|   15:07:40
דלג
  דב אבן-אור  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

על השמאל להיות סוציאליסט ולא אנארכיסט

מאז המהפך בשנת 77 נשמעת מנטרה בשמאל, כי הימין גנב לציבור את המדינה. מתי השמאל יפנים, כי הציבור מואס בו, לאחר שהוכח כי סיסמאות השמאל הביאו רק צרות, ואילו- בנושאי פנים וכלכלה, השמאל מפטפט במקום לעשות
03/02/2013  |   דב אבן-אור   |   מאמרים   |   תגובות
הפגנת ארגוני השמאל [צילום: פלאש 90]

  • רק בישראל - השמאל נטוע באליטה העיסקית, והימין בקרב העם; רק בישראל, השמאל מניף כמה דגלים אך בפועל נלחם רק להקמת מדינת פלשתין ע"ח אינטרס קיומי של מדינת ישראל, ולמען הקהילה הומו-לסבית (כי שם-למרבה הצער- יש קהל בוחרים לא קטן); ואילו מאבקים להפסקת כיבוש הכיס של האזרח, נותרו במגירות של כותבי נאומים ויחצ"ני בחירות. (למען ההגינות יצויין כי גם הימין, ובפרט נתניהו, רק מדבררים הבטחות ובפועל לא עושים דבר). דהיינו, סיסמאות יש למכביר, אבל מאבק אמיתי, נעשה רק למען דברים שאין להם שום קשר לאיכות חייו של הפרט (שאינו פלשתיני ולא הומו או לסבי).

  • המחאה החברתית של קיץ 2011, הייתה פרי יוזמה ומימון של מפלגת חד"ש, כאשר המטרה - הפלת ממשלת הליכוד (הדבר התחוור סופית, בשיחה שערך ארי שביט-עיתון הארץ- עם דב חנין ופורסמה באחרונה); הציבור לא ידע מי ומה עומד מאחורי ההתרחשות, ואילו התקשורת ידעה אך הסתירה בכוונת מכוון. לדאבון הלב, היה בסיס אמיתי למחאה, ולכן צברה תאוצה כמו כדור שלג.

  • כיום, כמו בעבר השמאל מפחיד את הציבור בתיאורים אפוקליפטיים, אם יקרה כך וכך ( אנו חיים עם הגב לקיר, או על שפת מצוק וכד'), ולכן "חובה" לסגת לקווי 67 ולהסכים לכינון מדינת פלשתין; אולם מאחורי כוונות אלו, השמאל מסתיר עמדות איומות שאם תתגשמנה -יבוא סופה של ישראל כמדינת העם היהודי, ואח"כ תבוא כלייה על כל מי שמוגדר כיהודי, גם אם מתכחש כיום לזהותו!!

  • להלן המאוויים הסמויים: כינון מדינת כל אזרחיה (ובעתיד מדינת כל תושביה, שיהיו גם "פליטים" שיוחזרו לקו הירוק, במסגרת "הסדר שלום"); ביטול חוק השבות; הפרדה טוטאלית בין היהדות למדינה ובכך ניתוק מוחלט בין ההווה לעבר, ויצירת עתיד שכולו ערפל וגזים רעילים. ברור מאליו, כי איומי השמאל מזרימים דלק באוקטן סילוני לשוללי ישראל בעולם הערבי, ולכל "אוהבי" העם היהודי ברחבי העולם "הנאור", וגורמים להגברת הלחץ על ישראל כדי שתתגמד למדינת ננס, ואח"כ תעלם לגמריי. אין ספק, כי שילוב הידיים בין השמאל הישראלי לעולם "הנאור", ברצון לשבור חוסנה של ישראל וגם לשבור רוחו של הציבור היהודי, עלול להביאנו למצבים קשים, ובפרט כאשר יותר ויותר גורמים בשמאל קוראים בגלוי לאירופה וארה"ב, לשלוח כוח צבאי לאזור כדי לאכוף "הסדר כניעה"!! אולם, עדיף לוותר (זמנית) על חמאה, ובלבד שיהיו "אלפי תותחים" למנוע מישראל להיות צ'כוסלובקיה של 1938!!!

  • כדי להצדיק את האפוקליפסה אליבא השמאל, וכדי לתמרן את רוב הציבור לפחוד ממה שמצוייר ע"י השמאל, הלה נוקט בטאקטיקה ידועה שנעשתה בגרמניה של היטלר, וברוסיה של סטאלין; קרי- אין אמת אלא רק מצגים, ואם נחזור על מאנטרה מסויימת אזי בסופה היא תחשב כעובדה ברורה.

