|   15:07:40
דלג
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

כן, אני מקנא במוסלמים

בישראל למשל מזדעזעים מכך שמישהו אינו עומד בצפירה ל"זכר הקורבנות" או כשמישהו שורף את הדגל ומביע אי הסכמה עם קיומה של המדינה, אך ה"מזדעזעים" הללו מרשים לעצמם לא פעם ולא פעמיים לכפור בבורא עולם, לצאת נגד כל אמונה באל עליון ולכתוב על כך מחזות וסרטים וכמובן להתבדר על חשבון אמונת הזולת
20/09/2012  |   אליהו קאופמן   |   מאמרים   |   תגובות
סן פרנסיסקו. ברית מילה זה אסור, אבל שני גברים מגדלים ילדים זה מומלץ? [צילום: פלאש 90]

הסערה סביב אירן ה"גרעינית" איננה מותאמת רק נגד אירן. הויכוח על הגבלת הנשק הגרעיני הוא סיפור שכבר לאחר הפצצת הירושימה ונגסאקי היפניות - בידי ארה"ב, מתגלגל ככדור אשמה בין מעצמות ומדינות כשכל אחת מאשימה את רעותה באי רצון להגבלת האסון. מסתמא שבנוגע לסכנה פיזית כזו הרי שכל העולם שותף להסכמה להגביל כוח מדעי - גם כשהוא נחשב הטוב שבמדע הלחימה, וכמו-כן הגבלת ניצול מודרני של אנרגיה חשובה. ההסכמה הזו - להגבלת כוח מדעי ומודרני, נובעת מההבנה כי אם לא יוגבל הכוח הזה, אזי, העולם יעמוד בסכנת קיום פיזית.

אך כמו שהעולם מודע לסכנה הפיזית הזו הרי שעליו להיות מודע לצורך להגביל את האומנות - ובראשה סרטים, ספרים ומחזאות, במישור הרוחני בדיוק מאותה סיבה שיש להגביל את הגרעין: החשש מהשמדת העולם בנפש בגלל הטפות אי סובלניות נגד אמונת הזולת. הסרט האנטי מוסלמי שהוקרן בארה"ב, הספר של סלמן רושדי נגד האיסלאם, הקריקטורה המזוהמת של העיתון הצרפתי, הסרט נגד הנצרות, הסרט האנטישמי של מל גיבסון (עם שחקנית יהודיה מרומניה במרכזו!) ועוד "יצירות אומנותיות" בשם "חופש הדיבור" או "חופש הבידור" הם הצד השני של מטבע אי הסובלנות.

בישראל למשל מזדעזעים מכך שמישהו אינו עומד בצפירה ל"זכר הקורבנות" או כשמישהו שורף את הדגל ומביע אי הסכמה עם קיומה של המדינה אך ה"מזדעזעים" הללו מרשים לעצמם לא פעם ולא פעמיים לכפור בבורא עולם, לצאת נגד כל אמונה באל עליון ולכתוב על כך מחזות וסרטים וכמובן להתבדר על חשבון אמונת הזולת. מי שפוסל דרכי כפייה וחפץ שלא יפגעו ברגשותיו הרי שהוא חייב לכבד גם את רגשות האחרים. ההתפרצות של המוסלמים נגד סרט ההתגרות, הוא סימפטום של בעיה כזו. אילו ידעו בעולם ליצור אמנת סובלנות רוחנית ואילו היו נלחמים על קיומה כמו שנלחמים להגבלת הכוח הגרעיני הרי שהרבה עימותים היו נמנעים ודם רב לא היה נשפך. ההתגרות איננה של ה"פונדמנטליסטים" הדתיים החפצים להכתיב לעולם את דרכם, אלא של הפונדמנטליסטים החילוניים הרוצים להכתיב למאמיני הדתות השונות כיצד לשחוט, לאסור מילה ולסוף לצחוק ולבזות את האמונה ואת נביאי האמונות. את הכוח ה"גרעיני" הזה - האנטי רוחני, יש להגביל חזק יותר מהכוח הגרעיני. אירן עדיין לא לחצה על שום הדק הרס גרעיני, אבל ארה"ב כבר שיחררה את הרצח והפיגועים בעקבות הסרט הנבזה הזה שהוצג אצלה ע"י אותו שקרן מזוהם שהתחזה ל"ישראלי", והכל בשם "החופש התרבותי".

שלושת ביבי ההפקרות והרשעות

אבל כדי להוסיף שמן פונדמנטליסטי למדורה האנטי דתית ואנטי תרבותית בא העיתון הצרפתי ובשם "חופש הדיבור" ירה את הרעל שלו במוסלמים אך גם ביהודים, כמתאמץ לשפוך דם נקי. אין ספק שהמלחמה של כל הזיהום הזה איננה רק נגד מהגרים אלא נגד האמונה והסדר של בורא העולם. זוהי מלחמתם של בני החושך לבושי הבלויים וכל הסוטים בכל מה ששונה מהסטיות שלהם. העולם המוסלמי שמתעורר לחיים מפחיד את האנרכיסטים הללו בדיוק כפי שהסמרטוטרים בישראל פוחדים מה"התחרדות". זהו הפחד של אלה שהפכו את הזוהמה לדגל תרבותי מורם מעם , וזהו הקשר בין פריז המופקרת לבירת התועבות בעולם - תל אביב.

