|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

חגיגה לטליים

מזל טלה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! בתקופה הקרובה היכולת שלכם לתקשר עם הסביבה תגבר ותוכלו לקבל חיזוקים בכל הנוגע ליכולת שלכם להיות ביחסי אנוש טובים
05/04/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
מזל טוב


בימים אלה בהם חוגג מזל טלה את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: קשת ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

טלה עם טלה - שילוב זה ייצור מערכת יחסים דינאמית, זורמת, ספונטאנית אך עם נטייה לאגרסיה. השילוב בזוגיות זו עלול להוביל למלחמת כוחות, כאשר כל צד דורש לקבל את הבמה שלו. שילוב מוצלח לאוהבי ריגושים ולב חזק!

טלה עם שור - שילוב כזה יכול להיות מלחיץ מאוד בזוגיות בגלל הקצב השונה שלהם לחיים. לא נראה שלטלה הזריז והחסר סבלנות יהיה כוח או חשק לחכות לקצב האיטי של הטלה. הפיצוצים לא יאחרו לבוא! לא מומלץ!

טלה עם תאומים - זהו שילוב מוצלח וקופצני במיוחד. שני מזלות אנרגטיים אלו ילהיבו הזה את זה, כך שתהיה להם שפה משותפת. ביחד הם ייקחו על עצמם אתגרים ויעזרו זה לזו להתגבר על הקשיים. מומלץ במיוחד!

טלה עם סרטן - זוגיות זו מתקיימת על-רקע הצרכים השונים של כל אחד בזוגיות ובגלל היכולת להשלים את החסכים הפנימיים של כל צד. ואולם בסופו של דבר, הטלה ירגיש נבלם על-ידי הסרטן המתון יותר. מומלץ בהסתייגות!

טלה עם אריה - זוהי זוגיות מתלהבת, חמה, מעניינת ומאתגרת במובן החיובי. מאחר ששני מזלות אלו מקושרים עם מזלות האש, הרי שנראה שביחד יהיה להם יותר כוח ועוצמה ליזום פרויקטים חדשים שיעשירו את הזוגיות. מומלץ!

טלה עם בתולה - נדיר שתמצאו זוגיות כזו. הבתולה השמרנית והקפדנית תכבה את האנרגיה הטבעית הזורמת מהטלה. אין קשר בין הצרכים של כל אחד בזוגיות ולכן מלכתחילה, מעטים הסיכויים לקשר. מומלץ למזוכיסטים!

טלה עם מאזניים - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המשלימים זה את זה ואת הצרכים ההדדיים. כל זאת בתנאי שדווקא מזל המאזניים יצליח ללמוד מעט מהאסרטיביות של הטלה, שהרי לשם כך נוצר החיבור מלכתחילה. מומלץ!

טלה עם עקרב - זהו אחד הזיווגים המעניינים ביותר הנשענים על משיכה מינית חזקה. שניהם נשלטים על-ידי אותה אנרגיה כך שתיתכן מלחמת כוחות שתיפתר בדרך כלל במיטה. זהו שילוב מעניין וצבעוני ומתאים לסקרנים שבכם!

טלה עם קשת - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שיויון וחופש!

טלה עם גדי - שילוב זה קטלני ויחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות הדדיות. הגדי יותר סבלני מכם ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

טלה עם דלי - שילוב זה מעניין מוצלח וייחודי כיוון שהדלי נותן את מרחב האוויר והנשימה לטלה. תהיה להם תחושה של מרווח נשימה הדדי כשכל צד מבין את הצרכים של השני מתוך תחושת כבוד ואהבה. מומלץ וכדאי!

טלה עם דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

בברכת התאמה זוגית מוצלחת. שבוע טוב ומהנה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת טובה, נמצא אצלכם השבוע במקום המסמל את הצורך לבטא את האישיות שלכם, כך שהפעם תוכלו לעשות זאת בדרך רהוטה ועניינית
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שלאחרונה אתם נמצאים בהבנה טובה יותר של האני הפנימי שלכם ביחס לתובנות שעד היום היו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ומהי הדרך הנכונה לפעול ובעיקר עם מי לעשות זאת. מאחר שהיום אתם כבר נמצאים במקום אחר, הרי שבתקופה הקרובה היכולת שלכם לתקשר עם הסביבה תגבר ותוכלו לקבל חיזוקים בכל הנוגע ליכולת שלכם להיות ביחסי אנוש טובים.

שור

את ימי החג האחרונים רציתם להעביר בחיק המשפחה הקרובה וייתכן שזה גם בשל הצורך להיות יותר מחוברים לצעירים אליכם במעגל המשפחתי הראשון. היה זה זמן שבו בניתם בסיס להמשך תקין וחם אם תרצו להמשיך באותו הקו. אל תתנו לתחושות הפנימיות שמדי פעם צצות וגורמות לכם להסתגר מפני האחרים לגבור עליכם. זה הזמן להיפתח בפני אלה הקרובים לכם כמו שהם פתוחים אליכם.

