|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
בנט. התעלם משיקלי, סילמן ואורבך [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

בנט פורש מהחיים הפוליטיים

בנט החליט לקחת פסק זמן מן החיים הפוליטיים ולא ירוץ בבחירות הקרובות "מבקש לעדכן אתכם שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות, אבל אשאר חייל נאמן של הארץ הזאת. מדינת ישראל היא אהבת חיי. לשרת את המדינה זה הייעוד שלי"
29/06/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, החליט לפרוש מן החיים הפוליטיים. הוא הודיע על החלטתו לחלק מחברי מפלגת ימינה. סגן השר אביר קארה קיבל את ההודעה על כך יחד עם אמצעי התקשורת, בעת שישב להתראיין.

"אני מבקש לעדכן אתכם שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות, אבל אשאר חייל נאמן של הארץ הזאת. מדינת ישראל היא אהבת חיי. לשרת את המדינה זה הייעוד שלי. אני מסיים היום מעל לשנה בשליחות שלכם כראש הממשלה. אין עבודה קשה מזאת, אבל גם אין זכות גדולה מזאת", אמר בנט בהצהרה פומבית שפורסמה בשידור חי באמצעי התקשורת.

"אני משאיר אחרי מדינה משגשגת, חזקה ובטוחה. הממשלה בראשותי הספיקה לעשות בשנה - מה שממשלות רבות לא עשו בקדנציה שלמה. מדינת ישראל חזרה להיות מנוהלת. הבאנו שקט לדרום, כזה שלא היה שנים, החזרנו מאות אלפי מובטלים לעבודה, התגברנו על שני גלי קורונה ללא סגרים, נלחמנו בנחישות מול גל טרור ויכולנו לו, העלינו את שכר החיילים האהובים שלנו, והבהרנו לאויבנו שמי ששולח מחבלים לתל אביב, ישלם את המחיר בביתו שלו. בקרוב יהיו בשורות חשובות נוספות בתחומים שנוגעים לעתידנו ולעוצמתנו", אמר בלי לפרט לאלו בשורות הוא מרמז. ייתכן שמדובר לעניינים מדיניים הקשורים ליחסי ישראל וסעודיה.

ראש הממשלה היוצא הביע צער על כך שהרבה מאוד ישראלים טובים שנציגיהם נותרו באופוזיציה, הרגישו בשנה החולפת שחרב עליהם עולמם. "שמעתי את הקולות. אני מכבד אותם. וכשכואב לאזרח ישראלי, כואב לי. כל קבוצה בישראל תהיה לפעמים בקואליציה ולפעמים באופוזיציה, אנחנו צריכים ללמוד לקבל את זה. זה הסדר הנכון. אסור שכל אחד מחצאי העם ירגיש באבל כשהחצי השני מקים ממשלה. והכי טוב בעת הזאת - ששני החצאים יקימו יחד ממשלה גדולה וטובה. שאפתי כראש ממשלה לדאוג לכלל אזרחי ישראל, ללא קשר למי הם הצביעו. הוכחנו השנה שאנשים עם דעות שונות יכולים לעבוד יחד. איש לא צריך לוותר על עמדותיו, אבל בהחלט אפשר וגם הכרחי להניח בצד, לזמן מה, ויכוחים אידיאולוגיים ולדאוג לכלכלה, לביטחון ולעתיד של אזרחי ישראל. הוכחנו שיש טוב משותף", אמר.

בנט הודה לבני משפחתו וציין את המתקפות הרבות שנאלצו לספוג בשנה האחרונה. ציין שהנהגת מפלגת ימינה עוברת לידיה של שרת הפנים, איילת שקד. הודה גם לחברי מפלגת ימינה - סגן השר מתן כהנא, סגן השר אביר קארה וח"כ שירלי פינטו. הוא נמנע באופן מופגן מלהודות לשלושה חברי כנסת ממפלגתו - עמיחי שיקלי, עידית סילמן וניר אורבך - שחברו לאופוזיציה.

"אני מבקש להודות לאשתי גילת ולילדיי יוני, מיכל, אביגיל ודוד - ששילמו מחירים כבדים בשנה החולפת. לאמא שלי, מירנה בנט, שהיא דמות המופת של חיי, יחד עם אבי גי'ם בנט. אני מבקש להודות לשרי הממשלה. אני מבקש להודות במיוחד לשותפתי לדרך שרת הפנים, איילת שקד שתקבל לידיה את הנהגת המפלגה, אני בטוח שתצליח להובילה לטובה. אני רוצה גם להודות לשר הדתות הטוב שהיה כאן, מתן כהנא, על חברות של 32 שנה ועל אומץ לב בביצוע רפורמות ועל אופטימיות נצחית. אני מודה גם לחברי הכנסת, אביר קארה ושירלי פינטו שעמדו לצדי גם כשהיה קשה. מעל לכל - אני מודה לקדוש ברוך הוא. גם כשהלכתי בגיא צלמוות לא ראיתי רע, כי ה' היה עימדי", אמר.

