|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
רייטן-מרום. ברכה על שיתוף הפעולה בנושא [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

סטודנטים ישראלים בחו"ל ישלמו ביטוח לאומי כמו סטודנטים בארץ

כך אישרה וועדה העבודה והרווחה עלות החוק החדש: 12 מיליוני ש"ח הערכה: כ-26 אלף סטודנטים ישראלים לומדים בחו"ל, 60% מהם ערבים
01/06/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת העבודה והרווחה, אישרה (יום ד', 1.6.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הקובעת דמי ביטוח לאומי מופחתים גם לסטודנטים ישראלים הלומדים בחו"ל. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום ברכה על שיתוף הפעולה בנושא של מרבית סיעות הבית, מהליכוד עד רע"ם.

חוק הביטוח הלאומי מסמיך כיום את שר הרווחה והביטחון לקבוע הוראות מיוחדות לעניין הפחתת תשלום דמי ביטוח, למי שהוא תלמיד במוסד להשכלה. אולם כיום סטודנטים שלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בחוץ לארץ נדרשים לשלם דמי ביטוח בשיעור גבוה יותר מאלה שמשלמים סטודנטים במוסדות כאלו בישראל, מאחר שהמוסדות שבהם הם לומדים אינם נחשבים למוסדות להשכלה לפי התקנות.

לפי נתוני מרכז המידע והמחקר של הכנסת, כ-16,335 סטודנטים ישראלים לומדים בחו"ל ועוד כ-9,241 לומדים בירדן וברשות הפלשתינית. לפי נתוני מחקרים שונים, כ-60% מכלל הסטודנטים הישראלים הלומדים בחו"ל הם ערבים. אין מידע מקיף על סוג התואר ותחומי הלימוד אותם לומדים הסטודנטים, אולם מבדיקות שונות שערך מרכז המידע והמחקר, הוא מעריך שחלק גדול מהם, ובעיקר הסטודנטים הערבים, לומדים את מקצועות הבריאות.

החוק החדש, שהוא יוזמת חברי הכנסת אחמד טיבי, אוסאמה סעדי, עאידה תומא סלימאן, יאסין אימאן חטיב, מנסור עבאס, מאזן גנאים, ווליד טאהא, יבגני סובה, אלכס קושניר, קרן ברק, אתי עטיה, מירי רגב וג'ידא רנאוי-זועבי, מציע להסמיך את השר לקבוע הוראות מיוחדות בדבר תשלום דמי ביטוח לתלמידים במוסדות להשכלה גם בחוץ לארץ. סעדי הבהיר בדיון כי החוק החל את דרכו לפני כשש שנים, בתמיכת שר הרווחה דאז חיים כ"ץ, וזכה להסכמה מקיר לקיר. לדעתו סטודנט הלומד בחו"ל צריך לשלם אף פחות מסטודנט הלומד בארץ, כיוון שהוא איננו צורך שירותי בריאות באותה תקופה. אימאן ח'טיב הדגישה כי סטודנטים בחו"ל לא זוכים למלגות-לימודים, אתי עטיה קראה לקבוע את החוק כהוראת-קבע, ואילו יצחק פינדרוס קרא להוסיף לחוק גם תלמידי ישיבה.

על-פי החוק החדש, השר יקבע תקנות ראשונות לעניין זה בתוך ארבעה חודשים מיום תחילתו של חוק זה, אשר יעמדו בתוקפן לתקופה שלא תעלה על שנתיים ויקבעו כי בשנים 2022 ו־2023 שיעור דמי הביטוח שישלמו סטודנטים במוסדות להשכלה בחוץ לארץ יהיה שווה לשיעור דמי הביטוח שמשלמים סטודנטים במוסדות להשכלה בישראל.