תאומים

כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם לבטא את עצמכם ויביא קץ לתקופה של התלבטויות שבה היו לכם התחבטויות בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח במסגרת החברתית בנתונים הקיימים כיוון שלעיתים קרובות מדי הרגשתם שאתם לא נמצאים במקום הראוי לכם. נצלו את כל החודש הקרוב לחיזוק המעמד שלכם ונסו ליצור נסיבות חברתיות שיתנו לכם דחיפה לעתיד.

סרטן

הקריירה שלכם בשלב הזה קודמת לכל אירוע והתלבטות אישית או משפחתית. זה הזמן שלכם לדחוף את עצמכם כמה שיותר ולנסות להגיע ליעדים אותם הצבתם לעצמכם. חבל שלעיתים קרובות מדי אתם פועלים מתחת לפני השטח ומשאירים רושם לא נעים על הסובבים אתכם. אכן יש לכם נטייה לשמור לעצמכם את הרגשות וכלפי חוץ לשדר שהכול בסדר ובכל זאת, נסו להיות פחות חשדניים לאנשים.

אריה

נראה שלאחרונה הייתם במצוקה רגשית ביחס לחייכם האישיים אך איכשהו כמו תמיד הצלחתם לצאת מזה בשלום תוך כדי זה שאתם מתעלמים מהאמת הפנימית. הכחשה לא תביא אתכם למקומות היותר טובים של עצמכם אלא למקום שבו אתם משלימים עם נסיבות חייכם ופועלים מתוך הבנה זו. נסו לבלות יותר במחיצת אנשים שהאנרגיות שלהם טובות לכם כדי שתוכלו להתמלא רגשית.

בתולה

זה הזמן המתאים עבורכם לעשות הפוגה כלשהי בעיסוקיכם ולבדוק מהי הדרך הנכונה עבורכם להתקדם ולהתפתח. מארס הכוכב המזוהה עם עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם כך שייתכן שאתם פועלים בחופזה ובמידה מסוימת בניגוד לאופייכם הטבעי בנוגע להחלטות מקצועיות. היזהרו מספונטניות, אין לה מקום כרגע בחייכם ואתם צריכים להמשיך לבנות את עתידכם ביישוב הדעת.

מאזניים

אתם נמצאים במחצית השנה לאחר יום הולדתכם ולכן חשוב מאוד שתעצרו ותעשו את חשבון הנפש של עצמכם ועדיף לעשות זאת עם האנשים הקרובים לכם, נראה שאתם מתכננים אירועים רבים שיעזרו לכם להיטמע במקומות שחשוב לכם להיות חלק מתוך מסגרת וייתכן שעדיין אינכם מרגישים בשייכות אליה אתם מתכננים להגיע. חשוב מאוד שתבינו שכל דבר הוא תהליך ואין מה למהר.

עקרב

אתם כבר יודעים בתוך תוככם שאתם עומדים לקחת אחריות על סגנון חייכם ולכן אתם מנסים להאט את הקצב. קשה לכם לעיתים להגיע להחלטות שיביאו לשינויים משמעותיים בחייכם כיוון שיתכן שבמקביל תצטרכו לשנות דברים נוספים שיכולים לגרום לכם לניתוקים מסגנון חייכם הנוכחי. חכו במקצת עד אשר תסתיים האווירה הכללית ואז פנו לעזרה מקצועית, על-מנת לעשות סדר נכון בענייניכם.

קשת

נראה שסגנון חייכם לאחרונה היה מעייף במיוחד שכן הייתה לכם ירידה אנרגטית מאוד משמעותית. כוכב מארס שמביא עשייה מתוך תחושה של אימפולסיביות גרמה לכך שפעלתם מהר מדי ולעיתים קרובות נכנסתם למריבות שבפעמים אחרות בהחלט הייתם נמנעים מכך. השתדלו להתמתן. בנוסף, נראה שלאחרונה נשברו אצלכם כמה סטיגמות ביחס לתחומי המשפחה ועכשיו אתם יכולים ליהנות מהשינוי.

גדי

את התקופה האחרונה ניצלתם לקידום היחסים האישיים שלכם בקרב בני המשפחה וגם בקרב אנשים רחוקים יותר כמו חברים רחוקים שאינכם מתרועעים איתם ברמה היום יומית. עדיין אתם נמצאים בתוך התחושה הזו ולמעשה בכל התקופה הקרובה תפעלו כדי לתקן תובנות שהגעתם אליהם לאחרונה כתוצאה מהתערערות משפחתית, שהחג רק הקצין. זה הזמן שלכם לגלות בגרות ולאחד בין הקרובים לכם.

