|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
גפני, כ"ץ והמנכ"ל יצחקי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
סכנה לפעימה הבין-עירונית

רכבת לשדרות - 16 ש"ח, ולראשל"צ - 10.50

פעימת המטרופולינים ב-2016 תיטיב עם רבים אך תקפח את הפריפריה הרחוקה שר התחבורה מציע לשר הכלכלה לוותר על מע"מ 0% כדי לממן את הפעימה הבין-עירונית
19/10/2015  |   עידן יוסף   |   כתבות   |   כנסת 20   |   תגובות
עידן יוסף
"במשמרת של כ"ץ אושרו אלפי נסיעות בשבת"

שכחו את המסכנים
היו"ר משה גפני וח"כ בצלאל סמוטריץ' שאלו מדוע לא מילא שר התחבורה את התחייבותו מאוגוסט 2011 לפעול להשוואת שיעור ההנחה למקבלי הבטחת הכנסה לזה של סטודנטים, וזאת למרות כמה וכמה פניות שנעשו בנושא. נציגי משרדי האוצר והתחבורה נותרו נבוכים והבטיחו לבדוק את העניין.
בישראל יש כ-250 אלף בעלי הבטחת הכנסה, מתוכם כ-200 אלף נכים. אנשים קשי-יום אלה, שמבחינה כלכלית נמצאים בתחתית החבית, מקבלים כיום רק 33% הנחה על נסיעות בתחבורה הציבורית. לעומת סטודנטים, קשישים וילדים שמקבלים 50% הנחה. בכנסת הקודמת רצה יו"ר ועדת הכספים דאז, ניסן סלומינסקי, להגדיל למסכנים אלה את אחוזי ההנחה, אבל לא היה יכול כי זו הייתה תקופת בחירות. תחשיב שנעשה בתחילת השנה באגף הכלכלי של משרד התחבורה מצא שהשוואת הזכאות של הנכים לזו של הסטודנטים (50% הנחה) כרוכה בסכום סבסוד נמוך ביותר של כ-15 מלש"ח בלבד!

הפעימה הראשונה ברפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית תחל ב-1 בינואר 2016. בדיון בוועדת הכספים (יום ב', 19.10.15) שעסק בתקציב משרד התחבורה לשנים 2016-2015, נמסר כי במסגרת פעימת המטרופולינים, תעריף הנסיעה ברכבת בין ראשון לציון לתל אביב יעמוד על 10.50 ש"ח במקום 15 היום ויכלול נסיעה באוטובוסים בערים אלה, וכי תעריף הנסיעה בין שדרות לתל אביב יהיה 16 שקלים במקום 27 כיום.

שר התחבורה ישראל כ"ץ הודה כי יישובי הגליל המזרחי ייפגעו מהרפורמה שאינה מחברת אותם לחיפה וצריך למצוא לכך פתרון. הוא הוסיף כי עובדים על שינוי התעריפים הבין-עירוניים והנושא יחכה לשלב הבא של הרפורמה. אולם בדיון התברר כי פעימת התעריפים הבין-עירוניים בסכנה משום שלא נמצא לה תקצוב, ולכן גם לא נקבע מועד ליישומה. כ"ץ אמר כי נושא המע"מ 0% שהובטח לשר אריה דרעי הוא נושא קואליציוני, ואם יבוא בנוסף, זה יהיה מצוין. עוד גילה: הצענו לשר הכלכלה שאת הסכום שהובטח לו לצורך העניין יעביר להשלמת הרפורמה הבין-עירונית, אבל זכותו לקבוע בעניין".

על פעימת המטרופולינים הראשונה אמר כ"ץ כי היא תכלול את היישובים מאשקלון עד חדרה ופרדס חנה, מטרופולין חיפה יכלול את כרמיאל ומגדל העמק, מטרופולין באר שבע יכלול את שדרות ודימונה. מטרופולין ירושלים יכלול גם את הישובים סביב. מודיעין עילית תזכה ליהנות הן ממטרופולין ירושלים והן ממטרופולין תל אביב בשל ריבוי הנסיעות ממנה ואליה.

