|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

מזל טוב לטלאים

מזל טלה – והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
22/03/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: יח"צ]

בימים אלה בהם חוגג מזל טלה, את יום ההולדת.

מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: קשת ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

טלה עם טלה – שילוב זה ייצור מערכת יחסים דינאמית, זורמת, ספונטאנית אך עם נטייה לאגרסיה. השילוב בזוגיות זו עלול להוביל למלחמת כוחות, כאשר כל צד דורש לקבל את הבמה שלו. שילוב מוצלח לאוהבי ריגושים ולב חזק !

טלה עם שור – שילוב כזה יכול להיות מלחיץ מאוד בזוגיות בגלל הקצב השונה שלהם לחיים. לא נראה שלטלה הזריז והחסר סבלנות יהיה כוח או חשק לחכות לקצב האיטי של הטלה. הפיצוצים לא יאחרו לבוא! לא מומלץ !

טלה עם תאומים – זהו שילוב מוצלח וקופצני במיוחד. שני מזלות אנרגטיים אלו ילהיבו הזה את זה, כך שתהיה להם שפה משותפת. ביחד הם ייקחו על עצמם אתגרים ויעזרו זה לזו להתגבר על הקשיים. מומלץ במיוחד!

טלה עם סרטן – זוגיות זו מתקיימת על-רקע הצרכים השונים של כל אחד בזוגיות ובגלל היכולת להשלים את החסכים הפנימיים של כל צד. ואולם בסופו של דבר, הטלה ירגיש נבלם על-ידי הסרטן המתון יותר. מומלץ בהסתייגות!

טלה עם אריה – זוהי זוגיות מתלהבת, חמה, מעניינת ומאתגרת במובן החיובי. מאחר ששני מזלות אלו מקושרים עם מזלות האש, הרי שנראה שביחד יהיה להם יותר כוח ועוצמה ליזום פרויקטים חדשים שיעשירו את הזוגיות. מומלץ!

טלה עם בתולה – נדיר שתמצאו זוגיות כזו. הבתולה השמרנית והקפדנית תכבה את האנרגיה הטבעית הזורמת מהטלה. אין קשר בין הצרכים של כל אחד בזוגיות ולכן מלכתחילה, מעטים הסיכויים לקשר. מומלץ למזוכיסטים!

טלה עם מאזניים – שני מזלות אלו נחשבים למזלות המשלימים זה את זה ואת הצרכים ההדדיים. כל זאת בתנאי שדווקא מזל המאזניים יצליח ללמוד מעט מהאסרטיביות של הטלה, שהרי לשם כך נוצר החיבור מלכתחילה. מומלץ!

טלה עם עקרב – זהו אחד הזיווגים המעניינים ביותר הנשענים על משיכה מינית חזקה. שניהם נשלטים על-ידי אותה אנרגיה כך שתיתכן מלחמת כוחות שתיפתר בדרך כלל במיטה. זהו שילוב מעניין וצבעוני ומתאים לסקרנים שבכם!

טלה עם קשת – שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שיויון וחופש !

טלה עם גדי – שילוב זה קטלני ויחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות הדדיות. הגדי יותר סבלני מכם ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

טלה עם דלי – שילוב זה מעניין מוצלח וייחודי כיוון שהדלי נותן את מרחב האוויר והנשימה לטלה. תהיה להם תחושה של מרווח נשימה הדדי כשכל צד מבין את הצרכים של השני מתוך תחושת כבוד ואהבה. מומלץ וכדאי !!!

טלה עם דגים – שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי על כספים ומערכות יחסים מבקר אצלכם הפעם בבית הכספים, כך שזה הזמן לשדרג ולטפל בכספים שלכם ולהביאם לדרך של התנהלות נכונה
▪ ▪ ▪

טלה - מבחינה רגשית זה בדיוק הזמן לבדוק עם עצמכם את המטרות ישנות שכבר מזמן רציתם לבצע אך היו לכם עכבות ולא הספקתם לממש אותם. תובנות עמוקות שתקבלו יעזרו לכם להחליט מהי הדרך הנכונה עבורכם וכיצד אתם צריכים להמשיך בתוכניותיכם העתידיות. אתם מקבלים כוחות מחודשים לפעול כיוון שכוכב העשייה מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם כוחות פיזיים לעשייה ולמימוש פעולות.

שור - הכוכב וונוס נכנס למזל שלכם ומכיוון שזהו גם הכוכב שמזוהה איתכם, נראה שהפעם אתם נמצאים במקום נוח וטוב ויש לכם יכולת לקבל הרבה חיזוקים מאנשים קרובים. זה גם הזמן לפנק את עצמכם בדברים שכבר מזמן רציתם עבור עצמכם, אך איכשהו מסיבות שאינן תלויות בכם התעכבו. עכשיו הגיע הזמן הנכון לעשות זאת. בכל מקרה, גם אם לא כל התוכניות שלכם מתממשות, אתם בדרך הנכונה לעשייתם.

