|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
זלנסקי נואם בבונדסטאג [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
זלנסקי לבונדסטאג הגרמני:

'לעולם לא עוד' - אלה מילים ריקות

בנאומו הנשיא האוקראיני פנה אישית לקנצלר גרמני וביקש ממנו "לשבור את החומה" שמוקמת כנגד החופש באירופה "פוליטיקאים תמיד אומרים 'לעולם לא עוד', אך אנחנו רואים כי מילים אלה שלא שוות כלום"
17/03/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי קרא לגרמניה לעזור להרוס את ה"חומה" החדשה שרוסיה מקימה באירופה, בנאום וידאו מרגש שנשא (יום ה', 17.3.22) בפני הפרלמנט הגרמני.

"זו לא חומת ברלין - זו חומה במרכז אירופה המפרידה בין חופש לשעבוד והחומה הזו גדלה עם כל פצצה שהוטלה על אוקראינה", אמר זלנסקי בנאום נוקב בפני חברי הבונדסטאג. זלנסקי, שהופיע על המסך בחולצת הטריקו החאקי שלו, עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים, התקבל על-ידי חברי הבית התחתון של הפרלמנט הגרמני (הבונדסטאג) במחיאות כפיים סוערות.

בנאומו פנה זלנסקי ישירות לקנצלר אולף שולץ בקריאה לסולידריות רבה יותר עם אוקראינה. "מר שולץ היקר, תפיל את החומה הזו", הוא הפציר. "תן לגרמניה את תפקיד המנהיגות שמגיע לה", הוסיף.

זלנסקי עבר מדברי חנופה לנזיפה על חוסר הרצון של ברלין במשך שנים לעמוד מול מוסקבה ולנתק את קשריה החזקים והעסקיים עם רוסיה. "פנינו אליך", אמר זלנסקי. "אמרנו לך שנורד סטרים (צינורות גז) הוא סוג של הכנה למלחמה. והתשובה שקיבלנו הייתה כלכלית בלבד - זו כלכלה, כלכלה, כלכלה, אבל זו הייתה המרגמה לחומה החדשה".

זלנסקי הדגיש כי עתידה של יבשת אירופה מונח על כף המאזניים במלחמה הנוכחית וטען שממשלות ברחבי המערב לא מצליחות להבין את גודל השעה. "כל שנה פוליטיקאים חוזרים ואומרים 'לעולם לא עוד'", אמר המנהיג האוקראיני, בהתייחס להנצחות השואה השנתיות, "אך אנו רואים שאלה מילים ריקות".

