידיהם רשימות חיסול
שידור חי: המלחמה באוקראינה / France 24
ילדה בתחנת מטרו שהפכה למקלט, קייב [צילום: אמיליו מורנטי, AP]
אתר פגיעה של הפצצה רוסית, קייב [צילום: ודים גרידה, AP]
+רוסיה אוסרת טיסות אליה מבולגריה, מפולין ומצ'כיה
19:12 26/02/22  |  עידן יוסף
רוסיה אוסרת על חברות טיסה מבולגריה, מפולין ומצ'כיה לטוס במרחב האווירי שלה - כתגובה להחלטתן לאסור טיסה של חברות תעופה רוסיות בשטחן.
מדינות אירופיות שסגרו את השמיים שלהן לתנועת מטוסים רוסיים
+אתר הקרמלין שוב קרס
19:10 26/02/22  |  עידן יוסף
בפעם השנייה היום - אתר הקרמלין קרס. ישנם דיווחים לא מאומתים על התקפות סייבר נגד אתרי אינטרנט של משרדי ממשלה נוספים ברוסיה.
+ישראל ופולין מסיימות את המשבר הדיפלומטי ביניהן
19:08 26/02/22  |  עידן יוסף
בשל הלחימה: ישראל מסיימת את המשבר מול פולין, שנוצר על-רקע החוק הפולני בנושא השואה, ושולחת את השגריר לוורשה אחרי עיכוב של חצי שנה.
+למעלה מאלף מפגינים בתל אביב נגד המלחמה באירופה
19:06 26/02/22  |  עידן יוסף
גם בחיפה התקיימה הפגנת הזדהות עם האוקראינים.
+תפנית: גרמניה תעביר טילי נ"ט לאוקראינה
19:04 26/02/22  |  עידן יוסף
גרמניה מבצעת תפנית ותעביר לאוקראינה 400 טילים נגד טנקים. מדובר במהלך יוצא דופן.
+הערכה: סוכנים רוסיים מכשירים בקייב פלישה קרקעית
19:03 26/02/22  |  עידן יוסף
גורמי ביטחון אוקראינים מעריכים כי סוכנים רוסים לנים בבתי מלון בקייב כדי להכשיר כניסת כוחות קרקעיים לעיר.
+הקבינט יכונס בראשון אחר-הצהריים
19:01 26/02/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה יכנס מחר את הקבינט המדיני-ביטחוני בשעות אחר-הצהריים במשרד ראש הממשלה. הדיון יעסוק בפלידה הרוסית לאוקראינה והשלכותיה על ישראל.
+ראש העיר קייב הכריז על עוצר מ-17:00 עד יום שני
14:45 26/02/22  |  יואב יצחק
ראש העיר של קייב, ויטלי קליצ'קו, הכריז על עוצר בקייב בימים 28-26 בפברואר שיהיה בתוקף החל מהערב ב-17:00 ועד יום שני ב-08:00 בבוקר. קליצ'קו אמר שהעוצר נחוץ "למען הגנה יעילה יותר על הבירה ובטיחות תושביה". הוא הזהיר כי אזרחים שימצאו ברחוב במהלך העוצר "ייחשבו חברים בקבוצות חבלה וסיור של האויב". העוצר נועד לאפשר לחיילי אוקראינה ולאזרחים החמושים לפעול ביעילות גבוהה יותר נגד חיילים רוסים.
ויטלי קליצ'קו. עוצר להגנה [צילום: אתר מועצת קייב]
+שלטונות אוקראינה מבקשים מהצלב האדום להוציא מתחומה אלפי חיילים רוסים שנהרגו
14:12 26/02/22  |  יואב יצחק
שלטונות אוקראינה מבקשים מהצלב האדום להוציא אלפי גופות של חיילים רוסים שנהרגו בקרבות מול חיילי אוקראינה. לטענתן, הרשויות ברוסיה לא מודיעות לאזרחיהן על ההרוגים במלחמה נגד אוקראינה. המדובר, לטענת אוקראינה, בכ-3,500 גופות של חיילים רוסים שנהרגו בתוך יומיים.