לא לחינם המלחמה נגד האיסלאם ו/או ברית המילה היהודית והמוסלמית אוחזים בשלוש קצוות - פריז שבצרפת, סן פרנסיסקו בארה"ב ובגרמניה. אלה שלושת ביבי ההפקרות והרשעות הגדולים ביותר בזוהמת העולם המערבי ובסטיותיו. צרפת היא המדינה והסמל של ההפקרות והזנות, פריז היא סמל זוהמת ההפקרות והפריצות הצרפתית וצרפת היא גם המדינה הלאומנית והבלתי סובלנית ביותר באירופה. שם שרפו את התלמוד וגרשו את היהודים. שם צמחו האריסטוקרטים המנוולים ביותר באירופה. שם עלה האימפרטור האכזר ביותר בעת החדשה - נפוליאון. שם - בימינו אנו, זו המדינה היחידה שבתוך האיחוד האירופיי גרשה את הצוענים הרומנים כעם רק בגלל חטאי מתי מספר מהם. שם זו המדינה היחידה בעולם - אולי מחוץ לישראל, שהשמאל הינו לא פחות לאומני ואנטי סובלני מאשר הימין הקיצוני של משפחת לה פן. ולכן לא פלא הוא שזו המדינה היחידה בעולם שאסרה לבוש דתי בקואליציה מ"קיר אל קיר" - יחד עם ה"שמאל הליברלי" שלה. ומעל לכל, הרי שעיתון "ליברלי" ו"שמאלי" כ"ליברסיון" אירח בשמחה את מערכת העיתון הפרובוקטיבי הזה שפגע גם בפעם הקודמת באמונת האיסלאם.

לא לחינם הניסיונות לכרות - חס ושלום, את ברית הקודש של המילה החלו בעיר התועבות סן פרנסיסקו - משכנם של המעוותים הרואים בעיוותם משום מה מצעד של גאווה. בעיר הבהמות הדו-רגליות הזו רוצים להכרית כל דבר שיש בו סדר ואמונה המפריעה לאנדרלמוסיה שלהם לצמוח ולכלות כל חלקה אנושית טובה. ברית מילה לילד היא עבורם איסור, אבל שני גברים או שתי נשים שיגדלו ילדים ויסבכו אותם זה מומלץ!

וגם מגרמניה - הרוויה בדם נקי וב"ניסויים מדעים", אין לצפות לסובלנות יתרה. זו הארץ שעמה החריב את רומי, זה העם שערך ביהודי גרמניה פוגרומים והמציא עלילות דם, זה העם שהחריב פעמיים את העולם ושחט שישה מיליון יהודים ועוד כמאות אלפי צוענים והכל ללא סיבה וזו המדינה שמובילה בהפקת סרטי ניאוף וזנות חולניים. אז למה באמת שהם לא יתנגדו לברית המילה ולא ישנאו מוסלמים? בסה"כ גם בפריז, בסן פרנסיסקו ובברלין מעוניינים להמשיך את הפזמון "עולם ישן, עדי יסוד נחריבה".

הייתי רוצה לראות את ה"ליברלים" הגדולים הללו מצרפת, כשמוסלמים או יהודים יפגעו באפיפיורים הרודנים שלהם או בישו. הייתי רוצה לראות אותם כאשר נפוליאון או הדגל הצרפתי יבוזו. הייתי רוצה לראות את הגרמנים מגיבים לאחר ביזויים של היינה, ביסמרק ושאר אליליהם. והייתי רוצה לראות את האמריקנים מגיבים לנוכח ביזויים של גורג' וושינגטון, אברהם לינקולן ואחרים.

ולמה אני מתקנא במוסלמים? כי יש להם מסירות נפש להגן על אמונתם כשפוגעים בקודשיהם. אני מתקנא בהם כי שנים רבות בישראל אנו סובלים השפלות של קדושי ישראל ואין היהדות המאמינה מגיבה כאיש אחד במיעוט הפושע הזה, כפי שעושים זאת כיום המוסלמים. רוצים דוגמאות? בבקשה: כבר שנים ששלישיית ליצנים (אחד מהם כמדומני כבר בעולם האמת...) עשתה צחוק וקלס משרה אימנו ב"מערכון" אידיוטי ונבער אך איש לא השיב אש. לפני כמעט שני עשורים פגע הנשיא הנוכחי - שמעון פרס, בכבודו של דוד המלך ואיש לא השיב מלחמה שערה. לפני יותר מעשור פגע הנשיא דאז - עזר ויצמן, במשה רבנו, ולא רק שלא הושבה מלחמה אלא שרב מטעם בשם מאיר לאו עוד נתן לו לגיטימציה ב"שפתיים ישקו". כל יום מושמעות גחמות נגד קדשי ישראל -אם בסרטים, אם בשירה, אם במאמרי בורות ואם בתיאטרון ואילו באחד מערוצי הרדיו יושב מנבל פה מקצועי כנתן זהבי ומקלל בזוהמת הנחש הקדמוני שלו כל מה שיקר לאמונת ישראל. אילו ידענו אנו - מאמיני היהדות, להשיב חצי מהאש שהמוסלמים משיבים כיום יתכן ומנבלי הפה שלנו היו משתתקים מזמן.

