|   15:07:40
דלג
  עמית הלוי  
חבר כנסת מפלגת הליכוד
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

היכל הצדק

שנתיים אחרי שהגשתי ערעור לתיקון תוצאות הבחירות לכנסת ה-21, החליטו אתמול שופטי בית המשפט המחוזי: אהרון פרקש, משה סובל ודנה כהן-לקח לדחות אותו לא הופתעתי מאוד
20/04/2021  |   עמית הלוי   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
חנן מלצר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"אתה מבואס?" מסמס לי יודיק, אחד מילדינו אתמול, כשהתפרסם פסק הדין שדחה את תיקון תוצאות בחירות 2019. כן, עניתי לו, מבואס. מלא יגון ואנחה.

"השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה והסר ממנו יגון ואנחה" - צרות שונות ממלאות את האדם יגון. עם רבות מהן הוא יכול להתמודד, להמתיק את המרורים, למתן את היגון, האנחה לעומתו, בוקעת מחוסר אונים עמוק, אנחתו של מי שנעשה לו עוול ואין לו למי לפנות. זוהי אנחתו של מי שמתאמץ להגיע לשערי בית המשפט ומוצא אותם נעולים בפניו. יָתוֹם֙ לֹ֣א יִשְׁפֹּ֔טוּ וְרִ֥יב אַלְמָנָ֖ה לֹֽא-יָב֥וֹא אֲלֵיהֶֽם.

שנתיים אחרי שהגשתי ערעור לתיקון תוצאות הבחירות לכנסת ה-21, החליטו אתמול שופטי בית המשפט המחוזי: אהרון פרקש, משה סובל ודנה כהן-לקח לדחות אותו. לא הופתעתי מאוד. למעשה, השופט משה סובל סגן נשיא בית המשפט המחוזי, כבר הציע לי לפני כמה חודשים עסקה. ותר על הערעור, הוא פנה אלי, ואני אקבע שיתנו לך כסף. למרות שהבנתי היטב את הנאמר, גם בלי שינפנפו בשטרות בהיכל הצדק, הזדקף נציגו של מלצר בדיון, עוה"ד מהפרקליטות יעקב פונקלשטיין וחידד לשופטים, "חשוב שתאמרו לו עכשיו, שאם הוא מסכים הוא יקבל כסף ואם לא הוא לא יקבל בכלל וייתכן שאף ישלם הוצאות".

את האנחה שפלטתי כשיצאתי מבית המשפט בתום האפיזודה הבזויה הזו, אני שומע עד היום.
פסק הדין של אתמול רק הדהד אותה.

אז מה אומר פסק הדין? מדוע מכריע בית משפט בישראל שלא יתוקנו שגיאות בספירת הקולות שלכם? תיקון שהאינטרס הציבורי מחייב שיתבצע לאחר בירור פשוט ובמהירות הבזק? בשורה התחתונה בית המשפט מחק רטרואקטיבית קלפי שלמה בכפר כסרא סמיע, עם 600 מצביעים בהם 350 קולות שהצביעו לליכוד וכך פטר את עצמו מלהכריז על הטעויות שנעשו בספירת הקולות במקומות רבים בארץ ומלהביך את השופט חנן מלצר ואת ועדת הבחירות על מיצגי השווא והשקר שהם העלו בבית המשפט, במשך שנתיים תמימות.

ולמה פסק הדין הזה צריך מאוד להטריד אתכם ולמלא גם אתכם ביגון ואנחה? כיוון שהוא קבע כמה קביעות משפטיות ראדיקליות ותקדימיות, שמלמדות כי אסכולת "הדמוקרטיה המהותית" מחלחלת גם להליך הבחירות הממשי, הופכת את ספירת הפתקים שאתם שלשלתם לקלפי במו ידכם ל"ספירה מהותית" ומניחה תשתית מסוכנת למערכות הבחירות בעתיד:

1. החמורה מכולן היא השורה התחתונה - בית המשפט שינה רטרואקטיבית את תוצאות הבחירות על-ידי מחיקה רטרואקטיבית של הצבעתם של 600 אזרחים. הוא עשה זאת שנתיים אחרי הבחירות. השופטים פרקש, סובל וכהן-לקח, זרקו לפח מאות קולות כשרים, של אזרחים שבאו והצביעו כדין. הם עשו זאת בארשת פנים חמורה וניסוחים מפותלים, אבל זו השורה התחתונה והמבהילה. אין צורך להכביר מילים, מדוע מחיקת קולות בוחרים היא הפעולה המשפטית הכי קיצונית במשטר דמוקרטי, על אחת כמה וכמה כשמחיקה כזו משנה את חלוקת המנדטים. חוק הבחירות אגב, מחייב במקרה הזה להחזיר את ההכרעה לעם שיבחר שוב על-פי רצונו החופשי, אבל גם בנקודה הזו, בחרו השופטים בפלפול משפטי לקחת את הסמכות לידיים שלהם.

