|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
תקיפת צה"ל באזור רפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

הפסקת האש הופרה; מנהיג הג'יהאד: האויב ישחרר שני אסירים

דקות לאחר תחילת הפסקת האש נורה מטח לישובי העוטף לדברי זיאד נח'אלה, עוואוודה וא-סעדי ישוחררו בהדרגה אם האויב לא יעמוד בהתחייבויות - ההסכם מבוטל ואנחנו נחדש את המערכה" 96% מהיירוטים של כיפת ברזל היו מוצלחים
07/08/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מבצע עלות השחר   |   תגובות

בשעה 23:00 נכנסה לתוקף הפסקת האש בין ישראל לג'יהאד האיסלאמי, כשעד הרגע האחרון תקפו צה"ל והג'יהאד האיסלאמי. אולם דקות ספורות לאחר המועד ירו הפלשתינים מטח לעבר ישובי העוטף. תקיפת צה"ל כללה מטוסי ומסוקי קרב, כלי טיס מאויש מרחוק ואש קרקעית.

זיאד נח'אלה, מנהיג הג'יהאד האיסלאמי המבקר באירן אישר (יום א', 7.8.22) במסיבת עיתונאים את קיומה של הפסקת האש. לדבריו, ח'ליל עוואוודה הכלוא בישראל ייצא מחר לבית החולים ובהמשך לביתו. עוד הוסיף: "קיבלנו הבטחה ברורה של מצרים לשחרור שיח' באסם א-סעדי. ביקשנו שבוע, הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה בתוך שבוע, והוא ישוחרר בסופו של דבר לביתו. אם האויב לא יעמוד בהתחייבויות - ההסכם מבוטל ואנחנו נחדש את המערכה".

נח'אלה אמר כי זהו הישג עצום לעם הפלשתיני ולג'יהאד האיסלאמי, וציין כי אם חמאס וחיזבאללה היו מצטרפות ההישג יכול היה להיות גדול יותר. על עמידתה מנגד של חמאס אמר כי העם הפלשתיני מאוחד וכי אחד היעדים המרכזיים של ההתנגדות הוא לשמור על האחדות, ולמנוע תקיעת טריז בין הארגונים. "חמאס לא נגד המערכה, אבל לפעמים נוקט מדיניות אחרת. לפעמים העמדה היא לתגובה צבאית, אבל מבחינה מדינית חמאס נמצאת בתמונה בחוזקה. חמאס תישאר עמוד השדרה של ההתנגדות הפלשתינית".


מנהיג הג'יהאד האיסלאמי אמר כי "המתווה להפסקת האש ברור, מהיר ופשוט - התוצאה, ג'יהאד איסלאמי איתן, יציב וחזק מאי פעם. 58 ישובים ישראלים נתונים למתקפה בכל רגע נתון בנוסף לת"א, אשדוד, אשקלון ובכל פלשתין הכבושה. ידינו על העליונה, אנחנו נלחמנו והישרלים במקלטים. היא לא הצליחה לכפות עלינו אף תנאי.

בבאר שבע נשמעו גם הלילה אזעקות. כ-300 מתוך כ-1,000 רקטות שנורו יורטו. 96% מהיירוטים של מערכת כיפת ברזל היו מוצלחים. ממשלת ישראל אישרה את דבר ההגעה להפסקת אש.

