|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

לנשום לרווחה

החל מהחודש הבא ניתן יהיה להתחיל לנסות לסכם את התקופה וקצת להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים כל המאורעות שהתרחשו, נגרמו בהשפעה כוכבית זו ובעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה מתרחשים האירועים העיקריים
14/10/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
שבתאי [צילום: NASA/JPL-Caltech/Instituto de Ciencia Espacial via AP]

המורה הגדול סטורן המוכר גם בשמו שבתאי יצא מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ואפשר להתחיל לנשום לרווחה. תקופה מאתגרת ומלמדת עמדה בפנינו בגלל הימצאות כוכב סטורן שנחשב למורה הגדול והמאתגר, שהערים על כולנו קשיים בזמן הנסיגה. גם בחודש הקרוב עדיין נרגיש את האנרגיה שלו.

תקופת הקורונה אופיינה על-ידי השפעתו המגבילה של כוכב זה ולכן הייתה זו תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד למזלות הבאים: דלי, אריה, עקרב, שור, סרטן ובתולה. כל מי שלא חווה את האנרגיה של הכוכב באופן ישיר, התוודע אליו דרך אירועים שקרו לאנשים בסביבה הקרובה להם.

החל מהחודש הבא ניתן יהיה להתחיל לנסות לסכם את התקופה וקצת להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים. כל המאורעות שהתרחשו, נגרמו בהשפעה כוכבית זו ובעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה מתרחשים האירועים העיקריים.

גם ברמה המדינית אנו חווים עכשיו תקופה שבה הירח של המדינה שמאפיין את המצב הרגשי במדינה מותקף על-ידי כוכב זה. משמעות עובדה זו היא כי הרגש של כלל המדינה דואג וסוער וניתן לייחס זאת ובצדק לחוסר הוודאות לגבי החיסונים ומה נכון ומה לא נכון לעשות. רק שנגיע לסוף אפריל תחילת מאי, נדע בוודאות שהקושי הגדול מאחורינו ועד אז נאלץ להתאזר בסבלנות.

למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם. בימים אלה עם סיום נסיגת הכוכב עדיין ימשיכו להתרחש מאורעות שייתכן שעדיין ממשיכים להטריד אתכם ואולם סביר להניח שלקראת סוף השנה כבר לא יתרחשו אירועים חדשים, וכול מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב הוא בנוסף לאירועים החיצוניים גם להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב בא ללמד אותי"? ולא מחשבה קורבנית כמו "למה זה קורה לי או למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר זהו בעצם הכוכב הטוב והמחזק ביותר שרק בהשפעתו אנו מבצעים את השינויים ההכרחיים בחיינו והוא למעשה שליח היקום שדוחק אותנו לפינה עד אשר נעשה את השינוי המיועד. מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"... הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - נושאי שונים על רקע אישי ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי עניין חדשים זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה חברתית
▪ ▪ ▪


טלה

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיעזרו לכם לבטא את עצמכם בתחום. מאחר שגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים הרי שזה הזמן הנכון לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה בהמשך דרככם.

שור

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם על-רקע עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה, בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהממונים עליכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם, כיוון שאי עמידה בצרכים שלהם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לעבודה, כדי לרצות את הבוס.

תאומים

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני יצירה כיוון שאתם מרגישים שאתם לא ממשים אתת עצמכם מבחינה רגשית ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק תחומי יצירה חדשים ולשתף בהם את הקרובים לכם הבוגרים וגם קטנים מכם, על-מנת ליצור זמן איכות. זה הזמן להשקיע בכל מה שקשור ליחסי אנוש על-רקע תחביבים ויצירה ונראה שבדרך זו תצליחו לבטא עצמכם.

סרטן

הכוכב פלוטו שמביא איתו מהפכים ושינויים משמעותיים נמצא בבית השותפויות שלכם במקום המקושר עם תחומי חיים הבוחנים כיצד אתם רוצים להמשיך בדרככם ומיהם האנשים הנכונים לכם. מבחינה כלכלית אתם עדיין נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות. זה הזמן לקבל עזרה כספית מבני משפחה שאיכפת להם מכם.

אריה

כוכבים רבים נמצאים במקום המקושר עם היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה של חייכם. נראה שאתם מעוניינים לפרוץ את הדרך בה את חיים עד עכשיו ולפתוח בחיים חדשים, אך לא לשבור את הכלים אלא לעשות זאת ביחד עם הקרובים לכם כדי שביחד תהיו שותפים להתחלות חדשות. זה בדיוק הזמן לפתוח הכול, לשתף ולהראות שאתם פתוחים לשינויים.

בתולה

נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבתים של כספים ויחסים עם המשפחה הקרובה. שילוב שני אלו יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כדי שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכול עוד מעורפל שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על-מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

מאזניים

למרות שאתם די מאוכזבים מאנשים רבים שהבטיחו לכם הבטחות אך לא עמדו במימושן, נראה שעכשיו שאתם כבר יודעים בדיוק היכן אתם עומדים מבחינה זו, ואתם גם יודעים כיצד להתנהל בנושא זה. עכשיו זה הזמן של הגעה להחלטה מה אתם צריכים לעשות בהמשך. נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר.

עקרב

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, נמצא בבית תת-המודע שלכם ומאפשר לכם את מקסימום היכולת להבין דברים לעומק ובהתאם לכך, לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה רגשית תגיעו לתובנות שלא תמיד תאהבו, אך החיבור אל המעמקים הנסתרים יתנו לכם יכולת לפתור ולהבין דברים שעד היום הפריעו לכם להתפתח ולפרוץ את המעגל בו אתם חיים.