2. השנייה ולא פחות חמורה, היא הרף הראייתי - השופטים ביטלו את זכות היסוד החוקתית של 600 אזרחים, על סמך אפס ראיות שהוכחו בהליך משפטי. אפס. הליך החקירה הביא את המשטרה פעם אחר פעם לסגור את התיק מחוסר ראיות, כל תחנוניו האישיים של מלצר למשטרה ולפרקליט המחוז, לא שינו את המסקנה הזו. בית המשפט קבע לראשונה בתולדות המדינה, רף ראייתי אפסי. כל הטענות על זיוף חתימות נשלחו למעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה ונשללו על הסף. מאות הצביעו כדין. למעשה הספיקה לשופטים עדותם של 23 אנשים (מתוך 600) שהעידו שלא הצביעו, זאת על סמך הטענה כאילו היה זה מדגם אקראי.

הטענה הזו התבררה כשקר חצוף במיוחד. 15 מתוך ה-23 משפחות גרעיניות של אותה חמולה (הורים ילדים אחים ואחיות), שהגיעו יחד ברכב באותו יום להעיד במשטרה, הכל חוץ ממדגם וחוץ מאקראיות. בית המשפט אפילו לא טרח לברר כיצד הזמינו אותם, שלא לדבר על העובדה שראש החמולה מסוכסך עם אנשי הכפר שהיו אחראים על הבחירות ועל האפשרות שאותם 23 אנשים הצביעו בכלל לש"ס. הקביעה התקדימית הזו של בית המשפט להסתפק בכמה עדויות ללא כל חקירה, תוך ויתור על רף ראייתי מוגבר וגבוה מהליך אזרחי כדרוש בהלכות בחירות, היא טירוף מערכות, שמשקף בעיקר בוז עמוק של השופטים לזכות הדמוקרטית של אזרחי ישראל.

3. המכה השלישית בפסק הדין הזה, הוא שיתוף הפעולה של השופטים עם המופע הפסול של האכיפה הבררנית. בבחירות אפריל 2019 היו לדברי הפרקליטות כ-140 קלפיות חשודות, בחשדות חמורים הרבה יותר מאלו המעורפלים והנסיבתיים שנחקרו בכסרא סמיע. לראשונה בתולדות ישראל חקרה המשטרה 100 מצביעים על הצבעתם ושלחה מאות מעטפות חתומות לחוות דעת של המז"פ. היא לא חקרה חברי ועדות קלפי שהוכו או הורחקו מהקלפי. היא לא חקרה עדויות על הכנסת פתקים נוספים ולחלוקה מחדש בסוף היום. רק קלפי אחת מבין עשרות החשודות בזיופים, 'זכתה' לפעולות חקירה אינטנסיביות. אותם שופטים שהכריזו בחלק הראשון של המשפט, שהם לא עוסקים בטענות זיוף, מאחר שזה פותח יריעה רחבה של עשרות רבות של קלפיות חשודות, החליטו, כשהתברר שהמנדט עובר לליכוד על-פי הספירה המחודשת, להשתתף במניפולציה של חברם השופט מלצר ולבחור רק קלפי אחת. איכשהו יצא שבקלפי הזו הצביעו רבים לליכוד.

4. העלבון החמור ביותר כלפי אזרחי המדינה, הוא במה שלא כתבו השופטים בפסק הדין - מאות קולות אבודים נמצאו בספירה שנכפתה על מלצר אחרי חודשים של דיונים (אגב, פחות מיום עבודה של פקיד בוועדת הבחירות). במקום להגן על 93 מצביעים בעכו, על 21 מצביעים ברמת השרון, על 25 מצביעים בתל אביב, ועשרות רבות אחרים ברחבי הארץ, במקום להעביר להם ולציבור כולו את ההקפדה היתרה של משטר דמוקרטי על רצון האזרחים והצבעתם, בחרו כבודם להתפתל, להציג זאת כקולות בודדים ולהימנע מספירה פשוטה של תוצאות האמת.

