|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
סמוטריץ'. "בנט הדליף מדיוני הקבינט" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

סמוטריץ': בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם

יו"ר הציונות הדתית אומר כי התנהלותו של בנט בשבועות האחרונים היא "היסטרית, מבוהלת ורוויה האשמות לכל כיוון, התנהלות המאפיינת אדם שחש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו"
29/04/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
עידן יוסף
מודעה נגד ראש השב"כ: "נכשלת. תפסיק לתדרך"

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אומר כי האשמה שהטיח בו ראש הממשלה נפתלי בנט כאילו הוא פועל נגד השב"כ והעומד בראשו שקרית. "נפתלי בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם", אמר.

בציונות הדתית מבהירים כי יו״ר הציונות הדתית מעולם לא התבטא כנגד ראש השב"כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו בטרור האיסלאמי. "שלא כמו אצל בנט בעבר, שלא היסס לפני שהדליף מדיוני קבינט מצגות שלמות ותקף את מפקדי צה"ל ושירותי הביטחון על ימין ועל שמאל, כשלסמוטריץ' יש ביקורת על גורמי הביטחון היא נאמרת בדיונים ענייניים בחדרים הסגורים".

לדברי סמוטריץ', "האחראי היחיד לאובדן המשילות בנגב, בערים המעורבות ולהנפת דגל פלשתין וחמאס בהר-הבית הוא נפתלי בנט, שמכר את מדינת ישראל למפלגת האחים המוסלמים בתמורה לתפקיד, לשכה וכיבודים. אותו בנט שמנע מצעד דגלים ברחובות ירושלים ומאפשר הערב לשיח המסית ותומך הטרור, ראאד סלאח, להגיע ללוד ולהבעיר את השטח".

הוא הוסיף כי "התנהלותו של בנט בשבועות האחרונים היא היסטרית, מבוהלת ורוויה האשמות לכל כיוון, התנהלות המאפיינת אדם שחש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו ומעידה מעל לכל שבנט יודע היטב שימיה של ממשלת הכניעה שהקים עם האחים המוסלמים ספורים. בייאושו, בנט לא מפסיק להסית ולפלג, וכעת רותם בחוסר אחריות גם את השב"כ לקמפיין פוליטי אבוד מראש".

באשר לעתיד הפוליטי הצפוי, אמר יו"ר הציונות הדתית: "בעזרת השם בקרוב נקים ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שתשחרר את ירושלים ותחזיר את המשילות לערי ישראל. אני קורא לכל המערכת הפוליטית מימין ומשמאל להתגייס ולפעול לכך שאנשים אופורטיוניסטים חסרי ערכים ועמוד שדרה מסוגו של נפתלי בנט לא יהיו עוד בכנסת ישראל".

תאריך:  29/04/2022   |   עודכן:  29/04/2022
עידן יוסף
+מגעים לקידום חוק מענק סיוע לעצמאיים שנפגעו מהאומיקרון
15:29 29/04/22  |  עידן יוסף
ה‏הצעה של האופוזיציה לשת"פ עם הקואליציה: ח"כ יואב קיש שיגר מכתב בשם ראשי סיעות האופוזיציה לקואליציה בבקשה להעלות ביום שני בדיון הפגרה את חוק מענק סיוע לעצמאיים שנפגעו מהאומיקרון - קיש מתחייב שהאופוזיציה תתמוך בחוק.
+רע"ם מעוניינת לפתוח ערוצים מול האופוזיציה
15:19 29/04/22  |  עידן יוסף
מוחמד מג׳אדלה בגלובס: "ברע״ם רוצים לחזור מחדש למיתוג שלהם כפי שהיה בטרם הבחירות: 'לא בכיס של אף אחד'. או במילים פשוטות, הם מנסים לפתוח מחדש את הערוצים הישנים מול מפלגות האופוזיציה, מהליכוד ועד החרדים. התובנה הפנימית הזאת ברע״מ מאשרת סופית שזמנה של הקואליציה הזאת תם".

