|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

תחזית אסטרולוגית שבועית: 19.3.15-13.3.15

אז מי ירכיב את הממשלה?

תוצאות יום הבחירות לפני ליקוי החמה, לא יהיו ברורות. רק אחרי הליקוי נוכל לדעת מי יכול להרכיב את הממשלה. ליקוי החמה עלול לגרום להפתעות ההסכם עם אירן מקבל דחייה שוב, פעם אחר פעם, אין לאירנים כוונה להיכנע דחו התחלות חדשות או החלטות חשובות לאחר מופע הליקוי ב-20.3
13/03/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2015   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

מומלץ להמשיך ולהיזהר בתקשורת, בעיקר בתקשורת הבינאישית. המילה המדוברת עלולה לקבל כיוון ומשמעות שלא התכוונתם להם ותהיה לה השפעה עמוקה יותר משחשבתם. הימנעו מחתימה על מסמכים השבוע, ישנם "מוקשים" שקשה לראותם או שלא תהיו מודעים להם. זה זמן שאפשר לאבד בו שליטה.

נזכור שאנו לפני ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 20.3, כל התרחשות שתהיה קרובה לליקוי תקבל אנרגיה וכוח, אבל התפתחויות והתרחשויות שיהיו לפני הליקוי "אינן עובדות" על-פי הציפיות (אצלנו הבחירות). נדיר לראות את התוכניות או ההחלטות יוצאות לפועל כפי שניווטו אותן, לכן מומלץ לדחות את הפעולות החשובות לאחרי מופע הליקוי. בהמשך תקבלו גם מידע נוסף שלא יאפשר להמשיך מבלי ליצור שינויים. האתגרים יהיו בלתי צפויים. תידרשו לשינוי הכרחי בתוכניות כדי לפגוש את המטרות המבוקשות. קיימת סבירות גבוהה שהאנרגיה סביב התאריך 20.3 תהיה מעייפת מאוד ואנשים ירגישו מותשים. יתעורר צורך לקחת מרחק ולנוח.

מופע ליקוי החמה מתרחש ביום שישי בתאריך 20.3, במעלה האחרונה של מזל דגים. כמעט 33 שניות לפני מעלת העולם באפס טלה. זה מבטא בעיות גלובליות הקשורות למים, זיהום אוויר או בעיות באספקת מזון. כדאי לבדוק ביסודיות מאיפה מגיע האוכל שאתם קונים או מקבלים.

ליקוי החמה יביא עימו הרבה סיומים, משברים, פרידות ואנרגיה שמסיימת ומפנה מקום להתחלות חדשות. זכרו להיות גמישים עם המטרות שתציבו השבוע, היו מוכנים לעבור את המכשולים והמסלולים המסובכים ולעשות את התפניות המתבקשות אחר כך כדי להשיג את היעדים שלכם.

כוכב התקשורת, מרקורי, יעבור למזל דגים ביום שבת, 14.3, ויהיה רגשני יותר. הדמעות יגיעו בקלות וגם סגנון הדיבור יהיה בעל אופי בכייני יותר. האימפולסיביות של כוכב מארס עלולה לגרום לנו לפעול בטיפשות וכדאי לשים לב לשביל הזעם שבו תצעדו. עלולים להיות מצבים של איבוד עשתונות או התפרצויות, הסתבכויות עם חברים שאולי חווים קשיים, בגלל אהבות נכזבות או קשיים כספיים. נסו להסביר להם שזהו מצב הכוכבים, שיוצרים סיטואציות שלא תמיד ניתן לשלוט עליהן, אבל שידעו שצפויה בהמשך התחלה חדשה, בן זוג חדש, מפגש חשוב, שאולי כדאי לצאת לטייל על חוף הים או בפארק הסמוך ולהירגע.

זמני הירח הבטל


יום שבת, 14.3 - הירח בטל משעה 02:10 בלילה עד שעה 08:40 בבוקר.
יום שני, 16.3 - הירח בטל משעה 10:01 בבוקר עד שעה 12:14 בצהריים.
יום שלישי, 17.3 - הירח בטל משעה 20:16 בערב עד למחרת בשעה 12:58 בצהריים.
יום שישי, 20.3 - הירח בטל משעה 11:35 עד שעה 12:28 בצהריים.

