|   15:07:40
דלג
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

שעת כושר למכת מחץ לשמאל הרדיקלי

אחיזת מיעוט השמאל הרדיקלי בעם סוף-סוף מתערערת לאחר שישה עשורי שלטון. קריאת הקרב של מתתיהו החשמונאי "מי לאדוני אלי" באה לקבץ את "חובבי ציון" של אז תחת דגל אחד, על-מנת לעמוד מול היוונים והמתייוונים, אלו "מקעקעי ציון" בעם. קריאה זו ישימה ונכונה גם לימינו אלה
27/11/2011  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   תגובות
זהו! הגיעה לסופה תקופה ארוכה של שליטת השמאל הרדיקלי במדינה! [צילום: AP]

בימים אלה, ימי פרוס חג החנוכה הקרב עלינו לטובה, נדמה כי עולם כמנהגו נוהג. אנו כהרגלנו שקועים בסכסוכינו הקטנוניים בין ימין לשמאל, חילונים לחרדים, וכל אשר יעלה רצון בפנינו. אך נפל דבר בישראל - המיעוט בעם, השמאל הרדיקלי, חש כי מתערערת אחיזתו ושליטתו הסמביוטית על מרבית הציבור בישראל, זה הציבור אשר לאחר שישה עשורי דממה כנועה ואוזלת יד מחפירה התנער ודורש לבסוף המגיע לו, את זכויותיו האזרחיות, החברתיות והדמוקרטיות.

אמצעי התקשורת הנמצאים בשליטתו המלאה של השמאל הרדיקלי, פצחו לשם שרידותם המעליבה במסע הכפשה מתוזמר ומתואם, תוך הדרה ודמוניזציה של מתנגדיהם האידיאולוגים תוך שמנצלים באורח מחפיר את האמצעים הציבוריים שהעמידו לרשותם אותם מתנגדים אידיאולוגים. כל חוקי האתיקה העיתונאית הושלכו לפח. שקרים וחצאי אמיתות מסתחררים באין מכהה כעניין של יום ביומו. עיתונאים מוטרפי דעת למחשבה כי יאבדו את מנעמי השלטון החמוס על ידם, אשר ראו בהם נחלת אבות וציווי אלוקי לכאורה, שולפים ציפורני עטיהם על-מנת לחסל יריביהם המאיימים לבסוף על שליטתם המוחלטת בסדר היום הציבורי.

השקר והצביעות מולכים בכיפה

מקום המדינה ועד ימינו אלו הדיר השמאל הרדיקלי את מרביתו של הציבור מחופש והבעת דעה, הפכם לנוכחים נפקדים, השליט סתימת פיות בידיעה ובכוונה תחילה. מערכת המשפט מחזיקה עד היום באג'נדת שמאל-עד שמאל רדיקלי אשר אינה משותפת לציבור הרחב. מערכת זו, ובפרט בית המשפט העליון ופרקליטות המדינה, הדירה, השליטה משפח ועיוותה דין עבור מרביתו של העם בכל עניין אידיאולוגי, ערכי, חברתי או מדיני אשר נדון בפניה.

מערכת זו, המנציחה את שלטון המיעוט על הרוב תוך שנוקטת במעשה רמייה, משתמשת בסחרירי עיוות אידיאולוגי אורווליאני מפלצתי, הגורס כי "על הרוב לשמור זכויות המיעוט". טיעון זה נאות בדמוקרטיות תקינות, אך במקומותינו הוא טיעון נבזי ונכלולי, הבא לשמר את שלטון המיעוט על הרוב ולמנוע מהרוב, דרך האשמתו ב"קיעקוע הדמוקרטיה", לשנות המצב הקיים.

המיעוט נהנה מחולשתו של הרוב. חולשה זו באה לידי ביטוי בממלכתיות יתר של הרוב אשר הכפיף רצונותיו וזכויותיו והסגירם למיעוט השולט בו, וזאת בשם אחדות העם. מטרה נאצלה לכשעצמה, אך כיוונה שגוי. אחדות כן, כמובן, אך לא בהכפפת הרוב לשלטון פסאודו-טוטליטרי של המיעוט עליו.

