|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
בנט. מחזק את צה"ל והמשטרה [צילום: אוהד זוויגנברג]
בנט במליאת הכנסת:

"מצפה מהפלשתינים לא לזהם את חקירת מות העיתונאית"

הבהיר: על-פי הנתונים הראשוניים שבידינו, ישנו סיכוי לא מבוטל שהעיתונאית נפגעה בכלל מירי הפלשתינים החמושים הוסיף: הפלשתינים מונעים חקירה ושוליים נפיתוח פתולוגי משותף ראש האופוזיציה נתניהו: "מוחה בתוקף נגד ההתבטאויות המבישות שנשמעות מתוך הקואליציה"
11/05/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   ממשלה 36   |   תגובות

ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס (יום ד', 11.5.22) בדבריו במליאת הכנסת למותה של עיתונאית אל ג'זירה בג'נין.

בשעות הלילה יצאו כוחות צה"ל לפעולה נרחבת בצפון השומרון כחלק מהמאמץ של מדינת ישראל לבלום את גל הטרור הרצחני. במהלך הפעולה ירו חמושים פלשתינים אש לא מדויקת, לא מבוקרת ולא מובחנת. כוחותינו, כוחות צה"ל, השיבו לעבר מקורות האש, והם ירו בצורה מדויקת ככל הניתן, מובחנת ואחראית. בחילופי האש נפגעה ונהרגה באופן מצער עיתונאית אל ג'אזירה - הגברת שירין אבו עאקלה.

ברשות הפלשתינית מיהרו להאשים את ישראל, ויו"ר הרשות הטיח בישראל האשמות לא מבוססות, עוד בטרם חקירה. על-פי הנתונים הראשוניים שבידינו, ישנו סיכוי לא מבוטל שהעיתונאית נפגעה בכלל מירי הפלשתינים החמושים, אך על-מנת להגיע לאמת - אנחנו צריכים לקיים חקירת אמיתית, והפלשתינים בשלב הזה מונעים זאת. בלי חקירת אמת לא נגיע לאמת.

ישראל קראה לפלשתינים לבצע ניתוח פתולוגי משותף בהסתמך על כל התיעוד ועל כל הממצאים הקיימים, כדי להגיע לחקר האמת. הפלשתינים כאמור מסרבים, ואני מצפה מהם לשתף פעולה ובמיוחד להימנע מפעולות שעלולות לזהם את החקירה.

עוד הוסיף רה"מ בנט כי את האירוע בג'נין יש לראות בהקשר רחב: "מזה כחודשיים אזרחי ישראל נתונים תחת מתקפת טרור רצחנית. המחבלים הפלשתינים יוצאים פעם אחר פעם לרצוח ישראלים בכוונת תחילה. המבצע בג'נין הלילה הוא חלק מסדרת פעולות יזומות שנועדו לקטוע את גל הטרור ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. אנחנו נחושים להמשיך עד להשגת המטרה ואנחנו מחזקים את חיילי צה"ל, את אנשי השב"כ ואת השוטרים שמסכנים את חייהם לילה לילה, יום יום, כדי לשמור על חיינו".

נתניהו: דוחה הכפשות נגד חיילנו
נתניהו: "מוחה נגד ההתבטאויות המבישות שנשמעו מבית נגד חיילינו"
▪ ▪ ▪

ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו התייחס במליאת הכנסת למותה של עיתונאית אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה, שנורתה במהלך חילופי אש עם מחבלים במחנה ג'נין.

"אני מבקש לתת גיבוי מלא ללוחמי צה"ל ומפקדיו, גם במאבק נגד הטרור וגם נגד התעמולה השקרית של הפלשתינים. אני מגנה את השקרים שמושמעים נגד חיילינו ולא רק אלה שבאים מצד הפלשתינים. אני מוחה בתוקף נגד ההתבטאויות המבישות שנשמעו מבית נגד חיילינו, מצד חברי הקואליציה של בנט. תתביישו לכם.

"הכפשות השקריות של נגד חיילינו, הכפשות שנשמעות מתוך הקואליציה, מוכיחות שוב שממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור. ממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא מסוגלת להגן על אזרחינו ולשמור על חיילינו" הוסיף נתניהו.