אצלנו

הבחירות בתאריך 17.3, כמה ימים לפני ליקוי חמה. כזכור, כל מה שקורה או נעשה לפני ליקוי החמה מקבל תפנית או תוצאה שמשתנה ואינו מתרחש כפי שרוצים או חושבים... כבר נכתב כאן שלקראת סוף יום הבחירות הירח יהיה בטל ורק בשעות הצהריים של יום רביעי 18.3, ייכנס לפעולה. כלומר, התוצאות שנשמע במדגמים לא ישקפו את המציאות, רק אחרי כמה ימים, התמונה תתחיל להתבהר בעיקר אחרי הליקוי וזה יהיה סיפור מסובך ומורכב עד שנדע מי מרכיב ממשלה.

להלן תזכורת מרשימות שהתפרסמו כבר בחודש דצמבר 2014 בעת האיחוד במפלגת העבודה, הרוטציה של הרצוג ולבני, והזכרתי את הדברים פעם נוספת בתאריך 20.2.2015:

"ניתן להבין שיש עכשיו הרבה התלהבות, אבל הציפיות יסתיימו באכזבות, האווירה של המומנטום תהיה חיובית עד לנקודה מסוימת. ככל שיעבור הזמן, האכזבות וחוסר המימוש יתפסו את המקום של ההתלהבות. האיחוד שלהם עומד לעבור מבחנים שיעמידו בסימן שאלה את קיומו. המציאות לא תתמוך בהם ובעשייה המשותפת שלהם וכשהמטרות המוצהרות לא תושגנה, סביר להניח שזה ישפיע לא טוב על השותפות. קשה להאמין שעם כוכבים כאלה הם יזכו להגיע לבאר ולשתות ממנה מים".

כך שייתכן שנראה אותם שמחים בסוף יום הבחירות, אבל הם לא יוכלו לממש את ההצלחה שלהם כמו שהם חושבים...

דרך אגב, ליקוי החמה יהיה בדיוק מול השמש בהורוסקופ האישי של הרצוג. זה עלול להיות גורם שיפגע בשמו, או במעמדו.

תמונת הכוכבים על מפת המדינה מציגה קושי והמציאות תדרוש תמרון בתהליך קבלת החלטות שישרתו את המדינה לטווח הארוך.

כוכב פלוטו על ציר 4-10, מחזק את נושא האחדות, צורך לעמוד מול העולם, להראות שאנחנו ביחד ולכן הפוטנציאל לממשלת אחדות קיים, כדי להציג פרופיל חיובי ב"ביחד" מול כולם. התחושה שיש צורך לבנות מחדש את הזהות שלנו כעם, שכולנו ביחד.


סדר היום אחרי הבחירות


לאורך החודשים הבאים נמשיך להבין ששום דבר לא ישתנה והשכונה סביבנו ממשיכה לסעור באלימות קשה. אנו, במדינת ישראל, נמצאים במציאות אזורית מורכבת ואולי נדע או אולי לא נדע שיש ניסיונות לשיתופי פעולה עם גורמים אחרים באזור. למדינת ישראל יהיה חלק בשיתופי הפעולה אבל התפקיד יהיה מינורי. מעגלים שונים על מפת המדינה, מפעילים גם מעגלים רגשיים, בהם האחדות של אזרחים בארץ תהיה סביב הצורך לפעול גם צבאית וגם מול דעת הקהל בעולם. מהחודש הקרוב המציאות הביטחונית המורכבת תתעורר מחדש. מהלכים שונים יגרמו לכולנו להתאחד. הרקע יביא לפעולות דרמטיות מבחינה ביטחונית אבל העובדות לא יקלקלו לעולם "הנאור" שום דבר והלחץ הבינלאומי יימשך. עם הכוכבים על ציר 6-12 מדינת ישראל תשמור על האינטרסים שלה גם מול העולם הצבוע.

אני מזכירה לכם שבחג פסח הקרוב, 4.4.15 יתקיים ליקוי לבנה אדום ובחג סוכות 2015 יתקיים אחד נוסף. ליקויי הלבנה האדומים מזכירים את מה שעברנו ברצועת הזמן שבין הליקויים בשנת 2014, שהחלה עם רצח הבנים בתאריך 12.6.2014 והגיעה עד "צוק איתן", עם כל המשמעויות. ייתכן ששובם של אותם ליקויים מחזק את מעברי הכוכבים שמהם ניתן להבין שהמציאות הביטחונית עדיין נמצאת במרכז הבמה הישראלית והיא למעשה סדר היום המרכזי ולא כל שאר סיסמאות והבטחות הבחירות ששמענו ועדיין שומעים. לאלה נתפנה לקראת 2017!

