|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
אלי אבידר ואיתן גינזבורג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מלחמת הכל בכל: אירועי ההסכמה יצאו משליטה

ההסכמות בין המפלגות התפוגגו, ובכנסת מתקיימת מלחמה איש באחיו וייתכן כי התפזרות הכנסת תידחה למחר עיקר המחלוקת נסוב סביב מועד הבחירות וסנדול חוק המטרו
29/06/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

ההסכמות בין המפלגות התפוגגו, ובכנסת מתקיימת (יום ד', 29.6.22) מלחמת איש באחיו. עיקר המחלוקת נסוב סביב מועד הבחירות וסנדול חוק המטרו.

במפלגת העבודה החליטו שלא לקדם את חוק האחים השכולים של מיכל שיר מתקווה חדשה, עד שיקודם חוק המטרו. בישראל ביתנו עומדים על שלהם ולא מוכנים לוותר: "מבחינתנו, שנשב פה עד כניסת השבת. כל הטענות, שיופנו כלפי נתניהו והליכוד התוקעים את חוק המטרו שהוא הפרויקט בין הגדולים ומשמעותיים בתולדות המדינה".

אחת ההסתייגות, מבין אלפי ההסתייגויות שהגישו המפלגות, היא זו של הליכוד, המבקשת לקבוע כי קלפיות שהצבתן בשל הקורונה התאפשרה במקבצי הדיור של אזרחים ותיקים, שבהן חלק מסוים מבסיס המצביעים של ישראל ביתנו, לא יוצבו שם.

אתר JDN דיווח כי בסיעות החרדיות מוכנים להעביר את חוק המטרו, והציגו דרישה חדשה לקואליציה - לבטל את רפורמת "דרך שווה" של מרב מיכאלי. הדרישה של החרדים לקואליציה מתחת לשולחן זה העברת חוק האשרות (ויזות), בזמן שבליכוד מתנגדים. בעכשיו 14 דווח כי בקואליציה מותחים ביקורת על תדרוכי הליכוד לפיהם החרדים מתנגדים לחוק המטרו בשל החשש מעבודות בשבת. "הייתה שיחה של ח"כ יעקב אשר עם יו"ר הוועדה ח"כ מלינובסקי שהבהירה לו שהיא נלחמת על זה ומתחייבת שלא יעבדו בשבת, מעולם לא הייתה התנגדות כזו של החרדים, זה סתם ספין מכוער ושקרי של הליכוד".

ביש עתיד חוששים כי חוק התפזרות הכנסת יאושר רק מחר והכניסה של יאיר לפיד ללשכת ראש הממשלה תתעכב.

תאריך:  29/06/2022   |   עודכן:  29/06/2022
עידן יוסף
+חוק הבחירות: שקיפות בתגוביות ופרסום נתוני הצבעה אזוריים
04:06 30/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בתום דיון מרתוני אישרה ועדת החוקה פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את חוק הבחירות  ▪  נוכח לוח הזמנים והימשכות הקורונה ומחסור עולמי במוצרים, מוצע לאפשר גמישות רבה יותר בדיני מכרזים  ▪  קלפי תוצב רק במקבצי דיור שבהם לפחות 75 דיירים
דיון מרתוני [צילום: דוברות הכנסת]
+ההצבעה על התפזרות הכנסת נדחתה לשעה 9 בבוקר
00:42 30/06/22  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפלגת ישראל ביתנו הודיעה כי לא תסיר את כל ההסתייגויות שהגישה על חוק התפזרות הכנסת לאחר שדווח על משא-ומתן שכורך יחד תמיכה בחוק המטרו והפיכת החלטת ועדת הכנסת בעניין הפרשת ח"כ שיקלי מסיעתו  ▪  שר המשפטים: עסקה מושחתת שמנוגדת לחוק
ישראל ביתנו תוקפת: גורמים בקואליציה טירפדו כל האפשרויות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+ועדת הכנסת פסלה 12,000 הסתייגויות של המשותפת
19:03 29/06/22  |  עידן יוסף
12,000 הסתייגויות של הרשימה המשותפת לחוק ההתפזרות, שהוגשו ע"י ח"כ אחמד טיבי, נפסלו בוועדת הכנסת, בטענה שההסתייגויות אינן קשורות לדיון. המשותפת הגישה מספר רב של הסתייגויות כדי להאריך את הדיון באופן שיגרום לפקיעת תקנות איו"ש.

יו"ר הוועדה, ח"כ ניר אורבך, מבק לקצר את הליכי הדיון ולהפעיל את סעיף 98.
+לפיד מבהיר שלא ביקש לוותר על חוק המטרו
18:10 29/06/22  |  עידן יוסף
בעקבות הפרסום שלפיד מבקש לוותר על חוק המטרו, צייץ יו"ר יש עתיד בטוויטר: "‏ביני לבין אביגדור ליברמן אי-אפשר לסכסך. עובדים ביחד כדי להעביר את המטרו". יו"ר העבודה מרב מיכאלי הגיבה בציניות: "מוטב מאוחר מלעולם לא".