תאריך:  11/05/2022   |   עודכן:  11/05/2022
מירב ארד
+תיעוד: שיחת טלפון קשה בין אלמנת נרצח הפיגוע לראש הממשלה
17:05 11/05/22  |  עידן יוסף
השיחה הקשה בין אלמנתו של בועז גול הי"ד ז״ל לנפתלי בנט ״אם לא תעשה משהו, הדם של בעלי על הידיים שלך, היית נגדם ופתאום השתנית, התקפלת״. בנט כזכור לא ביקר אף אחת מהמשפחות של 19 הקורבנות בגל הטרור האחרון (כאן חדשות).
+גנץ במליאה: "לא זוהה ירי של צה"ל לעבר העיתונאית"
13:33 11/05/22  |  מירב ארד
שר הביטחון בני גנץ במליאת כנסת: "אני מבקש מכאן לשלוח מכאן גיבוי ללוחמים ולכלל המערכים שפועלים אך ורק על-מנת לשמור על הביטחון, וגם בכדי לספר את האמת כפי שהיא. מהממצאים הראשוניים של התחקיר שערך צה"ל בשעות האחרונות, עולה כי לא זוהה ירי לעבר העיתונאית, אך אנו ממשיכים בתחקיר. לעומת זאת ראינו סרטונים מהזירה בהם נראה ירי מאסיבי וחסר הבחנה של טרוריסטים פלשתינים, שיתכן שפגע בעיתונאית. את הממצאים שבידינו נעביר באופן שקוף וברור גם לידידינו האמריקנים, גם לרשות הפלשתינית.

גנץ הוסיף: הצעתי לפלשתינים לערוך תחקיר משותף כולל נתיחה פתולוגית ולשתף בכלל הממצאים שבידינו. העברתי היום מסר ברור לאבו מאזן שהאחריות שלנו כמנהיגים היא לשמור על הביטחון, להתנהל באופן שימנע אלימות ושפיכות דמים ולהגיע לחקר האמת. העברנו מסרים גם למדינות נוספות, בהן לקטאר, שממנה משדרת תחנת אל ג'זירה, כי הממצאים שבידינו בעת הזו מצביעים על כך שקיים סיכוי סביר שהעיתונאית נורתה מאש של חמושים פלשתינים, אך כאמור נבצע תחקיר מעמיק ומקיף ונעביר להם אותו באופן שקוף".
+בן-גביר בתגובה להצהרת רע"מ: "בנט מאפשר למועצת השורא לנהל את המדינה"
13:30 11/05/22  |  מירב ארד
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה למסיבת העיתונאים של רע"מ בכנסת: "לצערי בנט מאפשר למועצת השורא לנהל את מדינת ישראל, אבל לפחות כאן בכנסת, לא אשתוק ולא אתן לתומכי טרור שאשמים בהסתה ושפיכות הדמים, להתנהל כסדרם.
מנסור וחבריו הם תומכי טרור ולאורך כל השנה ברור שהם רוצים לחסל את מדינת ישראל".
+הליכוד: מה עוד בנט מכר למנסור עבאס תמורת הישרדות ממשלת החולשה?
13:14 11/05/22  |  מירב ארד
מהליכוד נמסר בתגובה למנסור עבאס: מה עוד בנט מכר למנסור עבאס תמורת הישרדות ממשלת החולשה והכניעה שלו? מה שמע מנסור עבאס בסוף השבוע האחרון שעשה בטורקיה, שבה יושבים אנשי חמאס? ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור - והיא תיפול במהרה.
+רע"ם נותנת הזדמנות נוספת לקואליציה
13:00 11/05/22  |  מירב ארד
יו"ר רע"ם מנסור עבאס הודיע (יום ד') בהצהרה בכנסת בעקבות מותה של העיתונאית הפלשתינית שירין אבו עאקלה על הישארותה של מפלגתו בוקאליציה. "רע"ם נכנסה לקואליציה כדי לקדם את החברה הערבית ולתת פתרון לכל המצוקות והבעיות של החברה הערבית", הודיע עבאס. לדבריו, "רע"ם נותנת הזדמנות נוספת לקואליציה".