דרך אגב, לאלה מכם המאמינים שיש פוליטיקאי שייבחר ויביא "ישועה", מצב הכוכבים לא יסייע בכך. מבחינה כלכלית, מדינת ישראל תיכנס למשמעת תקציבית (2-8) והמשמעות היא שיש צורך לטפל בבעיות מתמשכות. האם זה מלמד אותנו שדבריה של הנגידה, קרנית פלוג, שצריך להטיל מיסים, יתקבלו? התשובה ברורה.

עם כוכב נפטון על ציר 1-7, הרצון לחזור מהר לשגרה, להתעלם מהאמת ולחיות בהונאה עצמית משפיע על סדר הכוח של כולנו. יכולת ההדחקה? אולי זה טוב זמנית, עד שהאמת שוב עולה וצפה ודורשת מאיתנו לחפש פתרון אחר שאולי יהיה נכון לטווח ארוך.

ההסכם עם אירן

בתאריך 29.11.2013 נכתב ברשימה כאן: "הסכם ז'נבה נחתם בתאריך 24.11.13 לפנות בוקר, עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה, אם יש להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע". עד כאן נסו להיזכר כמה פעמים דחו את התאריך הסופי.

עוד מאותה רשימה: "התבוננות על ההסכם בשילוב עם מפת השבעת רוחאני לתפקיד מציגה את הכוכבים העוזרים לשלטון שם לחגוג את הניצחון, אבל גם כאן עם הירח בציר 11 ומרקורי על ציר 2-8 זו רק התדמית כלפי חוץ, זה לא מחייב והשלטון באירן לא מרגיש כבול על-ידי ההסכם. מבנה הכוכבים שמגיע ביחס למפות אירן מול המפה של ממשלת ישראל יעזור לפרק את ההצגה הגדולה...

"כאשר בוחנים את ההסכם עם ממשלת מדינת ישראל מול ההסכם בשילוב עם שלטון רוחאני, הכוכבים על ציר 4-10 במפת ישראל חושפים את ההתנהלות של אירן שמטרתה לא לקיים את ההסכם. כך הם יסייעו לנו להוכיח את האמת ואת העמדה של ממשלת ישראל. הגישה של תבוסתנות אצל כמה פרשנים ש'אין מה לעשות' אינה נכונה! עם הכוכבים על ציר 5-11 יש למדינה ולראש הממשלה כלים ויכולות לפעול ולהביא לשינוי המציאות ואין מדובר בהכרח בפעולה כוחנית. המפות המציגות את תפקידו של ראש הממשלה מעידות על גישה מפוכחת שבה הוא בחר ללחוץ על הכפתור 'הלאה', כלומר להסיק מסקנות ולפעול לפי המצב החדש שנוצר". אלה דברים שנכתבו בסוף נובמבר 2013; זוכרים את הפרשנים והפוליטיקאים מטעם שעמדו נגד נתניהו כשהוזמן להציג את האמת מול הקונגרס? זו הדוגמה לזיכרון הקצר של התקשורת במה שנוח לה.

באותה רשימה מתאריך 29.11.2013 נכתב גם: "עד מרס 2014 זה מצב המתנה, ניהול משבר ללא פעולה; וממרס-אפריל 2014 נכנסים מרכיבים יותר נחושים וממשלת ישראל תרד מהגדר ותקבל החלטות בסגנון שלא 'יושבים וחוטפים' עוד. זה יקרה בעיקר אחרי שהדברים יתבהרו כתוצאה מהמריחה של הסכמי הביניים. במהלך אוגוסט-ספטמבר 2014 יעזור כוכב יופיטר לקבל לגיטימציה לעמדת המדינה בין אומות העולם".

כדאי לעקוב, מאותה התקופה בה "התוודה" ג'ון קרי בפני נתניהו שהם מנסים להגיע להסכמות עם אירן בניגוד להבטחות, תקיעת הסכין של מזכיר המדינה כנציגו של חוסיין אובמה. מאז למעשה, ראש הממשלה נתניהו התעורר וצעק כנציגו של עם ישראל, שהולכים להסכם רע!