אתמול התקיימה שיבת ראשי סיעות הקואליציה. רע"ם שהשעתה את חברותה לא שלחה נציג.
+באופוזיציה טוענים: תקווה חדשה תעדיף ממשלה עם הליכוד מאשר בחירות
15:15 29/04/22  |  עידן יוסף
‏בליכוד ובאופוזיציה טוענים: אם יהיה ח"כ פורש נוסף ויהיה ברור שהולכים לבחירות - תקווה חדשה תסכים להקים ממשלה עם הליכוד ולא בחירות. הנחת המוצא הזאת מבוססת לטענתם על המו"מ הקואליציוני הקודם שם לדבריהם אם לא היה ממשלת בנט-לפיד, תקווה חדשה היו חוברים לממשלת ימין עם הליכוד ולא לבחירות (ישראל היום).
+בן-גביר: בנט לא התייחס עניינית לכך ששב"כ מתדרך נגד נבחר ציבור
14:25 29/04/22  |  עידן יוסף
בתגובה לדברי רראש הממשלה נגדו, מסר ח"כ איתמר בן-גביר: "בנט משתמש בראש השב"כ לצרכיו הפוליטיים. אני אוהב את אנשי השב"כ ומגן עליהם בוועדות הכנסת, אולם אסור לראש השב"כ לתדרך נגד נבחר ציבור ומותר לנבחר ציבור להטיח ביקורת בכך שראש הממשלה משתמש בראש השב"כ. בדברי בנט אין התייחסות עניינית לכך ששב"כ מתדרך נגד נבחר ציבור, ההגיון המעוות שמסתתר אחרי דבריו זה שלשב"כ מותר לתדרך נגדי, אבל לי אסור להגיב להסתה שלהם נגדי. צביעות".
+בנט נגד המודעה של בן-גביר: "מעשה אנטי-ישראלי פחדני"
12:46 29/04/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נפתלי בנט תקף את המודעה שבה האשים ח"כ איתמר בן-גביר את רונן בר בהתרת דמו במסגרת תדרוך שקרא לנטרל אותו. "הקמפיין הפוליטי המסוכן של נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני, שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס", כתב בנט והוסיף: "לא אתן לזה יד. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת".

הוא גיבה את ראש השב"כ, ואמר כי זהו "גוף ממלכתי שפועל למען רק למען ביטחון ישראל". בנט טען כי יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' עומד מאחורי המודעה, אך לא הביא ראיה שתוכיח זאת.
+לפיד: מצפה מנתניהו לגנות את בן-גביר
11:15 29/04/22  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד, השר יאיר לפיד, התייחס למודעה נגד ראש השב"כ: "‏איתמר בן-גביר, העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר הבט״פ, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו: ראש השב״כ ולוחמיו. אני מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן-גביר. לוחמי השב״כ מסכנים חייהם יום יום להגנת עם ישראל. אני שולח להם ולראש השב״כ רונן בר חיזוק גדול".

נראה כי המתקפה נגד ראש האופוזיציה באה כתגובה למתקפת נתניהו את לפיד אתמול על העדרותו מטקס הפתיחה ליום הזיכרון לשואה ביד ושם. "מן הראוי ששר החוץ יאיר לפיד היה משתתף בשנתיים האחרונות בטקסי יום הזיכרון הממלכתיים לשואה ולגבורה. בשנה הבאה, כשלפיד יהיה ראש האופוזיציה, אני מצפה לראות גם אותו ביד ושם", צייץ נתניהו בטוויטר.

+מפלגת העבודה מבקשת לאמץ שיטות בריטיות לבחירות המקומיות
11:06 29/04/22  |  עידן יוסף
במפלגת העבודה כבר מסתכלים קדימה, אל עבר הבחירות המוניציפליות שתתקיימנה בשנה הבאה. משלחת המונה שמונה מבכירי מטה המפלגה שוגרה ללונדון לטובת למידת שיטות הקמפיינים המוניציפליים המנצחים (מעריב).
+צילום של קליעים ואיומים נשלחו לח"כ בן-גביר
10:18 29/04/22  |  עידן יוסף
איומים פומביים על חייו של ח"כ איתמר בן-גביר נשלחו בפייסבוק. בהודעת האיום שנשלחה תמונת כדורי רובה וכיתוב "אתה ובני משפחתך תהרגו, אנחנו נהרוג אותך".