סגנית ראש ממשלת אוקראינה, אירינה ורשצ'וק, אמרה בתדרוך לכלי התקשורת: "אנו מבקשים מהצלב האדום הבינלאומי לסייע בהוצאת גופות החיילים הרוסים לפדרציה הרוסית. מדובר באלפי גופות של פולשים. זהו צורך הומניטרי - ואנו מבקשים שגופות הפולשים הרוסים יעזבו את השטח של אוקראינה ויועברו לפדרציה הרוסית. הפדרציה הרוסית צריכה לדעת כמה גופות כאלה וכמה כובשים יש היום על אדמת אוקראינה".
סגנית ראש הממשלה: רוסיה לא מדווחת על החיילים שנהרגו
+זלנסקי ביקש מבנט לתווך בין אוקראינה לרוסיה
14:12 26/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בשיחה שקיים הנשיא האוקראיני עם ראש הממשלה בנט, ביקש סיוע זלנסקי מישראל לתיווך בין הצדדים  ▪  השגריר האוקראיני: "דיף לקיים את המגעים בירושלים ולא במינסק"
זלנסקי-פוטין. ישראל תתווך? [צילום: לשכת העיתונות הנשיאותית האוקראינית/AP ולשכת העיתונות הנשיאותית הרוסית/AP]
+מסוק אוקראיני מחסל שיירה צבאית רוסית
12:05 26/02/22  |  מירב ארד
אזרח אוקראיני מתעד תוך כדי נסיעה ברכב מסוק אוקראיני מחסל שיירה צבאית רוסית.
+לפיד הנחה: צוות השגרירות הישראלית יעבור ללון בצד הפולני
12:04 26/02/22  |  מירב ארד
שר החוץ יאיר לפיד הנחה את צוות השגרירות הישראלית שנמצא בעיר לבוב שבמערב אוקראינה לעבור ללינה בצד הפולני. "צוות השגרירות יעבור מדי יום את הגבול לאוקראינה על-מנת להמשיך בעבודתם הדיפלומטית ולסייע לאזרחי ישראל לצאת מאוקראינה", הודיע השר לפיד.
+זלנסקי פנה לרה"מ איטליה: תמוך בניתוק רוסיה ממערכת swift
11:35 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי כתב בעקבות שיחה שקיים עם ראש ממשלת איטליה, מריו דראגי: "זוהי תחילתו של דף חדש בהיסטוריה של מדינותינו". בשיחת טלפון תמך רה"מ האיטלקי בניתוק רוסיה מהמסלקה הבינלאומית SWIFT ובמתן סיוע לאוקראינה. זלנסקי הבהיר כי אוקראינה חייבת להפוך לחלק מהאיחוד האירופי.
+זלנסקי: אוקראינה נלחמת עם נשק בידיים ומגינה גם עם חרות אירופה
11:23 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אמר, בעקבות שיחה עם נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין: "אוקראינה נלחמת עם נשק בידיים ומגינה גם עם חרותה ועל עתידה של אירופה." דבריו נאמרו גם כביקורת על אירופה וארה"ב, שאינן פועלות די הצורך, לדבריו, כדי לעצור את רוסיה. זלנסקי ביקש ממדינות המערב להטיל חרם מוחלט על רוסיה - כולל על שוק האנרגיה של רוסיה, ולחסום את רוסיה במסלקה הגדולה בעולם: סוויפט.
זלנסקי. לחסום את רוסיה [צילום: לשכת נשיא העיתונות של אוקראינה/AP]
+Sַ&P ומודי'ס מורידות דירוג רוסיה לסטטוס הנמוך ביותר
11:07 26/02/22  |  מירב ארד
חברות דירוג האשראי Sַ&P ומודי'ס מורידות את הדירוג של רוסיה, בעקבות העיצומים שהוטלו על רוסיה: סוכנות S&P הורידה את דירוג האשראי של רוסיה לסטטוס "זבל"; מודי'ס הודיעה כי היא בוחנת השלכות הסנקציות בטרם תוריד את הדירוג. בנוסף, גם סוכנות פיץ' הודיעה על הורדת דירוג האשראי של אוקראינה מחשש לחדלות פירעון של המדינה. הורדת הדירוג נעשית שעות ספורות לאחר שארה"ב, בריטניה, והאיחוד האירופי, הכריזו על סנקציות נוספות נגד רוסיה בכלל והנשיא ולדימיר פוטין ומקורביו בפרט. בנסיבות אלה, לא תוכל רוסיה לגייס כספים במדינות המערב, ואף לא תוכל לבצע טרנזקציות משמעותיות בכספים ובנכסים. S&P מזהירה: "לדעתנו, לסנקציות שהוכרזו עד היום, עשויות להיות השלכות שליליות משמעותיות על יכולתו של מגזר הבנקאות הרוסי לפעול כמתווך פיננסי לסחר בינלאומי".