השר אמר כי מלבד הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש-דן, יחלו עד סוף השנה הבאה לבנות גם את הקו הירוק (מחולון וראשון לציון להרצליה) ואת הקו הסגול (רכבת קלה מתל אביב למזרח ערי המרכז עד יהוד). לדבריו, יש התקדמות לקראת קו אוטובוס רב-קיבולת בנתניה ובשפלה, אך לא ברעננה שמתנגדת לכך.

כ"ץ עדכן את חברי הוועדה כי סלילת קטע כביש מס' 1 בין שער הגיא לשורש תסתיים ביוני-אוגוסט 2016 וסלילת הקטע השלישי תסתיים בתחילת 2017. עוד עדכן כי משרדו עובד על קידום קו הרכבת המזרחי מלוד לחדרה.

שפיר: כך לא מגישים תקציב
קורן, לוי וגטאס [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) מחתה על האופן בו הוגש לחברי הכנסת פירוט התקציב, ללא מדדים, ללא הסברים על שיטת החישוב, ללא תחזיות, ללא הסברים על מה התבססו תחזיות קודמות של המשרד שלא התממשו וגרמו לעצירת פרויקטים. היא דרשה פירוט והבהרות לגבי המספרים בתקציב, בין היתר לגבי הסבסוד השונה של אשכולות ההפעלה באזורים שונים בארץ וכן הסברים לגבי הסיבות לתיעדוף פרויקטים מסוימים על-פני אחרים. היו"ר גפני דרש למסור לשפיר את כל המסמכים אותם היא דורשת אחרי הדיון: "אם אתם רוצים שנאשר את תקציב משרד התחבורה בוועדה אנו דורשים לקבל פירוט מלא בכתב של כל הסעיפים התקציביים, כולל לוחות זמנים מיועדים לביצוע של פרויקטים". כמו-כן מחה גפני על כך שבמשך שנים מתקבלות אצלו ואצל ח"כים נוספים תלונות שאינן מטופלות ע"י המשרד.

ח"כ דב חנין (חד"ש): "אי-אפשר להציע ברצינות לעצור את פרויקט הרכבת הקלה, אלא יש לקדם אותה ולהשלים במהירות. הרוב משתמשים באוטובוסים אבל ההשקעה בהם קטנה - רק 2% מהתקציב הכולל של התחבורה הציבורית. יש להכליל תקציב לתחנות שיהיו מוצללות ומוגנות מגשם, אוטובוסים מודרניים, חיבוריות ושילוביות בין אמצעי תחבורה והמשך רציונליזציה של קווי אוטובוס. למה למשל אוטובוס מעפולה לתל אביב לא נוסע דרך כביש 6?"

ח"כ תמר זנדברג (מר"צ): "ההתפלגות בין התחבורה הציבורית לפרטית: 60:40 אחוזים, הפוך מהנדרש. נדרשים יותר נת"צים וגם בכביש 1 המורחב. למה התקציב לנת"צים נכלל בפרק התחבורה הציבורית ולא בפרק הכבישים? מחיר האוטובוסים יחסית לעולם נמוך במיוחד בעירוני, אך השירות, התזמון והצפיפות גרועים. שבילי האופניים נמצאים בתוכנית העבודה אך לא בתקציב התחבורה".

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "תקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הולך ונשחק ואנחנו על 382 הרוגים ונעבור עוד את קו ה-400 (השר השיב לו שיפעל שתקציב הבטיחות בדרכים לא ייפגע). לגבי יוקר המחיה, רשות שדות התעופה תורמת ליוקר המחיה ועושקת את האזרחים. אזרחים שנוסעים לחו"ל פעם בשנתיים לא צריכים לשלם 18 ש"ח לכוס קפה או 12 ש"ח לבקבוק מים קטן". לוי קרא לשר כ"ץ לפעול בעניין להוזלה משמעותית של מוצרים נבחרים ופופולריים ביותר בקרב הנוסעים.