תאריך:  17/03/2022   |   עודכן:  17/03/2022
מירב ארד
+האם קיימים מאבקי כוח בממסד הביטחוני במוסקבה
23:53 17/03/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
אי-אפשר לפסול את האפשרות שמאחורי הקלעים מתרחש משהו לא רגיל. מה בדיוק? שאלה טובה. מאבקי הכוחות בין המרכיבים השונים של מוקדי הכוח בממסד הביטחוני אולי כבר החלו
(רומן גברילוב. נעצר)
+הבורסה בארה"ב עלתה היום ביותר מאחוז
23:18 17/03/22  |  עידן יוסף
הבורסה בארה"ב עלתה היום ביותר מאחוז, זהו יום שלישי ברציפות של עליות.
+ראש ממשלת בריטניה צייץ על פורים, רודנים וזלנסקי
23:13 17/03/22  |  עידן יוסף
ראש ממשלת בריטניה צייץ על פורים, רודנים וזלנסקי: "סיפור חג הפורים היהודי מזכיר לנו שרודנים המבקשים להשמיד חפים מפשע לא מתחמקים מזה. ביום משמח זה, שבו חוגגים שלום וחופש, אני יודע שהתפילות יהיו עם הנשיא זלנסקי ועם העם האוקראיני שנלחם למען החופש".
+מתקן "נעורים" יפונה לטובת קליטת העולים והפליטים
23:11 17/03/22  |  עידן יוסף
קליטת הפליטים: משלחת בת 15 שוטרים תצא לגבול פולין, מתקן "נעורים" יפונה לטובת קליטת העולים והפליטים בתנאי בית מלון עם אירוח מלא. שוטרים יקלטו עולים ופליטים בנתב״ג.
+אוקראינה נגד ישראל: אתם בודקים כל אחד במסרק דק
23:10 17/03/22  |  עידן יוסף
‏שגרירות אוקראינה בישראל במתקפה על מתווה הפליטים של המדינה: "רוסיה מבצעת רצח עם, ואתם בודקים כל אחד במסרק דק".
+‏נחצה רף 5,000 העולים מפרוץ הלחימה באוקראינה
23:07 17/03/22  |  עידן יוסף
‏נחצה רף 5,000 העולים מפרוץ הלחימה באוקראינה. אחר-הצהריים נחת בנתב״ג מטוס ועליו 130 עולים חדשים, המתוספים ל-4,940 עולים שהגיעו מאז פרוץ הלחימה מאוקראינה, רוסיה והסביבה. היום עובדי משרד העלייה והקליטה קיבלו את פניהם של לפחות 400 עולים חדשים נוספים.
+סין משוכנעת שהיא אשר תרוויח מהמלחמה באוקראינה
20:27 17/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לאחר תגובה מבולבלת לפלישה הרוסית, סין נמנעת מלגנות את רוסיה ורשמית אינה מצטרפת לעיצומים עליה - אך גם נזהרת שלא לעורר טינה במערב  ▪  ניו-יורק טיימס סוקר את ההסכמה האסטרטגית הבסיסית בין מוסקבה לבייג'ינג ואת שאיפותיהן הדומות
(להרוויח מהריסות הסדר הישן [צילום: AP])
+סוריה תשלח 40,000 שכירי חרב למלחמה באוקראינה
15:34 17/03/22  |  מירב ארד
המודיעין של צבא אוקראינה מדווח: סוריה תשלח לרוסיה 40,000 שכירי חרב. כ-150 סורים הועברו לרוסיה כדי להשתתף במלחמתה נגד אוקראינה ב-15 במרס. מדי יום נשלחים לאוקראינה כ-300 לוחמים.