"חברים - לכל זמן. עתה הזמן שלי להתרחק מעט. להביט על הדברים מבחוץ. הזמן ישקיט הכל, אני הולך לי לדרכי - היו שלום, אני הייתי עמכם, ופי מלא תודה", חתם בנט את הצהרת הפרישה שלו.

עם התפזרות הכנסת הצפוי - היום או מחר, אם יהיו עיכובים בהעברת התפזרות הכנסת בקריאה שנייה ושלישית - יסיים בנט את תפקידו כראש הממשלה והתפקיד יעבור לידי ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד. לאחר שיסיים את תפקידו לא ימונה בנט לשר בממשלה אלא יכהן כראש הממשלה החליפי וכממונה על תיק אירן בממשלה.

נפתלי בנט השלים שנה בתפקידו כראש הממשלה, והוא צפוי לפרוש בייחוד כדי שלא יסתכן בביזיון של ריצה בבחירות שבסופן הוא עלול שלא לעבור את אחוז החסימה. השרה איילת שקד הודיעה כי היא צפויה לרוץ בבחירות הקרובות.

זה שהולך ואלה שנשארים. בנט עם שקד וכהנא, הערב [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
תאריך:  29/06/2022   |   עודכן:  29/06/2022
איציק וולף
+חוק הבחירות: שקיפות בתגוביות ופרסום נתוני הצבעה אזוריים
04:06 30/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בתום דיון מרתוני אישרה ועדת החוקה פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את חוק הבחירות  ▪  נוכח לוח הזמנים והימשכות הקורונה ומחסור עולמי במוצרים, מוצע לאפשר גמישות רבה יותר בדיני מכרזים  ▪  קלפי תוצב רק במקבצי דיור שבהם לפחות 75 דיירים
דיון מרתוני [צילום: דוברות הכנסת]
+ההצבעה על התפזרות הכנסת נדחתה לשעה 9 בבוקר
00:42 30/06/22  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפלגת ישראל ביתנו הודיעה כי לא תסיר את כל ההסתייגויות שהגישה על חוק התפזרות הכנסת לאחר שדווח על משא-ומתן שכורך יחד תמיכה בחוק המטרו והפיכת החלטת ועדת הכנסת בעניין הפרשת ח"כ שיקלי מסיעתו  ▪  שר המשפטים: עסקה מושחתת שמנוגדת לחוק
ישראל ביתנו תוקפת: גורמים בקואליציה טירפדו כל האפשרויות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+ישראל ביתנו: לא נסיר את ההסתייגויות בהתפזרות הכנסת
23:48 29/06/22  |  איציק וולף
מפלגת ישראל ביתנו הודיעה כי לא תסיר את ההסתייגויות שהגישה במסגרת התפזרות הכנסת. ההודעה פורסמה תוך האשמת הקואליציה שבה חברה ישראל ביתנו לנוכח פרסומים על משא-ומתן שהתנהל בין האופוזיציה לבין הקואליציה שכלל התניה של תמיכת האופוזיציה בחוק המטרו תמורת ביטול החלטת ועדת הכנסת על ההכרזה על ח"כ עמיחי שיקלי כפורש מסיעתו.

"ישראל ביתנו דרשה מלכתחילה שחוק המטרו יהיה חלק מההסכמות במסגרת התפזרות הכנסת. הסכמנו לפשרות מרחיקות לכת למען העברת חוק. לצערנו שאר המפלגות לא היו מוכנות להתפשר על כלום גם במחיר ויתור על חוק המטרו. מפלגת ישראל ביתנו לא תסיר את ההסתייגויות שהגישה תוך ציפייה מיתר חברי הקואליציה לשים את השיקולים הפוליטיים בצד ולפעול אך ורק לטובת האינטרס הלאומי", נמסר בהודעת המפלגה.
+איילת שקד תתמודד בראשות ימינה בבחירות
21:30 29/06/22  |  איציק וולף
היו"ר הנכנסת של מפלגת ימינה, שרת הפנים איילת שקד, החליטה לרוץ לכנסת בראשות המפלגה. כך עולה מציוץ שפרסמה ובו צילום של סקר חדשות 12 שניבא למפלגה בראשותה 5 מנדטים. "יוצאים לדרך", כתבה.
+השר סער: בנט הוא פטריוט ישראלי ומילא תפקידו בממלכתיות
20:25 29/06/22  |  איציק וולף
שר המשפטים, גדעון סער, כינה את ראש הממשלה, נפתלי בנט, 'פטריוט ישראלי' לאחר שנודע כי בנט מתכוון לקחת פסק זמן מן החיים הפוליטיים.

"הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד. נפתלי, תודה ובהצלחה", כתב בחשבון הטוויטר שלו.
+ח"כ סמוטריץ': ההחלטה לפרוש אינה של בנט אלא של הציבור שהקיא אותו מתוכו
20:11 29/06/22  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', טען כי לא הייתה לראש הממשלה, נפתלי בנט, ברירה אחרת מאשר פרישה מן החיים הפוליטיים. "ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+השר הורוביץ: בנט - אדם חרוץ וענייני שאכפת לו באמת מהציבור
20:07 29/06/22  |  איציק וולף
שר הבריאות, יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, הגיב על הודעת ראש הממשלה נפתלי בנט על כוונתו לפרוש ואמר כי בשנה האחרונה עבד צמוד מאוד לבנט וגילה אדם שאכפת לו מהציבור.

"בשני גלי קורונה, כל יום, כמה פעמים ביום. חילוקי דעות ופוליטיקה יש, אבל גיליתי אדם חרוץ וענייני שבאמת אכפת לו מהציבור. עמדותיו לא עמדותיי וזה ברור, אבל יש לי הערכה גדולה אליו. ישראל הרוויחה שנה של ממשלה טובה, הרבה בזכותו. יישר כוח", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+ועדת הכנסת פסלה 12,000 הסתייגויות של המשותפת
19:03 29/06/22  |  עידן יוסף
12,000 הסתייגויות של הרשימה המשותפת לחוק ההתפזרות, שהוגשו ע"י ח"כ אחמד טיבי, נפסלו בוועדת הכנסת, בטענה שההסתייגויות אינן קשורות לדיון. המשותפת הגישה מספר רב של הסתייגויות כדי להאריך את הדיון באופן שיגרום לפקיעת תקנות איו"ש.

יו"ר הוועדה, ח"כ ניר אורבך, מבק לקצר את הליכי הדיון ולהפעיל את סעיף 98.
+תיקוני חקיקה הדרושים להיערכות לבחירות אושרו בקריאה ראשונה
17:56 29/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבחירות לכנסת העשרים וחמש (הוראות מיוחדות ותיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022 מטעם ועדת החוקה, חוק ומשפט. 81 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר להמשך דיון בוועדת החוקה.

הצעת החוק מטעם הוועדה קובעת הוראות מיוחדות לבקשת ועדת הבחירות המרכזית, הדרושות להיערכות לקיום הבחירות לכנסת ה-25 כהלכתן, תוך התמודדות, בין היתר, עם המשך התפשטות נגיף הקורונה, וכן מעגנת תובנות של ועדת הבחירות המרכזית לאחר הבחירות לכנסת ה-24.
+נדחו כל הסתייגויות ישראל ביתנו לחוק ההתפזרות
17:50 29/06/22  |  עידן יוסף
‏ועדת הכנסת דחתה את כל ההסתייגויות מטעם סיעת ישראל ביתנו לחוק התפזרות הכנסת.
+מלחמת הכל בכל: אירועי ההסכמה יצאו משליטה
17:10 29/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההסכמות בין המפלגות התפוגגו, ובכנסת מתקיימת מלחמה איש באחיו וייתכן כי התפזרות הכנסת תידחה למחר  ▪  עיקר המחלוקת נסוב סביב מועד הבחירות וסנדול חוק המטרו
אלי אבידר ואיתן גינזבורג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+טיבי הגיש הסתייגויות כדי לאפשר פקיעת תקנות יו"ש
15:47 29/06/22  |  עידן יוסף
ח"כ אחמד טיבי הגיש ערימת הסתייגויות ליו"ר ועדת הכנסת על חוק התפזרות הכנסת ואמר: "יש לנו אינטרס להגיע למחר בחצות כי אז התקנות (יו"ש) יפוגו" (גלובס).
+הליך התפזרות הכנסת נמצא כעת בשיהוי
15:44 29/06/22  |  עידן יוסף
בגלל חילוקי דעות, כל הליך התפזרות הכנסת נמצא בשיהוי. לחברי הכנסת של הליכוד נמסר מהנהלת הסיעה כי הם יכולים לצאת למלון או להישאר בסביבת ירושלים, אך להיות זמינים לקריאה בתוך חצי שעה. ככל שלא יגיעו הצדדים להסכמות תידחה ההצבעה למחר.
+יהדות התורה הגישה מאות הסתייגויות לחוק ההתפזרות
15:02 29/06/22  |  עידן יוסף
בתגובה להגשת ההסתייגויות של ליברמן על חוק התפזרות הכנסת, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיש מאות הסתייגויות על הצעת חוק העברת הסמכויות של רשות החדשנות מהמשרד של השרה אורנה ברביבאי (יש עתיד) למשרד של השרה אורית פרקש (כחול לבן).