להערכת האוצר העלות התקציבית של הצעת החוק היא 12 מיליון שקלים לשנה, והממשלה הסכימה לכך.
הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 231)(דמי ביטוח מופחתים לסטודנטים), התשפ"ב–2022 36 / הצעה להחלטה
מוצע להסמיך את השר לקבוע הוראות מיוחדות בדבר תשלום דמי ביטוח לתלמידים במוסדות להשכלה בחוץ לארץ. בנוסף, מוצע כי השר יקבע תקנות ראשונות לעניין זה בתוך ארבעה חודשים מיום תחילתו של חוק זה, אשר יעמדו בתוקפן לתקופה שלא תעלה על שנתיים ויקבעו כי בשנים 2022 ו־2023 שיעור דמי הביטוח שישלמו סטודנטים במוסדות להשכלה בחוץ לארץ יהיה שווה לשיעור דמי הביטוח שמשלמים סטודנטים במוסדות להשכלה בישראל

תאריך:  01/06/2022   |   עודכן:  01/06/2022
מירב ארד
+בטרומית: הפחתת סכום הקנס בשל נסיעה ללא תיקוף בתחבורה ציבורית
23:30 01/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להפחתת סכום הפיצוי הכספי בשל נסיעה ללא תיקוף כרטיס בתחבורה ציבורית (תיקוני חקיקה), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת אורי מקלב וקבוצת חברי הכנסת. 11 חברי כנסת הצביעו בעד ו 0 נגד, הצעת החוק הועברה לוועדת הכלכלה.

בהצעת החוק מוצע להפחית את התעריף המוגדל לבעלי כרטיס תקופתי לתחבורה הציבורית (חופשי חודשי ודומיהם) שלא תיקפו את כרטיס הנסיעה, העומד כעת על 180 ש"ח, כך שיהיה נמוך מהתעריף המוגדל למי שלא שילמו כלל על הנסיעה, ויעמוד על לא יותר מתעריף של 20 שקלים.

על-פי הסיכום בין הממשלה למציע, הותנתה התמיכה בשושה תנאים:
  • גובה הקנס על אנשים שלא מתקפים יהיה לפחות 50% מהקנס המוגדל;
  • ההפחתה לא תחול על הרכבת הקלה בירושלים;
  • במהלך הכנת החוק לקריאה הראשונה יתקיים דיון מעמיק באתגרי החברות מול אנשים שלא מוכנים להזדהות בפני הפקחים;
  • אחרי הקריאה הראשונה תחזור הצעת החוק לוועדת השרים לחקיקה.
+סער: מחויב לממשלה - אם יש ממשלה
20:53 01/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר המשפטים הכחיש קיום משא-ומתן עם הליכוד והצהיר: אין שינוי בעמדותי, אם בעתיד אגיע למסקנה שטובת המדינה מחייבת משא-ומתן עם הליכוד - אודיע למה שיניתי דעתי  ▪  על משבר תקנות השעה ביו"ש: אם החוק לא יוארך - יהיה תוהו ובוהו משפטי ביו"ש ובכל ישראל
סער. נתניהו שיעבד ומשעבד את המדינה לצרכיו [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+אושרה בטרומית הכרה בזכויות אחים שכולים
19:31 01/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
72 חברי כנסת תמכו בהצעה של ח"כ מיכל שיר ללא מתנגדים  ▪  ההצעה, המבקשת לקבוע חובת הודעה רשמית לאחים שכולים על המוות, על אירועי זיכרון ועל הטבות שלהן הוא זכאי  ▪  מהומה התרחשה במליאה לאחר עימות קולני בין סגן יו"ר הכנסת, אחמד טיבי, לח"כ אורית סטרוק
אחמד טיבי. "מותר לי לציין עובדות" [צילום: ערוץ כנסת]
+חוק הכרה באחים שכולים עבר בטרומית ללא התנגדויות
19:00 01/06/22  |  עידן יוסף
חוק הכרה באחים שכולים עבר ללא התנגדויות בקריאה טרומית. 72 חברי כנסת הצביעו בעדו. מטרתה של הצעת חוק זו היא להעניק הכרה לאחים ולאחיות שכולים, להבטיח כי הם יקבלו הודעות רשמיות על קרות האסון ועל טקסים ואירועים, לאפשר להם להשתתף בטקסים ואירועים, וליידע אותם על-אודות הזכויות להן הם זכאים.
+סערה בכנסת לאחר שטיבי הוריד את סטרוק מהדוכן
18:50 01/06/22  |  עידן יוסף
סערה פרצה במליאת הכנסת לאחר שסגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי, הורה להוריד מן הדוכן את חברת הכנסת אורית סטרוק. סטרוק פנתה לח"כ מיכל שיר, ואמרה לה שראש הממשלה החליפי מתואם עם חברי כנסת תומכי טרור. טיבי אמר כי האשמתה של סטרוק חברי כנסת ערביים כתומכי טרור היא לא לגיטימית והורה לסדרניות להוריד אותה, ואף הוסיף כי היחיד שהורשע בתמיכה בטרור הא ח"כ ממפלגתה.

