בישיבת עורכים שהתקיימה בפורטל MSN, הודיעה הנהלת החברה ל-15 עורכי התוכן באתר, שעד כה עבדו במקום במשרה מלאה, על פיטוריהם. לאחר פיטוריהם יועסקו חלקם מחדש כפרילנסרים. לדברי מקור ב-MSN, האתר לא עמד השנה ביעדיו והמהלך הזה הוא חלק מהתייעלות שייאלץ לעבור. לדבריו, חלק מהעובדים שיפוטרו לא יועסקו מחדש.
בהנהלת MSN מכחישים את ההצהרה כי האתר לא עמד ביעדיו.
לאחרונה עזבו סמנכ"לי השיווק והתוכן וכן שני אנשי מערכת נוספים את הפורטל. מ-MSN נמסר כי "במסגרת הערכות הארגונית גויסו שני סמנכ"לים חדשים - ארלה כהן והרצל קולקר (לשעבר מנכ"ל עיתון רייטינג של מעריב)".
"מתבצע ארגון מחדש של מחלקת התוכן של MSN, כאשר ההתמקדות תהיה בתכנים חדשים בטכנולוגיות הטלוויזיה ON DEMAND המתקדמות של מיקרוסופט", נמסר מ-MSN והדגש על תוכן אחר ילך ויקטן. עוד נמסר בהודעה שפרסמה MSN, כי "במקביל יגוייסו אנשים שיתמכו בתכני הטלוויזיה ON DEMAND ובפיתוח ולוקליזציה של מוצרי טכנולוגיה חדשים".
מנכ"ל MSN ישראל, אורי אדוני, מסר בתגובה כי "לא פוטרו 15 עורכי תוכן - מדובר במספר נמוך יותר, שרק חלקם עזבו באופן פיסי את החברה והשאר הועברו למודל העסקה שונה שדרש את פיטורם ושכירתם מחדש".
ההכנסות בחטיבת האינטרנט העולמית של MSN ירדו ל-561 מיליון דולר מ-581 מיליון דולר. החטיבה סבלה מהפסד תפעולי של 26 מיליון דולר, לעומת רווח של 102 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ענקית התוכנה אמרה לפני כ-3 שבועות כי בכוונתה להגדיל את ההשקעות בחטיבת האינטרנט MSN, על-מנת למנוע בריחת משתמשים לגוגל.
מנכ"ל החברה, סטיב בלמר, אמר אז כי הוא מפתח את MSN כדי שיוכל להפיק תועלת מירבית מהביקוש החזק לפרסום מקוון, ביקוש שהגדיל את המכירות של גוגל ויאהו, המובילות בתחום מנועי החיפוש.
בשוק מעריכים כי הכנסות MSN ישראל תופסות כחמישית עד רבע מעוגת הפרסום הכללית באינטרנט בישראל. בעבר פורסם כי הכנסות הפורטל ב-2004 היו כ-6.5 מיליון דולר - כרבע מהיקף שוק הפרסום באינטרנט באותה שנה, שהוערך בכ-26 מיליון דולר. ב-2005 היקף הפרסום באינטרנט הגיע לכ-50 מיליון דולר, ומכך אפשר להסיק שהכנסות MSN היו ב-2005 כ-12.5-10 מיליון דולר.