|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
נתב"ג [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]

אושר בראשונה: פיצוי לרשויות הסמוכות לנתב"ג

מגנון התשלום נקבע במסגרת חוק ההסדרים שנילווה לתקציב 2019 יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "הצעת החוק אמורה לתקן עיוות בכל הנושא של הקצאת הסכומים לרשויות הסמוכות לנתב"ג" לצד כך קראה הוועדה למשרד הפנים לבחון את הסדרת התשלום לרשויות עבור שנת 2022 בהקדם
15/06/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכספים אישרה (יום ד', 15.6.22), לקריאה ראשונה את הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקון - הקצאת סכום לרשויות המקומיות הסמוכות לנמל התעופה בן-גוריון), התשפ"ב-2021, שהגיש יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר.

במסגרת חוק ההסדרים שנלווה לתקציב 2019, אושר חוק העוסק בתשלום ארנונה לרשויות הסמוכות לנמל התעופה בן-גוריון.

במסגרת החוק, נקבע מנגנון חלוקתי, כאשר נקבע כי במעגל החלוקה הראשון, 35% ישולמו ל-6 מועצות מקומיות, כאשר במעגל החלוקה השני מוקצה יתר התקציב - 65% לרשויות מקומיות סמוכות אחרות, בהתאם לקריטריונים שקובע שר הפנים באישור שר האוצר.

במהלך הדיון הוצג על-ידי עו"ד שלומית ארליך, מצוות הייעוץ המשפטי לוועדה, כי הוגשו 3 עתירות מצד מועצות מקומיות השוכנות בקרבת נתב"ג, שביקשו להיכלל גם הן במעגל הראשון, ולחלופין ביקשו את ביטול הסעיף המעגן את המעגל הראשון, כאשר העתירה עדיין עומדת, הוצא צו על תנאי והרכב השופטים הורחב.

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר ציין כי "הצעת החוק אמורה לתקן עיוות בכל הנושא של הקצאת הסכומים לרשויות הסמוכות לנתב"ג. צריך לוודא שמי שמקבל את הכסף, רלוונטי לנתב"ג ולא מרוחק משם".

ח"כ משה גפני: "הנחתי את הצעת החוק הזו בכנסת הקודמת, בעקבות עצת היועצות המשפטיות, לאחר הבחירות הגשתי את הצעת החוק מחדש, ראיתי שגם יו"ר הוועדה הגיש אותה שוב". במהלך הדיון נקבע כי הצעת ח"כ גפני תוצמד בהמשך להצעת החוק של יו"ר הוועדה.

    תומר ביטון, מנהל המנהל לשלטון מקומי:
  • "אנחנו בעד, בהתאם לכך שהחלוקה שתובא תהייה לגבי הרשויות הסמוכות לנתב"ג שנפגעות".

במהלך הדיון עלה כי לעניין 2022 לא קיבלו הרשויות את הכספים שקובע החוק, מה שהביא לביקורת מצד חברי הוועדה נגד משרד הפנים. נציג המשרד השיב כי במשרד עבדו על התקנות המותאמות לנוסח החוק החדש, וכי מרגע שהחוק יוסדר, יושלמו הסכומים לפי החלוקה שתקבע, מתחילת 2022.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: "לדעתי יש התערבות לא נכונה של בג"ץ, זה 6 רשויות שהתחילו בוועדת גבולות, הגענו למסקנה עם כולם, הממשלה והכנסת, שכדאי לסגור את זה כבר שם. בתחילה דיברו על 400-500 מיליון, זה ירד ל-100 מיליון, ופה בוועדה זה ירד ל-35 אחוז. בעבר אנחנו ניהלנו את השדה, זה היה נקרא שדה התעופה לוד. ב-2022 לא קיבלנו שקל, וזה בשנה הכי קשה שלנו, לאחר שומר חומות".