תאומים - מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה טובה בגלל ביקור כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם. זהו בדיוק הזמן הנכון להעביר לאחרים הקרובים אליכם, אך בעיקר לממונים עליכם את דעותיכם האישיות והמקצועית והן תתקבלנה בברכה על ידיהם. גם מבחינה חברתית נראה שבחרתם לכם אנשים חדשים שיהיו ביחד איתכם בדעות החדשות שלכם ובמשימות החברתיות שלקחתם על עצמכם לעשותם.

סרטן - אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ואנרגיה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם להיות מאוד עסוקים בעשייה אינטנסיבית ונראה שלעיתים קרובות גם בניגוד לדעותיכם האישיות. העצבנות האישית שאתם חשים מהווה מאין סוג של גול עצמי מאחר שאינכם מוציאים את רגשותיכם והכול נשאר בפנים. חשוב מאוד שתוציאו את תחושותיכם האישיות החוצה אך לא עד כדי איבוד שליטה.

אריה - הכוכב וונוס נכנס השבוע למזל שור הוא בית הקריירה שלכם ומהווה ביחד שילוב מעניין של צורך בדחיפת הקריירה מבחינה מקצועית, לצד שיפור מערכות היחסים שלכם בעבודה. ייתכן שכדי להשתלם בעבודה תצטרכו לנסוע למקום המרוחק מחיי היום יום שלכם, ח גם אם לא תאהבו זאת מלכתחילה הרי שלטווח הארוך זה ישתלם לכם מאוד. כספים שעד היום לא הייתם בטוחים שתקבלו אותם יתקבלו בקרוב.

בתולה - אתם עדיין מושפעים ממעבר כוכב יופיטר בבית תת ההכרה שלכם. נראה שהעובדה שאתם במחצית השנה שלאחר יום ההולדת משפיעה עליכם בדרך מאוד מיוחדת ואתם מיישמים את חשבונות הנפש שלכם בדרך מאוד מיוחדת. מומלץ לכם לשתף אנשי רוח שאתם סומכים עליהם בתובנות שלכם כדי לוודא שאתם באמת בדרך הנכונה ומעכשיו והלאה תתרכזו בנושאי קריירה כפי שתכננתם מזמן.

מאזניים - אתם מופעלים פעמים רבות בתקופה האחרונה מכוח ההרגל. מסתבר שפעמים רבות אתם פועלים על-פי אינסטינקט ולא כפי שההיגיון מלמד אתכם שזוהי הדרך הנכונה. אתם עובדים ומשקיעים אנרגיה רבה אך לא תמיד אתם מרגישים שזה הדבר הנכון עבורכם בשלב הזה, כיוון שהייתם מעדיפים לקחת לעצמכם פסק זמן ולא להלחיץ את עצמכם בעבודה שאתם לא בטוחים שהיא הדבר הנכון עבורכם.

עקרב - נושאי כספים מאוד דומיננטיים עבורכם בגלל העובדה שהכוכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם מבינים שאתם חייבים להתנהל אחרת מבחינה כספית ובעיקר אתם חייבים לחסוך ולא לפזר את כספכם בצורה לא מבוקרת. עבודה קשה היא התשובה הנכונה כרגע לכל מה שמטריד אתכם ולכן השכר שאתם עומדים לקבל יעזור לכם מבחינה אישית להסדיר את בעיותיכם הכלכליות.

קשת - הכוכב סטורן נמצא עכשיו בנסיגה ומשפיע בעיקר על אלה שנולדו בשליש האמצעי של המזל. זוהי תקופה קשה מהרגיל בה אתם נדרשים לפעול בעיקר בניגוד למה שאתם באמת רוצים אך בגלל הנסיבות הקיימות בשטח, אתם יודעים שאין לכם ברירה אלא להסתגל למציאות ולהבין שכרגע אתם עושים את הדבר הנכון למען אחדות משפחתית וחברתית שאלה התחומים שמאוד חשובים לכם.

גדי - מבחינה רגשית אתם עוברים עכשיו מהפך בגלל ביקורו של הכוכב סטורן בבית תת המודע שלכם. זה בדיוק הזמן שאתם חייבים לשאול את עצמכם מדוע אתם כל כך מתלבטים במה אתם רוצים לעשות ומהם הפחדים שמשתלטים עליכם לעיתים קרובות מדי ומונעים מכם את העשייה המתוכננת שלכם. למרות שתקבלו תמיכה מהסביבה בה אתם נמצאים, עדיין זה לא הזמן להחלטות.