פוטין. דירוג לרוסיה: זבל [צילום: AP]
+יועצו של נשיא אוקראינה: 3,500 חיילים רוסים נהרגו, 200 נפלו בשבי
10:45 26/02/22  |  מירב ארד
מיכאיל פודוליאק, יועצו של נשיא אוקראינה: "הרוסים ספגו אבדות קשות. עד כה נהרגו 3,500 חיילים רוסים ו-200 נפלו בשבי". לדבריו, הכוחות המזוינים של אוקראינה עם המשטרה שולטים באופן מלא בכל מצב ובכל שטח אוקראינה. בדיווחים אחרים נמסר, כי עם החיילים שנשבו נמנים גם חיילים צ'צ'נים - שגויסו על-ידי רוסיה כשכירי חרב למלחמה נגד אוקראינה.
חייל רוסי סמוך לכלי רכב של צבא רוסיה [צילום: שירות העיתונות של משטרת אוקראינה/AP]
+רוסיה: כבשנו את העיר מליטופול שבדרום אוקראינה
10:28 26/02/22  |  מירב ארד
סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי חיילי צבא רוסיה כבשו את העיר מליטופול שבדרום אוקראינה. דיווח זה עומד בסתירה לדיווחים מצד אוקראינה - שמסרה כי עד עתה צבא רוסיה הובס ולא הצליח לכבוד שום עיר באוקראינה.
חיילים רוסים בוזזים חנויות בעיר מליטופול
+רוסיה הטילה וטו על הצעת מועצת הביטחון של האו"ם
09:56 26/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת ההחלטה צפויה להתקבל על-ידי העצרת הכללית של האו"ם, המונה 193 חברות  ▪  שגריר רוסיה באו"ם: טיוטת ההחלטה לגינוי רוסיה של מועצת הביטחון - "אנטי-רוסית"  ▪  ישראל נמענה מגינוי רוסיה במועצת הביטחון למרות בקשת ארה"ב
הישיבה במועצת הביטחון של האו"ם [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
+למרות המלחמה באירופה - עליות חדות בוול-סטריט
09:28 26/02/22  |  יואב יצחק
למרות המלחמה באירופה בין רוסיה לאוקראינה, ולאחר מספר ימים של עצבנות, נרשמו עליות חדות בוול-סטריט (יום ו'). במדד הנאסד"ק נרשמה עלייה של 1.6%, הדאו עלה ב-2.5% וה-S&P 500 עלה ב-2.2%. קודם לכן נרשמו עליות גם בבורסה באירופה ובמזרח: בורסות המזרח סיימו בעליות של עד 2%, הבורסות העיקריות באירופה עלו בכ-3%, הנפט ירד מתחת ל-100 דולר לחבית.
(וול-סטריט, ניו-יורק [צילום: מארק לניהאן, AP])
+זלנסקי: שוחחתי עם מקרון; נשק וציוד נוסף יישלחו לאוקראינה
09:25 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי דיווח כי שוחח הבוקר (יום שבת) עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ועדכן שנשק וציוד עושים את דרכם לאוקראינה מצרפת ומבנות בריתה. צבא רוסיה הפציץ ביומיים האחרונים את שדות התעופה הבינלאומיים של אוקראינה. עקב זאת, אספקת ציוד ותחמושת תיתכן דרך היבשה - בעיקר משטחן של פולין ומולדובה. גם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הבטיח לסייע בנשק ובתחמושת כדי לאפשר לחיילי אוקראינה לנסות ולהדוף את צבא רוסיה.
ג'ונסון, מקרון. הביטחו לסייע [צילום: AP]
+נשיא פולין ונשיא ליטא ייפגשו בברלין לדון בהטלת עיצומים על רוסיה
09:22 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא פולין ונשיא ליטא ייפגשו בברלין עם קנצלר גרמניה כדי לדון בהטלת עיצומים על רוסיה. הפגישה נערכת לאחר שהאיחוד האירופי, בריטניה ומשרד האוצר האמריקני, הודיעו על הטלת סנקציות אישיות נגד פוטין, שרי החוץ וההגנה שלו והרמטכ"ל.