מנכ"ל עיריית יהוד-מונסון, גיל סימנהויז: "הייתה אופציה להאריך את התקנות עד ה-30.6, ומה שלא עשו כך, היה עליהם להסדיר את התקנו, אנחנו עכשיו באמצע השנה בלי וודאות כלכלית לכמה כסף נקבל. מה שהולכים לתקן זה להשמיט את 6 רשויות שסובלות סבל ישיר מהסמיכות הישירה לנתב"ב".

יו"ר הוועדה הבהיר לראשי הרשויות כי התקנות שיובאו במסגרת החוק יביאו בחשבון את כלל הפרמטרים בהתאם למצב בשטח: "אל תהייה מוטרד, הוועדה תראה את התקנות ותאשר אותן לפני דיון בקריאה שנייה ושלישית".

יו"ר הוועדה סיכם את הדיון: "אני קורא למשרד הפנים לבחון את היכולת שלכם לשלם את הכסף לשנת 2022 כבר עכשיו, ננסה לקדם את החוק מהר ככל שניתן, נצמיד את החוק להצעת החוק של ח"כ גפני, ואת הקריאה השנייה והשלישית נאשר רק לאחר שנראה את התקנות".
העברות עודפים הינן במסגרת התחייבויות וחוזים חוצי שנות תקציב, פרויקטים ארוכי טווח שמומנו וטרם הושלמו ומשולמים על-פי אבני דרך, וכדומה.

תאריך:  15/06/2022   |   עודכן:  15/06/2022
מירב ארד
+אושרה בטרומית הצעה המסנדלת את רפורמת הטלפונים הכשרים
16:57 15/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה הצעת חוק של ח"כ משה ארבל המבקשת למנוע את הרפורמה שמוביל שר התקשורת לפירוק השליטה על קומת הטלפונים הכשרים  ▪  57 ח"כים תמכו בהצעה ו-43 בלבד התנגדו לה
"גופים מנסים לכפות את השקפת עולמם האישית" [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+אושרה בטרומית הפחתת מס החברות
15:13 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
51 חברי כנסת תמכו בהצעה להפחתת שיעור מס החברות מ-23% ל-15%  ▪  ח"כ דיסטל אטבריאן ציינה את סגן השר אביר קארה שהיה בין המתנגדים להצעת החוק שתועיל לעצמאים ולבעלי עסקים
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+"מצפה למעטפת ביטחון והגנה לשוטרים של כולנו"
14:27 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לביטחון הפנים ח"כ בן ארי הבהירה כי תעשה הכל כדי שהחוק לא יעבור  ▪  מפקדת מערך הביקורים בהר-הבית: "עומדים ומקללים אותנו שעות כדי לראות מתי אנחנו מאבדים את זה"
רנ"צ שבתאי בוועדת חוקה. מצפה לגיבוי [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+"טכנולוגיה חדשה תמנע כניסת אמל"ח לאצטדיונים"
13:17 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בדיון על הצעת החוק הממשלתית המשטרה תוכל לראשונה לתת קנסות מנהליים לאוהדים מתפרעים במגרשים, וכן להרחיק אותם לתקופה של 180 ימים
נציג המשטרה רפ"ק איציק עמיר [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+בחירות - בבקשה
13:11 15/06/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ח"כ ביבי ושופרותיו אינם חדלים מהדבקת הדימוי של "תומכי טרור" לערבים, והציבור הרחב הולך שבי אחרי החלילן מהמלין-קיסריה
נתניהו. מחלק מיליארדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: חייל בודד יוכל למשוך את כספי החיסכון גם ללא אישור הורה
12:45 15/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי, תיקון - זכאות פדיון סכום החיסכון הצבור הכולל לחייל בודד, התשפ"ב-2021, של חבר הכנסת אלכס קושניר. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לאפשר לחייל בודד למשוך את כספי החיסכון הצבור הכולל גם ללא אישור הורה, בהגיעו לגיל 18.
+בטרומית: יוסדר העיסוק באימון ספורט
12:42 15/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - הסדרת העיסוק באימון ספורט), התשפ"ב-2022. 14 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.