להלן המצגים של השמאל:

- כדי להמשיך ולהתקיים כמדינה יהודית, עליינו להפרד מערביי "פלשתין" ( לעניין קיום מיעוט ערבי שגודלו 21% מאוכלוסיית ישראל, ומאבקו לשינוי זהות המדינה, כלל לא מתייחסים בפומבי); אולם, בד-בבד השמאל נאבק לביטול הזיקה בין המדינה ליהדות, ביטול חוק השבות, ואז נשאלת השאלה הרטורית: במה בדיוק תתבטא "היהדות" במדינה החדשה שתקום???? (בחזון אחרית הימים של עמוס עוז).

ברור כי המסורת היחידה שתשמר תהא מסורת המועדונים,פאבים וביקור בחופי הרחצה בימים שפעם היו שבת וחג. קרי- מדינת ת"א שתתפקד 24/365.

- החוכמה האוניברסאלית מצוייה רק בשמאל, לעומת הפרטיקולאריות בימין (ר' מאמריה של פרופ' אווה אילוז); משמע- רק השמאל דואג לכלל האנושות ואילו הימין מתחפר בשבט היהודי.

אילו הדבר היה נכון-חצי נחמה,אולם האמת שונה לחלוטין: השמאל בישראל רק "מתעניין" במה שקורה בעולם, אך להאבק למען האחר, זו אופרה אחרת השמורה לגויים או לחייזרים.

היכן היה השמאל בארץ, כאשר מיליוני אנשים נרצחו ברואנדה רק לפני עשרים שנה? מדוע השמאל שתק וממשיך לשתוק, לנוכח דיכוי פיזי של ראשי האופוזיציה באירן, ורצח סטודנטים בתוך קמפוסים, אשר הפגינו נגד משטר האייתולות? הכיצד השמאל לא יוצא לרחובות, לתמוך ברצון עמים ערביים לדמוקראטייה אמיתית??( השמאל שתק וישב על הגדר, לנוכח מה שהתרחש במצרים, ואח"כ בסוריה!!).

איך יתכן והשמאל מבליג בגין התנהלות השלטון הקומוניסטי בסין, כלפי מיעוטים שם וגם כלפי נתיניו(המילה אזרח אינה ריאלית בכל הקשור לסין)?? כי עם סין, חברים נכבדים בשמאל, עושים עסקים ולכן יש לשתוק!!!. שיא הגיחוך הנו, שדווקא הציבור החרדי הוא שבאמת חרד מאומות העולם (לא לעלות בחומה), ולכן מוכן לקיים תרי"ג המצוות גם בניכר; ונגד ציבור זה - השמאל יוצא במלוא המרץ !

- המשך התנהלות מדיניות הימין (הגם שביבי רחוק מאד ממצע מפלגת הבית היהודי), יוצרת קרע בין הממסד השלטוני ובין האליטה האינטלקטואלית, שמעצם מהותה הינה בעלת אורינטצייה אוניברסאלית. (ר' מאמר פרופ' יגאל עילם בעיתון הארץ, מיום 27.1.13).

זהו נימוק פומפוזי, אנטי דמוקרטי ומעיד כמו אלף עדים מיהו ומהו השמאל הישראלי!! אליבא האחרון, אין חשיבות לתוצאות בחירות לכנסת, אין משמעות לרצון הרוב, אלא שעתיד המדינה אמור להקבע רק ע"י אליטה זו, שכן החוכמה טמונה רק בראשה! ( במילים אחרות, הציבור הנו עדר כבשים, ורק הרועה-שגר בשכונת רחבייה בירושלים, וברמת אביב-הוא שיחליט בדבר גורלו).

אילו אותם פרופסורים היו באמת חכמים, יודעים לקרוא את העתיד, ודואגים לכלל הציבור-ניחא, אולם הם לא ניחונו באף תכונה המייחדת אותם מהיתר; רובם יודע הרבה על קצת!!( קרי- פרופ' זה או אחר, הנו מומחה להיסטוריה של המאה החמישית, וזה לא מורה על חוכמת יתר!!).

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האם האוניברסיטאות מתנהלות יותר טוב מאשר המדינה? ממש לא! הכיצד האונ' מצויות בגירעון תמידי, כאשר לכאורה, בתוכם מיטב המוחות הכלכליים?? האם ההתנגדות להכרה במכללת אריאל כאוני, הייתה ריאלית? ברור שרק פוליטית וגם אינטרסנטית!! ( כאשר יהושע רבינוביץ יזם הקמת אונ' בת"א, האונ' העברית נלחמה כמו אריה נגד הרעיון!!)ל האקאדמי יהיה פנוי לחשיבה, ודרך אגב גם ילמד סטודנטים; אולם, הציבור לא הסכים לממן אותם מומחים לעצמם, כדי שישתלטו עליו .

  • מאז המהפך בשנת 77 (הגם שמעט מאד התהפך), נשמעת מנטרה בשמאל, כי הימין גנב לציבור את המדינה, כי המשך נכון של הציוניות, הנו חזרה לגבולות 67, וביטול זיקה ליהדות; מתי השמאל יפנים, כי הציבור מואס בו, לאחר שהוכח כי סיסמאות השמאל הביאו רק צרות, ואילו- בנושאי פנים וכלכלה, השמאל מפטפט במקום לעשות!!!