ח"כ רחל עזריה (כולנו): "תכנון הרכבות לקוי בשילוב עם התחבורה הפרטית והציבורית בתוככי הערים. גם משלמים כסף על חניון, גם מבזבזים זמן על הגעה לחניון ומציאת מקום חנייה וגם משלמים בסוף על הרכבת. אם נדרשים לאוטו כדי להגיע לרכבת אז לא מייתרים את השימוש ברכב". עזריה התייחסה לבעיית התחבורה בירושלים: "הנחת העבודה מלפני 50 שנה, שכולם מנסים להגיע למרכז העיר - תפישת ה'כוכב'. אין תחבורה ציבורית בין שכונות. יש לתכנן מחדש את התחבורה הציבורית בערים ולהוסיף אוטובוסים ותזמון. יש לקבוע קריטריונים לתחנות אוטובוסים שתהיינה נוחות עם שירותים נלווים".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "כבישים ביו"ש - האוכלוסייה בעשור האחרון גדלה ב-300%, הערבית ב-180%, הנסועה ב-172% וברכב 172%. סה"כ עלייה של 800%, אך שום כביש חדש או הוספת מסלולים, בניגוד למקומות אחרים וזה עולה בחיי אדם". סמוטריץ' ביקש ממנכ"ל המשרד לדעת "איפה עומדת הפרדת הנסיעה ביו"ש בין ישראלים לפלשתינים?, ויחד עם ח"כ רועי פולקמן (כולנו) דרש את הקמתן של ארבע הרשויות המטרופוליניות לתחבורה ציבורית, כפי שתבע מזמן מבקר המדינה".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) אמר כי יש לקרב את הפריפריה למרכז ואמר כי ביקר בארה"ב. "צריך תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה, בלי שבת. אני מת לנסוע משדרות לירושלים ולהשאיר את הרכב מאחור. אבל אין שאטלים לרכבת. אם התחבורה הציבורית בפריפריה תהיה זולה, זמינה ואמינה יתחילו לעלות עליה.

ח"כ מנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה) אמר כי למרות הבטחה שניתנה לו לפני שנה וחצי טרם נפתח מעבר לכביש מצומת גהה לבית החולים מעייני הישועה. הוא דרש תקצוב של עוד סככות שיגנו על נוסעים מפגעי מזג האוויר וקרא לבטל את הפקודה המנדטורית ומחייבת נסיעה במסלול ארוך גם כאשר האוטובוס מלא עד אפס מקום.

ח"כ נורית קורן: "למה שחיילים לא יוכלו לנסוע ברכבת ישראל בראשון בבוקר? השאטלים בתל אביב שיוצאים מהחניונים נגישים לבעלי מוגבלויות רק פעם בשעה בשעות השיא ואחר כך צריך להתקשר כדי לקבל רכב נגיש. יש תקנים לא מאוישים לבוחני נהיגה". קורן גם התייחסה לסוגיות לא תקציביות.

רוב המימון לתשתיות ומיעוטו לשירות עצמו

שר התחבורה אמר עוד כי משרדו דוחף את התחבורה הציבורית בכל העוצמה, וכי הוא שואף לכך שגם המעמד הבינוני ישתמש בה ואחוזי השימוש לא יהיו 18% אלא יגיעו ל-50-40 אחוזים. נציגת המשרד אמרה כי קידום העברת סמכות האכיפה בנת"צים לידי הרשויות המקומיות תושלם בתוך שבועות או חודשים ספורים.

יעל טרנר, סמנכ"ל תשתיות ומשנה למנכ"ל, אמרה בדיון: אחוז ההשקעה בתחבורה הציבורית ביחס לכבישים גדל מאז 2013 בהתחייבויות, והמזומן עדיין לא משקף זאת. היא הבהירה בתשובה לשאלות הח"כים כי אכן מדובר בתשתית לתחבורה הציבורית לכבישים, למסילות, לחישמול הרכבת ולרכבת בחיפה. ולא בשירות עצמו.