מדוע לא אישר ביהמ"ש את הספירה שהוכחה בפניו? מדוע לא קבע שהתוצאות שפרסם מלצר בזמנו, לא היו נכונות? פרקש, סובל וכהן-לקח פתחו בקול תרועה בצורך להכריע למרות טענת מלצר כי זהו ענין תיאורטי, זאת "נוכח החשיבות הציבורית של שאלת תקינות תוצאותיהן של הבחירות", אך תוך כמה שורות עשו פרסה ונמנעו מלבחון את תקינות התוצאות ולגלות לכולנו האם התוצאות שפרסם מלצר באותו לילה היו נכונות או לא.

זאת חובתו של בית המשפט כערכאת ערעור, לומר לכל אזרח, אם נפלו טעויות בזדון או בשגגה בגוף מנהלי, אנחנו כאן בהיכל הצדק, נברר ונתקן. ההעדפה של פרקש-סובל-כהן לקח את כבודו האישי של מלצר, על פני כיבוד רצונם וקולם של אזרחי ישראל הוא הדבר המביש בכל התיק הזה. הפחד להודות במקצת, שמא יתערער האמון בכלל, חיזוק הפיקציה של אמון הציבור על פני האמינות הממשית.

מראשיתו, המאבק שלי על המנדט ה-36 של הליכוד, לא היה מאבק אישי. הוא היה על החרות של כולנו, על המשקל הראוי והמכריע של רצון העם, בחברה חופשית ומתוקנת. מי שעוקב אחרי כאן ובכלל, מכיר היטב את הביקורת שלי על בית המשפט העליון ובכירי הפרקליטות, ההתנהלות שלהם בשנים האחרונות מאיימת על חרות האזרחים ועל אושיות הדמוקרטיה שלנו, בכל זאת המפגש הבלתי-אמצעי שלי במשפט הזה, הבהיר גם לי את העומק והרוחב של התיקון המערכתי הדרוש לנו.

מי שחתמו אתמול על המסקנה הזו, היו נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים אהרון פרקש, סגנו משה סובל והשופטת דנה כהן-לקח. וְאָשִׁיבָה שֹׁפְטַיִךְ כְּבָרִאשֹׁנָה וְיֹעֲצַיִךְ כְּבַתְּחִלָּה אַחֲרֵי כֵן יִקָּרֵא לָךְ עִיר הַצֶּדֶק קִרְיָה נֶאֱמָנָה. במהרה בימינו. אמן.

פורסם בדף הפייסבוק של עמית הלוי
תאריך:  20/04/2021   |   עודכן:  20/04/2021
עמית הלוי
+טיבי סיכל מהלך של ליברמן נגד גפני
22:30 20/04/21  |  עידן יוסף
בישראל ביתנו ביקשו אתמול להדיח את גפני מראשות ועדת הכספים הזמנית, אך ח"כ אחמד טיבי, סירב למהלך של ליברמן ובלעדיו לא היה רוב למהלך (חדשות 12).
+רגב מאשימה את זוהר ולוין בכישלון
21:39 20/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כאן חדשות: קרב האשמות בליכוד אחרי המפלה בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת: שרת התחבורה אמרה שכשיולי אדלשטיין היה יו"ר הכנסת, דבר כזה לא היה קורה. ראש הממשלה עקץ חזרה  ▪  בליכוד מכחישים  ▪  לפיד לבנט, סער והמשותפת: הודיעו לנשיא שתמליצו עליי כשנתניהו ייכשל
(נתניהו ורגב [צילום ארכיון: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+האם יש חוק שנתניהו לא ירמוס
21:00 20/04/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נתניהו משחק מזה שנים כאוות רצונו בחוק יסוד הכנסת, בחוק יסוד הממשלה, בחוק יסוד משק המדינה ובחוק יסוד הצבא; מקורביו מוכנים לעוות למענו את חוק יסוד נשיא המדינה; כעת הוא דורש במפורש לשנות את שיטת הבחירות - לב המערכת הדמוקרטית - כדי להבטיח את שלטונו  ▪  לראשונה בהיסטוריה, השליט הוא המנסה לבצע פוטש באמצעות שינוי חוקי המשחק
(מנהיג הזומם פוטש [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+נתניהו: רוצים משאל עם עלי? קדימה
18:47 20/04/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה שב וקרא לעריכת בחירות אישיות לתפקיד ראש הממשלה וטען כי זו האפשרות היחידה להקמת ממשלת ימין בישראל  ▪  "אם בנט יתמוך בהצעה - יש לה רוב"
([צילום: מן הטלוויזיה])
+ליצמן: שאני אשב עם לפיד וליברמן? חלומות באספמיה
16:56 20/04/21  |  איציק וולף
שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, הצהיר כי מפלגת יהדות התורה לא תיכנס לקואליציה עם יאיר לפיד ועם אביגדור ליברמן.

