|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מזל טוב למלך החיות

מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! הפעם כוכב ונוס האחראי על כספים ומערכות יחסים נמצא גם הוא בבית הכספים, כך שיש לכם יכולת לקבל עזרה משמעותית מאנשים קרובים לכם
25/07/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
כוח פיזי [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב !!!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע

בימים אלה כדאי לכם לעסוק בנושאי כספים כיוון שוונוס מלכת היחסים והיכולת שלכם להתכלכל בצורה חכמה נמצאת אצלכם בבית המקושר עם כל התחום הכספי בחייכם, נצלו זאת!
▪ ▪ ▪


טלה

נושאי עבודה יהיו מאוד משמעותיים עבורכם בפרק זמן זה בגלל ביקורם של שני כוכבים יחדיו אצלכם בבית המבטא את היכולת שלכם להצליח מקצועית. כאשר יש שילוב בין הכוכב מארס שמביא עשייה ובין הכוכב ונוס שמביא מערכות יחסים טובות ומהנות בבית העבודה, חשוב שתנצלו זאת לחיזוק מערכות יחסים אצלכם והבאתם למקום בו תוכלו לממש את התוכניות העתידיות שלכם.

שור

השמש בשמיים שמאירה תחומי חיים משמעותיים, נמצאת אצלכם בבית המעגל הראשן של חייכם הוא בית המשפחה, כך שנראה שזוהי תקופה טובה עבורכם, אם כי קצת לחוצה, לפעול בנושא זה ובמיוחד בנושאים שעד עכשיו עדיין לא נפתרו. אתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול הקרובים לכם בנושאים מסוימים, עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובת המשפחה והיחסים התוך משפחתיים.

תאומים

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את המקום המקושר עם הצורך שלכם לחיזוק ושיפור מערכות היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה, שזה כולל גם בני משפחה מדרגה שנייה ושלישית וגם מי שמקורב אליכם ברמה הפיזית כמו שכנים ומכרים. זוהי תקופה מעולה לחיזוק המעמד שלכם כאנשים שאפשר לסמוך עליכם בכל נושא בו אנשים מבקשים מכם עזרה והתערבות חכמה.

סרטן

כוכב התקשורת שמביא איתו מחשבות ועשייה סביב נושאי כספים במקרה הזה, צמוד לשמש שגם היא מאירה את כל התחום הכלכלי שבו עליכם לטפל. זוהי תקופה טובה לפתור בעיות כספיות שמעיקות עליכם ונראה שתקבלו עזרה מקרובים ומכרים שיכולים לתמוך בכם במקומות שאתם צריכים. השמש בשמיים תאיר לכם בדיוק את הנקודות הנכונות שאותן אתם צריכים לפתור!

אריה

יום ההולדת השנה מסתמן עבורכם עם הרבה יכולת וכוח פיזי למימוש תוכניות. מעבר כוכב מארס במזל שלכם בחודש האחרון נתן לכם הרבה עוצמה ואנרגיה לבצע תוכניות משמעותיות שאותן רציתם לעשות מזה זמן רב. הפעם כוכב ונוס האחראי על כספים ומערכות יחסים נמצא גם הוא בבית הכספים, כך שיש לכם יכולת לקבל עזרה משמעותית מאנשים קרובים לכם.

בתולה

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך ורצון להסתגר מעם אנשים אחרים שלא מבינים את הדרך שבחרתם. נראה שאתם בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא פותחת פתח עבור העתיד על-ידי כך שאתם מוכנים להתמודד עם המעצורים והביישנות הטבעית שלכם שלעיתים מנעה מכם ללכת קדימה כמו שאתם יודעים שאתם מסוגלים ויכולים.

מאזניים

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם. הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת טובה במערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם קידום מעמדכם החברתי, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הרצון שלכם להצלחה ולקבל את מלוא הפידבק לכך. למרות האתגרים שבדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות.

עקרב

השמש בשמיים בלווית כוכב מרקורי נמצאים שניהם יחדיו במקום המקושר עם עם קידום הקריירה שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון עבורכם לעשות את הצעד הבא לחיזוק תוכניותיכם בתחום המקצועי. הדבר הנכון ביותר הוא קידום עשייתכם במגמה למצוא את המקום הנכון לכם מבחינה מקצועית שגם תהיו שלמים איתו מבחינה רגשית, כיוון שהיא משקפת אתכם.

קשת

במהלך כל החודשים האחרונים התלבטתם רבות בענייני משפחה ולכן הגיע הזמן שלכם לקחת אחריות על עשייה ולא רק לקחת כל דבר ללב, עובדה שהשפיעה עליכם ועל עצביכם בצורה שאינה מוסיפה לכם בריאות. אתם חייבים ללמוד להרפות מכל דבר שאינו קשור אליכם ולהרשות לעצמכם גם ליהנות. הדאגה אינה מוסיפה לכם בריאות כידוע. נראה שהסובבים אתכם יבינו אתכם ויבואו לקראתכם.