ההוכחה לאפסות הרוב הדומם

אין הוכחה טובה יותר לאפסות הרוב הדומם מאשר נכונותו לספוג הדרתו והרחקתו מהשיח הציבורי, הממומן בעצם ידו, הטחת הכפשות ועלבונות משך עשרות בשנים מהתקשורת וגרוע יותר - נכונותו וחוסר המעש שלו כנגד הדרתו וביזויו על-ידי מערכות המשפט. הציבור חוזה בהתמסמסותה של הדמוקרטיה הישראלית, בקיעקוע האיזון העדין שבין הרשויות השלטוניות, במחטף הפיראטי של בית המשפט העליון את השלטון במדינת ישראל, אשר חסם את יכולת משילות הממשלות לדורותיהן תוך כבילת ידי נבחרי העם בממשלה ובכנסת על-ידי מערכת משפט ופרקליטות מדינה מתאנפות ולעומתיות, ועדיין שתק את שתיקת הכבשים.

גישה זו מדרדרת את ישראל לשאול תחתיות בכל האמור לתקינות הדמוקרטיה בה. המיעוט השולט מהשמאל הרדיקלי, במרמה ובצדיה, מוציא את דיבתה של ישראל רעה ברחבי העולם בעודו נהנה מאתנני האנטישמים מבקשי רעתנו. מיעוט זה, משקלו הסגולי עצום בכל הנוגע להכפשת ישראל במדינות הים. אנטישמיי העולם טופחים על חזם בעונג, שהרי "אם ישראלים, יהודים, ילידי ישראל, חניכי מערכת החינוך הישראלית מכפישים את ישראל, מלעיזים בה, מטילים בה דופי, קוראים לחרמות כנגדה, הרי שיש דברים בגו". לטעמם של האנטישמים בעולם, "אם בארזים (היהודים) נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר (גויי הים)" - והם אכן מבטאים שיטנתנו רעה, בקבלם גיבוי, כתף תומכת ואוהדת ממשנאי החינם בינינו.

בין "חובבי ציון" ל"מקעקעי ציון"

קריאת הקרב של מתתיהו בן יהונתן מבית חשמונאי: "מי לאדוני אלי", אשר ציינה את תחילתו של המרד בהנהגת החשמונאים ביוונים ההלניסטים-הסלווקים ובמשתפי הפעולה עימם, המתייוונים בעמנו (160–167 לספירה), אינה קריאה דתית, אלא קריאה להיאסף אל המחנה בעל המכנה המשותף הברור והבסיסי ביותר של אותה התקופה, לבדל את התבן מן הבר. קריאה זו באה על-מנת לקבץ את "חובבי ציון" של אז, נאמני אלוקים של אז, תחת דגל אחד, על-מנת לעמוד מול היוונים והמתייוונים אלו "מקעקעי ציון" בעם. קריאה זו ישימה ונכונה גם לימינו אלה.

חייבים אנו לרחוק מלהשתמש במונחים פלגניים כגון שמאל, ימין, חרדים, חילונים, גברים, נשים, מרכז ופריפריה, שהרי כולנו יהודים, לכולנו זכות שווה על ובארץ הזאת, כולנו בנים ובנות לאותו עם ואומה. מאידך-גיסא, צורך השעה עבורנו הוא להבדיל בין מחנה "חובבי ציון", אלו הנאספים לדגל אלוקים, לבין מחנה "מקעקעי ציון", אלו המתייוונים של זמן מתתיהו החשמונאי. רובו המכריע של הציבור נמצא ללא ספק במחנה "חובבי ציון", אלו המייחלים את קיום העם היהודי בארצו היא ארץ ישראל. אלו הם המבינים במעשה ובמחדל כי היותם יהודים ציונים ודמוקרטים היא הנותנת לגיבושו של העם בארצו ולהעצמת קיומו.