"אני חייב לומר ברור, שאני אשב עם לפיד וליברמן אלו חלומות באספמיה. לא הולך לשבת איתם- אך ורק עם נתניהו, גם לאופוזיציה", אמר לקרן מרציאנו בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת.
+"נעזור לנתניהו, אבל לא נאפשר בחירות"
15:16 20/04/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שרת המשפטים לשעבר אמרה שמפלגת ימינה שבה היא חברה הבהירה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי היא מוכנה לסייע לו להקים ממשלת ימין, אך לא תאפשר הליכה נוספת לבחירות
()
+למי קרץ גדעון
14:02 20/04/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
עדיין ביבי יכול לתמרן ואולי אפילו להרכיב ממשלה  ▪  אבל הוא בדרך לנפילה הסופית  ▪  זה תהליך ההתרסקות
(סער. קריצה משמעותית [צילום: יוטיוב])
+מוכרים מדינה
13:27 20/04/21  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
נתניהו מבין שסמוטריץ' עיקש בסירובו להיתמך על-ידי רע"ם ושסער לא מוכן לשבת תחתיו בממשלה, ובגוש הימין מגבשים יוזמה חדשה-ישנה, לפיה יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה בלבד
(דרעי. מוח קרימינלי [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90])
+איימן עודה אינו שולל תמיכה בממשלת לפיד-בנט
10:13 20/04/21  |  עידן יוסף
יו״ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, בראיון לרדיו נאס: "מוכנים לשקול תמיכה בממשלת רוטציה של בנט-לפיד אם לפיד יכהן ראשון ברוטציה כראש הממשלה".
+דרעי, דרעי השועל
10:05 20/04/21  |  יוסף אליעז    |   לרשימה המלאה
על ליוזמתו החדשה של אריה דרעי לבחור עתה מתוך הכנסת הנוכחית ראש ממשלה  ▪  לשושנה מרהיבה, לכאורה, זו, שמציע דרעי מראשו המבעבע, או מאשר נלחש לאוזנו הרצועה (או מרוצעת) למשקוף דלתו של ביבי, יש לא מעט חוחים
(דרעי. שועל במימדי ענק [צילום: מן הטלוויזיה])
+בכיר ביהדות התורה: סמוטריץ' סיקריק גנב קולות
09:57 20/04/21  |  עידן יוסף
‏כעס גדול על ח"כ בצלאל סמוטריץ' לא רק בליכוד, אלא גם במפלגות החרדיות. גורם בכיר ביהדות התורה זועם "סמוטריץ' הוא סיקריק, כמו הסיקריקים שנחרבה ירושלים בגללם. מתנהג כמו גנב קולות, הוא קיבל את המנדטים שלו בזכות של נתניהו" (מעריב).
+מקורב לסער: רבים בסיעת הליכוד כפסע לפני יציאה נגד נתניהו
09:47 20/04/21  |  עידן יוסף
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן ומאנשי אמונו של גדעון סער, לרדיו 103FM: "יש גורמים בליכוד על הסף לצאת מול נתניהו". הוא נשאל לגבי זהות אותם הגורמים, והשיב כי "יש הרבה אנשים בסיעה".
+פינדרוס: לא נצטרף לממשלה שאינה ממשלת ימין-דתיים
09:39 20/04/21  |  עידן יוסף
ח"כ יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה, בגלי צה"ל: "בעבר, השמאל הציע לנו יותר מאשר הליכוד, אבל אנחנו מבהירים - גם אם האפשרות השנייה היא האופוזיציה, לא נצטרף לממשלה שאינה ממשלת ימין-דתיים".

