ראשית חשיפתה של המכונית בתמונות "שדלפו" לרשת האינטרנט "בטעות". עובדה קצת תמוהה בהתחשב בזה שזו הפעם השנייה שזה קורה לב.מ.וו (הפעם הראשונה היתה עם סדרה 3 החדשה).
אז לענייננו, זה ממש לא משנה אם מדובר בהדלפה או לא, בכל מקרה קבלו את אחת ממקצרות המרחקים המהירות שתוכלו לרכוש. עם השקתה של ה- M6 קופה (במהלך 2004) היה זה ברור כי בשלב כל שהוא תגיע גם גרסה נטולת גג. ואכן, הגג הנפתח (תוך 25 שניות אם זה מעניין אתכם) העשוי משלוש שכבות אריג מצא מקומו בחורכת האספלט.
ואכן חורכת אספלט הוא כינוי היאה לה בזכות הספקה הגבוה (400 כ"ס במצב הרגיל הצומחים לכדי 507 כ"ס בהפעלת מצב M בבקרת המנוע) המגיע לאספלט באדיבותו של מנוע V10 (עשרה צילינדרים בתצורת V) בנפח של חמישה ליטרים. השילוב של הטכנולוגיה הזו יביא את המכונית בתוך 4.8 שניות ל- 100 קמ"ש.
אם זה ממש מעניין אתכם אזי נספר לכם כי נתון ההאצה של גרסת הגג הפתוח נמוך בשתי עשיריות מזו של אחותה בעלת הגג, תוספת המתקבלת בגלל תוספת המשקל הנגזרת ממנגנון הגג הנפתח ומהחיזוקים הנדרשים לשלדה (הגג הינו אחד החלקים המעניקים חוזק מבני למכונית. הסרתו פוגעת בחוזק ועל כן יש להוסיף חיזוקים ייעודיים). המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ"ש אבל בחברה מבטיחים כי ניתן להסיר מגבלה זו אם רוצים...
כתיבת הילוכים משמשת תיבת ה- SMG של החברה (תיבה סיקוונסיאלית) עם שבעה הילוכים. לדברי החברה, נהנית המכונית מהתנהגות כביש מעולה בזכות המתלים האקטיביים וחיזוקי השלדה. רשימת האבזור ארוכה כאורך הגלות וכוללת כמעט כל מה שתרצו.
בארץ? תתפלאו, אבל בארץ מסתובבת M6 אדומה אחת ואין שום מניעה שייבאו בעבורכם (ובעבור הכמעט מיליון וחצי ש"ח שלכם) גם את הגרסה הפתוחה. הנסיעה לאילת מעולם לא נראתה קצרה כל כך...