בשאר אסד בפגישה עם פוטין [צילום: אלכסיי דרוז'ינין/ ספוטניק הקרמלין/AP]
+פוטין עלול להשתמש בנשק גרעיני טקטי באוקראינה
15:05 17/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
וושינגטון פוסט: הסכנה גדולה במיוחד אם פוטין יצטרך לבחור בין נשק גרעיני לבין תבוסה  ▪  מדובר בפצצה קטנה, אשר תופעל נגד מטרה נקודתית ולא תגרום נזק ממשי - במטרה לשכנע את המערב להיענות חלקית לדרישותיו
טילים בליסטיים בכיכר האדומה [צילום: אלכסנדר זמליינצ'מנקו, AP]
+17 טון של ציוד נשלחו לקראת הקמת בי"ח שדה באוקראינה
14:51 17/03/22  |  מירב ארד
בדרך להקמת בית חולים שדה באוקראינה: מטוסי המטען יצאו היום לדרך. 17 טון של ציוד להקמת בית חולים שדה, ״כוכב מאיר״, הועמסו על מטוס מטען של ״אל על״ וימריאו היום בצהריים לפולין להתארגנות לקראת הקמת בית החולים בעיירה מוסטיסקה (Mostyska) במערב אוקראינה - כתב (יום ה') שר החוץ יאיר לפיד בחשבון הטוויטר שלו.
הציוד מועמס על מטוס אל-על [צילום: סיון שחור, ענבה, לע"מ]
+במשכן כנסת נשלמות ההכנות לקראת נאומו של נשיא אוקראינה
14:45 17/03/22  |  מירב ארד
במשכן הכנסת נשלמות ההכנות לקראת נאומו המקוון של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בפני חברי הכנסת, ביום ראשון הקרוב בשעה 18:00. אולם ירושלים הוסב לחדר מצב. ביום ראשון יאיישו אותו עשרות אנשי טכנולוגיה ושירות, אשר יוודאו את מהלכו התקין של האירוע ויסייעו לחברות וחברי הכנסת להתחבר לשיחת הוידיאו. גם מנהלות הסיעות יסייעו בזיהויים של הח"כים לצורך אישור כניסתם הוירטואלית לשיחה.
+מריופול: 130 ניצולים הוצאו מהריסות התיאטרון
14:10 17/03/22  |  מירב ארד
אוקראינה: 130 ניצולים הוצאו עד כה מהריסות התיאטרון שהופצץ אתמול בעיר מריופול. כוחות חילוץ ממשיכים לפעול במקום.
תושבים מתחבאים במקלט במריופול [צילום: יבגני מאלולטקה/AP]
+כולנו קהל קדוש וטהור
13:37 17/03/22  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה
הנטייה של המושחתים, של הטהרנים ושל הפרופסורים לפילוסופיה היא להפוך את כולנו לפושעים עם דוגמאות קיצון, כמו סחיבת תירסים לקומזיץ, חשבוניות כפולות להפחתת מכס של מאות אחוזים בארצות היצוא, ומתן עמלה של 10% לסוכן בדרום אמריקה שאולי הוא משתמש בה לשיחוד פקידי ממשל
(פוטין. פושע מלחמה [צילום: ספוטניק/באמצעות הקרמלין])
+אוקראינה, קצת דרך-ארץ, בבקשה
12:03 17/03/22  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
התנהלותה של אוקראינה מול ישראל חרגה כבר מזמן מתחום "הנימוס" המקובל בין מדינות ריבוניות וידידותיות. ידידות פירושה כבוד הדדי והתחשבות דו-צדדית; לכל צד קשייו האובייקטיביים. יש לקרוא את אוקראינה לסדר בכל הנוגע לתביעותיה הבוטות מישראל בשאלת היקף ואופי הסיוע הנתבעים ממנה.1
שגריר אוקראינה בישראל, איבגן קורניצ'וק [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מושל מחוז צ'רנייב: 53 תושבים נהרגו אתמול מההפגזות הרוסיות
11:45 17/03/22  |  מירב ארד
מושל מחוז צ'רנייב שבאוקראינה, ויאצ'סלב צ'אוס מסר: "מספר ההרוגים בעיר ממשיך לעלות. אתמול בלבד נהרגו מההקתופ האוויריות וההפגסות של הכוחות הרוסיים 53 תושבים".
+נמשך המשא ומתן בין רוסיה לאוקראינה באמצעות וידאו
11:29 17/03/22  |  איציק וולף
המגעים בין רוסיה לבין אוקראינה נמשכים גם היום (יום ה', 17.3.22), בכניסה לשבוע הרביעי מאז פלישת צבא רוסיה לאוקראינה. השיחות מתנהלות בין צוותי המשא ומתן באמצעות וידאו והן עוסקות בסוגיות צבאיות, פוליטיות והומניטריות.
+צפי למיתון עמוק בכלכלה הרוסית
11:14 17/03/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
התחושה במוסקבה ובערים רבות אחרות היא של חשש גדול וחוסר ודאות לגבי העתיד. ברשתות מזון רבות התרוקנו לחלוטין כל המדפים של מוצרי יסוד, ואנשים נמצאים בסוג של היסטריה ואוגרים כל עוד אפשר את אותם מוצרים
הכיכר האדומה, מוסקבה [צילום: AP]
+רוסיה מגבילה מכירת נדל"ן בשטחה על ידי אזרחים זרים
11:04 17/03/22  |  איציק וולף
רוסיה מקשיחה את החוקים המתירים מכירת נכסי נדל"ן על ידי אזרחי מדינות זרות. זאת, כחלק מן התגובה הרוסית לעיצומים הכלכליים שהגבילו באופן משמעותי מאוד את הפעילות העסקית של אזרחים רוסים אמידים בארצות המערב. כך דיווחה (יום ה', 17.3.22) קבוצת סיטיגרופ.