+ימינה שוקלת תמיכה בבחירה ישירה
09:31 20/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תשקול את הנושא רק אם מתנגדי נתניהו ייכשלו בהקמת ממשלה  ▪  מיקי זוהר, שרמז אתמול לאפשרות שהליכוד יהיה באופוזיציה, מרגיע: "‏גם אם קשה, אנחנו ממשיכים להילחם על הדרך שלנו ולא מוותרים להם כל כך בקלות"  ▪  נתניהו טוען שהמתקפה של סמוטריץ' על רע"ם הביא להפסד בהצבעה
עידית סילמן (ימינה), מיקי זוהר (ליכוד) ואחמד טיבי (המשותפת) בישיבת הוועדה המסדרת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מנסור עבאס: חוק הלאום וחוק קמיניץ על שולחן המו"מ
08:32 20/04/21  |  עידן יוסף
ח"כ מנסור עבאס בראיון לרדיו אשמס: "לא סגרנו דלתות בפני אף אחד, וההצבעה לא אומרת שאנו קרובים יותר ללפיד. ממשלה בראשות בנט-לפיד היא גם אופציה. חוק הלאום וחוק קמיניץ הם גם על שולחן המו"מ.

"ההצבעה אתמול היא מסר לנתניהו ולימין שהסית נגדנו. מה שקרה ביפו ובירושלים מוכיח שיש גורמים בימין שמחפשים להסלים את המצב".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היכל הצדק
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישעיהו בן אמוץ
20/04/21 13:32
2
קורא משועשע
20/04/21 17:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
קראנו היום בַּחִינָּמוֹן של ביבי על הצעתו החדשה של השר אריה דרעי לקיים בתוך 30 יום בחירה ישירה של ראש ממשלה מבלי לפזר את הכנסת הנוכחית. כך לדעתו יוּתַּר הַ"פְּלוֹנְטֵר" או "הקשר הַגּוֹרְדִּי", המונע הקמת ממשלה חדשה וימנעו בחירות חמישיות לכנסת.
20/04/2021  |  יוסף אליעז   |   יומני בלוגרים
מפלגת ימינה נוטה לשקול חוק לבחירה ישירה, אבל רק אם גם הצד השני ייכשל בהרכבת ממשלה (חדשות 12). ‏בכירים בימינה אומרים הבוקר (יום ג', 20.4.21) שהמסר שקיבלו מנתניהו ומצוות המו"מ של הליכוד, הוא שהם הרימו ידיים מהניסיון להקים ממשלה (כאן חדשות).
20/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המסדרת ננעלה ללא הסכמות בנושא מינוי סגנים ליו"ר הכנסת, ולא דנה בהקמת ועדות זמניות שיאפשרו עבודה שוטפת של הכנסת. יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר, סירב להעלות להצבעה הצעה נגדית להצעתו להמלצה לבחירת מספר שונה של סגני יו"ר הכנסת. ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) הציע לבחור בשלושה סגנים ליו"ר הכנסת שמשתייכים לגוש השינוי, מעבר ליו"ר הכנסת לוין ויעקב מרגי מסיעת ש"ס. יו"ר הוועדה הודיע כי הוא יחדש את דיוני הוועדה רק לאחר שישגו הסכמות.
19/04/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה המסדרת לכנסת ה-24, בראשות ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד) תתכנס לראשונה הערב (יום ב', 19.4.21) בשעה 20:45 באולם ועדת הכנסת.
19/04/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
"מדובר כאן בניסיון חמור ביותר לגרור את מערכת המשפט לתוך הקלחת הפוליטית ולגרום לה להחליט בניגוד לחוק ובניגוד להכרעת המוסדות הדמוקרטיים הנבחרים האם ראש הממשלה יכול להמשיך ולכהן בתפקידו. לדעת העותרת, בית המשפט הנכבד, או היועץ המשפטי לממשלה, אמורים להפוך למעשה לוועדה עליונה לאישור כהונת ראש ממשלה וזאת ללא כל סמכות מפורשת בחוק". כך אומר (יום ב', 19.4.21) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתגובתו לעתירת התנועה לאיכות השלטון, המבקשת לקבוע שנבצר ממנו למלא את תפקידו בשל משפטו.
19/04/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il