דלי

הכוכב נפטון נמצא בבית הכספים שלכם ולכן נראה שיש לכם רעיונות טובים ומקוריים אך לעיתים בזבזניים למדי. ייתכן שהתנהלות זו תביא אתכם לכך שאתם תאלצו להאט ולקחת על עצמכם אחריות חדשה אשר תעמיד אתכם באור שבו תאלצו להחליט לגבי החלטות משמעותיות וחשובות עבורכם. הקשיבו לאנשים קרובים נראה שהם יכולים לעזור לכם ביכולת לראות את המציאות בדרך אחרת.

דגים

הכוכב מרקורי שמביא תקשורת טובה ומחשבה כיצד לשדרג את עצמכם בכל תחומי החיים נמצא בבית הכספים שלכם כך שנראה שהתחום הראשוני אותו אתם רוצים להפעיל בצורה חדשה ועניינית הוא התחום הכלכלי של חייכם. עד לאחרונה הייתם שבויים בתוך עצמכם ובתוך הצרכים שלכם ולכן לא הייתם באמת ערים לכל מה שמתרחש סביבכם, זה בהחלט הזמן לראות אפשרות חדשה של צדדים כלכליים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  05/04/2021   |   עודכן:  05/04/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התלמידים הקראים לומדים את ההלכה הקראית ואת התפילות והברכות, שגם הן שונות מן המקובל ביהדות הרבנית כחלק מהנחלת המורשת, לומדים התלמידים גם את ההיסטוריה של היהודים הקראים ואת סיפורי החכמים לאורך הדורות
05/04/2021  |  בלפור חקק  |   יומני בלוגרים
הקולגה שלי התלוננה לפני כמה חודשים עד כמה קשה לה. ידעתי שהיא שוכבת על הספה מול הטלוויזיה, מסרבת להתאמץ כהוא זה, ובאותו הרגע בדיוק הייתה לפניה צלחת עם בייגל, גבינה לבנה ודג מעושן. "ממש קשה", אמרתי והרחמים נטפו מקולי, ושאלתי, "למה קשה במיוחד"? "כי אני לא הולכת", הייתה התשובה שנענתה בפרץ צחוק מלבב מצדי. נורמה לא הולכת אף פעם (למעט מהמעלית למכונית ובחזרה), כך שהתלונה שהוגשה הייתה ריקה מתוכן. הפעם היחידה מהלך כל שנות כהונתו של נתניהו מ-2009 עד היום, מאז היא ואני התחלנו לכתוב ביחד ולשדר ביחד את תוכנית הרדיו שלנו, הייתה בביקורה הראשון (והיחיד עד כה) בארץ. נורמה התעקשה לבקר בעיר העתיקה, והיא הלכה ברגל מהמלון בו שהינו עד לעיר העתיקה.
05/04/2021  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
בעוד מדינת ישראל מבצעת בשנתיים האחרונות פעלולי אקרובטיקה כדי לנסות ולצאת מהסבך והפלונטר הפוליטי, בעוד ההנהגה עסוקה בהטחת בוץ הדדי, הפצת דברי רהב וכזב, פילוג שיטתי, חלוקה בין שונאים ואוהבים, ריסוק הגשרים על המים הסוערים ופרימת הרקמה העדינה המחברת את הישראלים, בעוד קבלני הרחבת השיסוי עובדים שעות נוספות, הקיטוב מתרחב, הקצוות מתרחקים, בעוד מתעצמת מלאכת ניתוץ המכנה המשותף השומר עלינו מלהפוך מעם לאוסף עדות, קהילות, מגזרים, בעוד אנו חווים חוסר משילות ומשבר הרודף משבר, העולם ממשיך הלאה, אף סכנה אינה מתאדה, אף איום אינו נגוז, אף מציאות מסוכנת אינה יוצאת לחל"ת.
האם גוש השינוי מעדיף את נתניהו או את גדעון סער? כמובן את נתניהו. האם הוא מעדיף את אהוד ברק או את נתניהו? כמובן את נתניהו.
49 שנים אחרי שניצח על פעילויות פליליות של הנשיא ריצ'ארד מילהאוז ניקסון בפרשה הנושאת את השם "ווטרגייט" הלך לעולמו העבריין הבולט מבין אנשי הביצוע גורדון לידי, והוא בן 90. ה"ניו-יורק טיימס" הקדיש לו אתמול שליש מעמודו. לידי נכלא ל-52 חודשים, הפך לסופר ולשדרן ומעולם לא הביע חרטה על החדירה למטה המפלגה הדמוקרטית היריבה ולמשרדו של פסיכיאטר אשר טיפל באחד משנואי נפשו של ניקסון - דניאל אלסברג.
04/04/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il