ולסיום, אותם "ליברלים" ישראלים שאינם מבינים על מה ה"מהומה המוסלמית" ומרימים את דגל "חופש הביטוי" שיעצמו עיניים וינסו שוב לראות שריפת הדגל הציוני מול עיניהם, לחזות בסרט על הרצל שמת בגיל צעיר מכל מחלות המין שבעולם, לקרוא שוב מי הייתה אותה "משוררת" רחל הטמאה ולהתרגל לכך שלא יעמדו בצפירות הנוכריות שלהם. כן, אין כאן עניין עם פונדמנטליזם דתי בלבד אלא גם עם פונדמנטליזם חילוני שהפך לדת הקיצונית ביותר בעולם.

תאריך:  20/09/2012   |   עודכן:  20/09/2012
אליהו קאופמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כן, אני מקנא במוסלמים
תגובות  [ 20 ] מוצגות   [ 20 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בני בנקר
20/09/12 17:20
 
מתעב חניוקים
23/09/12 09:47
2
ת.י
20/09/12 23:47
3
אליהו קאופמן
21/09/12 02:28
4
בראשית ברא....
21/09/12 08:11
5
יצחק50
21/09/12 08:30
6
איתן קלינסקי
21/09/12 10:25
 
איריס כהן
21/09/12 17:47
 
אליהו קאופמן
23/09/12 00:43
 
איריס כהן
27/09/12 00:05
 
אליהו קאופמן
7/10/12 02:08
7
מקס פאואר
21/09/12 14:51
 
מי להשם אלי
21/09/12 15:36
8
איריס כהן
21/09/12 17:54
 
בראשית
22/09/12 20:15
 
איריס כהן
22/09/12 21:57
 
שבוע טוב
23/09/12 05:14
 
איריס כהן
24/09/12 22:31
 
איריס כהן
24/09/12 13:34
9
עת הזמיר הגיע
4/10/12 15:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום ראשון הקרוב זה קורה. המעבר לשעון חורף 2012 - 2013 יתקיים השנה ב-23.9.2012 בשעה 2:00, ז" תשרי תשע"ג.
הרבה רעש והמון צלצולים קדמו לפרסום כתבת השער במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות בשבעה בספטמבר על מבצע "שיח אטד" לחיסול סדאם חוסין בנובמבר 1992. "גילויים חדשים על המבצע המתוכנן להתנקשות בחיי סדאם חוסיין" - כתב ynet, אתר האינטרנט של העיתון, בפרומו לקראת הפרסום. "... לראשונה נחשף הסיפור המלא של המבצע שנגדע באסון צאלים השני ומהווה עדיין פצע פתוח בצמרת הביטחונית שלנו. שיחות עם המעורבים במבצע, שחלקם מדברים לראשונה, מאפשרים לבנות את התמונה המלאה שנשמרה שנים תחת מעטה סודיות כבד ורק כעת אושרה לפרסום בידי הצנזורה - מהרגע שבו התקבלה ההחלטה לבדוק אם מערכת הביטחון מסוגלת לשלוח כוח שיחסל את נשיא עירק, הרעיונות המבצעיים המבריקים והמסוכנים שהועלו בסיירת מטכ"ל שנועדה לבצע את הפעולה, והקרבות מאחורי הקלעים בצמרת צה"ל סביב הפרויקט" (ההדגשות שלי - אב"ץ).
20/09/2012  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
סדרת הקריקטורות שפורסמה בימים אלה בשבועון ההומוריסטי הצרפתי "שארלי הבדו", המתארת בין השאר יהודי חרדי דוחף עגלה בה יושב הנביא מוחמד ובעיקר את מוחמד הנביא בערום ובווריאציות שונות, מיועדת להעביר מסר לעולם, כי צרפת טרם נכנעה לאיסלאם.
20/09/2012  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
חולה שהרופא הזהירו לבל יתענה משום שבכך הוא מסכן את חייו, אסור לו באיסור חמור לצום ביום הקדוש. הוא חייב לאכול ביום הכיפורים יען פיקוח נפש דוחה אפילו צום זה. לכן, כל חולה שיש בו סכנה לחייו אם יתענה, ישאל את רופאו האישי (גם אם אינו מוכר כשומר מצוות) ולא יצום אלא אם התיר לו מפורשות. אל לו ליטול חייו בידיו ולסכנם נפש.
קשה, ואפילו בלתי-אפשרי, לתאר את רוחה של ההוויה הישראלית הצברית ללא המשורר והפזמונאי חיים חפר. היה זה הוא שהצליח, בדרכו שלו, להאציל עליה מרוחו יותר מכל אחד אחר בדורו.
20/09/2012  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il