סגן הממונה על התקציבים באוצר אמר כי בשנתיים האחרונות האומדנים גבוהים אך הביצוע נמוך. על הרשות לבטיחות בדרכים אמר כי היא מתפקדת באופן חלקי והעודפים עולים על תקציב הרשות.

מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי: "יש הרבה מאוד תשתיות לטובת פיתוח תחבורה ציבורית, רכבות קלות, נת"צים. יש עוד הרבה מה לעשות. שנים המדינה פיגרה בכך והשקיעו בדברים אחרים. עכשיו משקיעים הון. הרכבת הקלה בירושלים, עם 150 אלף נוסעים ביום, המטרונית בחיפה - 100 אלף ביום. היום יש תיאום בין הרכבות לאוטובוסים ויש נתונים מתי מגיעות הרכבות גם אם יש עיכובים. כיום יש יותר אוטובוסים במחירים נמוכים של 800,000 שקל במקום 1.2 מיליון, שילוט אלקטרוני, שיטות כרטוס מתקדמות. הקמנו את הרשות לתחבורה ציבורית עם 120 עובדים שזה התפקיד שלהם לתת מענה גם כשיש 'פיקים' בשישי, במוצ"ש, בראשון, בחתונה או בלוויה ואפילו בל"ג בעומר, אנחנו יכולים לתת מענה לביקוש".

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן: "נעשים מאמצים רבים לשיפור התחבורה הציבורית, כולל הנגישות של כלל המגזרים ונגישות לשירותים הנלווים. לאחרונה השקנו אפשרות להטעין את הרב-קו באינטרנט. הוספנו עשרות קווי אוטובוס אל הרכבת. נהגי אוטובוס לא זזים גם אם רכבת איחרה והנוסעים עוד לא הגיעו. אנחנו אף מפעילים בקרה וקנסות. בנוסף, נוקטים עוד פעולות רבות להגברת השימוש בתחבורה הציבורית". הוא הבהיר כי מתן השירות לא נעשה כתוצאה מטלפון של ח"כ שאמר שאין קו בלילה, אלא אחרי תכנון שאורך כשנה וסקרים. יו"ר הוועדה גפני דרש בסיום מהנהלת משרד התחבורה להתכנס לצורך מתן מענה לבעיות רבות שעלו בנושא התחבורה הציבורית ובעיקר אי-עמידה בזמני לחץ, ימי שישי, מוצאי שבתות וחגים, ימי ראשון בבוקר ושיחזרו לוועדה עם תשובות.

"נמלי הים החדשים נבנו ללא שוחד לוועדים"

השר כ"ץ סימן את אחד מהישגיו המרכזיים: "בנייתם של שני נמלי ים חדשים מבלי להיכנע לתכתיבי ועדי העובדים בנמלים הוותיקים" ו"פתיחת שמי ישראל לתחרות תעופתית". יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, העיר כי "קיימות עדיין הרבה בעיות, עדיין יש כבישים אדומים ויש להאיץ את סיום העבודות. התחבורה הציבורית הקיימת לא תמיד עומדת בעומסים, במיוחד במוצאי שבתות וחגים". גפני קרא לשר התחבורה "לפעול להגברת האבטחה בתחבורה הציבורית, שכפי שמראים הימים האחרונים, מהווה יעד מובהק לטרור". כ"ץ השיב: "בתיאום עם ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, חיילים קרביים יאבטחו בחודש הקרוב בירושלים עד להסדרת אבטחה אזרחית" עוד הוסיף: "העובדה שהמשטרה מפנה כוחות לטובת המצב הביטחוני בירושלים מעוררת בי דאגה, מפני האפשרות של עלייה במספר התאונות בדרכים".