את דבריו קטע חבר הכנסת איתמר בן-גביר מהציונות הדתית שתקף את עבאס מילולית והטיח בעבאס: "אתה הסכנה הכי גדולה". יו"ר רע"ם ענה: "אתה טרוריסט מורשע", "תסתלק מכאן". עבאס והוסיף: "גם מאלעד סילקו אותך".

אתמול התכנסה מועצת השורא בכפר קאסם לדיון מכריע על המשך חברותה של רע"ם בקואליציה, כשברקע כוונת האופוזיציה להעלות היום את הצעת החוק לפיזור הכנסת בקריאה טרומית. ישיבת המועצה התקיימה במשרדו הפרלמנטרי של ח"כ ווליד טאהא בכפר קאסם. בסיום הישיבה אמר ח"כ מנסור עבאס לתקשורת: "דנו בכל ההבטים השונים שנוגעים למהלך הזה. הכל מונח על השולחן. יהיה סיכום ומחר חברי מועצת השורא יצביעו על הסיכום הזה. נקבל את החלטותינו בהתאם לעקרונות הדמוקרטיה. יש התקדמות חיובית עם הקואליציה אבל ההחלטה הסופית תתקבל מחר".
עבאס. סוף לטלטלה הפוליטית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הממשלה תדון בהוספת נתיב נוסף בכביש 6 לאורך כ-60 ק"מ
10:58 11/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סלילת הנתיב הנוסף בכביש חוצה ישראל נועדה לנסיעת תחבורה ציבורית ושיתופית בין מחלף קסם למחלף עין תות  ▪  מוצע להקים גם מחלף נוסף שיאפשר להתמודד עם גודש התנועה בין מחלף נחשונים למחלף בן שמן  ▪  משרד התחבורה מקדם פתיחת קווי שירות לתחבורה ציבורית בכביש 6
מרב מיכאלי ודן שנבך בסיור בכביש 6
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מצפה מהפלשתינים לא לזהם את חקירת מות העיתונאית"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א.
11/05/22 21:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
עדיפות לתחבורה הציבורית גם בכביש 6. תוכנית לסלילת נתיב נוסף בכביש, ממחלף קסם ועד עין תות, לשני הכיוונים, תועלה בקרוב לישיבת הממשלה. הנתיב החדש, באורך כ-57 ק"מ, ישמש לנסיעה של תחבורה ציבורית ותחבורה שיתופית ויקצר את זמני הנסיעה של הנוסעים באוטובוס או ברכב רב-תפוסה שבו 3 נוסעים לפחות.
11/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ימינה, ראש הממשלה נפתלי בנט, אמר לחברי הכנסת של ימינה בישיבת הסיעה: "לא צריך להיכנס לקרבות בתוך הקואליציה מי מושך יותר לכיוון שלו - כי החבל ייקרע. המצב לא מושלם, האחריות שלנו היא להתמודד בסיטואציות אמת, ולא בדמיון של מה היינו רוצים. צריך לבחור בין חלופות אמת ואני שמח שאנחנו נוהגים באחריות״.
09/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראשי סיעות הקואליציה התכנסו (יום א', 8.5.22), בהעדר סיעת רע"ם שהשעתה את חברותה, לדון בפתיחת מושב הקיץ עם קואליציה של 60 ח"כים בלבד.
08/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה אישרה (יום א', 8.5.22) את חוק האקלים המבקש לקבוע יעדים להפחתת פליטות גזי חממה. חוק האקלים מעגן את יעדי ההפחתה בשנת 2030, בהתאם להחלטת הממשלה 171 בנושא, שבה נכתב שהכמות השנתית של פליטות גזי החממה ב-2030 תפחת ב-27% לכל הפחות בהשוואה ל-2015 (שנת הבסיס).
08/05/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
נוסעים שינחתו בנתב״ג החל מיום 20.5.22 לא יחויבו לבצע בדיקת PCR - כך הודיע (יום א׳, 8.5.22) שר הבריאות ניתן הורוביץ, בסיכום עם ראש הממשלה נפתלי בנט.
08/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il