קשת

הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במזל ומביא לכם ימים טובים שבהם תרגישו שאיכפת לסביבה הקרובה מכם ואנשים שמחים לפנק אתכם בכל דרך אפשרית. האנרגיות שלכם תהיינה גבוהות יותר ונראה שתשמחו מאוד על ההתפתחויות שבדרך. גם מבחינה חברתית תהיו מבוקשים יותר מתמיד ולא תהייה עבורכם דרך להתחמק מאירועים חברתיים.

גדי

בימים אלה אתם מרגישים פחות פופולריים ורוצים להסתגר, מכיוון שוונוס שמביאה איתה יחסים טובים נמצאת אצלכם בבית תת-המודע הוא בית סגור שבו אין צורך ורצון להתרועע עם אחרים. בעוד כחודש המצב ישתנה ועד אז תהייה לכם הזדמנות נהדרת לבדוק מיהם החברים שמקבלים אתכם בכל מצב ומיהם אלה שחברים שלכם, רק כאשר אתם עונים על הצרכים שלהם.

דלי

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המקושר עם הרצון שלכם לצאת ולטייל כמה שיותר ולא להרגיש כבולים בדלת אמותיכם בגלל בריאות או קורונה. זה הזמן לאחד כוחות עם היקום כיוון שנראה שיש לכם יכולת לפרוץ קדימה ולהתפתח בתחומים החיים שאתם מעוניינים בהם. זה הזמן להשקיע בתוכניות כמה שיותר ולפעול להצלחתן.

דגים

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים ובעיקר עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. אל תוותרו לאף אחד וחשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם. הרגשנות הטבעית שלכם תגיע בכל פעם לשיאים חדשים כאשר מנסים להוציא מכם מידע או ויתור לגבי אופן התנהלות העניינים ובעיקר בדחיית החזרת חובות שמגיעים לכם ועד היום היה לכם לא נעים לדרוש אותם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/10/2021   |   עודכן:  14/10/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - החודש, מתחסד, טיהור, אמון ושחררו את הר-הבית "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת ואושר "... ותן טל ומטר לברכה על כל פני האדמה, ורוה פני תבל... חוס ורחם עליה ועל כל תבואתה ופירותיה, וברכה בגשמי רצון ברכה ונדבה ותהי אחריתה חיים ושבע ושלום כשנים הטובות לברכה..." (ברכת השנים)
וואלאס ידוע בכתיבתו חסרת הגבולות, המלאה בהומור והמביאה לנו את אישיותו החדה. הספר הזה מכיל את מאמריו ורשימותיו על כתיבה וספרות, על הקשר ביניהם, ועל חקר סוגיות כאירוניה, אותנטיות, הומור, מוסר, תהילה והכיף שבכתיבה. הספר מחולק לפרקים שבתוכם נמצאים כל רעיונותיו המהפכניים של וואלאס, וכתיבתו המיוחדת.
14/10/2021  |  עדי דקל  |   יומני בלוגרים
פיונה היל, בכירה בממשל טראמפ ומומחית לענייני רוסיה ואירופה פרסמה לאחרונה ספר בו היא מבקרת באופן חריף את התנהלותו המדינית של הבוס שלה לשעבר, בעיקר בכל הקשור ליחסי ארצות הברית-רוסיה בכלל ולמגעיו עם פוטין, בפרט. התנהלות זו מתפרשת בעיניה כעין מקח וממכר בין שני מנהיגי אוטוריטריים ופופוליסטיים הממקדים את אישיותם במרכז התנהלותם המדינית. לעומת זאת היא מעריכה כי ממשלו של ביידן ינהל מדיניות אידיאליסטית יותר כאשר בענייני פנים יושם דגש על איחוי הקרעים בין חלקי החברה האמריקנית. אלא שהיל מדגישה כי אל לו לממשל לנסות לחתור לאחדות האומה על בסיס שלילי, דהיינו באמצעות גיוסה נגד אויב חיצוני, כגון סין, מה שעלול לגרום לקסנופוביה כלפי אזרחים ממוצא אסייתי בארצות הברית, אלא רק על בסיס חיובי כגון הירתמות לחיזוק הידידות ולתמיכה במדינות בבעלות הברית הדמוקרטיות של ארצות הברית שנזנחו על-ידי טראמפ. יש להניח שכוונתה של היל היא למדינות אירופה ובעיקר לגרמניה שמדיניותו של טראמפ הובילה לקרע אתן.
14/10/2021  |  שלמה פרלה  |   יומני בלוגרים
לפני שבועיים קראנו את פרשת בראשית, בה התבשרנו כי "זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אוֹתָם". אך השוויון עלה על שרטון של האשמות הדדיות בסיפור האכילה מעץ הדעת. הפרשה, הפותחת את הקריאה בתורה, הפגישה אותנו גם עם יהירות של גבר, המבקש לכבוש את לב נשים באמירה כואבת, באמירה מדממת, שנועדה להבליט את עוצמת כוחו - "עַדָּה וְצִילָה שְׁמָעַן קוֹלִי, נְשֵׁי לֶמֶך הַאֲזֵנָה אִמְרָתִי, כִּי אִישׁ הָרַגְתִּי לְפִצְעִי וְיֶלֶד - לְחַבּוּרָתִי" (בראשית פרק ד' פסוק כ"ג).
העיתון הרשמי הסורי "אלווטן" בישר בסוף השבוע שעבר על חזרתו של רפעת אלאסד בן ה-84 לסוריה באישור הנשיא בשאר אסד, רפעת אלאסד הינו דודו של הנשיא הסורי וחזרתו לסוריה איפשרה לו להתחמק מעונש מאסר בכלא הצרפתי,הוא הגיע לסוריה חודש לאחר שבית משפט לערעורים בצרפת אישר את עונש המאסר שנגזר עליו לאחר שהורשע בהלבנת הון ובמעילה בכספי ציבור.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il