תאריך:  07/08/2022   |   עודכן:  08/08/2022
עידן יוסף
+135 תביעות נזק הוגשו למס רכוש בעקבות 'עלות השחר'
13:05 08/08/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שתי משפחות שבית המגורים שלה נפגע בפגיעה ישירה של רקטה פלשתינית והפך ללא ראוי למגורים הועברו על-ידי מס רכוש לדיור חלופי
34 מכוניות ו-28 מבנים נפגעו באשקלון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"הודעה מוקדמת על הסכמה להפסקת אש - חולשה"
09:59 08/08/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרופ' אפרים ענבר, נשיא מכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון, טוען שהיה מקום לשקול הארכה של מבצע עלות השחר לצורך כתישה נוספת של הג'יהאד האיסלאמי  ▪  ראש המל"ל לשעבר, יעקב עמידרור, טוען שהמבצע הסתיים באופן מוצלח וכי הוא מוכיח שאסור לישראל לאפשר לארגוני טרור להכתיב את התנהגותה  ▪  "זה נכון גם לגבי חיזבאללה ביחס להפעלת שדה כריש בים התיכון"
פלשתינים בוחנים את ההריסות באתר שהופצץ בידי חיל האוויר [צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90]
+אחר-הצהריים תתחדש תנועת הרכבות שהופסקו בעוטף
09:25 08/08/22  |  עידן יוסף
הבוקר התקבל מגורמי הביטחון אישור לבדיקת תוואי המסילה שבין תחנות אשקלון ונתיבות, אשר היה סגור בימים האחרונים, והפעלת רכבות נוסעים החל משעות הצהריים (אם תשתיות המסילה יאפשרו זאת).

עם קבלת האישור החלה רכבת ישראל בהכנות הנדרשות לחידושה של תנועת הרכבות, ובכלל זה בדיקת תקינות המסילה באמצעות כלים הנדסיים וכן הסעת רכבות ריקות כחלק מנוהל פתיחת צירים.

בדיקות אלה הן בטיחותיות וחיוניות טרם הפעלת רכבות נוסעים, בשל העובדה שנרשמו נפילות רבות באזור בימים האחרונים.