שר התחבורה שם דגש על מה שנראה בעיניו כאחד ההישגים המרכזיים שלו - בניית נמלי ים חדשים בחיפה ובאשדוד. "עשינו זאת ללא תשלום שוחד לוועדי העובדים בנמלים הוותיקים בהשקעה כוללת של למעלה מ-10 מיליארד שקל. הדבר ישפיע על הורדת יוקר המחיה, הוספת אלפי מקומות עבודה וביטחון כלכלי ליבואנים ויצואנים, עקב התחרות ושיפור השירות". כ"ץ התייחס גם לנושא הרפורמה בתעופה: "העובדה שאזרחים טסים יותר בזול אומרת שהתחרות הצליחה וגם אל-על, ישראייר וארקיע מצטרפות לתחרות".

נחוש בעניין בוחני הנהיגה

בהתייחסו לבעיית בוחני הנהיגה, אמר כ"ץ כי חובת המדינה לתת שירות מהיר לנבחני הנהיגה. או שהמדינה תוסיף הרבה מאוד בוחנים עובדי מדינה - למעלה מ-200, היום יש 132 - שתוך שלושה ימים מהפנייה תלמיד יעמוד למבחן מעשי ובתוך שבועיים למבחן חוזר. אם האוצר לא יתקצב נצטרך להפריט ולהעסיק חלק מהבוחנים כפקחים. היום אין פיקוח. אני נחרץ בעניין. האוצר צריך לסיים את העניין. אני לא רוצה לעמוד בראש הפגנות. אם צריך, אעמוד מול העובד, הוועדים וההסתדרות". המנכ"ל יצחקי התווכח עם ח"כ חמד עמר (ישראל ביתנו) בנושא בוחני הנהיגה. לדברי יצחקי, הם נותנים שירות גרוע ולא עובדים בשישי, ולדברי עמר הם עובדים בשישי.

סך התקציב השוטף של משרד התחבורה ב-2015 הוא 539.1 מיליון ש"ח וסך התקציב לתחבורה (פיתוח ותשתיות): 14.67 מיליארד ש"ח. ב-2016: תקציב שוטף: 529.5 מיליון ש"ח והכולל לתחבורה: 16.25 מיליארד ש"ח.

תאריך:  19/10/2015   |   עודכן:  19/10/2015
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דן / Dan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מטרופולין /  Metropoline   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מנחם אליעזר מוזס   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עוזי יצחקי / Uzi Yizchaki   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רכבת לשדרות - 16 ש"ח, ולראשל"צ - 10.50
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 19.10.15) להכין לקריאה שנייה ושלישית את פרק ה' של חוק ההסדרים, העוסק בתיקוני חקיקה שנועדו להקל על חיבור מפעלים לרשת הגז הטבעי.
19/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה (יום ב', 19.10.15) את התיקון לפקודת העיריות, הקובע חובת פרסום טפסים מקוונים, בכפוף לתיאום עם משרדי הממשלה.
19/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
"האם יש ילדים שיושבים היום בבית ולא לומדים כי אין להם הסעות?" - כך תבע (יום ב', 19.10.15) לדעת יו"ר ועדת הפנים דוד אמסלם, בדיון מעקב על הסעות תלמידים בעלי צרכים מיחדים.
19/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק, לפיה לא יעוקלו מיטלטלין ממבני תפילה - בתי כנסת, מסגדים וכנסיות, שמתנהלים נגדם הליכי הוצאה לפועל. כבר כיום קובע החוק כי תשמישי קדושה פטורים מעיקול, וההצעה תחול על יתר המיטלטלין.
19/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ טלי פלוסקוב אשר רק לאחרונה מונתה ליושב-ראש אגודת הידידות הפרלמנטרית ישראל-ארמניה, שוחחה עם שגריר ישראל לארמניה, שמואל מירום והביעה את זעמה על העיכוב בהחזרת החייל אריק מרטויאן. החייל, אשר יצא לחופשה משפחתית בת מספר ימים, מעוכב כבר יותר מחודש בארמניה.
15/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il