יצרנית השבבים פריסקייל סמיקונדוקטור, שנפרדה ממוטורולה לפני כשנתיים, מדווחת על מכירות של 1.6 מיליארד דולר ברבעון השני של 2006, בהשוואה למכירות של 1.47 מיליארד דולר ברבעון המקביל של 2005 ומכירות של 1.53 מיליארד דולר ברבעון הקודם.
הרווח נטו לרבעון הסתכם ב- 260 מיליון דולר, עם רווח של 61 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 122 מיליון דולר ו- 29 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בכך עקפה פריסקייל את ציפיות האנליסטים, שחזו מכירות של 1.55 מיליארד דולר, ורווח של 49 סנט למניה.
תחום מערכות הרישות והמחשוב הניב ברבעון הכנסות של 370 מיליון דולר לעומת 351 מיליון דולר ברבעון הקודם. תחום התחבורה והמוצרים הסטנדרטיים הניב רווח של 697 מיליון דולר, לעומת 653 מיליון דולר ברבעון הקודם. בתחום ה- Wireless והטלפוניה הניידת נרשמו מכירות של 514 מיליון דולר ברבעון, לעומת 506 מיליון דולר ברבעון הקודם.
"הרבעון השני של 2006 מוכיח את מצויינותה של פריסקייל בתוך השוק התחרותי של הסמיקונדוקטור", אומר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל. "אנו בדיוק חוגגים שנתיים להנפקה ולהיפרדות ממוטורולה, וכבר אפשר לראות את ההתמקדות שלנו בהאצת הגידול בהכנסות". לדבריו, פריסקייל מצפה לגידול ברווחים גם בהמשך השנה. "הצפי לרבעון הבא עומד על 1.525-1.625 מיליארד דולר", הוסיף קשת.