לעומתם נמצא צבר המיעוט, הוא "מקעקעי ציון", אשר עיוותים היסטוריים מאז קום המדינה העצימו באורח בלתי מידתי את ערכו הסגולי מונים רבים מעבר לערכו הממשי המספרי. מיעוט זה חמס באורח סמביוטי-סרטני-גרורתי את רכושו של העם היהודי והישראלי היושב בציון. זה המיעוט חילק את עושרה המוגבל של הארץ בין נאמניו. אלו הם אשר שתלו את נאמניהם בתקשורת, במערכות המשפט, באקדמיה, בפיקוד הגבוה הצה"לי, המשטרתי והמודיעיני, למען שמור שלטונם לשנים ארוכות (כפי שאכן ארע), תוך שחופסים נאמנותם דרך שלמונים והטבות שאינן מגיעות להם.

חלקם היותר קיצוני, אלו אשר כתפיהם צמודות לקיר הקיצוני השמאלני הקומוניסטי המשיחי הפנאטי, הפכו למשתפי פעולה וחברו לשוטמי ולשונאי ישראל בארצות הים כמו גם מדינות ערב והפלשתינים. הללו, חסרי האל בליבם, מעוותים פתולוגית, מייחלים לחורבננו, ללא כחל ושרק.

הפסד בקרב = הפסד דמותה היהודית של המדינה

השמאל הישראלי האידיאולוגי, השורשי, האותנטי, הוא חיוני לנו כימין האידיאולוגי. למען שלמות תקינות ובריאות הדמוקרטיה שלנו, עלינו לשמוח בפלורליזם האידיאולוגי ובדיון הציבורי בסוגיות ליבת העם הקיים בינינו; עלינו אף להעצימו ולאפשר לכל שידבנו ליבו להביע דעתו ולהביעה בחופשיות, באין אונס. חרדים וחילונים, ימין ושמאל, הם חלקים אידיאולוגיים שונים לגיטימיים לעם זהה בעל מטרת קיום ערכי משותפת ואין להפרידם.

בפלגנותנו אנו מנסרים במו ידינו את בדי הענף שכולנו שוכנים בו. מהי זו רוח העוועים שנכנסה בנו. האם חורבן הבית השני ושנאת החינם לא החדירו מעט תבונה לקודקודנו? האם אלפיים שנות גלות, האם הפרעות ביהודים, הן במזרח והן במערב, כבר נשכחו מעמנו? האם שואת העם היהודי במאה העשרים לא הסבה לבבנו להשיג כי מאוחדים נתקיים כולנו ואילו שסועים ניפול כולנו לתהום?

ציבור "מקעקעי ציון" מנהל כיום קרב מאסף כנגד "חובבי ציון" בניסיון נואש לשמר זכויותיו ושלטונו העודפים על הרוב בנו. אל לנו להניח להם לזכות בכך. הפסדנו בקרב זה הוא הפסדנו במערכה על דמותה היהודית, הציונית והדמוקרטית של מדינת ישראל בהווה ועבור הדורות הבאים.

להתעשת ולהפנים: מיעוט קיצוני מתנכל לעם

עלינו לחדול מכיתתיות נוסח ימין ושמאל, חילונים וחרדים, נשים וגברים, עירונים ופריפריה, ולדבוק במתווה "חובבי ציון" למול "מקעקעי ציון", זהו המדד האולטימטיבי הנאות והחיוני עבורנו כעם ואין בלתו. כל מתווה פלגני אחר, נושא פוטנציאל הרסני אדיר עבורנו. כפי שבימי מתתיהו החשמונאי, זעקתו מרעידת אמות הסיפים: "מי לאדוני אלי", חיברה מחדש את פלגי העם, איחדה את הציבור של אז עבור מטרה משותפת והיא ניעורו של צורר ואויב לנו מעל גבנו, למען היותו של העם בני חורין, כך גם כיום, שנאמר: "לא בכוח כי אם ברוח", לא דיוויזיות הטנקים ולהקי המטוסים הם שיקבעו את יכולת שרידותנו, אלא אחדותנו בעבור מטרה משותפת והיא, היום כאז, עצמאותו וחירותו של העם היהודי היושב בציון לנוכח אויביו הסובבים אותו ותאבים להשמידו.