תנועת הרכבות מתחנת נתיבות לכיוון שדרות ואשקלון צפוייה להתחדש בשעה 14:35 (רכבת מספר 970). תנועת הרכבות מתחנת אשקלון לכיוון שדרות ונתיבות צפויה להתחדש בשעה 14:33 (רכבת מספר 249).
+מבצע "עלות השחר" - טכנולוגיה מול אמונה
08:07 08/08/22  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
סיבוב נוסף במלחמה בין תרבות טכנולוגית-הומניסטית-דמוקרטית לבין תרבות אמונית אנטי-הומניסטית עם פיגור טכנולוגי
מחנה הפליטים ג'בליה [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+הכישלון של הג'יהאד האיסלאמי
08:01 08/08/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הג'יהאד האיסלאמי נאלץ להסכים להצעת הפסקת האש המצרית לרדת מהעץ, כעת הוא מנסה להציג את עצמו כמי שניצח במערכה הקצרה שבה ספג מכה קשה מישראל. ברחוב העזתי יש זעם על חמאס שלא השתתף בלחימה נגד ישראל, אך הג'יהאד האיסלאמי מפגין אחדות עם חמאס כדי שיוכל לשקם את יכולותיו הצבאיות שנפגעו
תקיפות צה"ל בעזה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]
+פיקוד העורף: ההגבלות עדיין בתוקף
00:56 08/08/22  |  עידן יוסף
בתום הערכת המצב שהתקיימה הלילה, הוחלט בפיקוד העורף כי ההגבלות לעורף נותרו בתוקף ויש להמשיך ולפעול על-פי ההנחיות. ההגבלות לציבור יבחנו שוב בהערכת המצב שתתקיים בשעות הבוקר.
+נסראללה: ישראל חששה מהשלכות המתקפה בעזה וביקשה הפסקת אש
23:16 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מזכ"ל חיזבאללה אומר בנאומו שמדובר בסבב לחימה מתוך כמה סבבים ואין בו כדי לסיים את המערכה  ▪  "כאשר נסוגים בפניו הוא מתקדם, וכאשר עומדים איתן מולו הוא נסוג אחור"
נסראללה. פרשנות משלו [צילום: מאיה אלרוזו, AP]
+מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי יתייחס מאירן להפסקת האש
23:03 07/08/22  |  עידן יוסף
מזכ״ל הג׳יהאד האיסלאמי, זיאד נח׳אלה, השוהה באירן אמור לשאת נאום שבו יתייחס לסוגיית הפסקת האש הצפויה בשעה 23:30.
+הורוביץ זעם על לפיד: "יצאת למבצע בלי לכנס את הקבינט?!"
22:20 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התקיפות בעזה החלו לפני שלושה ימים בהחלטה של רה"מ הנוכחי, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי. לפי פרסום בחדשות 13, שרי הקבינט עודכנו מראש, אבל לא היו שותפים להחלטה - מה שהביא לחילוקי דעות מסוימים בישיבות הממשלה  ▪  "לא הייתה ברירה - היה איום קונקרטי"
ישיבת הקבינט [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+מצרים מתחייבת לפעול למען שני אסירים של הג'יהאד
22:00 07/08/22  |  עידן יוסף
במסגרת המחויבות של מצרים לסיים את המתיחות הנוכחית בעזה היא הרבתה לקיים מגעים עם כל הגורמים כדי לסיים את ההסלמה הנוכחית. לאור המגעים הללו מצרים קוראת להפסקת אש לחלוטין ומשני הצדדים מהשעה 23:30. מצרים מתחייבת לפעול לשחרר את ח'ליל עוואוודה והעברתו לטיפול וכמו-כן לפעול לשחרור בסאם א-סעדי בהקדם האפשרי (אלג'זירה).
+רשות שדות התעופה: לא היה ירי לכיוון נתב"ג
21:57 07/08/22  |  עידן יוסף
עם סיום התחקיר שבוצע לאחר האזעקה שנשמעה הערב בנתב"ג עולה כי לא היה ירי לכיוון נתב"ג ולא היה ירוט במרחב של נתב"ג. לאחר הסריקה התברר כי בתוך נתב"ג אין רסיסים או עצמים חשודים. מרגע האזעקה וסיום סריקת המסלולים ועד להמשך הפעילות בשדה חלפו 11 דקות.
+לפיד יקיים הערכת מצב מצומצמת ללא בנט
21:53 07/08/22  |  עידן יוסף
רה״מ יאיר לפיד מקיים הערכת מצב מצומצמת. הישיבה מתקיימת ללא נוכחותו של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט.
+הרמטכ"ל ביקר את לוחמי חיל-השריון
21:33 07/08/22  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל אביב כוכבי סייר באוגדת עזה וביקר את לוחמי חטיבה 7, אשר תקפו עמדות משמעותיות של הג'יהאד האיסלאמי בימים האחרונים. במהלך הסיור הרמטכ״ל שוחח עם לוחמי חיל-השריון על פעילותם בגזרה והביע את הערכתו על פועלם במבצע.
+דיווח באל-ג'זירה: הפסקת האש תחל ב-23:30
21:29 07/08/22  |  עידן יוסף

+״ראיתי בעצים ילדים מתרוצצים - תבטל את התקיפה״
21:20 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעקבות הימצאות ילדים במרחב התקיפה נדחתה תקיפה כמה וכמה פעמים  ▪  רק כאשר הילדים לא נכחו באזור בוצעה התקיפה בהצלחה והבכיר הפלשתיני חוסל
(צילום ממטוס קרב [צילום: דובר צה''ל])
+דיווח סעודי: ישראל מסרבת לשחרר את עצורי הג'יהאד האיסלאמי
18:37 07/08/22  |  עידן יוסף
מקורות לערוץ אל-ערבייה הסעודי: ישראל מסרבת לשחרר את עצורי הג'יהאד האיסלאמי מהגדה המערבית. כזכור - בדיווחים השונים נכתב כי זהו סעיף בהסכם הרגיעה שאמור להיחתם (כאן חדשות).
+השומר החדש פתח מוקדי סיוע לחקלאים ולאירוח משפחות מהדרום
18:29 07/08/22  |  עידן יוסף
בשל המצב פתחארגון השומר החדש חמ"ל עבור פניות חקלאים. כל מי שזקוק לידיים עובדות, לתגבור שמירות וכדומה מוזמן לפנות לטלפון 058-4322590. מתנדבי השומר החדש ערוכים לצאת לשטח ולסייע לחקלאים ככל שיידרש.