בתגובה קראו לו חברי כנסת מהציונות הדתית "מחבל". טיבי הורה להוציאם מהאולם. למהומה הצטרפו גם חברי הכנסת מיתר מפלגות האופוזיציה, שלבקשת סמוטריץ' פוצצו את הדיון ומנעו את המשך קיום הישיבה כסדרה.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "אחמד טיבי משתמש פעם אחר פעם בתפקיד יו"ר הישיבה כדי להכניס את דעותיו ולתקוף חברי כנסת. ארבע שנים ישבתי על הכיסא הזה בחדרת קודש ומעולם לא העליתי בדעתי לנהוג כך. העובדה שמיקי לוי נותן לו להמשיך לנהל את המליאה היא חרפה שרומסת את שאריות כבודה של הכנסת. אל תעזו להטיף לנו יותר על ממלכתיות".
+בטרומית: ספורטאי קטין יוכל לעבור בין אגודות ספורט ללא דרישת גמול מצד האגודה המעבירה
18:41 01/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - זכויות ספורטאי קטין), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת שרן השכל וסימון דוידסון. 60 תמכו מול 46 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לקבוע שברירת המחדל בעת מעבר של ספורטאי קטין מאגודה אחת לאחרת, היא שהמעבר ייעשה מבלי שישולם גמול לאגודה המעבירה את הספורטאי, והיא תהא זכאית להחזר הוצאות עבור הכספים שהושקעו באימונו ובקידומו של הספורטאי בלבד.
+כחול לבן נגד הריתוק של גנץ בהעדר קיזוז
18:24 01/06/22  |  עידן יוסף
מפלגת כחול לבן צייצה בפייסבוק: "הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל. הנסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה וביחסיה עם אחת מהמעצמות המשפיעות בעולם". הכוונה היא לסירוב האופוזיציה לקזז את שרי הממשלה שגרמה לבני גנץ להיות מרותק לארץ.
+בטרומית: הגדלת סכום המימון שיהיו זכאיות לקבל מתמודדות לראשות מועצות אזוריות
18:10 01/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (מימון בחירות) תיקון - עידוד ייצוג נשים במועצות אזוריות, התשפ"א-2021 של חברת הכנסת נירה שפק וקבוצת חברי הכנסת, והצעות דומות של חברי הכנסת ענבר בזק ומאזן גנאים. 50 תמכו מול 17 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה להגדיל את סכום המימון שיהיו זכאיות לקבל נשים המתמודדות לראשות מועצות אזוריות וסיעות שהמועמד מטעמן לראש רשות מקומית הוא אישה ל115% מהסכומים הקבועים כיום בחוק הרשויות המקומיות, מימון בחירות, התשנ"ג-1993.