ח"כ מיכאל ביטון תקף את השרה מיכאלי ואמר: "הם מוכנים להחרים את ההצבעות בגלל התחבורה של 'מדינת תל אביב', אך על הפריפריה ומענקים לעובדים לא. זה עצוב".
+תיקוני חקיקה הדרושים להיערכות לבחירות אושרו בקריאה ראשונה
17:56 29/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבחירות לכנסת העשרים וחמש (הוראות מיוחדות ותיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022 מטעם ועדת החוקה, חוק ומשפט. 81 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר להמשך דיון בוועדת החוקה.

הצעת החוק מטעם הוועדה קובעת הוראות מיוחדות לבקשת ועדת הבחירות המרכזית, הדרושות להיערכות לקיום הבחירות לכנסת ה-25 כהלכתן, תוך התמודדות, בין היתר, עם המשך התפשטות נגיף הקורונה, וכן מעגנת תובנות של ועדת הבחירות המרכזית לאחר הבחירות לכנסת ה-24.
+נדחו כל הסתייגויות ישראל ביתנו לחוק ההתפזרות
17:50 29/06/22  |  עידן יוסף
‏ועדת הכנסת דחתה את כל ההסתייגויות מטעם סיעת ישראל ביתנו לחוק התפזרות הכנסת.
+מחר: בחירות לוועידת מרצ
17:19 29/06/22  |  עידן יוסף
מחר (ה') יתקיימו הבחירות לוועידת מרצ. כ-11 אלף חברי מפלגה יבחרו ב-800 חברי ועידה ב-35 קלפיות ברחבי הארץ. הקלפיות תפתחנה בשעה 14:00 ותסגרנה בשעה 22:00.

ועידת המפלגה מוסמכת להחליט, בין היתר, על חוקת המפלגה, זהות שרי המפלגה, כניסה להממשלה ופרישה ממנה וכן על חיבורים פוליטיים.
+נתניהו: המשימה הראשונה של הממשלה שלנו תהיה להוריד מיד מחירים ומיסים
16:50 29/06/22  |  עידן יוסף
נתניהו הגיב בטוויטר על העלייה הצפויה במחירי הדלק: "המשימה הראשונה של הממשלה שלנו תהיה להוריד מיד מחירים ומיסים. בעזרת השם ובעזרתכם - כך נעשה ונצליח".

+טיבי הגיש הסתייגויות כדי לאפשר פקיעת תקנות יו"ש
15:47 29/06/22  |  עידן יוסף
ח"כ אחמד טיבי הגיש ערימת הסתייגויות ליו"ר ועדת הכנסת על חוק התפזרות הכנסת ואמר: "יש לנו אינטרס להגיע למחר בחצות כי אז התקנות (יו"ש) יפוגו" (גלובס).
+הליך התפזרות הכנסת נמצא כעת בשיהוי
15:44 29/06/22  |  עידן יוסף
בגלל חילוקי דעות, כל הליך התפזרות הכנסת נמצא בשיהוי. לחברי הכנסת של הליכוד נמסר מהנהלת הסיעה כי הם יכולים לצאת למלון או להישאר בסביבת ירושלים, אך להיות זמינים לקריאה בתוך חצי שעה. ככל שלא יגיעו הצדדים להסכמות תידחה ההצבעה למחר.
+נשיא המדינה נפרד מראש הממשלה בנט
15:29 29/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השניים נועדו בבית הנשיא ודנו בתמונת המצב המדינית ביטחונית, בביקורו הצפוי של ביידן בארץ ובחידוש שיחות הגרעין  ▪  השבוע נפגש הרצוג בחשאי עם מלך ירדן ברבת-עמון
בנט מתארח אצל הרצוג [צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+יהדות התורה הגישה מאות הסתייגויות לחוק ההתפזרות
15:02 29/06/22  |  עידן יוסף
בתגובה להגשת ההסתייגויות של ליברמן על חוק התפזרות הכנסת, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיש מאות הסתייגויות על הצעת חוק העברת הסמכויות של רשות החדשנות מהמשרד של השרה אורנה ברביבאי (יש עתיד) למשרד של השרה אורית פרקש (כחול לבן).

גפני: "לא יעלה על הדעת שרגע לפני התפזרות הכנסת, הממשלה הרעה הזאת מנסה להעביר סמכויות ממשרד אחד לשני במסגרת ההסכמים הקואליציונים הפנימיים שלהם. אין לכם כבר מנדט".
+העבודה הגישה כמאה הסתייגויות לחוק התפזרות הכנסת
14:50 29/06/22  |  עידן יוסף
יו״ר סיעת העבודה, ח״כ רם שפע, הניח בוועדת הכנסת בשם סיעת העבודה כ-100 הסתייגויות לחוק התפזרות הכנסת. ״הליכוד שיצר את משבר התחבורה הגדול בישראל מסרב עכשיו לאשר את חוק המטרו וגוזר על ישראל שנים ארוכות של עמידה בפקקים. כל סיעות הבית, קואליציה ואופוזיציה חייבות להבין שאסור לפזר את הכנסת הערב ללא העברת הפרויקט הלאומי הגדול בהיסטוריה״.
+הליכוד מתכוון לשריין את חברי ימינה
14:24 29/06/22  |  עידן יוסף
בליכוד החליטו לשריין בשבוע הבא ברשימה לכנסת את עידית סילמן וניר אורבך (INN).
+פרוקצ'יה: סכום יחידת המימון יעלה ב-12%
14:15 29/06/22  |  עידן יוסף
השופטת אילה פרוקצ׳יה, יו״ר הוועדה הציבורית לקביעת מימון המפלגות, הודיעה כי סכום יחידת המימון יעלה ב-12%. השיקולים - ההתייקרויות בעלויות הקמפיינים והבחירות החוזרות ונשנות.