במגילת העצמאות - שמכוחה הוקמו המוסדות הראשוניים של המדינה אין זכר למילים: מדינה יהודית ודמוקרטית, אלא רק להקמת בית לאומי לעם היהודי!!!! (לא בכדי, ב"ג סירב להכליל את המונח-מדינה דמוקרטית, שכן הבין היטב כיצד דבר זה עלול להיות מנוף לערביי ישראל).

כיום, מי שמנסה לגנוב את המדינה מהעם, הנו רק השמאל, באופן ובדרך כפי שתוארו לעיל; השמאל משדר לעם כי רצונו רק לשרוד, ולכן ניתן להסתפק במדינת ת"א ובכביש פתוח לנתב"ג.

מהו הפתרון:

  • חיבור אמיתי של הממשל הישראלי, לשכנינו ולא לדיקטטורים ששולטים בהם, דהיינו- תמיכה וסיוע לעמים ערביים הנאבקים לחופש ודמוקרטייה אמיתית. סיוע להפלת כל משטר מלוכני בעולם הערבי, שכן אלו הם המממנים והתומכים בקיום איסלאם קיצוני, המהווה חרב פיפיות לכל העולם החופשי.

  • ביטול המדינות הערביות הפיקטיביות, שהוקמו ע"י אנגליה וצרפת, באופן שנוגד אינטרסים עממיים, אלא שירת רק אינטרס פוליטי ומסחרי של המערב "הנאור"; ואז יהא מקום גם להקמת מדינה עבור "העם הפלשתיני", ולא על חשבון מדינה זעירה כמו ישראל.

  • לחדול מהיות "בית מלון" עבור המערב, שנועד לארח כל מי ומי שבא לאזור כדי לסייע לשליטים ערביים להמשיך בשליטתם, כנגד אינטרס עמם.

  • בתחום פנים: להאבק נגד הממסד הדתי (קרי לשנותו לחלוטין) ולא להפרדה בין היהדות ובין המדינה( היהדות אינה דת כמו יתר הדתות, אלא אורח חיים!!!!). להאבק נגד הפיכת האזרח למסחטת כסף עבור השלטון; להלחם לכינון שיטת שלטון ומשפט שתאפשר "נשימת חמצן טהור" לכל אזרח, 365 יום בשנה, ולא שיאלץ לנסוע לחו"ל ע"מ להתאוור, או שיסע לשם מבלי רצון לחזור( מרבית "היורדים" ירדו רק עקב תחושת מחנק כלכלית).

תאריך:  03/02/2013   |   עודכן:  03/02/2013
דב אבן-אור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על השמאל להיות סוציאליסט ולא אנארכיסט
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התופעות הגזעניות והמכוערות הבאות לידי ביטוי בהתנהגותם של אוהדי בית"ר ירושלים ראויות לכל גינוי. הן מעוררות שאט-נפש. אבל, הן אינן חריגות בשיח הציבורי הישראלי. רבים מן הנאורים בעיני עצמם לוקים בגזענות חמורה אף יותר ובכיעור מגעיל לא פחות.
03/02/2013  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
"יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', גילה בימים אלה בתוכנית 'עובדה' על כוונתו להתמודד בבחירות הבאות על תפקיד ראש הממשלה.
03/02/2013  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
בסוף שבוע האחרון (29.1.2013) ניתן פסק דינו של בית המשפט העליון בעניין עע"ם 9554/10 הוועדה המקומית חדרה ואח' נ' "חליפיו של יעקב רויכמן ז"ל" ואח' במסגרתו נדון ערעור על פסק דינו של בית המשפט לעניינים מנהליים, בו נתקבלה עתירת המשיבים 9-1 לביטול הפקעת מקרקעין בחדרה על-ידי הוועדה המקומית, כיוון שטרם מומשה מטרת ההפקעה. השאלה שהתעוררה הינה, האם המערערות השתהו במימוש מטרת ההפקעה באופן המלמד על זניחת ההפקעה, או שמא אין הצדקה בשלב זה לביטול ההפקעה.
כאדם פרטי, שאיכפת לו מהמתרחש בנגב ובגליל, אני עוקב במשך שנים ארוכות אחר ההשתלטות הבדואית על אדמות המדינה.
03/02/2013  |  שמואל פישר  |   מאמרים
בראשות הצבא עומדים במ"לים (בני משקים לפיקוד), הוראה היסטורית של אכ"א שהוחזרה אחרי שהמטכ"ל נבהל מכמות הכיפות הסרוגות והבינ"שים, בדרגות הקצונה הזוטרה, על-מנת להשיב רוב של בני משקים לפיקוד העליון, כאשא בחיל אוויר מכנים אותם דור המשך.
03/02/2013  |  חנן וייס  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il