+אורבך דורש לא להיכנע לסחטנות ח"כים ערבים
18:03 01/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שידור דיוני המליאה בערוץ כנסת
ההצהרה - ברקע החשש מאי תמיכה של ח"כ זועבי ממרצ ושל רע"ם בהצעת החוק של גדעון סער בנוגע לתקנות לשעת חירום ביו"ש  ▪  בין המשמעויות של אי-העברת החוק - היישובים ביו"ש יהפכו לערי מקלט, למשטרה לא תהיה סמכות לעצור ישראלי שביצע פשע וברח
אורבך ובנט. סכנה ליציבות הקואליציה? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+משרד הבריאות נמנע מצביעת סמליל המשרד בצבעי דגל הלהט"ב ברשתות בערבית
17:28 01/06/22  |  עידן יוסף
משרד הבריאות צבע את סמליל המשרד הרשמי ברשתות החברתיות בצבעי דגל הלהט"ב. אולם הסמליל שונה רק בדפי המשרד בשפה העברית, ואילו בשפה הערבית נשאר הסמל המקורי.

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מסר בתגובה: "חברי הכנסת מרע"ם, מנסור עבאס‎, ווליד טאהא,‎ מאזן גנאים ואימאן ח'טיב יאסין ממשיכים לתת יד לקידום אג'נדות התומכות בחיים משותפים של בני אותו מין, אך בתנאי אחד - שהציבור הערבי שהם מייצגים לא יידע את מה שהם עושים. צביעות - קווים לדמותה".
+בטרומית: תוחמר הענישה על עבירות כלפי אנשי צוות רפואי
16:57 01/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - החמרת הענישה על עבירות כלפי אנשי צוות רפואי), התשפ"ב-2022 של ח"כ יוסי שיין וקבוצת חברי כנסת, והצעה דומה של ח"כ טטיאנה מזרסקי וקבוצת חברי כנסת. 53 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.

הצעת ח"כ יוסי שיין מבקשת להחמיר את הענישה על אדם התוקף מטפל, כהגדרתו בחוק זכויות החולה, כאשר התקיפה הייתה קשורה למילוי חובתו או תפקידו של המטפל הנתקף, וכן לקבוע עונש שש שנות מאסר ועונש מינימום של שישה חודשי מאסר לעובר עבירה זו.

על-פי הצעת ח"כ מזרסקי, תורחב תחולתה של הנסיבה המחמירה שעניינה תקיפה של עובדי חירום, כך שהגדרת עובד חירום תכלול גם רופא מתמחה וסטודנט לרפואה; עוד מוצע לקבוע נסיבה מחמירה נוספת החלה על תקיפת מנהל מוסד רפואי, רוקח ורופא וטרינר.
+ליצמן נפרד מהכנסת: "אני נשאר בפוליטיקה"
16:25 01/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר בנאום הפרידה: "חשבתי שאזכה להצביע על חוק לפיזור הכנסת אבל לצערי זה לא הלך. הכנסת היום היא לא מה שצריך להיות"
(ליצמן. פורש כנפיים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+המשותפת מחרימה הצבעות עם האופוזיציה
15:56 01/06/22  |  עידן יוסף
לאחר שבליכוד לא הצליחו לגייס את הציונות הדתית לתמוך בהצעת חוק של יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, המשותפת החליטה להחרים את ההצבעות עם האופוזיציה (חדשות 12).
+פורסמו דרישות רינאווי זועבי בתמורה לתמיכה בתקנות יו"ש
15:24 01/06/22  |  
הדרישות של ח״כ ג׳ידא רינאווי זועבי (מרצ) בתמורה לתמיכה בתקנות יהודה ושומרון:

  • החלטה על קרן ערבויות מדינה לנוטלי משכנתאות מהחברה הערבית.
  • הקמת צוות שיבחן הקמת ישוב קהילתי ערבי חדש בצפון.
  • החלטה על תקציב של 500 מיליון ש"ח לעיר נצרת.
  • החלטת ממשלה על ייצוג הולם לערבים בשירות המדינה.
  • החלטה בנושא קרקעות למוסדות לימוד. (חדשות 13)
+בטרומית: גופי ביטחון יחויבו בדיווח שנתי לכנסת על הטרדות מיניות
15:19 01/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק דיווח לכנסת על תלונות וטיפול בהטרדות מיניות במשטרת ישראל, בשירות בתי הסוהר וברשות הארצית לכבאות והצלה (תיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מירב בן ארי וקבוצת חברי הכנסת. 69 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לחייב את משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר ורשות הארצית לכבאות והצלה, במסירת דיווח שנתי לוועדה לביטחון פנים של הכנסת בדבר תלונות וטיפול בהטרדות מיניות שבוצעו בכל ארגון.

+מתיחות במהלך ישיבת ראשי סיעות הקואליציה
15:11 01/06/22  |  עידן יוסף
ישיבת ראשי מפלגות הקואליציה הייתה מתוחה. השר גדעון סער היה עצבני ואמר שאי אפשר להמשיך כשיש מפלגות שעושות מה שהן רוצות. השר לפיד השיב לו: "השאלה היא איך מתמודדים עם זה, והאם אתה רוצה לפתור או לפרק" (חדשות 12).

גורמים ביש עתיד לא מתרגשים מהפרסומים על המו"מ המוכחש בין תקווה חדשה לליכוד: "סער מעביר מסר לשותפים בקואליציה שכדאי להם לתמוך בהצעות החוק של תקווה חדשה, כי יש לו אפשרויות אחרות על הפרק" (INN).

+ח"כ יעקב ליצמן התפטר; במקומו ייכנס יעקב טסלר
14:27 01/06/22  |  עידן יוסף
ח״כ יעקב ליצמן הגיש (ד') ליו״ר הכנסת את התפטרותו לאחר כהונה בת 23 שנה (2022-1999), בסיעת יהדות התורה מטעם אגודת ישראל. במקומו ייכנס לכנסת חבר הכנסת לשעבר יעקב טסלר.

במשך תקופת כהונתו שימש ליצמן כח״כ, ובתפקידים מרכזיים מטעם יהדות התורה כיו״ר ועדת הכספים, סגן שר הבריאות, שר הבריאות, ושר הבינוי והשיכון.

יעקב ליצמן: ״אני מסכם בסיפוק רב שנות עשייה רבות בכנסת ישראל, מתוך שבח לבורא עולם אשר זיכני לשרת הציבור במסירות ובנאמנות, מתוך שאיפה ושליחות לקדש שם שמיים ולהגן על קודשי ישראל. ברכת הצלחה מיוחדת לח״כ הנכנס מטעם אגודת ישראל, הרב יעקב טסלר. אני מברך את חבריי לסיעת יהדות התורה, לעמיתיי בסיעת ש״ס ולכל שותפיי בסיעות השונות, שפעלנו יחדיו למען הציבור בישראל״.
+הורדת גיל הפטור לגיוס תגדיל את יעד התעסוקה
13:50 01/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הכלכלה: אם יירד גיל הפטור מגיוס בחוק - יעד הממשלה לתעסוקת גברים חרדים בשנת 2030 - עד 70%  ▪  סטרוק: "אתם רוצים לשלב חרדים בשוק התעסוקה לטובת השוק עצמו, לא לטובת החרדי"
הדיון בוועדת החוץ והביטחון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יידחה יישום תיקון 18 בחוק למניעת אלימות במשפחה
11:43 01/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בעוד 20 ימים תיקון מספר 18 לחוק למניעת אלימות במשפחה היה אמור להיכנס לתוקפו אך במהלך דיון מיוחד בוועדה הודתה נציגת משרד הרווחה כי יבקשו הארכה של חודשיים מהוועדה  ▪  יו"ר הוועדה ח"כ תומא-סלימאן: "להפיל פצצה כזו ברגע האחרון זה לא עובד ככה. אל תניחו את זה אצלי יומיים לפני תחילת החוק כי אני אזרוק את זה מכל המדרגות"
ח"כ תומא סלימאן. זעמה על העדכון ברגע האחרון [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+סמכויות המשרד לחיזוק וקידום קהילתי יועברו למשרד לביטחון פנים
11:37 01/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המשמעות: אישור הצעת החוק במליאה תהווה סגירה סופית של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי
ח"כ מירב בן-ארי [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+ועדת הכלכלה אישרה: איסור על שייט ברדיוס של 1,500 מטר מאסדת כריש
11:07 01/06/22  |  מירב ארד
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, אישרה היום את בקשת משרד התחבורה להתקין הוראות שעת חירום העוסקות בפיקוח על כלי שיט, על מנת לקבוע איסור שיט ברדיוס של 1,500 מטרים ממרכז אסדת כריש. בהוראה נקבע עוד, כי האיסורים לא יחולו על צה"ל, המשטרה, מפקח על הגנת הסביבה, פקח שמורות טבע, בעל זכות נפט או מי שנותן לו שירותים - בכפוף לתיאום מראש עם מפקד חיל הים או מי שהוא הסמיך לכך ובתנאים עליהם יורה קצין מוסמך.