מימון הבחירות יעלה מ-1.4 ל-1.6 מיליון שקל למושב, 60 אלף שקלים פחות ממה שסיכמו תחילה הח״כים. הוועדה שמעה את התומכים והמתנגדים, ואת הערכות הכלכליות ממחלקת מחקר הכנסת.
+לאחר שעבר בראשונה: ליברמן מאיים לעכב את התפזרות הכנסת
12:25 29/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר האוצר: "מצפה מחבריי לשים את כל השיקולים הפוליטיים בצד ולפעול אך ורק לטובת האינטרס הלאומי"  ▪  מליאת הכנסת צפויה לאשר את החוק בקריאה שנייה ושלישית, לאחר ש-75 ח"כים תמכו בהצעה בקריאה ראשונה
ליברמן. יגיש מאות הסתייגויות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
75 תומכים מול 5 מתנגדים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+סדקים, דקים
10:00 29/06/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
דוד אמסלם מחוספס, איש הציבור הרחוק ביותר מההדר הז'בוטינסקאי, אבל אינו טיפש  ▪  כשהוא מעז לא ללכת בתלם כאשר ח"כ בנימין נתניהו גוער בו אלא עומד על דעתו - זה סדק
אמסלם. לא האחרון [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   הליכוד   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת הכל בכל: אירועי ההסכמה יצאו משליטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד (יום ד', 29.6.22) עם ראש הממשלה נפתלי בנט, בבית הנשיא בירושלים. הנשיא הודה לבנט על שיתוף הפעולה ההדוק למען ביטחון מדינת ישראל, והוסיף כי עבודתם המשותפת הייתה תמיד באווירה טובה, חברות והערכה הדדית.
29/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 29.6.22) בקריאה ראשונה את הצעת חוק התפזרות הכנסת העשרים וארבע ומימון מפלגות, התשפ"ב-2022 של ח"כ יואב קיש. 74 חברי כנסת תמכו מול 5 שהתנגדו, וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
29/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
נכון, כתבה ריקי שפרינצק בהארץ, כי אין בסיעת הליכוד כפילה לאליזבת (ליז) צ'ייני.
29/06/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אז הנה זה בא ומתקרב במהירות. המתח גובר, הטמפרטורות הפוליטיות מתחממות. בחירות לכנסת? - לא דווקא, אלא מה שקודם להן - פריימריז. בחירות מקדימות בתוך המפלגה הגדולה ביותר - זה מה שיותר חשוב עתה לחברי מרכז הליכוד ולמתפקדיו. זה הקרב האמיתי, ערב בחירות לכנסת, בו מושקעת כל האנרגיה הליכודית. מי למעלה מי למטה, מי נכנס לרשימת הליכוד לכנסת הבאה ומי נפלט. 30 חברי כנסת מכהנים ועוד כמה עשרות, ביניהם ח"כים, שהולכים להשקיע את כל אונם והונם בניסיון להשתחל פנימה, אם על חשבון ח"כים מכהנים ואם כתוספת מנדטים משוערת שתהיה לליכוד ותאפשר את שיבתו לשלטון.
מפלגת העבודה החליטה לעכב את כל חוקי הבחירות עד שהקואליציה והאופוזיציה יתרצו להתפשר ולהעביר את חוק המטרו. כתוצאה מכך התפוררו כל ההסכמות בכנסת, וחידוש ישיבת מליאת הכנסת שיצאה הלילה להפסקה נדחה למועד לא ידוע.
28/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי  
פרסום ראשון: סמוטריץ' הסכים לתמוך בחוק המטרו בתנאי שלא יופעל בשבת  /  עידן יוסף
חוק התפזרות הכנסת ה-24 אושר בקריאה ראשונה  /  עידן יוסף, איציק וולף
ליברמן: הציונות הדתית היא מפלגה אנטי ציונית  /  עידן יוסף
הבחירות האחרונות  /  יעקב קורי
מחפשים: נקודת ארכימדס  /  דן מרגלית
מיהו קיצוני  /  רון בריימן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מופעי השנאה והקריאות להשמדת מדינת ישראל גברו מאוד לאחר טבח שבת שמחת תורה    הקורבן הואשם בכל רעות העולם ונשיאות שלוש האוניברסיטאות סברו כי מתקפות השנאה נגד היהודים בקמפוסים חוסות תח...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
סקר שבוצע בנובמבר 2023, מורה כי 50% מן הנשאלים צידדו במבצע - לעומת 45% ששללו אותו    נתונים אלה מתפרסמים ב'וושינגטון פוסט'
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il