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי, במרכז, נשיא פולין אנדז'יי דודה (משמאל), ונשיא ליטא גיטנאס נאוסדה [צילום: אפרם לוקצקי/AP]
+ארה"ב הטילה סנקציות על פוטין ועל בכירים רוסים
09:13 26/02/22  |  מירב ארד
ארה"ב הטילה הלילה (יום שבת, 26.2.22) סנקציות אישיות על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, על שר החוץ שלו סרגיי לברוב, על שר ההגנה סרגיי שויגו ועל הרמטכ"ל הרוסי ולרי גרסימוב. הסנקציות כוללות איסור כניסה לארה"ב והקפאת נכסיהם. בנוסף לסנקציות, ביקש הממשל האמריקני מהקונגרס לאשר סיוע הומניטרי והגנתי לאוקראינה בגובה של 6.4 מיליארד דולר.
שרת האוצר האמריקנית, ג'נט ילן [צילום: אמנדה אנדרדה-רודס/AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוכרז עוצר בקייב עד יום ב'; זלנסקי דחה חילוץ מאוקראינה
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
איתן בוקס
26/02/22 13:30
2
איתן בוקס
26/02/22 13:44
3
באום
26/02/22 15:03
4
חשדנית
26/02/22 17:57
5
חשדנית
27/02/22 19:39
6
חשדנית
28/02/22 20:42
 
חשדנית
1/03/22 00:35
7
חשדנית
1/03/22 02:28
8
חשדנית
1/03/22 10:19
9
חשדנית
2/03/22 20:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פקד על צבא רוסיה לכבוש את מוסדות השלטון באוקראינה. זו הפקודה הראשונה הניתנת ברוח זו, במגמה ברורה: לתפוס את הפרלמנט האוקראיני, ובאמצעותו להשתלט על המדינה המונה כ-40 מיליון איש. אם אכן ישיג את מטרתו, יוכל פוטין לקצר את המלחמה ולהגביר את האיום והלחץ על פולין, מולדובה ומדינות נוספות.
25/02/2022  |  יואב יצחק  |   חדשות
לאור המצב באוקראינה, פנה (יום ו׳, 25.2.22) יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי במכתב למרכז האופוזיציה ח״כ יריב לוין בבקשה להקים את ועדת העלייה והקליטה של הכנסת, כדי לאפשר לכנסת לדון ולפקח על היערכות הממשלה לקליטתם של אלפי עולים מאוקראינה.
25/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הבורסות העיקריות רושמות עליות שערים (יום ו', 25.2.22) למרות התגברות הלחימה באוקראינה ולמרות העיצומים הכבדים שהטיל המערב על רוסיה ואשר עלולים לפגוע בכלכלה העולמית ולהוביל להמשך התייקרות הנפט. נראה, כי המשקיעים סבורים שהמלחמה תהיה קצרה ושהעיצומים יובילו לרגיעה - תחזית שהתעצמה לנוכח נכונותה (העקרונית והבלתי מוגדרת) של רוסיה לנהל מו"מ עם אוקראינה וקריאתה של סין לנהל מו"מ שכזה.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ולדימיר פוטין הוא תוצר של המלחמה הקרה. הוא החל את דרכו בקג"ב הסובייטי ומתייחס בחיבה ליריבות בין מעצמות העל ולמאזן האימה הגרעיני. אבל כאשר בוחנים את המלחמה באוקראינה, קשה לראות שהוא למד את לקחי המלחמה הקרה – סבור פרופ' ג'יימס הרשברג מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון במאמר ב-Foreign Affairs.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
ארה"ב, בריטניה והאיחוד האירופי הטילו ביממה האחרונה עיצומים כלכליים נרחבים על רוסיה, חברות רוסיות ואישים רוסים. במרכז העיצומים, שהוטלו עקב פלישתה לאוקראינה: הקפאת נכסים המצויים במדינות אלו ומסתכמים במאות מיליארדי דולרים, מניעת הנפקות בשוקי ההון המערביים, מגבלות קשות על ייצוא טכנולוגי לרוסיה ואיסורי כניסה למדינות אלו.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il