+דיווח: סער והליכוד מנהלים מגעים לקואליציה חלופית
08:10 01/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גורמים במערכת הפוליטית טוענים כי שר המשפטים מנהל בימים האחרונים מגעים עם הליכוד, דרך איש העסקים יעקב אטרקצ'י, להקמת ממשלה בראשות נתניהו ללא בחירות  ▪  סער מכחיש  ▪  אטרקצ'י: לא מגיב על עניינים פוליטיים
האם יהיה מפץ פוליטי חדש [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קרן ברק / Keren  Barak   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סטודנטים ישראלים בחו"ל ישלמו ביטוח לאומי כמו סטודנטים בארץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חרפה של ממשלה
1/06/22 19:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת החוץ הביטחון ממשיכה את דיוניה להכנה לקריאות שניה ושלישית של הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 26) (שילוב תלמידי ישיבות), התשפ"ב-2022 וכן הצעת חוק שירות לאומי-אזרחי (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2021, כאשר עיקר הדיון בישיבה האחרונה (31.5.22) התמקד בשילוב בוגרי הישיבות בתעסוקה.
01/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה קיימה (יום ד', 1.6.22) דיון מיוחד בהיערכות ליישום החוק למניעת אלימות במשפחה (תיקון מס' 18 - הוראת שעה), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת עאידה תומא סלימאן, איימן עודה ועופר כסיף. עו"ד ענת מימון היועצת המשפטית לוועדה הסבירה בתחילת הדיון כי החוק קובע הסדר שמחייב עם מתן צו הגנה, להפנות את האדם שהוצא לו הצו עם קבלת חוות דעת של עו"ס מעריך לטיפול במסגרת מתאימה.
01/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לביטחון פנים דנה (יום ד', 1.6.22) בהצעת חוק הרשות הלאומית לביטחון קהילתי (תיקון מס' 2), התשפ"ב-2021. בחודש יולי 2021 קיבלה הממשלה החלטה להעברת סמכויות המשרד לחיזוק וקידום קהילתי שבוטל, למשרד לביטחון הפנים ותיקון חוק הרשות הלאומית לביטחון קהילתי כך שתפעל במשרד.
01/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
גורמים בכירים במערכת הפוליטית טוענים כי שר המשפטים ויו"ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער, מנהל מגעים שקטים עם הליכוד לאפשרות של שיתוף פעולה פוליטי שיביא להקמת ממשלה בראשות נתניהו מבלי שיידרשו פיזור הכנסת והליכה לבחירות.
01/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 31.5.22) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון (תיקון מס' 8), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת עופר כסיף, מוסי רז וקבוצת חברי כנסת.
31/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il