מוצע בה לשפר את מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט, בין השאר, על-ידי שיפור מנגנון דרגות ההסמכה, מערך הפיקוח, והתנאים למתן תעודת מאמן ומדריך בענפי הספורט השונים, ולהקנות למשרד הספורט סמכויות מנהליות לשם יישום הוראות החוק.
+אושר לקריאה ראשונה: חוק אסונות פיצוי לנפגעי אסונות אזרחיים
11:58 15/06/22  |  עידן יוסף
ועדת העבודה והרווחה אישרה (ד') את הנוסח הסופי של חוק אסונות אזרחיים, שהוכן בעקבות אסון נחל צפית. בנוסח זה נכללו שינויים שהם פרי המשא והמתן שהתנהל בשבועות האחרונים, ובהן בין היתר, בהכרזה על אסון לאומי "תשקול הממשלה בין השאר את מספר האנשים שנפגעו או שנספו באסון הלאומי-אזרחי, נסיבות התרחשותו, קיומו של ביטוח המכסה את אירוע האסון, וזהות נתבעים-בכוח בשל האסון.

מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, שיבח את יו"ר הוועדה אפרת רייטן מרום על הסעד שהעניקה לאנשים במצוקתם, ותמה מדוע החוק מציין שאם לא יימצא אחראי אחר, או שבית המשפט יפסוק סכום נמוך יותר - המדינה תוכל לדרוש ממשפחות הנפגעים את הסכום הפיצויים בחזרה. ינון גוטלניק, נציג האוצר, השיב כי אכן מדובר בנושא מורכב, אך יש עיקרון שהנזק ישולם - ולא יותר. דניאל בלנגה, רכז ביטוח לאומי באגף התקציבים, הדגיש כי החוק איננו מיטיב או מרע את תנאי הזכאים לקצבה כלשהי מהביטוח הלאומי.
+זרקא: זן הקורונה החדש פחות עמיד לחיסונים
11:54 15/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ממונה הקורונה על העלייה בתחלואה: "הזן החדש BA5 יהיה הזן המשמעותי, והוא קרוב ל-50% מהחולים כעת"  ▪  "יש מחשבה להחזיר לתקנות חובת עטיית מסכות בחללים סגורים"  ▪  "בשני הקרוב יובאו לוועדה תקנות שיאפשרו בדיקה ביתית מפוקחת שתעשה דרך הטלפון"
יו"ר הוועדה עידית סילמן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סילמן: גם בכנסת נשמש דוגמה ונאמץ פנייה מכובדת לעובדי מערכת הבריאות
10:26 15/06/22  |  עידן יוסף
בעקבות אירוע תקיפתה במוט ברזל של רופאת משפחה בבאר יעקב, אמרה יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ עידית סילמן, בפתח דיוני הוועדה: "‏מערכת הבריאות פגיעה ביותר בימים אלו. היא משוועת וצריכה לקבל תוכנית מקיפה יותר מעבר לתוכנית הנקודתית לבתי החולים שאושרה בהחלטת ממשלה - צריך לקדם קנסות, החמרת ענישה והרחבת המאבק באלימות גם במרפאות הקהילה. ‏הדיון היום בוועדה ובכל הדיונים בכנסת עם מערכת הבריאות צריך להיות תמיד ענייני ולאמץ פנייה מכובדת לעובדי מערכת הבריאות".
[צילום: דוברות הכנסת]
+בן-גביר: הממשלה הורסת בית כנסת ונוהגת באלימות כלפי היהודים
09:05 15/06/22  |  עידן יוסף
כוחות משטרה והמנהל האזרחי פשטו הלילה על גבעת "נעם שיח" הסמוכה לישוב עד עדי בבנימין, וביצעו במקום הרס - הרביעי במספר מאז הקמת המאחז לפני כשבועיים וחצי.

ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) תקף את מדיניות הממשלה ואמר: "הממשלה שוברת את השיאים של עצמה בפינוי יישובים יהודים שנועדו להגן על המדינה ומצד שני מעלימה עין מעשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים ברהט ואום אל-פחם".

לדברי בן-גביר: "אחרי שהממשלה מכרה את הנגב לאחים המוסלמים ונסחטה ב-53 מיליארד שקל, ממשיכה הממשלה לפגוע בגיבורים שמיישבים את הארץ במסירות ובגיבוי קואליציית האחים המוסלמים, הורסת בית כנסת ונוהגת באלימות כלפי היהודים".
+התנאי של אורבך: להחזיר את הקואליציה לרוב של 61
08:59 15/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאז הודעתו של אורבך לוחצת השרה איילת שקד על בנט שיסכים להקמת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית  ▪  מנסור עבאס קורא לחברי הקואליציה להדק שורות: "מי שצריך לעזוב - שיעזוב"
אורבך. בחופשה בצפון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר רביבו   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושר בראשונה: פיצוי לרשויות הסמוכות לנתב"ג
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
בוועדת חוקה של הכנסת התקיים (יום ד', 15.6.22) דיון נושא בנושא הצ"ח לביטול עבירת העלבת עובד ציבור, בהשתתפות מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי.
15/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בוועדת החינוך, התרבות והספורט התקיים (יום ד', 15.6.22) דיון בהצעת חוק איסור אלימות בספורט, כחלק מהכנתה לקריאה שנייה ושלישית. לפי הצעת החוק הממשלתית המשטרה תוכל לראשונה לתת קנסות מנהליים לאוהדים מתפרעים במגרשים, וכן להרחיק אותם לתקופה של 180 ימים אפילו, בנסיבות של התנהגות אלימה.
15/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בנימין נתניהו, שקרן מובהק כפי שכבר הוכח בעבר, מתעתע במדינת ישראל. הוא קונה ח"כים ירודי נאמנות מהאופוזיציה ומציע ללכת למערכת בחירות מוקדמת. הוא מנצל את העובדה, שכולם שכחו כי בעבר כבר עבד עליהם בעיניים. במליאת הכנסת דנו בפיזורה ואילו בחדר האחורי הוא פיתה את שאול מופז להצטרף לממשלתו. זה הסתבך בתמימותו, ההצעה לפיזור הכנסת נעלמה, אך תוך זמן קצר התברר למופז כי ביבי הונה אותו והמבנה הממשלתי שלהם קרס. גם הקריירה של מופז.
15/06/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ועדת הבריאות דנה (יום ד', 15.6.22) בנושא תמונת מצב של תחלואת קורונה והטיפול בפוסט קורונה.
15/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
‏התנאי הבלתי אפשרי של ניר אורבך כדי לחזור לקואליציה: בשיחותיו עם ראש הממשלה נפתלי בנט הציב חבר הכנסת מימינה תנאי אחד - הרחבה מספרית של הקואליציה כדי להחזיר את הרוב שהיה לה עד לפרישת סילמן. בקואליציה יופתעו לגלות היום שאורבך יוצא לחופשה בצפון לכמה ימים, ולא יגיע כלל לכנסת. כך דווח (יום ד', 15.6.22) בכאן חדשות.
15/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הסבר אפשרי למחדל המבצעי של ה-7 באוקטובר; הניצחון האמריקני במלחמת העצמאות בקרב יורקטאון שבווירג'יניה בשנת 1781; כיבוש גשר הדנובה ליד וינה בשנת 1805; כשלון נפוליאון ברוסיה בשנת 1812;...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
מהמאה ה- 10 לפנה"ס עד חורבנה של ירושלים בידי הבבלים ב-587 לפנה"ס הייתה ירושלים עיר יהודית    היא חזרה להיות עיר יהודית ב-538 לפנה"ס בעקבות הצהרת כורש והייתה עיר יהודית עד לחורבנה של...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il