לפי התגובות, הרבה סימני שאלה צצו ועלו בעקבות הנאום בקונגרס, גם מצרפת וגרמניה, גם מסעודיה ומדינות המפרץ, ובתוך ארצות הברית עצמה. רק אצלנו, ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, שרוצה להיות ראש ממשלה, מנהיג מדינה, מודה בתוכנית רדיו שאין לו מושג על פרטי ההסכם ובכלל הוא חושב שאירן לא מהווה סיכון. הייתכן, כראש האופוזיציה, שיש לו את כל הכלים לקבל מידע מפורט, מתחמק מ"לדעת" נושא שבו עוסק העולם כולו ומאיים על קיומה של מדינת ישראל?

עכשיו עם הכוכבים המגיעים למפה המייצגת את ההסכם עם אירן, מנובמבר 2013, שוב יגיעו להסכמי ביניים בשנת 2015, כי אי-אפשר להגיע להסכם על בסיס יציב כשכוכב אורנוס מגיע ל-1-7. אבל עם כירון על ציר 4-10, יחליטו לא להפסיק אלא להאריך את המו"מ ולקבוע מועד חדש אי-שם במהלך 2016. תהיה התקדמות איטית, בכוונה להגיע לבסיס העתידי הבא שגם הוא כנראה נועד להפרת ההסכם. אין על מי לסמוך.

"אל תתחכם הרבה ואל תצדק הרבה - קום ועשה והכל יהיה כשורה" (ח.נ. ביאליק)

תאריך:  13/03/2015   |   עודכן:  13/03/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
ציפי לבני נפרדה בימים אלה סופית מהתואר "מיסס קלין" שהודבק לה בראשית דרכה הפוליטית והבדיל אותה משורה של אישי צמרת מושחתים שהקיפו אותה לאורך השנים.
13/03/2015  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מסכים להתחייב כי לא יפרוש מהליכוד אם יפסיד בבחירות, כפי שנהג בבחירות 1999. בראיונות (יום ה', 12.3.15) ליעקב אילון בערוץ הראשון וליונית לוי בערוץ השני, אמר נתניהו כי הוא מתמקד אך ורק בניצחון.
12/03/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
נדחתה ללא הוצאות עתירת רשימת "ובזכותן - חרדיות עושות שינוי" ורות קוליאן נגד שלטי החוצות שבן מופיעה דמותו של הרב עובדיה יוסף ומעל נכתב "אבא מסתכל מלמעלה". לשיטת העותרות, לשלטים עלולה להיות השפעה אסורה על הבוחרים החרדים לטובת ש"ס. לשיטתן, השימוש בדמותו של הרב יוסף יחד עם הכיתוב נעשה במטרה להטיל אימה על ציבור הבוחרים, ומדובר בניסיון להעניק את התחושה כי ההצבעה אינה חשאית ונערכת לעיני המביט מלמעלה. השופט סלים ג'ובראן קיבל את טענת ש"ס לפיה ניתן ליתן פרשנות אחרת לפיה ש"ס היא ממשיכת דרכו של הרב.
12/03/2015  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
כמה ימים לפני הבחירות לכנסת, בזמן שראשי המפלגות הציוניות בישראל עושים בקמפיין שלהם שימוש מרובה במילים "שלום", "ביטחון", "אופק מדיני" ו"תקוה" כדאי להסב את תשומת ליבם לכמה עובדות הקשורות ליחסי ישראל עם הפלשתינים בשטחי הגדה והרצועה ועתיד התהליך המדיני.
12/03/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
לא פלא שכל מי שעבד לצידם באופן רשמי ולא רשמי נפגע. הרשימה ארוכה מאוד. עבורם האנשים סביבם הם כלי חד-פעמי להשתמש ולזרוק, וזה לא רק אני, זה גם מנהלי לשכה, יועצים, דוברים, שרים, חברי כנסת, חברים, ורבים אחרים וכל מי שבא איתם במגע. יש להם תחושה שישראל והישראלים "קטנים עליהם". שהם מורמים מהעם, שהם אמריקנים או אירופאים - ואנחנו מזרח תיכוניים.
12/03/2015  |  רוני מאנה  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
עפר דרורי
עפר דרורי
הספר הכתוב יוצא מן הכלל חושף את פעילותו של אלון כמנהיג צבאי במלחמת העצמאות, ומפרט קרבות בהם אלון שינה את פני המערכה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il