בן-גביר פנה לקצין הכנסת בבקשה לחקור את האיום החמור נגדו ונגד בני משפחתו והזהיר כי "מילים יכולות להרוג".
+מודעה נגד ראש השב"כ: "נכשלת. תפסיק לתדרך"
10:11 29/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ בן-גביר פרסם בעיתון ישראל היום מודעה שבה האשים את רונן בר בהתרת דמו  ▪  החטיבה היהודית בשב"כ הוכפפה לראשונה לאגף העוסק בערביי ישראל
בן-גביר. "התנהלות חמורה של ראש השב"כ" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ': בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הגלשנית
29/04/22 19:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
סעיף 6א לחוק מדבר על חבר כנסת שפרש מסיעתו (הסעיף עצמו בסוף דבריי). שיקלי לא פרש ולא ביקש לפרוש מסיעתו. לא ברמז ולא במעשה. שיקלי נותר נאמן לעמדות שבשמן נבחרה רשימתו לכנסת בעוד שרוב חברי הסיעה שינו דעתם מקצה אחד למשנהו והפכו יתדות אוהלם למגרפות חורשות ניר בעוד שיקלי נעמד כתורן יצוק באדמת לס באותה נקודה. למרות כל זאת, סעיף קטן ב לסעיף 6א מבאר הרחבה שבמעשה שיהווה "פרישה מסיעה". הצבעתו של חבר הכנסת שלא בהתאם לעמדת הסיעה בעניין הבעת אמון לממשלה או אי-אמון בה, תהיה עילה של פרישה (למרות שחבר הכנסת לא הביע בקשה לפרוש). בכך ובכך בלבד, נתלים מי שמבקשים להכות בליבה מכות חשמל שיצילו ממשלה זו שסובלת מדחייה פנימית של איברים שהושתלו בה בכח.
27/04/2022  |  גיל אלוש  |   יומני בלוגרים
נשיאת הבונדסטאג, בארבל באס, התקבלה (יום ג', 27.4.22) בכנסת על-ידי יושב-ראש הכנסת, ח"כ מיקי לוי, בטקס קבלת פנים ממלכתי שנערך ברחבת המשכן ואשר כלל בין היתר סקירת משמר כבוד של משמר הכנסת; לצד חתימתה של הנשיאה בספר האורחים הרשמי של הכנסת כתבה הנשיאה באס: "ישראל וגרמניה הן ידידות אמת ואני אסירת תודה על כך. אני רואה בהזמנתך לאירועי יום השואה כבוד ואמון. אני מרכינה ראש בענווה בפני סבלם הבלתי נתפס של קורבנות הפשעים נגד האנושות שביצעו הגרמנים. לקחי השואה מחייבים אותנו לא לתת מקום לאנטישמיות. אחריותה של גרמניה לא הסתיימה. אנחנו עומדים לצד ישראל"
27/04/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הבריאות בראשות מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ אלינה ברדץ' יאלוב אישרה (יום ג', 26.4.22) את תיקון מס' 28 לצו בריאות העם שהחל במוצאי שבת האחרון וביטל את חובת עטיית מסכות על כלל השוהים בחללים סגורים והותירו רק בבתי חולים, מרפאות וקופות חולים, ארגונים המעניקים שירותי רפואת חירום, מוסדות "מגן אבות ואימהות" כבתי אבות ומוסדות גריאטריים, טיסות בינלאומיות ולאדם הנמצא בדרכו למקום בידוד.
26/04/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת הכריזה על ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) חבר כנסת פורש מסיעתו. משמעות ההכרזה היא ששיקלי לא יוכל להתמודד בבחירות הבאות לכנסת במסגרת סיעה מכהנת ויאבד את יחידת המימון שלו.
25/04/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ משה ארבל הגיש (יום ב', 25.4.22) תלונה במשטרת כפר סבא נגד ראש הממשלה נפתלי בנט. במכתב תלונה שהגיש על בנייה ללא היתר בניגוד לחוק התכנון והבנייה בבית ראש הממשלה ברעננה כתב ארבל לסנ"צ שרון מנור, מפקד תחנת כפר סבא: "במהלך הדיון בבית המשפט העליון היום בעתירת שכני ראש הממשלה נגד העברת מעון ראש הממשלה הרשמי לביתו הפרטי ברעננה, התברר שעדיין לא התקבלו היתרי הבנייה לשיפוצים הנרחבים שבוצעו בביתו של ראש הממשלה במימון המדינה.
25/04/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il