  • אירוח למשפחות ונוער - תושבי הדרום מוזמנים להתארח בקמפוסים של רשת התיכונים של השומר החדש "אדם ואדמה". מוזמנים להגיע לתיכון גולן (מקום: אורטל) או לתיכון בחצבה (יש בריכה במושב). מיועד עבור משפחות ובני נוער. מוזמנים לתאם עם מירב - 054-6876383.

  • "מבצע אבטיח" - תנועת הנוער של השומר החדש - "התנועה החדשה" יצאה במבצע למען תושבי הדרום. יישובים וקהילות מתגייסים לארח בני נוער וחברי קהילה מהדרום עד שהשקט יושב לכנו. ישובים, מועצות ותושבים שמעוניינים לארח או ישובים וקבוצות מהדרום שישמחו להתארח. ההרשמה מתבצעת דרך הקישורים המצורפים:

  • מחנות קיץ לבני נוער - בני נוער מהדרום מוזמנים למחנות הקיץ של השומר החדש ללא תשלום (כולל מזון). המחנות נמצאים בקיבוץ אורטל ברמת הגולן ובמצפה רמון. ניתן לתאם הגעה בטלפון: 058-4322590.

אורי ספיר, סמנכ"ל השומר החדש: "בימים של מתיחות ביטחונית, ניכרת חשיבותה של החקלאות לרציפות ייצור המזון. חדר המצב של השומר החדש, פתוח לפניות חקלאים, יישובים ומתיישבים בעוטף, כדי לוודא שגם כעת אף חקלאי ואף תושב לא נשארים לבד".
+משרד הבריאות בעזה: מספר הפצועים במבצע עלה ל-284
18:14 07/08/22  |  עידן יוסף
משרד הבריאות בעזה: מספר הפצועים במבצע עלה ל-284, מספר ההרוגים נותר 31.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי: מערך הנ"מ שלנו הופעל נגד כלי טיס ישראלי בדרום הרצועה.
+פיקוד העורף מפרסם הנחיות ליממה הקרובה
18:11 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+צה"ל השמיד 11 עמדות שיגור רקטות של הג'יהאד האיסלאמי
17:45 07/08/22  |  עידן יוסף
דובר צה"ל: בהמשך למאמצי צה"ל לאיתור והשמדת עמדות שיגור רקטות של הג'יהאד האיסלאמי הפלשתיני, מטוסי ומסוקי קרב תקפו מוקדם יותר היום שתי עמדות שיגור רקטות נוספות של הארגון ברצועת עזה.

כמו-כן, במהלך הלילה צה"ל תקף תשעה בורות שיגור רקטות של הארגון ברצועת עזה. צה"ל ממשיך לתקוף מטרות טרור בשעה זו.
+עשרות מפעלים בעוטף המחזיקים חומרים מסוכנים נבדקו היום
17:37 07/08/22  |  עידן יוסף
מיגון אתרים ומפעלים המכילים חומרים מסוכנים שפגיעה בהם יכולה להוות סכנה לציבור ולסביבה מצוי בשעת חרום זו באחריות פיקוד העורף. המשרד להגנת הסביבה, שהוא הגוף המנחה הלאומי לטיפול בחומרים מסוכנים, מלווה בימים האחרונים את גורמי המקצוע בפיקוד העורף בכל הקשור להערכות המפעלים ומיגונם.

בהערכת המצב שקיימה צמרת המשרד, נסקרו כלל הפעולות שמבצעים בימים האחרונים גורמי המקצוע של המשרד יחד עם נציגי פיקוד העורף. במסגרת זו התקיימו סיורים בעשרות מפעלים בטווח של 0 עד 40 ק"מ, שבמסגרתם נבחן מיגון המפעלים, תפקוד צוותי החירום, מלאי החומרים המסוכנים ונושאים נוספים.