דלי - הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם בבית הכספים ומשמעות עובדה זו היא כי זה הזמן לגשת ולשוחח עם האנשים האחראים עליכם בתחום הכלכלי בבנק או עם רואה החשבון שלכם ולוודא שהוא אכן מתכוון לעזור לכם בראייה חדשה וייחודית בהתנהלות הכלכלית שלכם. הכוכב נפטון יכול לערפל לכם את יכולת השיפוט האוביקטיבי ולכן ייעוץ זה הנו הכרחי.

דגים - הכוכב מרקורי במזל שלכם נותן לכם יכולת תקשורתית להתחלות חדשות עם אנשים חדשים ואף כאלה שאתם מכירים משנים רבות בעבר. זוהי תקשורת שתעזור לכם בהמשך למימוש תקוותיכם הכמוסות ביותר. זה גם הזמן לבדוק עם האנשים הקרובים לכם האם אתם בטוחים שאתם פועלים נכון והאם תאום הציפיות שלכם למה שמתוכנן בעתיד, אכן תואם ומתאים לכולם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  22/03/2015   |   עודכן:  22/03/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טוב לטלאים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
26/3/70 רמי
22/03/15 20:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אין ספק שאחד הדוברים הבולטים של השמאל הישראלי הינו המשורר, הסאטיריקן ופובליציסט - יהונתן גפן. גפן אומר דברים שגם אם אתה לא מזדהה עמם, אתה יכול להעריך את האומץ הרב הנשקף מהם. לכן, ככול הנראה הוא הותקף שלשום(ו')בדירתו שבמושב בית-יצחק.
22/03/2015  |  רועי אורן  |   כתבות
דיני לשון הרע היהודיים הקלאסיים חלים על יחיד, ולא בהכרח בשאלות ציבוריות במדינה מודרנית - אומר (19.3.15) שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל. הוא דיבר בהשתלמות משפט עברי של המדרשה למשפט מעשי של מחוז ת"א בלשכת עורכי הדין. הנדל התייחס לממשק בין ההלכה לבין המשפט בתחום לשון הרע, כפי שבא לידי ביטוי בחוות דעתו בדיון הנוסף בנושא אילנה דיין.
20/03/2015  |  איתמר לוין  |   כתבות
ביום רביעי השבוע (18.3.15), קצת לאחר שנודעו התוצאות האמיתיות של הבחירות לכנסת, נפגשו נשיא התאחדות בוני הארץ, נסים בובליל, ויו"ר לשכת שמאי המקרקעין אוהד דנוס. הנושא: מה לייעץ לשרים, איך לקדם את הבנייה למגורים, איך להקל על יוקר הדירות, המעיק על חלק ניכר מהאזרחים. דנוס, 46, הוא איש מקצוע אוביקטיבי, העוקב שנים רבות אחרי הנדל"ן, מעורב בהערכות שווי גדולות, אבל אין לו, ככל הידוע, אינטרס אישי בעסקות בתחום זה. מה הוא מציע לשר האוצר החדש, כנראה משה כחלון.
20/03/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
"נדחה ערעורו של גבר שהורשע באונס בתו על סמך חלום", "הורשע אב באונס שהתגלה בחלום". כך זעקו חלק מהכותרות שדיווחו על דחיית הערעור. פרשנים לענייני משפט תמהו אם בית משפט בישראל הרשיע אדם באונס על סמך חלום, אולם עיון בפסק דינו של בית המשפט העליון מלמד, כי בני שמואל לא הורשע על סמך חלום שחלמה בתו כלל ועיקר. הוא הורשע על סמך זיכרון ברור ומוחשי של ורד על עבירות מין שביצע בה בהיותה ילדה ושעליהן העידה. הזיכרון אומנם התעורר בעקבות חלום, אך הוא היה זיכרון אמיתי, כך קבע בית המשפט העליון גם על סמך ראיות נוספות.
20/03/2015  |  עו"ד תמר פרוש  |   כתבות
1. המצאות חשובות רבות הומצאו בעקבות חלומות שנתנו להם השראה. למשל: מכונת התפירה, הטבלה המחזורית של היסודות הכימיים, ואפילו...גוגל.
20/03/2015  |  מעיין כפיר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בספרו "סכין" חושף ראשדי את התקיפה שכמעט ושמה קץ לחייו    במהלך הרצאה התפרץ אותו צעיר לעבר ראשדי ובמהלך הקטטה האלימה דקר את הסופר בכל חלקי גופו
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il