הרוב הדומם חייב להתעשת ולהפנים כי מיעוט קיצוני פנאטי בעם מתנכל לו, הללו הם המגיעים משורות השמאל הרדיקלי והאנרכיסטי אשר אינו נוצר את קיום עם ישראל בליבו. אידיאולוגיה אוניברסלית, משיחית, אנרכיסטית וקומוניסטית היא המדריכה את מהלכיו. אין בין אלו לבין העם היהודי כל מכנה משותף. הללו מוצצים לשדנו, נסמכים סמביוטית על טוב ליבם ואוזלת ידם של מרבית האזרחים על-מנת לאבד ולהעלים אותם האזרחים, לנצלם למטרותיהם האישיות האידיאולוגיות האוניברסליות ולהשליכנו בסופו של יום חזרה לארצות מוצאם (או עבור אלו שישרדו את "פרעות חברון" נוסח המאה העשרים ואחת, לים של עזה, מאכל לדגים).

עלינו להילחם עד חורמה בציבור "מקעקעי ציון" השורץ במחילות מבאישות בחובנו. עלינו להילחם בנחישות וללא רחמים ב"משנאי החינם בינינו", להעלות ולרומם את נאמני היהדות, הציונות, הדמוקרטיה והקפיטל-סוציאליזם בינינו. חג חנוכת בית המקדש שחרב והואר שוב, אינו אך חג המציין שחרורו של העם מעול זרים, זהו חג אחדותו של העם, אשר היא נתנה בידו לנצח אויבים חזקים מעימו מונים רבים. זהו לכן הלקח: "מאוחדים... נשרוד, למען נשמש אור לעצמנו ולגויים כאחת".

תאריך:  27/11/2011   |   עודכן:  27/11/2011
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שעת כושר למכת מחץ לשמאל הרדיקלי
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אברהם מערב השומרו
27/11/11 17:35
2
מסמר
27/11/11 18:00
 
גילה פ.
27/11/11 21:16
3
סתם_1
27/11/11 19:21
4
ישמעאל
27/11/11 20:00
5
גילה פ.
27/11/11 20:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיכרון הכוח "הישגי המחאה החברתית" עטיפות יפות למוצרים בינוניים לגדול ולא בכל מחיר
27/11/2011  |  גיל נתן  |   מאמרים
"בידי המבקשת ראיות לכאורה להוכחת אשמתם הלכאורית של המשיבים, בין היתר כדלקמן: שיחות שנקלטו בהאזנת סתר כדין, ובהם נשמעים המשיבים מטילים מורא ופחד על אטדגי. שיחות מוקלטות, אשר בהם נשמעת משיבה 1 משוחחת עם אנשי שלומה, ומספרת להם על האימה והפחד בהם שרוי אטדגי, נוכח האיומים שהופנו אליו. אמרותיו של אטדגי בפני מקורביו, בהם פירט את מקור הסכסוך הקיים בינו ובין משיבה 1, וכן תיאר את הפחד אשר היה מנת חלקו במהלך כל התקופה הרלוונטית בעקבות איומיהם. הודעות עדים אשר תומכים בעובדות כתב-האישום".
27/11/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מי שציפה ש"האביב הערבי" יוליד דמוקרטיה, היה או תמים או חסר כל הבנה בענייני המזרח התיכון. לא רק שלעולם הערבי אין מסורת דמוקרטית, לא רק שהוא מסתייג מהדמוקרטיה (ומיד נסביר מדוע), אלא שככלל - הפיכות כמעט לעולם אינן מולידות דמוקרטיה, ודאי לא בטווח המיידי.
27/11/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בשבועות האחרונים קיים ויכוח בגרמניה האם אלואיס ברונר, אשר אחראי ליישום התוכנית השטנית "הפתרון הסופי", חי בסוריה, אליה נמלט לאחר מלחמת העולם השנייה.
26/11/2011  |  רועי אורן  |   מאמרים
במאבק נגד מיזוג הטלוויזיה החינוכית עם רשות השידור נעשה שימוש בטיעונים שונים, חלקם מוצלחים וחלקם פחות. מקומם הטיעון המניפולטיבי, שבמסגרתו מראים לנו תמונות ילדות נוסטלגיות, ממיסים את ליבנו ובסוף שואלים, איך אפשר לוותר על עבר כה מפואר.
26/11/2011  |  עידן יוסף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il