גורמי המקצוע במחוז דרום של המשרד להגנת הסביבה וכונני מערך החירום של המשרד ימשיכו לבצע ביקורות בשטח ולהעביר הנחיות.
+נזק נגרם לגג מסוף מעבר ארז בתוצאה מפצצות מרגמה
17:31 07/08/22  |  עידן יוסף
שלוש נפילות של פצצות מרגמה זוהו לפני שעה קלה במעבר ארז. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לגג המסוף ורסיסים נפלו לתוך אולם הכניסה מרצועת עזה, שדרכו עוברים בשגרה אלפי פועלים פלשתינים לעבודה בישראל. מעבר ארז סגור לאור המבצע ובכך נמנעה פגיעה רחבה יותר.
[צילום: רשות המעברים, משרד הביטחון]
+מסתמן: הפסקת האש בתיווך מצרים נקבעה לשעה 23:30
17:17 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חמאס היה שותף למגעים להפסקת האש, וישנם דיווחים כי שני הצדדים הסכימו להצעה  ▪  מצרים התחייבה לטפל בסוגיית אסירי הג'יהאד וישראל תקל את המצור על הרצועה ותאפשר ממחר הכנסת מכליות דלק
יירוט רקטות באזור אשקלון [צילום: אריאל שליט/AP]
+יירוטים של רקטות מעל אשקלון
17:06 07/08/22  |  

+האיפול הוסר: ראש הממשלה ושר הביטחון ביקרו בפיקוד הדרום
16:58 07/08/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ ביקרו (א') בפיקוד הדרום וקיימו הערכת מצב וסיור במרכז האש בפיקוד, עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד הדרום האלוף אליעזר טולדנו. בישיבה השתתפו גם המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל, מנכ"ל משרד רה"מ נעמה שולץ וגורמים נוספים. לשמירת בטחונם הוסר האיפול רק כעת.

לאחר מכן, ביקרו ראש הממשלה ושר הביטחון במרכזי השליטה בפיקוד, ועקבו מקרוב אחר פעולות התקיפה שמבוצעות מגזרה זו. הם שוחחו עם חיילים המשרתים במקום ועם מפקד מרכז השליטה.

בהמשך ביקר לפיד בעיר שדרות, שם נפגש בעיריית שדרות עם ראשי רשויות בדרום, יחד עם שרת הכלכלה אורנה ברביאי. הוא עדכן את ראשי הרשויות בפורום מנכ"לי משרדי הממשלה שהתכנס אתמול, במטרה לתכלל את המענה האזרחי בצורה מיטבית במבצע "עלות השחר". ראשי הרשויות ציינו כי בימים האחרונים מתקיים קשר שוטף ושיתוף פעולה הדוק אל מול המערכת, וכן אמרו כי זו פעם ראשונה שמשרדי הממשלה יוזמים ופונים אליהם ישירות.

בפגישה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידן, ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש העיר אשקלון תומר גלאם וראש מועצה אזורית חוף אשקלון איתמר רביבו. כמו-כן, השתתפו מנכ"ל משרד רה"מ נעמה שולץ, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.
[צילום: אריאל חרמוני]
+אנשי המילואים במבצע עלות השחר יזומנו בצווי 8
16:47 07/08/22  |  עידן יוסף
דובר צה"ל מסר כי על-מנת לשמר את זכויותיהם של אנשי המילואים שזומנו במסגרת מבצע עלות השחר ולנוכח ההתראה הקצרה לגיוסם, צה"ל המליץ שזימוני המילואים ייעשו בצו 8. ההמלצה אושרה היום על-ידי שר הביטחון וראש הממשלה.

זוהי בשורה משמעותית למשרתי המילואים שתקפיד על שימור מימוש זכויותיהם במקומות העבודה ובמסגרות הלימודים האקדמאיות.