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי הרשויות הרוסיות הודיעו על השעיית ההיתרים לביצוע פעולות עסקיות על ידי אזרחי מדינות זרות.
+זלנסקי ואסתר המלכה: תמונת ראי הפוכה
10:57 17/03/22  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
זלנסקי הוא המדינאי היהודי הכי מוכר בעולם אלא שהוא כבר אינו באמת יהודי: ילדיו ואשתו גויים גמורים, המדליות שהוא מעניק נושאות את דיוקנאותיהם ושמותיהם של גדולי צוררינו, ולו עצמו אין דבר עם המורשת  ▪  כך נראית התבוללות
(זלנסקי. נטש את עמו [צילום: אפרם לוקטיסקי/AP])
+גם סמנכ"ל אירופלוט התפטר ועזב את רוסיה
10:02 17/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אנדריי פאנוב כתב בפייסבוק: "עזבתי את אירופלוט, עזבתי את רוסיה. החיים הישנים הסתיימו"  ▪  בתחילת החודש התפטר מנכ"ל החברה מיכאיל פולובויארינוב
(אירופלוט. במסלול התרסקות [צילום: חברת בואינג])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
'לעולם לא עוד' - אלה מילים ריקות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
התלבטתי אם לומר דברים אלה בצורה מפורשת או אם לומר אותם בכלל. הערותיו של דובר עברית ששם עצמו, בפעם המי יודע כמה לשופט של מדינת ישראל ומדיניותה כלפי אוקראינה, שכנעו אותי שעת לומר את הדברים וגם חובה לאומרם. עם כל ההבנה למצבה של אוקראינה, יש גבול לעזות המצח בה היא רשאית לבקש סיוע ממדינות אחרות, ובראש וראשונה מישראל.
17/03/2022  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
1. מבט נוסף על רוסיה פנימה: רקדנית ה"בולשוי" המובילה, פרימה בלרינה אולגה סמירנובה, החליטה לעזוב את התיאטרון בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה, ולהמשיך את הקריירה בהולנד (ברוכה הבאה אולגה!). על כך דיווח אתר האינטרנט של הבלט הלאומי בהולנד, כמו גם כלי התקשורת ברוסיה.
17/03/2022  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
אחד עשר נשיאים יהודים כיהנו בעת החדשה בתפקידי נשיא מדינה כלשהי על פני הגלובוס, לא כולל מדינת היהודים שמצויה מבחינה זו בקטגוריה אחרת. אבל מי זוכר את שמותיהם? מי שמע על רות דרייפוס שהייתה נשיאת שווייץ (1999)? או על נשיא גאורגיה בשנים 2003-4 זוארב ז'ווניה? או הנשיא היהודי בלטביה, אגילס לויטס, המכהן עד עצם היום הזה מאז יולי 2019?
17/03/2022  |  מנחם רהט  |   יומני בלוגרים
חברת התעופה הלאומית של רוסיה במסלול התרסקות: סגן מנכ"ל אירופלוט לאסטרטגיה, שירות ושיווק, אנדריי פאנוב התפטר מחברת התעופה ועזב את הרוסיה - כך על-פי דיווחים בתקשורת. פאנוב הודיע ​​על עזיבתו בפייסבוק. "אני עוזב את רוסיה. עוזב את אירופלוט. החיים הישנים הסתיימו", כתב. פאנוב מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל אירופלוט בשנת 2018.
17/03/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
מועצת הביטחון צפויה להתכנס (יום ה', 17.3.22) לישיבת חירום בעקבות החרפת המשבר ההומניטרי באוקראינה, בעקבות הלחימה שם הנכנסת היום לשבוע הרביעי שלה. ייתכן שבדומה לאופן שבו נאם לפני חברי הקונגרס האמריקני ינאם נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, בפני חברי מועצת הביטחון של האו"ם בשיחת וידאו.
17/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il