גדי

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק ושינוי בכל מה שנוגע למערכת הכלכלית של חייכם בגלל העובדה שכוכב סטורן שהוא גם הכוכב שלכם מבקר בבית הכספים שלכם ונותן לכם חשיבה חדשה לגבי כל התוכניות העתידיות שלכם. נראה שיש לכם צורך עז ללכת קדימה בחיפוש אחר מהות ומשמעות בחייכם, ואתם נמצאים באחת התקופות המאתגרות שלכם ויחד עם כך חשים אומץ פנימי, על-מנת לעשות מה שטוב לכם.

דלי

אתם נמצאים בתקופה שהיא גם מחצית השנה שלאחר תאריך יום ההולדת שלכם ולכן נראה שאתם בשלב בו אתם עושים חשבונות הנפש ביחס להישגים שלכם עד עכשיו. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ומומלץ לכם להקשיב מה מנסים להאיר/ להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי והכלכלי. חברים קרובים יעזרו לכם בגיבוש תוכניות אישיות לטווח הרחוק.

דגים

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם עבודה, משפחה ועשייה המשתפת בין כולם. נראה שחשוב מאוד עבורכם לראות את הצד הטוב של כל אחד על-מנת שתוכלו לעזור לו בדרככם המיוחדת. המשפחה שלכם זקוקה לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ועכשיו אם תרצו, זה הזמן להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  25/07/2021   |   עודכן:  25/07/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנשיא ביידן יארח מחר בבית הלבן את ראש ממשלת עירק מוסטפא כאט'מי שהגיע לוושינגטון להשתתף בסבב השיחות הרביעי של הדיאלוג האסטרטגי בין ארה"ב לעירק. כאט'מי הינו המנהיג הערבי השני שפוגש הנשיא ביידן מאז כניסתו לבית הלבן, בשבוע שעבר הוא אירח את עבדאלה מלך ירדן ובקרוב יארח גם את ראש הממשלה נפתלי בנט. זהו ביקורו השני של ראש ממשלת עירק כאט'מי בוושינגטון, לפני כמה חודשים הוא ביקר בבית הלבן ונפגש עם הנשיא טראמפ. לקראת הפגישה בין כאט'מי לנשיא ביידן הודיעה ארה"ב על הענק סיוע הומניטרי נוסף לעירק בסך 155 מיליון דולר.
גילוי נאות: בעבר הצבעתי לנפתלי בנט. כמו רבים אחרים, גם אותי בנט הוליך שולל וכמו רוב תומכיו לשעבר. גם אני מצטער ומתבייש על בחירתי ומבטיח לא לחזור על השגיאה. אבל לקח לי כמה חודשים מחלוף שוד המנדטים הגדול של בנט-שקד כדי להבין שנפתלי בנט אינו רק ראש ממשלה לא לגיטימי אלא גם דיקטטור מסוכן. נפתלי בנט אינו בובה על חוט או ראש ממשלה נטול סמכויות כפי שהוא מצטייר אלא אדם שחצה את הקווים. מומר מבחירה שגמר אומר לסגור חשבון עם בוחריו הקודמים. בנט הוא אדם נקמן, רדוף, חסר אחריות וחסר עכבות. איש קטן עם כוח גדול ולכן סכנה לדמוקרטיה ולמדינה. לפוליטיקאים אחרים יש קהל תומכים והם קשובים אליהם כדי לשמור על תמיכתם.
24/07/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
לך לעורך דין בארץ והוא יאמר לך, בית משפט בישראל זה כמו חמין. יודעים מה מכניסים לתנור אך לא יודעים מה יוצא. אין כל אפשרות לדעת על בסיס נתונים מובהקים המונחים בפני הצדדים, מה סיכוייהם לזכות בהליך ומה סיכוייהם להפסיד בו, הטלת מטבע בטוחה באותה מידה. בואו נראה דוגמית טרייה מבית המשפט העליון, השבוע.
את תוכנית הרדיו האחרונה שלנו הקדשנו לגלידת בן אנד ג׳ריס, ולהודעה שהם לא יחדשו את החוזה (בעוד שנה וחצי) למכירת הגלידות שלהם בירושלים, יהודה ושומרון. כל תומכי תנועת החרם על מדינת ישראל צהלו ושמחו בכל מושבותיהם - הנה, אנחנו מונעים תענוג מהיהודים הנבזים, הנוראים, הכובשים חסרי הלב! הנה, אנחנו מענישים אותם, וזו רק ההתחלה, כי אין עונש מספיק התואם את גודל ועומק רשעותם.
24/07/2021  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
מי שיקרב את אוזנו אל פסק הדין של שופט בית המשפט העליון יצחק עמית בעניין הצוללות, ישמע את גניחות השופט הבוקעות כמעט מכל סעיף ב-72 עמודי פסק הדין שלו.
24/07/2021  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
בין אם הוא ידע ונתן את הפקודה ובין אם הוא לא ידע על הפקודה, מדובר בהוכחה נוספת לנפסדות ולסכנה הקיימת שהמשך שלטונו של בנימין נתניהו מהווה סכנה לחטופים, הנמקים בגיא ההריגה של החמאס ה...
תאורה נכונה [צילום: אנטולי מיכאלי]
מיטל רובין
שולחן מעוצב נכונה יהפוך את הארוחה לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים ויקח את אווירת החג צעד אחד קדימה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il