מהצבא נמסר כי "משרתי המילואים מהווים חלק בלתי נפרד מהמאמץ המבצעי של צה״ל במהלך מבצע עלות השחר. צה"ל ימשיך לפעול למען הוקרתם ותגמולם של אנשי המילואים".
+חמאס הודיע שאחד מאנשיו נהרג בתקיפות צה"ל
16:45 07/08/22  |  
ארגון הטרור חמאס הודיע שאחד מאנשיו נהרג בתקיפות צה"ל ברצועת עזה.
+המקדימות בליכוד עשויות להתקיים במועדן
16:40 07/08/22  |  עידן יוסף
גורמים בליכוד מעריכים כי אם הפסקת האש באמת תיכנס לתוקפה הערב - הבחירות המקדימות יתקיימו כסדרן ביום רביעי (ישראל היום).
+נזקים לרכוש כתוצאה מרקטות בחבל אשכול
16:38 07/08/22  |  עידן יוסף
כתוצאה מהמטח לפני השעה ארבע לעבר אשכול, נחתה רקטה אחת ליד בית, נזק נגרם לרכוש. כמו-כן עקב פגיעה בקו חשמל בדרום המועצה ישנה הפסקת חשמל במספר ישובים. נפל של מיירט כיפת ברזל נפל באחד הישובים ונזק קל נגרם לבתים. בכל המקרים, אין נפגעים בגוף.
+מקור פלשתיני: הפסקת אש - מהשעה 20:00
16:25 07/08/22  |  עידן יוסף
מקור פלשתיני רשמי אומר לסוכנות רויטרס כי הפסקת האש תיכנס לתוקפה בשמונה בערב. כך טוענים גם מקורות דיפלומטיים שצוטטו באתר סווא הפלשתיני. בתוך כך, התחדשו התקיפות הישראליות ברצועת עזה והירי לישובי העוטף.
+גורם מצרי: חמאס עלול להצטרף ללחימה בתוך יומיים
16:17 07/08/22  |  עידן יוסף
גורם מצרי אומר לי כי ההערכה שאם בתוך 48-24 שעות לא תהיה הפסקת אש, אז חמאס ייאלץ להצטרף ללחימה (כאן חדשות).
+אזעקה הופעלה בבאר שבע
16:14 07/08/22  |  עידן יוסף
בדקות האחרונות הופעלה אזעקת צבע אדום, בעקבות ירי רקטות לעבר באר שבע. כרגע אין דיווח על נפילות בתחומי העיר באר שבע.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפסקת האש הופרה; מנהיג הג'יהאד: האויב ישחרר שני אסירים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אבי כהן
8/08/22 08:43
פורום: מבצע עלות השחר כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע עלות השחר
מזכ״ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם הלילה (יום א', 7.8.22) בפני קהל תומכים רחב בלבנון לזכר נפילתו חלל של אל-חוסין הקדוש לשיעים, חתנו של נביא האיסלאם מוחמד.
07/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
על מבצע עלות השחר החליטושלושה בלבד - ראש הממשלה יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט. שרי הקבינט עודכנו מראש, אבל לא היו שותפים להחלטה. הנסיבות הללו הובילו (מוצ"ש, 6.8.22) את שר הבריאות ניצן הורוביץ, כך על-פי דיווח בחדשות 13, לומר ללפיד במהלך דיון: "איך יצאת למבצע הזה בלעדינו?"
07/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
במהלך חיסול ח׳אלד מנצור אתמול (שבת, 7.8.22), זוהו ילדים במרחב התקיפה ועל כן נדחתה התקיפה כמה וכמה פעמים. מאוחר יותר, כאשר הילדים לא נכחו באיזור, בוצעה התקיפה בהצלחה והבכיר הפלשתיני חוסל.
07/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מבצע עלות השחר | פיקוד העורף מפרסם הנחיות, שיהיו בתוקף עד מחר ב-18:00.
07/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
כלי התקשורת הפלשתינים כי ישראל והג'יהאד האיסלאמי הסכימו על הפסקת אש הערב, שאמורה הייתה להיכנס לתוקפה בשעה 20:00. אולם בעקבות קשיים לסיכום פרטי המו"מ, הוסכם כי הפסקת האש תיכנס לתוקף ב-23:30.
07/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il