גפני: "לא יעלה על הדעת שרגע לפני התפזרות הכנסת, הממשלה הרעה הזאת מנסה להעביר סמכויות ממשרד אחד לשני במסגרת ההסכמים הקואליציונים הפנימיים שלהם. אין לכם כבר מנדט".
+העבודה הגישה כמאה הסתייגויות לחוק התפזרות הכנסת
14:50 29/06/22  |  עידן יוסף
יו״ר סיעת העבודה, ח״כ רם שפע, הניח בוועדת הכנסת בשם סיעת העבודה כ-100 הסתייגויות לחוק התפזרות הכנסת. ״הליכוד שיצר את משבר התחבורה הגדול בישראל מסרב עכשיו לאשר את חוק המטרו וגוזר על ישראל שנים ארוכות של עמידה בפקקים. כל סיעות הבית, קואליציה ואופוזיציה חייבות להבין שאסור לפזר את הכנסת הערב ללא העברת הפרויקט הלאומי הגדול בהיסטוריה״.
+חברות התעופה הישראליות יספקו שירות טלפוני חינם לביטול עסקה
13:17 29/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יועמ"ש הוועדה: כי החובה תחול רק במקרים בהם העסקה נעשתה ישירות עם חברת התעופה, ולא במקרים בהם הכרטיס נרכש באמצעות סוכני נסיעות או אתרי אינטרנט
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פטין מולא / Patin  Mula   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט פורש מהחיים הפוליטיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ההסכמות בין המפלגות התפוגגו, ובכנסת מתקיימת (יום ד', 29.6.22) מלחמת איש באחיו. עיקר המחלוקת נסוב סביב מועד הבחירות וסנדול חוק המטרו.
29/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 29.6.22) לקריאה ראשונה את הצעת החוק לתקן את חוק הגנת הצרכן ולחייב את חברות התעופה הישראליות לתת שירות טלפוני חינם לביטול עסקה ומענה אנושי תוך 6 דקות.
29/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בשנת 2008 התחייבה תחנת גלי צה"ל, בעקבות עתירה שהגיש נגדה הפורום המשפטי, להפחית בהדרגה את מספר החיילים המועסקים בתחנה בשבת ולעשות שימוש רק בעובדים אזרחיים עובדי צה"ל, ולא בחיילי צה"ל. כך חושף יו"ר השדולה בכנסת למען שמירת השבת, חבר הכנסת משה אבוטבול (שס), בשאילתה שהגיש לשר הביטחון בני גנץ.
29/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בשורה לרוכשי הידרות בישראל: ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית (יום ד', 29.6.22) תיקון לחוק המכר הקובע שינוי בתמהיל הצמדת מדד תשומות הבנייה לרוכשי דירה מקבלן. התיקון לחוק שאושר בוועדה יעלה היום במליאת הכנסת.
29/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה הערב (ג') לקריאה ראשונה הצעות חוק של אוסאמה סעדי, אחמד טיבי, ישראל אייכלר וקבוצת חברי כנסת, לתקן את פקודת התעבורה ולהפחית את תוספת הפיגורים על קנסות חנייה מ-50% ל-35%. היו"ר ביטון התייחס להצעה ואמר: "כל שקל שהאזרח משלם ביתר זו בעיה שצריך לטפל בה ואנחנו מטפלים בה".
29/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 36  /  מי ומי  
חוק האקלים של זנדברג עבר בקריאה ראשונה  /  עידן יוסף
אגרה בכביש 6 - גם במקטע מחלף שורק-עין תות  /  עידן יוסף
יועצת שר התקשורת: עסקה אפלה התרחשה בלילה  /  עידן יוסף
למה ה"עציצים" לא מתפטרים  /  עידן יוסף
חוק ומוסר בקרב חברי כנסת   /  אפרים הלפרין
בין שמאל לשמאל  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il